توضیحات
تبلیغ نویسی
تبلیغ نویسی یا کپی رایتینگ یعنی یادگیری هنر تبدیل کردن خواننده یا بیننده متن به یک مشتری بالقوه که خرید انجام دهد. به صورت کلی میتوان گفت که از تبلیغات برای فروش و جذب کاربران بیشتر استفاده میشود. حال این تبلیغات میتواند به صورت ویدیویی، صوتی، تصویری یا متن به کاربران داده شود. اما هدف از ارائه این تبلیغات جذب کاربر در جهت اهداف مشخصی میباشد. اهدافی نظیر افزایش خرید، بالا بردن بازدید از یک صفحه و حتی برند کردن یک کلمه یا ویدیو. با فروشگاه قهرمان همراه باشید.
کاربردهای تبلیغ نویسی در حوزههای مختلف:
- در فروش محصول یا کالا
- در فروش خدمات
- در برند سازی
- در معرفی اولیه یک کسب و کار
- در انتقال پیامهای اجتماعی
دلیل اهمیت تبلیغ نویسی (کپی رایتینگ):
نوشتن یک متن ساده بدون در نظر گرفتن هیچ تکنیک و هدفی میتواند کاربر را به جای جذب، دفع کند. تجربه و آزمایش های عملی ثابت کرده است که مردم بر اساس احساسات خود خرید میکنند. یعنی هنگام ورود به یک مغازه یا فروشگاه، اگر کالایی بتواند احساس ما را تحت تاثیر قرار داده یا بر انگیزد، قطعا آن کالا را خریداری خواهیم کرد. حال این برانگیخته شدن یا میتواند به دلیل دیدن یک کالای نوستالژیک باشد و یا به دلیل هوشمندی فروشنده. اگر فروشنده از تکنیک های گفتاری درستی استفاده کرده و با احساسات ما بازی کند، کالای خود را به ما خواهد فروخت.
آموزش تبلیغ نویسی هم یکی از نیاز های امروزی محسوب میشود. با استفاده از تکنیک ها و قوانین تبلیغ نویسی قادر به نوشتن متن هایی برای جذب حداکثری کاربران خواهیم بود. امروزه بازار حضوری در حال تمام شدن است. مردم سعی میکنند از شبکه های اجتماعی و فروشگاه های آنلاینی نظیر دیجی کالا خرید کنند. در این رسانه های مجازی، دیگر فروشنده قادر به گفتن کلمات احساسی نیست و همان کلمات را اکنون باید بنویسد. پس اهمیت تبلیغ نویسی در چنین زمانی خود را آشکار کرده و کاملا نمود پیدا میکند.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.