جستجو
Close this search box.

بهترین روش های درآمد آنلاین

روش های درآمد آنلاین
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

 

به نظر شما پول درآوردن سخت است یا آسان؟ چرا برخی از افراد درآمد خوبی دارند اما برخی دیگر خیر؟

خب، اگر به دنبال راه‌های قانونی برای کسب درآمد آنلاین هستید بدون اینکه یک دوره آموزشی جامع درباره کسب‌ و کار اینترنتی خریداری کنید راهکارهای لازم را دراختیارتان می‌گذاریم تا بتوانید ایده‌های خود را در جهت درستی پرورش دهید. با مجله قهرمان همراه باشید.

 

راحت ترین راه پول درآوردن از اینترنت چیست، و ما چطور می توانیم از طریق کسب و کارهای اینترنتی پول در بیاوریم؟

 

با توجه به اوضاع اقتصادی امروز جامعه ما و با توجه به اینکه اکثر جوانان فارغ التحصیل در رشته های تحصیلی مختلف نمی توانند در رشته تحصیلی خود که در دانشگاه تحصیل کرده و مباحث آن را یاد گرفته اند مشغول به کار شوند، امروزه بسیاری از افراد به فکر این هستند که بتوانند روش های پول درآوردن از اینترنت را یاد بگیرند و به دنبال راهکاری هستند تا راحت ترین راه پول درآوردن از اینترنت را برای خود در نظر داشته باشند.

اگر روزی همه به بازاریان به عنوان افراد ثروتمند و صاحبان شغل‌های آبرومند نگاه می‌کردند، امروز شرایط عوض شده و آنهایی که از اینترنت پول درمی‌آورند، جایگاه بازاریان قدیم را گرفته‌اند!

 

مزایای پول درآوردن آنلاین:

  • می‌توانید از هرجایی کار بگیرید
  • رئیس خود هستید
  • پتانسیل درآمد نامحدود وجود دارد
  • آزادی خلاقیت
  • سبک زندگی سالم
  • زمان بیشتری برای خود و خانواده می‌گذارید
  • دیگر رفت‌وآمد ندارید
  • می‌توانید از امروز شروع کنید

این‌ها دلایلی است که شما باید به سمت راه اندازی کار آنلاین بیاید. حال شما باید انتخاب کنید که در چه زمینه‌ای می‌خواهید فعالیت کنید. اگر در حوزه خاصی مهارت و تخصص کافی برای پول درآوردن آنلاین دارید، می‌توانید کار در منزل خود را به‌صورت آنلاین در همان زمینه راه اندازی کنید.

 

 

25 راه کار پول درآوردن آنلاین

دراینجا روش های بسیاری برای کسب درآمد از طریق اینترنت برای شما آماده کرده ایم. با مجله قهرمان همراه باشید.

 

 1- Google AdSense

اگر از هر وبسایتی تابحال بازدید کرده اید، تبلیغات گوگل را نیز حتماً مشاهده کرده اید. این تبلیغات در همه جا و به دلایل خوبی وجود دارند. نه تنها نصب و راه اندازی آنها در هر وبسایت پایه ای آسان است، بلکه می توانند در زمانی که وب سایت شما یک مقدار ثابت ترافیک ایجاد می کند، سود آور باشد.

یکی از چیزهای شگفت انگیز در مورد Google AdSense این است که راه اندازی آن بر سایت شما بسیار آسان است. اگر شما یک وبلاگ یا وب سایت دارید، می توانید برای یک حساب Google AdSense رایگان ثبت نام کنید. گوگل با این ثبت نام به شما یک کد منحصر بفرد می دهد که شما آن را در وب سایت خود باید paste کنید. گوگل آن را از آنجا می گیرد و نمایه های صفحه، ترافیک و درآمد شما را ردیابی می کند. هیچ هزینه تعمیر و نگهداری برای انجام این کار وجود ندارد فقط کافی است که یک وبسایت داشته باشید.

 

 2- طراحی اپلیکیشن

با ظهور سیستم عامل اندروید و ios امروزه شاهد استفاده هر چه بیشتر از اپلیکیشن‌ها در گوشی‌های هوشمند هستیم. این گستردگی به حدی زیاد شده است که به اپلیکیشن‌هایی مشابه با کاربرد یکسان زیاد برمی‌خوریم.  اپلیکیشن‌هایی در زمینه پیدا کردن آدرس،  ارائه دستور آشپزی، اجرای مسابقه‌های مجازی و یا هر اپلیکیشن دیگری که به نظر شما خلاقانه باشد و در جذب مشتری موفق عمل کند، می‌تواند به شما در فرایند کسب درآمد از اینترنت کمک کند. البته فراموش نکنید که نیازسنجی بازار قبل از هر اقدامی، بسیار حیاتی است.

 

 3- مشاوره

یکی دیگر از روش های پول درآوردن آنلاین از طریق مشاوره است. اگر شما کارشناس و ماهر در هر زمینه ای هستید، شما می توانید به طور بالقوه افرادی را پیدا کنید که مایل به پرداخت به شما هستند در مقابل مشاوره دادن به آنها برای اینکه به اهداف شخصی یا تجاری شان دست یابند. شما ممکن است فکر کنید که شما به اندازه کافی بزرگ نیستید که به شرکت های بزرگ مشاوره دهید، اما می توانید شگفت زده شوید از اینکه افراد متخصص برای چه چیزهایی حاضرند پول پرداخت می کنند.

همکار من، رابرت فارینگتون مثال خوبی از کسی است که در صنعت ناشناخته ای به صورت آنلاین مشغول به کار است و مشاوره می دهد. رابرت به من گفت که پس از چندین سال وبلاگ نویسی، چند مارک و برند معروف برای کمک در زمینه رسانه های اجتماعی و آموزش بازاریابی اینترنتی از او درخواست کمک و مشاوره کردند.

رابرت گفت که او به طور متوسط 4 یا 6 تا از این مشاوره ها در طول یک سال بسته به برنامه کاری خود دریافت می کند. بهترین بخش این است که او هزینه ثابتی را دریافت می کند که معمولا حدود 100 دلار در هر ساعت است. به یاد داشته باشید که او از طریق توصیه بهترین راه استفاده از رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و پینترست برای رشد مارک و برند خود درآمد کسب می کند.

اگر می خواهید مشاوره دادن به دیگران را شروع کنید، اما مطمئن نیستید که چه قدم هایی برای انجام دادن آن بردارید، شما همچنین می توانید یک حساب کاربری رایگان از طریق Clarity راه اندازی کنید. این وبسایت به هر کس که بخواهد مشاوره ارائه دهد، یک پروفایل رایگان را فراهم می کند. هنگامی که پروفایل شما تنظیم و راه اندازی شود، افراد دیگر شما را پیدا خواهند کرد و بابت جلسه ای که شما به آنها مشاوره خواهید داد، به شما پول پرداخت می کنند.

پول درآوردن از اینترنت

 

 4- ملحق شدن به یک شرکت پاره وقت (یا تمام وقت) از راه دور

درحالیکه بیشتر ایده‌های مربوط به کسب درآمد آنلاین که تا اینجا پوشش دادیم در کنار یک شغل اصلی قابل اجرا هستند، اگر به دنبال تغییر کاملِ شغلتان و شروع کسب‌وکار آنلاین هستید هزاران شرکت به دنبال استخدام شما هستند و برایشان اهمیتی ندارد شما کجا زندگی می‌کنید. دورکاری این فرصت را به شما می‌ذهذ تا از روال کار سنتی فاصله گرفته نوع جدیدی از کسب‌ درآمد را تجربه کنید.

 

 5- فعالیت در سایت‌های کلیکی

اگر به دنبال یک روش کسب درآمد از اینترنت بدون کمترین دردسر ممکن و یا نیاز به مهارت ویژه هستید، حتماً سایت‌های کلیکی را دنبال کنید. این سایت‌ها به عنوان واسطه شرکت‌های مختلف عمل می‌کنند و وظیفه آنها ایجاد بازدید برای وب‌سایت‌های مختلف است. شما به عنوان یک کارمند اینترنتی نیازی به آشنایی با تخصص خاصی ندارید و فقط با استفاده از یک کامپیوتر و یک خط اینترنت می‌توانید در طول روز درآمدی ثابت برای خود ایجاد کنید. روش کار این سایت‌ها بدین صورت است که شما یک حساب کاربری برای خود ایجاد می‌کنید و در ازای کلیک کردن بر روی برخی سایت‌های خاص و دیدن تبلیغات آنها، مبلغی بابت آن دریافت می‌کنید. میزان درآمد شما در این روش با میزان کلیک شما برروی تبلیغات مختلف و دیدن آگهی‌های تبلیغاتی آنها در ارتباط است.

 

 6- دوره های آنلاین

از دیگر روش های پول درآوردن آنلاین برگزاری دوره های انلاین است.اگر شما مهارت هایی دارید که می توانید به دیگران تدریس کنید، بنابراین می توانید یک دوره آنلاین را به صورت آنلاین راه اندازی کنید و به دیگران تدریس کنید. شما می توانید دوره های آنلاین را پیدا کنید که هر چیزی را از آشپزی تا بازاریابی یا حتی نوشتن فریلنسری شامل می شود و آموزش می دهد. من حتی دوره مشاوره مالی خودم را برای کسانی که می خواهند کسب و کار خود را به صورت آنلاین راه اندازی کنند، توصیه می کنم.

سال گذشته دوستم یوسف مایکل چندین دوره مختلف را که در زمینه نرم افزار نویسی به نام Scrivener بود، ارائه داد. مایکل سالها است که از طریق دوره هایش به مردم کمک می کند تا به موفقیت هایی که او دست یافته است، دست یابند.

اکثر مردم دوره های آنلاین خود را از طریق یک پلت فرم مانند Teachable.com راه اندازی می کنند. با Teachable، شما می توانید موارد آموزشی خود را آپلود کنید و از پلت فرم برای مدیریت مشتریان و پرداخت قبوض استفاده کنید.

 

 7- پادکست

یکی دیگر از روش های پول درآوردن آنلاین استفاده از پادکست آنلاین است. من پادکست خوب مالی برای همراهی با وبلاگم دارم و من از آن پلت فرم برای پیدا کردن حامیان مالی و تبلیغ کنندگان همیشه استفاده می کنم.

من هنوز به یاد دارم که اولین اسپانسر خودم را از طریق پادکست جذب کردم و فهمیدم که آنها مایل هستند 8،000 دلار به من بپردازند تا یک کلیپ کوتاه در ابتدای هر پادکست پخش کنم و این کار را تا 90 روز ادامه دهم. از آن زمان به بعد من واقعاً هیجان زده بودم چون مطمئن نبودم که بتوانم از طریق پادکست خود این مقدار پول درآورم.

با این حال، تعداد زیادی از افراد هستند که در پادکست های خود خیلی بیشتر از من پول در می آورند. به پادکست کارآفرین جان لی داموس درباره آتش نگاهی بیندازید. این پادکست بر اساس گزارش اخیر درآمد خالصی بیش از 400،000 دلار در مارس 2018 را به ارمغان آورد. اکنون آن دیوانه کننده است.

کلید پیشرفت در زمینه پادکست افزایش مخاطب و سپس یافتن راه هایی برای کسب درآمد و برقراری ارتباط با حامیان مالی است. این ساده ترین راه برای فوت وفن پول درآوردن آنلاین نیست زیرا بسیاری از تدارکات وجود دارد که به نوشتن، ضبط و ویرایش یک پادکست می پردازد، اما هنوز هم ارزش در نظر گرفتن دارد.

 

 8- تولید محتوا

یکی از راه های پول درآوردن ، تولید محتوای متنی و تصویری است. این حوزه در دنیا ، از پول‌سازترین مشاغلی است که هنوز اشباع نشده است ، بنابراین با شرکت در دوره های آنلاین و یا حضوری می توانید مهارت لازم برای این حرفه را به دست آورید و به فوت و فن پول درآوردن از این حوزه مسلط شوید.

 

 9- ترجمه، تایپ و ویراستاری

یک دستهٔ دیگر از مشاغل اینترنتی خانگی که اتفاقاً خواهان زیادی هم دارد، تایپ، ترجمه و ویراستاری است.

تایپ‌کردن به مهارت خاصی نیاز ندارد! کارفرما یک عکس، نسخهٔ دست‌نویس یا فایل صوتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما با سرعت و دقت بالا، آن را در قالب ورد یا PDF تایپ می‌کنید و به‌ازای هر کلمه یا هر صفحه، مبلغ مشخصی دریافت می‌کنید.

اگر به سایت‌های کاریابی فریلنسری سری بزنید، کلی پروژهٔ تایپ با قیمت‌های مختلف می‌توانید انتخاب کنید.

کار ترجمه و ویراستاری تخصصی‌تر از تایپ است و به مهارت نگارش و ویرایش و تسلط به زبان دوم نیاز دارد.

ترجمهٔ کتاب و متون درسی و دانشگاهی، ترجمه و زیرنویس ویدئوها و ترجمهٔ مقالات برای وبلاگ‌ها راه‌های کسب‌ درآمد از این مهارت هستند.

ویراستاری هم اصولی دارد که با یادگرفتن آن‌ها، می‌توانید موقعیت‌های شغلی مرتبطی را مثل ویراستاری مقاله‌های وبلاگ، مجلات، مقاله‌های علمی و کتاب‌ها پیدا کنید.

 

 10- ادیت ویدئو

از آنجایی که بازاریابی ویدئویی روزبه‌روز گسترده‌تر می‌شود، نیاز به ادیتوری کاربلد برای ویرایش فیلم‌ها هم بیشتر احساس می‌شود.

اگر همین الان یکی از سایت‌های کاریابی را باز کنید و «ادیتور» یا «تدوین‌گر ویدئو» را جست‌وجو کنید، لیست بلندبالایی از فرصت‌های شغلی را می‌بینید که به یک نیروی ماهر برای تدوین و ادیت ویدئوهای خود نیاز دارند و پول خوبی هم بابت آن می‌دهند.

پس اگر می‌توانید با نرم‌افزارهای ویرایش عکس و فیلم مثل پریمیر کار کنید، ادیت و تدوین ویدئو یک شغل اینترنتی پرسود برای شما خواهد بود.

 

 11- همکاری در فروش

این حوزه از ساده ترین راه های پول درآوردن از اینترنت است که افراد فقط و فقط با راه اندازی یک وب سایت و فروش و بازاریابی ، محصولات دیگران را به فروش می رساند و بدون اینکه خود را درگیرانبارداری، ارسال و  یا سر و کله زدن با مشتری کنند، درآمد کسب می کنند.

 

 12- فروش اینترنتی از طریق دراپ شیپینگ

روش دیگری از تامین محصول، «دراپ شیپینگ» نام دارد. در این روش به سراغ یک تولید کننده یا فروشنده محصول می‌روید، با او صحبت کرده و می‌خواهید هر سفارشی که به او دادید را به محل مورد نظرتان بفرستد. بعد از این و بعد از ثبت کردن عکس‌های محصولاتش و قرار دادن‌شان در سایت یا حتی پیج اینستاگرام، اقدام به جذب مخاطب و دریافت سفارش می‌کنید.

کسب درآمد از طریق دراپ شیپینگ

به این ترتیب مخاطبان سفارش را به شما می‌دهند و شما بعد از تعیین میزان سودتان، به فروشنده می‌گویید فرآیند ارسال را انجام بدهد. نکته اینجاست که سود این روش از همکاری در فروش بیشتر است و در عین حال قرار نیست به هیچ عنوان در فرآیند تامین محصول و ارسالش دخالت داشته باشید.

 

 13- تولید محتوای ویدئویی و کسب درآمد اینترنتی از طریق نمایش تبلیغات

تولید محتوای ویدئویی و انتشار آن در یوتیوب و آپارات یک روش عالی و البته نه‌چندان ساده برای کسب درآمد اینترنتی است. موضوع ویدئوی شما خیلی مهم نیست. اگر بتوانید یک ویدئوی سرگرم‌کننده یا آموزشی جذاب و پرطرفدار تولید و شرایط پلتفرم‌هایی مثل آپارات و یوتیوب را برای درآمدزایی رعایت کنید، به درآمد خوبی می‌رسید.

مثلاً در حال حاضر در یوتیوب، داشتن ۱۰۰۰ سابسکرایب و حداقل ۴ هزار بازدید در ۱۲ ماه گذشته، شرط اصلی نمایش تبلیغات و دریافت پول به‌ازای هر بازدید است. شرایط درآمدزایی از آپارات را هم در تصویر زیر می‌بینید:

شرایط کسب درآمد از آپارات

 

 14- درآمدزایی از یوتیوب

یوتیوب به‌عنوان پربازدیدترین شبکه اشتراک ویدیو در جهان می‌باشد که روزانه چندین میلیون بازدید از این سایت می‌شود. پس بهترین فرصت است که بتوانیم با تولید کلیپ‌های جذاب و آموزشی، بازدید ویدیو خود را بالا ببریم؛ زیرا درآمدزایی از طریق یوتیوب از طریق دیدن شما توسط دیگران است.

هرچه ویدیو شما بیشتر بازدید بخورد، درآمد بالاتری کسب می‌کنید. یوتیوب هم مانند روش‌های دیگر پول درآوردن آنلاین، دارای سختی‌های خودش است و به همین دلیل باید در ابتدای راه ناامید نشوید و با تولید محتوا و انتشار فیلم‌های جدید و جذاب دنبال کنندگان کانال خود را افزایش دهید؛ بدین ترتیب باگذشت زمان و معروف شدن، ویدیوهای شما نیز بیشتر بازدید می‌خورد و می‌توانید با کسب درآمد از یوتیوب ثروتمند شوید. این روش را در ایران بسیاری از افراد امتحان کرده‌اند و جواب گرفته‌اند.

درآمدزایی از این طریق به‌صورت دلاری است و می‌توانید درآمد بسیار نامحدودی را به دست بیاورید. امروزه بسیاری از خواننده‌ها و طنزپردازان به سمت یوتیوب آمده‌اند، چون می‌توانند از این طریق درآمد بسیار بالایی به دست بیاورند. به دلیل طرفداران زیادی که دارند به سمت یوتیوب رفته‌اند تا ویدیوهای آن‌ها بازدید بالایی بخورد. شما نیز می‌توانید از همین الان شروع کنید و از طریق یوتیوب درآمدزایی کنید.

 

 15- زیرنویس ویدیوها

درآمد متخصصان این حوزه: با توجه به وجود یا عدم وجود مهارت ترجمه، بین 3 الی 10 میلیون تومان ماهانه.

مخصوصا در این مدت به دلیل افزایش علاقه مخاطبان به فعالیت در شبکه‌هایی مثل یوتیوب، درخواست برای خدمات ویدیویی زیادتر شده. در این میان اگر مهارت ساخت زیرنویس برای ویدیوها را داشته باشید، احتمالا بتوانید به درآمد خوبی برسید. در این شغل باید ابتدا لینک ویدیوهای مورد نظر کارفرما را دریافت کرده، سپس با مهارت ترجمه‌ای که خودتان دارید یا کمک گرفتن از یک متخصص، ویدیو را ترجمه و متن فارسی آن را زیرنویس کنید. همینطور ممکن است بعضی متخصصان در یوتیوب از شما بخواهند ویدیوهای‌شان را مشاهده و صوت آن را به‌شکل زیرنویس انگلیسی دربیاورید.

 

 16- کسب درآمد از تلگرام

امروزه تلگرام فیلتر شده است، اما بسیاری از ایرانیان در تلگرام فعالیت می‌کنند و بسیاری از اخبار و کانال‌های طنز را از این طریق دنبال می‌کنند. راه اندازی کانال در تلگرام می‌تواند درآمد بالایی را به همراه داشته باشد. شما با راه اندازی کانال تلگرام، فقط باید برای پول درآوردن آنلاین، پست بگذارید و مخاطبان کانال خود را افزایش دهید. برای این کار باید در کانال‌های مرتبط تبلیغ بروید.

 

اگر این کار را به‌صورت مداوم انجام دهید، در مدت‌زمان کوتاهی مخاطبان کانال شما زیاد می‌شوند و می‌توانید از طریق تبلیغات درآمدزایی کنید. پول درآوردن آنلاین از این طریق بسیار راحت است و می‌توانید در خانه بنشینید و با گوشی خود کسب درآمد کنید. تلگرام هنوزم که هنوز است دارای طرفداران زیادی سرتاسر ایران است؛ به همین دلیل است که هنوز هم از بین نرفته است. پس به این نتیجه می‌رسیم که تلگرام فرصتی بسیار خوب برای کسانی است که می‌خواهند از اینترنت کسب درآمد کنند.

 

 17- پول درآوردن از اینستاگرام

بسیاری از افراد را می‌شناسیم که ماهانه درآمد میلیاردی از اینستاگرام دارند و حتی پیج­های متوسط نیز چند ده میلیون در ماه از اینستاگرام درآمدزایی می‌کنند. این موضوع، یک واقعیت در مورد پول درآوردن آنلاین است و همه شما خوب می‌دانید؛ چون هرروز در اینستاگرام گشت‌وگذار می‌کنید و می‌بینید که پیچ‌های زیادی تبلیغات زیادی در روز قرار می‌دهند.

 

اینستاگرام به‌عنوان فضایی که به‌راحتی می‌توان با کاربران تعامل برقرار کرد، فرصت خوبی است تا بتوانیم از طریق آموزش دادن، مشاوره دادن، فروش محصولات و بسیاری از ایده‌های دیگر، به درآمد قابل‌توجهی رسید. لازمه رسیدن به هدف خود و رسیدن به درآمد بالا از اینستاگرام، این است که با تولید محتوای ارزشمند و هدفمند مخاطبان زیادی را جذب کسب و کار خود کنید؛ بدین ترتیب با تلاش مستمر می‌توانید در کمترین زمان درآمد بسیار خوبی از اینستاگرام به دست بیاورید.

اگر فکر می‌کنید که توانایی این کار را دارید، همین الان یک پیج راه اندازی کنید و مهارت خود را به معرض نمایش بگذارید. بهتر است برای تأثیرگذاری بیشتر بر روی مخاطبان، به‌صورت ویدیویی فیلم تهیه کنید و به مردم آموزش دهید؛ زیرا مردم آموزش دادن را دوست دارند و دنبال می‌کنند.

 

  18- تبلیغات

یکی دیگر از روش های پول درآوردن از اینترنت ، تبلیغات است. خیلی از افراد از همین راه کسب درآمد می کنند اما این موضوع مستلزم بهره گیری از مهارت های لازم در حوزه دیجیتال مارکتینگ است که شما با یادگیری آن ها و پیاده سازی استراتژی های حوزه فعالیت خود می توانید با تبلیغ کسب و کار دیگران سود خوبی به دست آورید.

 

 19- دیجیتال مارکتر

اگر در دیجیتال مارکتینگ یا زیرشاخه‌های آن (بازاریابی محتوایی، کارشناس سئو، گوگل ادز، محتوا، شبکه‌های اجتماعی و…) مهارت کافی داشته باشید، کارفرماها برای‌تان سر و دست می‌شکنند و محال است که بیکار بمانید!

مثل بقیهٔ مشاغل اینترنتی، خوبی این شغل هم این است که مقید به زمان و مکان خاصی نیستید و می‌توانید به‌طور هم‌زمان چند پروژه را پیش ببرید و درآمد بیشتری کسب کنید.

مهارت‌هایی که برای مارکترشدن نیاز دارید، بسته به شاخهٔ فعالیت شما متفاوت است؛ اگر می‌خواهید یک مارکتر همه‌فن‌حریف باشید، باید مهارت‌هایی مثل موارد زیر را بلد باشید:

  • بازاریابی و چیدن استراتژی
  • تحلیل و بررسی
  • تحقیق و سرچ
  • کار تیمی و مدیریت پروژه
  • کار با ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
  • تولید محتوا
  • اجرای کمپین‌های تبلیغاتی

 

 20- سرمایه گذاری

سرمایه گذاری یکی از راه های اصولی برای پول درآوردن است که  از دیرباز افراد مختلف از آن بهره گرفته و یک زندگی خوب برای خود و خانواده خود ساخته اند. اما  با رشد و پیشرفتی که بشر در طی چندین دهه اخیر آن را تجربه کرده راه های سرمایه گذاری نیز بسیار زیاد شده اند. به عنوان مثال می توان گفت بورس و ارزهای دیجیتال از جدیدترین روش هایی هستند که بشر در آن ها سرمایه گذاری کرده و توانسته به درآمدهای بسیار خوبی برسد.

 

 21- فروش کتاب

حتی اگر به هیچ‌یک از موارد گفته شده علاقه ندارید، می‌توانید به‌صورت اینترنتی کتاب بفروشید. برای این کار کافی است یک وب‌سایت یا یک صفحه در یکی از شبکه‌های اجتماعی داشته باشید و کتاب‌های محبوبی که بیش‌ترین فروش را دارند به مخاطبان خود معرفی کنید. برای جذاب‌تر کردن قسمت معرفی، بخشی از کتاب را خلاصه‌وار توضیح دهید. علاوه بر این می‌توانید برخی از کتاب‌ها را در شبکه‌های اجتماعی یا وب‌سایت خود به‌صورت فایل PDF منتشر کنید. یک راه دیگر این است که از وب‌سایت‌های بزرگی که در زمینه‌ کتاب فعالیت دارند، کتاب خریداری کرده و آن‌ها را به کاربران سایت و دنبال‌کننده‌های خود در شبکه‌های اجتماعی بفروشید. اکنون کتاب‌های کاغذی گران‌قیمت هستند. پس شما‌‌ می‌توانید کتاب‌های الکترونیکی خود را با قیمت کمتری عرضه کنید. با توجه به اینکه در این عرصه رقبای اینترنتی بسیاری خواهید داشت، آشنایی با سئو و روش‌های افزایش ترافیک سایت می‌تواند ابزاری عالی برای شما باشد. یکی از نمونه‌های موفق این روش کسب درآمد از اینترنت استارتاپ کتاب سبز است که با ارائه تنوعی بالا از انواع کتاب‌های صوتی و متنی توانسته جایگاه مناسبی در بین کاربران برای خود فراهم آورد.

  22- طراحی سایت

قدم اول برای راه اندازی سایت پولساز، طراحی سایت است. بنا براین روز به روز به تعداد کسانی که می خواهند برای خودشان سایتی راه اندازی کنند افزوده می شود.

با یادگیری طراحی سایت و هنر متقاعد سازی می توانید بسیاری از کسب و کارهایی که هنوز به شکل سنتی فعالیت می کنند را متقاعد کنید که سایتشان را راه اندازی کنید و از طریق راه اندازی سایت

 

 23- سایت مدیریت کنید

درآمد متخصصان این حوزه: 3 الی 12 میلیون تومان ماهانه.

یادگیری مهارت مدیریت وب سایت، واقعا آسان است و نیاز به زمان زیادی هم ندارد. نکته اینجاست که برای یادگیری آن حتی نمی‌خواهد برای خرید دوره‌ها پول بپردازید، بلکه می‌توانید با شرکت در دوره‌های رایگان تا حد زیادی در این مهارت رشد کنید.

بعد از یادگیری کارهایی مثل ورود محصول، بروزرسانی سایت، افزایش امنیت و… می‌توانید با کسب و کارهای اینترنتی تازه‌کار همکاری کرده و در ازای مدیریت و پشتیبانی سایت از آنها ماهانه بین 1 تا چند میلیون تومان دریافت کنید. در این بین اگر به مرور مهارت‌های دیگری مثل تولید محتوا را هم یاد بگیرید، می‌توانید این خدمات را به همان کارفرماها ارائه کنید.

 

 24- سئو

همانطور که در بازاریابی محتوایی توضیح دادیم، یکی از مهم ترین مراحل که در بازاریابی محتوا وجود دارد، سئو محتوا است. search engine motor یا به اختصار seo به معنای بهینه سازی برای موتور های جست جو است. شما از طریق سئو کردن، محتوا و سایت خود را برای موتور های جست جو بهینه سازی می کنید. به این معنی که کاری می کنید که زمانی که مخاطبان یکی از موضوعاتی که شما درباره آن محتوا تولید کرده اید  را سرچ می کنند، محتوای شما در صفحه اول یا دوم به او نشان داده می شود. در نتیجه افراد بیشتری در طول روز وارد سایت شما می شوند.

کسانی که خدمت سئو را انجام می دهند، درآمد نسبتاً خوبی را به دست می آورند. شما می توانید از طریق راه اندازی  پیج اینستاگرامی، سایت، صفحه لیندکین و… پروژه بگیرید.

 

 25- ادمینی شبکه های اجتماعی

پیج های زیادی در بستر اینستاگرام فعالیت می کنند. محتوای این پیج ها باید به موقع انتشار پیدا کنند، از طرفی انتشار این محتواها باید طبق اصول و الگوریتم شبکه اجتماعی مد نظر باشد. در این صورت محتوا به افراد بیشتری نمایش داده می شود. شما می توانید ادمینی یوتیوب، اینستاگرام و تلگرام را بر عهده بگیرید و از این طریق ثروت بیشتری به دست بیاورید.

 

مقالات مرتبط:

هوشمندانه کار کردن یا سخت کار کردن

کارمندی یا کار آزاد کدام را انتخاب کنیم

اصول شراکت در کسب و کار

موفقیت در کار چگونه است

کسب درآمد از هوش مصنوعی

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید