جستجو
Close this search box.

افزایش درآمد با تغییر باور

افزایش درآمد با باور داشتن
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

خیلی افراد در شرایط سختی در حال زندگی هستند. و بیشتر مواقع میگویند تا اومدیم یه لحظه آرامش داشته باشیم مشکل بعدی سراغمان آمد. ولی آیا باور داشتن میتواند باعث افزایش درآمد شود؟ آیا فرکانس ذهنی ما مانع رسیدنمان به ثروت شده است؟

شاید بیشتر ما حداقل یک بار هدف هاشون رو مشخص کردن، ولی چرا تغییر در زنگیشون ایجاد نشد؟ در این مقاله به این موضوعات میپردازیم،با مجله قهرمان همراه باشید.

 

ناخود آگاه و درآمد:

افزایش درآمد از طریق تاثیرگذاری بر ناخودآگاه امکان‌پذیر خواهد بود. برای رسیدن به موفقیت شغلی و کاری، لازم است باور داشته باشید.شاید در ابتدا باور کردن این مسئله سخت باشد که نگرش مثبت تا چه حد می تواند تاثیر مثبت بر افزایش درآمد داشته باشد.بگذارید با مثالی توضیح بدهم:

امتحان کنید: حدود یک ساعت آهنگ های غمگین گوش کنید، میبینید که غمگین و ناراحت هستین بدون هیچ دلیلی و یا بالعکس آهنگ های شاد گوش کنید،میبینید که بی دلیل حالتون شاد و خوشحال هستید.

درسته صرف پول داشتن خوشبختی نمیاره ولی نبودش بدبختی میاره

 

افزایش ثروت با تغییر فرکانس

هر کدام از ما مثل یک دستگاه تولید فرکانس و جهان نیز در حکم دستگاه مبدلی است که این فرکانس را دریافت و تبدیل به تجربه هایی در زندگی مان می کند.چرا عده ای به راحتی آب خوردن این همه پول به سمت خود جذب می کنند درحالی که بقیه با کار کردن ۲۴ ساعته خود به طور هر روزه هم نمی توانند انتظارات خودشان را هم برآورده کنند؟

تفاوت بزرگ و عمده بیان این دور گروه از افراد در فرکانس مالی است که از خود ساطع می کنند.

 

بزرگترین مانع برای هر شخص

باورهایی مثل این که پول چرک کف دسته، اینکه هرچقدر پولدار تر بشیم از خدا دور تر میشیم.باور هایی که از بچگی تو ذهن ما فرو کردن و باعث شده پیشرفتی نداشته باشیم.یکی از کارهایی که بتوانیم تغییر در باور هایمان ایجاد کنیم تلقین کردن است.


برای اینکه بیشتر متوجه این موضوع میتوانید به مقاله تلقین ما مراجعه کنید


 

فرکانس

یک میدان انرژی زنده قابل اندازه گیری است که توسط افکار، احساسات و آگاهی ایجاد می شود که شما در حین فکر کردن به پول ، صحبت کردن درباره آن و تعامل با آن دارید.در هر لحظه ما بوسیله افکاری که در ذهن داریم، امواجی به جهان ارسال می‌کنیم.و جهان آن امواج را دریافت و دقیقاً اتفاقات و شرایط هم-اساس و هم-جنس با آن افکار و امواج را وارد زندگی ما می‌کند.

فرکانس ذهنی

با تلقین و کنترل ورودی های ذهن به سادگی میتوانیم تغییر فرکانس در ذهن و باورمان ایجاد کنیم تا خروجی ها و دستاورد هایی که میخوایم رو بدست بیاوریم.

ورودی های ذهن چیست؟

هر آنچه میبینیم و میشنویم میشود ورودی ذهن ما.

مانند: تلویزیون – ماهواره – صفحات اجتماعی – صحبت کردن دوستان و همکاران و دیگر …

داستان شخصی:

من دوستی دارم که بیکار بود، ذهنش قفل بود روی درآمد پایین و نامزد کرده بود و با خوندن مطلبی در این راستا شروع کرد به کنترل ورودی های ذهنش. اوایل من تاثیری در زندگیش ندیده بودم ولی بعد از گذشت حدود یک سال در آمدش به 10 میلیون رسید، البته بدون داشتن سرمایه تونست و برام خیلی جالب بود.

 

نکته طلایی: ورودی های ذهن و باور داشتن رو باید همیشه در زندگی داشته باشیم . در غیر این صورت دوباره به شرایط قبلی زندگمون برمیگردیم.

 

شاکی گاواین

« چون پول و ثروت از جنس انرژی است بنابراین تلاش های مالی ما هم بالطبع نشان دهنده و منعکس کنده حرکت انرژی زندگی ماست. وقتی که انرژی خلاقانه شما آزادانه در جریان باشد، اموال و دارایی های شما هم همینگونه خواهد بود. اگر انرژی شما قفل و محدود شود، پول شما هم از جریان می ایستد.» 

 

نیازمند خواسته خود نباشید!

چنانچه احساس نیازمندی را برای هدف خود که رسیدن به افزایش درآمد دلخواهتان و یا هر چیز دیگری است در خود القا کنید متاسفانه دارید از ان دور می شوید. شما باید ابتدا یاد بگیرید که بخواهید و سپس رها کنید اگر به صورت تاکیدی بر روی این مسئله تمرکز کنید نتیجه منفی خواهید گرفت.

 

نکات مهم:

  • افزایش درآمد به صورت پرشی انجام نمیشود.
  • برای رشد در هرچیزی باید پله پله جلو رفت.
  • در ابتدای راه حرکت کندتر میتواند باشد ولی هر چقدر جلوتر بروید سرعت آن از یک جایی به بعد زیاد و زیادتر میشود.برای واضح کردن آن مثالی میزنم:

به فرض الان در آمد شخصی 1 میلیون است، میتواند پله بعدی 3 میلیون باشد ، بعدی 5 میلیون بعد از اون 10 میلیون ، بعدی25 میلیون ، بعدی 50 ، بعدی 100 و …

دقت شود این اعداد برای گفتن مثال بود و ملاکی برای پله های درآمدی شما نیست.

 


مقالات مرتبط:

افزایش مهارت یادگیری

تبدیل شکست شغلی به موفقیت

چطور از شغل مان لذت ببریم

چشم انداز در کسب و کار چیست

بهترین راه های درآمد آنلاین

کسب درآمد از هوش مصنوعی

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید