جستجو
Close this search box.

زندگی اندرو تیت کامل و بدون سانسور

زندگی اندرو تیت
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

اندرو تیت کیست؟

اندرو تیت کیست؟ چه چیزی او را از سایر مبارزان متمایز می کند؟ در ادامه این مقاله از مجله قهرمان همراه باشید. تاکنون شخصیت‌های بسیاری تلاش کرده‌اند که پرده از رازهای جهان بردارند، اما شاید هیچ کدام از آن‌ها ترسناک‌تر از اندرو تیت نبوده‌اند. اندرو تیت (Andrew Tate)، کارآفرین، کیک‌بوکسر و شخصیت رسانه‌ای آمریکایی-بریتانیایی است که با گفتن حرف‌هایی که به کام دولت‌ها و ثروتمندترین مقامات دنیا خوش نمی‌آمد به یکی از جنجالی‌ترین شخصیت‌های  این قرن تبدیل شد.

اندرو تیت در ۱۴ دسامبر ۱۹۸۶ در واشنگتن دی سی از پدری بریتانیایی و مادری آمریکایی به دنیا آمد. او در انگلستان بزرگ شد و از سن شش سالگی شروع به تمرین در هنرهای رزمی کرد. در زمانی که نه ساله شد، اولین عنوان کیک بوکسینگ خود را کسب کرده بود و توانست در سال ۲۰۰۹ میلادی (۱۳۸۸ شمسی) اولین قهرمانی خود را به ارمغان آورد.

 

ممنوعیت های اندرو تیت

اندرو تیت برای اولین بار در مسابقات کیک بوکسینگ Big Brother مشاهده شد و مشهور شد اما بعدها با به دست آوردن طرفداران زیاد در شبکه های مجازی مختلف، در پی ارسال یک توییت در توئیتر خود داستان اخراج شدنش از فضای مجازی آغاز شد! به دنبال این توییت، را بطور کامل حذف کرد!

کمپانی متا که مالک اینستاگرام و فیس بوک و متاورس و واتس اپ و … است اعلام کرد که اندرو تیت را به دلیل نقض سیاست های خود از تمامی شبکه های اجتماعی خود اخراج کرده است. اینستاگرام اکانت این فرد را که ۴٫۷ میلیون فالور هم داشت.

اما اندرو سعی کرد تا به هر بهانه خود را به شهرت برساند بنابراین او با راه اندازی دوره های اینترنتی که باعث می شد تا مردم در سامانه اندرو تیت عضویت و خرید کنند، مجددا به شهرت برسد.

اندرو تیت سامانه ای را تدارک دید که مردم را به خرید دوره های او، سبک زندگی مردانه و به قول معروف لاکچری سوق دهد.

اندرو تیت چگونه معروف شد

همانطور که در قسمت بالاتر گفتیم اندرو تیت اول در ورزش کیک بوکس دیده شد و توانست به سطح بالا در این ورزش برسد و بعد اندرو در سال 2016 پس از حضور در فصل هفدهم برنامه رئالیتی شو بریتانیایی “برنامه برادر بزرگ” بیشتر شناخته شد. اندکی پس از پیوستن به برنامه، ویدئویی از شلاق زدن اندرو تیت به زنی با کمربند در رسانه های اجتماعی شروع به پخش شد، اگرچه زنی که در ویدیو بود بعداً تأیید کرد که شلاق با رضایت بوده است، اندرو تنها پس از شش روز از برنامه برادر بزرگ خارج شد.د پس از اخراج شدن از برنامه برادر بزرگ اندرو تیت شروع کرد به تولید محتوا در فضای مجازی و هدف اندرو تیت این بود که چگونه مردان مردانه تر باشند و چگونه پولدار شوند و چجوری از یک مرد آلفا یا همان تاپ جی شوند که فقط و فقط به مردان این آموزش ها را می‌داد و برای این افراد سایتی را طراحی کرد تا بتواند به صورت سیستمی افراد ثبت نام کنند و بعد به دوره های اندرو تیت دسترسی داشته باشند که اسم آن  دانشگاه هاستلر میباشد. البته سایت اندرو تیت یعنی دانشگاه هاستلر ماهانه 5 میلیون دلار درآمد دارد که این سایت تنها یکی از سایت های اندرو است.

دوره های اندرو تیت
خرید پک کامل دوره های اندرو تیت با تخفیف

 

تولد و کودکی Andrew Tate

اندرو تیت سوم در تاریخ ۱ دسامبر ۱۹۸۶ میلادی (۱۰ آذر ۱۳۶۵ شمسی) در مرکز پزشکی والتر رید نیروی زمینی، واقع در واشنگتن دی.سی به دنیا آمد. پدر او، اموری تیت، استاد شطرنج بین‌المللی با ریشه‌ی آفریقایی و آمریکایی است.

مادر اندرو در گذشته به عنوان خدمه‌ی پذیرایی در مجالس فعالیت می‌کرده است. او یک برادر به نام تریستان دارد که هم‌اکنون با اندرو در سامانه‌ای که تدارک دیده‌اند، همکاری می‌کند. به دلیل شغل پدرش، اندرو در دوران کودکی و نوجوانی خود به شهرهای مختلفی مانند شیکاگو، ایلینوی، گوشن و ایندیانا سفر کرده است.

 

زندگی اندرو تیت

اندرو از همان کودکی شیفته شطرنج بود به گونه ای که چندین بار در سن خردسالی پدرش را شکست داد و با رده سنی بزرگسالان چندین مسابقه را انجام داد.

اما شرایط زندگی باعث شد تا پدر و مادر اندرو تیت از یکدیگر طلاق بگیرند. از همین رو مادر وی تصمیم گرفت از دو پسر خود مراقبت کند بنابراین پسران خود را به انگلستان برد.اندرو در انگلستان با دین مسیحیت آشنا می شود، اعتقادات دینی نزدیک به باور های ذهنی او باعث جلب نظر وی به این دین شد.

 

حرفه کیک بوکسینگ تیت

تیت تمرین بوکس و سایر هنرهای رزمی را در سال 2005 آغاز کرد و در صنعت تبلیغات تلویزیونی کار کرد تا زندگی خود را تامین کند. در نوامبر 2008، او در رتبه هفتم بهترین کیک بوکسور سبک وزن در بریتانیا توسط انجمن بین المللی کیک بوکسینگ ورزشی (ISKA) قرار گرفت. در سال 2009، او اولین قهرمانی خود را با قهرمانی در مسابقات قهرمانی وزن رزمناو ISKA بریتانیا در دربی به دست آورد و در بخش خود در اروپا رتبه اول را کسب کرد.

 نام مستعار کیک بوکسینگ تیت “شاه کبرا” بود.

 

 

ماتریکس چیست و چرا سران بزرگ دنیا نمی‌خواهند کسانی مانند اندرو تیت این راز را فاش کنند؟

در سال 1999 فیلمی اکشن و علمی-تخیلی تحت عنوان ماتریکس (Matrix) با درخشش کیانو ریوز منتشر شد. در این فیلم می‌بینیم که ماشین‌های هوشمند، اختیار جهان را در دستان خود دارند. انسان‌ها در این فیلم باید انرژی الکتریکی موردنیاز ماشین‌ها را از طریق حرارت و انرژی الکتریکی بدن خود تأمین کنند. یک سری افراد، می‌توانند خود را از دست ماشین‌ها برهانند و به همین خاطر، شورشی علیه ماشین‌ها محسوب می‌شوند.

این فیلم و داستان آن اساس نظریه‌ای است که اندرو تیت در مورد جهان ارائه می‌دهد. او بر این باور است که گروهی از افراد کنترل انسان‌ها را در دست دارند، آن‌ها جهان حقیقی را  به سمت مجازی شدن هدایت می‌کنند تا بتوانند کنترل ذهن انسان‌ها را بیش از پیش در دست بگیرند. از نظر اندرو، تماشای اخبار به این دلیل رایگان است که ماتریکس می‌خواهد به فکر انسان‌ها جهت بدهد. از نظر او فقط کسانی می‌توانند یک زندگی جذاب و واقعی را تجربه کنند که از ماتریکس خارج شوند.

 


خرید دوره های اندرو تیت ارزان تر از همه جا


اندرو تیت و اسلام پذیری

اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی (۱۴۰۱ شمسی) اندرو تیت در حساب کاربری خود در پلتفرم اجتماعی توییتر، ویدئویی مبنی بر نیایش خداوند در یکی از مساجد واقع در دوبی در کشور امارات متحده عربی منتشر کرد.

این ویدئو نشان می دهد که او مسلمان شده است و مجددا در یک مصاحبه با شخصی به نام محمد حجاب، این موضوع را مطرح کرده است.

 

آینده اندرو تیت چیست؟

چیزی که مسلم است این است که اندرو به تلاش خود برای دستیابی به موفقیت های بزرگتر ادامه خواهد داد. او قبلاً به سرمایه گذاری ها و سرمایه گذاری های تجاری جدید از جمله املاک و مستغلات توجه کرده است. علاوه بر اهداف شخصی خود، اندرو همچنین می خواهد الهام بخش باشد و به دیگران کمک کند تا به رویاهایشان برسند. او به طور فعال دانش و تجربه خود را از طریق پلتفرم های آنلاین مختلف مانند رسانه های اجتماعی و یوتیوب به اشتراک گذاشته است. علاوه بر این، اندرو قصد دارد به تلاش های بشردوستانه خود با حمایت از اهدافی که برای او مهم هستند، به ویژه آنهایی که مربوط به آگاهی از سلامت روان هستند، ادامه دهد.

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید