جستجو
Close this search box.

قانون جذب چیست؟ | استفاده از کائنات برای موفقیت

قانون جذب و روش انجام آن
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

قانون جذب چیست که همه درباره آن میگویند؟ قانون جذب واقعی است یا فقط توهمی بیش نیست؟ آیا قانون جذب باعث میشود به موفقیت برسیم؟  بسیاری از افراد، اطلاعات غلط و شایعه های مربوط به آن را شنیده اند و تعداد کمی هم از ماهیت واقعی آن اطلاع دارند. شاید وجود داشتن چنین قانونی از دیدگاه خیلی از افراد غیرواقعی و مسخره به نظر برسد اما قانون جذب در واقعیت یک چیز کاملا طبیعی و واقعی است. قانون جذب یکی از قوانین عجیب در دنیا است که میتواند تاثیر بسیاری در زندگها بگذارد. یکی از نکات جالب قانون جذب اینست که در بعضی مواقع ما آدمها به طور اتفاقی از آن استفاده کرده ایم. در این مقاله با مجله قهرمان همراه باشید تا درباره نحوه استفاده از این قانون برایتان بگوییم.

 

تعریف قانون جذب

کل جهان بر روی فرکانس و ارتعاش میباشد و زمانی که روی فرکانس آن قرار گیرید میتوانید آن چیزی را که میخواهید بدست آورید. در پایان این مطلب خواهید فهمید چرا بعضی در زندگیهایشان سختی های بسیاری میکشند یا مشکلات زیادی بر سر راهشان قرار میگیرد و برخی دیگر مسیر هموار تری دارند.

 

قانون جذب به زبان ساده می گوید: ” کل جهان از انرژی ساخته شده و جنس افکار شما از انرژی می باشد بنابرین به هر آن چیزی که فکر کنید، چه خوب و چه بد، آن را جذب می کنید

 

بگذاید مثالی بزنم: اگر تمام اطرفیان شما کارمند باشند پس احتمال زیاد با این ذهنیت بزرگ شده اید که کارمندی شغل خوبیه و یک آب باریکه هست و اگر وارد بازار شوید و یک کسب و کار راه بندازید احتمالا شکست خواهید خورد. خب قانون جذب هم باور شما را به زندگیتان میارد و اگر کار جدید راه بندازید صد در صد شکست میخورید و نمیدانید چرا کسب کار شما جواب نداد!

قانون جذب و پیشرفت زندگی

این نکته را در نظر داشته باشید: قانون جذب از طریق ضمیر ناخودآگاه عمل میکند نه ضمیر خودآگاه. پس هر فکر کوچکی که یک لحظه بهش فکر کردید خوب یا بد باعث جذب نمیشود. پیشنهاد میدهم به مقاله تفاوت ضمیر خودآگاه و ضمیر ناخودآگاه سر بزنید تا متوجه منظورم شوید.

 

تفاوت فرکانس ذهن و امواج رادیویی

فرکانسی که مغز شما می فرستد، بی درنگ و با سرعتی بالاتر از سرعت نور، در فضا پخش می شود و در همان لحظه انتشار، مغز افراد دیگری در آن سوی کره زمین می تواند آن را دریافت کند. پس این توانایی منحصر به فرد مغز شماست که امواج رادیویی فاقد آن است. امواج رادیویی در یک مسیر مستقیم حرکت می کنند، لذا اگر بخواهید از کانال ماهواره ای، موج خاصی را دریافت کنید، باید از  کانال دیگر خارج شوید. اما مغز شما این توانایی را دارد که امواجی را بفرستد و با در نور دیدن مکان و زمان و به محض انتشار امواج، توسط ذهن دیگر و یا اشیاء با همان شدت جذب شود. این ها مفاهیمی است که آلبرت انیشتین و توماس ادیسون گفته اند.

 

 

روش استفاده از قانون جذب برای موفقیت

1- مثبت فکر کنید:

تعریف افکار مثبت: افکار مثبت به افکاری گفته میشود که باعث جذب اهداف و خواسته هایتان شود. با ایجاد تفکرات مثبت و ارتعاش آن ها به کائنات میتوانید در جلوتر اتفاقات جالب و خوبی را در زندگیتون تجربه کنید حتی شاید متوجه این شوید که چطور چیزهایی هماهنگ باهم پیش میاید در جهت کمک و رفع مشکلات شما. از طریق افکار مثبت میتوانید طعم موفقیت را بچشید. من در اینجا این مطلب رو نوشتم و شما خوانده اید متوجه شدید که افکار مثبت کمک کننده است خب درجریان باشید زمانی که این مطلب را درک کردید و ازش استفاده کردید میفهمید چقدر خودتان را با دست خودتان اذیت میکردید.(این حرف رو زدم چون قبلا با افکار خودم باعث ضربه زدن به خودم شدم و امیدوارم شما انجامش ندید)

 

2- خلاص شدن از تفکرات منفی:

افکار منفی مانند سم یا ویروسی هستند که سلامت زندگی شما را به خطر می اندازند. داشتند تفکر منفی شما را از پیشرفت باز میدارد. خیلی ها با انجام کارهای مختلف سعی در اجرای صحیح قانون جذب دارند اما وقتی با خود تنها شده و به فکر فرو می روند، افکار منفی سراغ شان آمده و نتیجه کار را خراب می کند. گاهی اوقات افراد خودشان متوجه این وضعیت نشده و دقایق زیادی در افکار منفی فرو می روند. دید افرادی که در زندگیشان بسیار تلاش میکنند و بجایی نمیرسند، اگر باهاشون صحبت کرده باشید میبینید که تفکرات منفی زیادی دارند. لطفا زندگی خودتان را با تفکر منفی فلج نکنید.

 

3- ورودی های ذهن تان را کنترل کنید:

منظور از ورودی ذهن چیست؟ منبع تغذیه بدست آوردن اطلاعات روزانه شما چیست یا کیست؟

برخی از افراد از ابتدای روز به سراغ اخبار وحشتناک مانند قتل، خیانت و … می روند و با این کار ذهن خود را درگیر افکار منفی می کنند. تاثیر منفی که این اخبار روی زندگی می گذارد قابل تشریح نیست. به جای دیدن اخبار فیلم های با موضوع موفقیت ببینید یا کتاب های موفقیت و مطالب رشد و توسعه فردی بخوانید. پس منبع تغذیه ذهن و زندگیتان را کنترل کنید. پیشنهاد میکنم تلویزیون دیدن را کنار بگذارید تا کنترل بهتری داشته باشید.

انجام مراقبه برای بالا بردن ارتعاشات و قانون جذب

4- ارتعاشات بالا و قوی تر

برای اینکه بتوانید قدرت قانون جذب را در راستای اهدافتان قوی تر کنید باید ارتعاشات خودتان را بالا ببرید. اینکار قدرت موج تفکرات تان را بیشتر خواهید کرد.

  • یکی از بهترین کار ها برای این موضوع انجام مدیتیشن یا همان مراقبه است. با مراقبه فشار هایی که طی روز برایتان ایجاد شده را ازبین میبرید و ذهن شما آرام خواهد شد.
  • شکرگزاری از خداوند و قدردانی از او نیز در رسیدن به آرامش فکری شما را بسیار کمک می کند. انجام این کار تاثیر بسزایی در افزایش ارتعاشات شما داشته و باعث بالا رفتن سطح انرژی تان می شود.

 

 


دیگر مقالات:

مثبت اندیشی چیست

خودشناسی و مراحل رسیدن به آن

تفاوت پولدار و فقیر

هدف و نحوه هدف گذاری

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید