جستجو
Close this search box.

زندگی نامه مل رابینز + سمینارهای آن

زندگی نامه مل رابینز
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

مل رابینز یک سخنران انگیزشی، مربی زندگی و نویسنده است که بیشتر به خاطر تکنیک «قاعده 5 ثانیه» که برای کمک به افراد برای غلبه بر تعلل و اقدام در جهت اهدافشان طراحی شده است، شناخته شده است. با مجله قهرمان همراه باشید تا درباره Mel Robbins بیشتر بدانید.

 

درباره مل رابینز

  • مل رابینز مهمان مکرر برنامه های تلویزیونی و رادیویی بوده است و یکی از سخنرانان پرمخاطب در جهان است که به کارآفرینان، صاحبان مشاغل کوچک، مدیران عامل زن و غیره مشاوره و الهام می دهد.

 

  • رابینز در 2 مارس 1968 در کانزاس سیتی، میسوری از پدر و مادری رابرت و ماریکا اشنیبرگر به دنیا آمد. هنگامی که او یک دختر جوان بود، خانواده اش به ماسکگون شمالی در میشیگان غربی نقل مکان کردند.

 

  • رابینز در کالج دارتموث در نیوهمپشایر تحصیل کرد و مدرک تاریخ گرفت. سپس در دانشکده حقوق کالج بوستون ثبت نام کرد و در سال 1994 با مدرک حقوق فارغ التحصیل شد. در سال 1996، با کریستوفر رابینز، بنیانگذار Soul Degree، یک برنامه توسعه فردی ماجراجویانه برای مردان ازدواج کرد. این زوج سه فرزند دارند.

 

  • رابینز در ابتدا شغل موفقی را به عنوان وکیل مدافع جنایی دنبال کرد و در شهر نیویورک کار کرد. او به عنوان یک تحلیلگر حقوقی به CNN پیوست و موضوعاتی مانند محاکمه جورج زیمرمن را پوشش داد. رابینز برای مقاله‌ای در کالج بوستون گفت: «وکیل بودن به من آموخت که چگونه سخنران جسوری باشم، و به من آموخت که چگونه به استدلال‌های هر دو طرف نگاه کنم، که به من دیدگاه وسیع‌تری در مورد تقریباً هر موضوعی می‌دهد» .

 

  • رابینز پس از کمک گرفتن از یک مربی زندگی که به او پیشنهاد کرد برای دیگران مفید باشد، کسب و کار خود را به عنوان یک مربی زندگی شروع کرد. او مدیرانی از جانسون اند جانسون و ولز فارگو را با رویکردی منحصربه‌فرد برای ایجاد تغییر جذب کرد: انجام آن با تصمیم‌های کوچک که در طول زمان اضافه می‌شوند. و در سال 2001 شرکت مربیگری خودیاری خود را راه اندازی کرد که بر توسعه شخصی و مربیگری کسب و کار اجرایی متمرکز بود.

 

  • کسب و کار او با شروع به جذب مشتری در سراسر کشور رشد کرد. او سرانجام برنامه رادیویی، وبلاگ خود را ایجاد کرد و همه چیز برای مل، حداقل برای مدتی در حال زمزمه بود.

 

  • او شروع به میزبانی برنامه رادیویی خود به نام The Mel Robbins Show کرد که به تماس گیرندگان در سراسر ایالات متحده مشاوره می داد. او همچنین مجری یک سریال تلویزیونی A&E به نام Monster In-Laws و سریالی از فاکس به نام Someone’s Gotta Go بود.

 

چرا ما ملانی رابینز را دوست داریم؟

او یک الهام بخش است

رابینز الهام بخش همه شنوندگان و طرفدارانش است. او با ارائه نکات عملی به آنها کمک می کند تا به بهترین نسخه از خود تبدیل شوند.

توصیه او عملی است

برخلاف بسیاری از سخنرانان انگیزشی، رابینز توصیه های عملی به طرفداران خود در مورد چگونگی تغییر زندگی خود ارائه می دهد. او همچنین گواه این است که انجام این کارها می تواند زندگی شما را به سمت بهتر شدن تغییر دهد.

او مثبت است

حتی اگر دوست ندارید به صحبت های الهام بخش گوش دهید، تنها بودن در کنار رابینز باعث می شود احساس بهتری داشته باشید. او یک هاله بسیار مثبت دارد که عفونی است.

 

داستان موفقیت مل رابینز

مل رابینز در سال 1968 در کانزاس سیتی، میسوری از خانواده رابرت و مارسیا اشنیبرگر به دنیا آمد. او و خانواده‌اش سرانجام در جوانی به غرب میانه نقل مکان کردند. او در شهر کوچک نورث ماسکگون، که در غرب میشیگان، درست خارج از گرند رپیدز، زندگی می‌کند، بزرگ شد.

والدین او عزیزان دانشگاهی بودند که در جوانی ازدواج کردند. مادرش سال دوم تحصیلی را رها کرد تا با پدرش ازدواج کند و مل و به موقع برادرش را بزرگ کند. در ابتدا مادرش شب ها برای IRS کار می کرد، در حالی که پدرش در دانشکده پزشکی شرکت می کرد. سرانجام، پدرش فارغ التحصیل شد و دکتر شد و در پزشکی عصبی عضلانی تخصص داشت.

هر دو والدین او نقش مهمی در تربیت مل داشتند تا برای داشتن اخلاق کاری قوی ، قدردانی از اشتیاق و تعهد به خدمات ارزش بالایی قائل شوند .

پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، مل به کالج دارتموث در نیوهمپشایر رفت و در آنجا مدرک خود را در رشته تاریخ گرفت. او سپس به دانشکده حقوق کالج بوستون رفت و در نهایت در سال 1994 با مدرک حرفه ای در رشته حقوق فارغ التحصیل شد.

هر فرد موفقی طرحی از خود بر جای می‌گذارد، و در اغلب موارد، سفرشان سرنخ‌های کوچکی به جا می‌گذارد که هرکسی می‌تواند آن‌ها را بیابد، اگر به اندازه کافی دقیق نگاه کند. هر داستان موفقیتی که ما در مورد رویاپردازان، نمادهای موفقیت و افراد موفقی مانند مل رابینز منتشر می کنیم، قصد دارد برخی از آن سرنخ ها را برای شما آشکار کند.

 

تبدیل آزمایش ها به پیروزی

با این حال، حدود سال 2008 بود، زمانی که مل رابینز یک نقطه عطف جدی را در زندگی خود تجربه کرد. زندگی مل رابینز نیز مانند بسیاری دیگر از آمریکایی ها در برهه ای از زمان در تاریخ شروع به بازگشایی کرد.

کسب و کار رستوران شوهرش در آستانه شکست بود، او بیش از 800 هزار دلار بدهی داشت، ازدواج او در سنگلاخ بود، و او احساس می کرد در آستانه از دست دادن همه چیز است. [3]

علاوه بر این، او از حملات افسردگی و اضطراب رنج می برد که او نمی خواست از رختخواب بلند شود.

او از “قانون 5 ثانیه ای” استفاده کرد که برای کمک به خود در حرکت و وارد شدن به عمل ابداع کرد . ایده پشت این قانون این است که در هر لحظه تردید یا لحظه ای که می دانید باید کاری را انجام دهید، به طور خودکار شروع به شمارش معکوس از پنج می کنید، و هنگامی که به یک رسیدید، اقدام فوری و عمدی در مورد آن کار انجام دهید. شما اجتناب می کردید، یا می دانید که باید انجام دهید.

این قانون به روشی مؤثر تبدیل شد که به او اجازه داد بر اینرسی غلبه کند که زندگی او را تحت تأثیر قرار می داد. و این به او کمک کرد تا با کاکس مدیا شغلی پیدا کند که به یک فرصت در تلویزیون تبدیل شد.

شور و شوق او توجه یکی از روسای CNN را به خود جلب کرد و همین امر راه را برای تبدیل شدن او به یک تحلیلگر حقوقی برجسته برای CNN هموار کرد. او به ویژه پس از پوشش پرونده های برجسته، به ویژه محاکمه جورج زیمرمن، در CNN نامی برای خود دست و پا کرد.

مل رابینز در برنامه‌های مختلف، قدرت ستاره‌های مشهور خود را در حال تبدیل شدن به آن تغییر داد. او حتی یک سخنرانی در تد اد انجام داد که در نهایت بیش از 29 میلیون بازدید داشت.

 

سمینار مل رابینز

 

قانون 5 ثانیه مل رابینز

“قانون 5 ثانیه” یک تکنیک خودیاری و ترفند روانشناختی است که توسط رابینز در طول سخنرانی معروفش در TEDx در سال 2011 ، که حرفه سخنرانی عمومی او را آغاز کرد، رایج شد. به گفته رابینز، وقتی انگیزه ای برای اقدام به سمت هدف دارید، باید از 5 تا 1 معکوس بشمارید و سپس فوراً اقدام کنید. این تئوری این است که معکوس شمارش برای پنج ثانیه، خودگویی و تردید منفی را که اغلب با تصمیم گیری همراه است، مختل می کند. این به افراد اجازه می دهد تا بدون تعلل در جهت اهداف خود اقدام کنند.


دانلود دوره ها و سمینارهای  مل رابینز


رابینز در سخنرانی خود درباره “زنگ هشدار داخلی” صحبت می کند که افراد را از اقدام برای تغییر زندگی خود باز می دارد. او می‌گوید: «در هر زمینه‌ای از زندگی‌تان که می‌خواهید تغییر دهید، یک واقعیت وجود دارد که باید بدانید: هرگز آن را دوست نخواهید داشت. رابینز توضیح می‌دهد که مردم باید با نیروی فیزیکی (که به طور علمی «انرژی فعال‌سازی» نامیده می‌شود) رو در رو شوند که برای تغییر رفتارهایشان لازم است تا از خلبان خودکار خارج شوند. او گفت: “وظیفه شما این است که کارهای مزخرفی را انجام دهید که نمی خواهید انجام دهید، بنابراین می توانید هر چیزی که قرار است باشید باشید.” استفاده از قانون 5 ثانیه افراد را وادار می کند که فوراً وارد عمل شوند و قبل از اینکه ترس وارد بازی شود، انرژی فعال سازی را به کار می برند.

 

راز موفقیت مل رابینز چیست؟

خوب، داستان او نشان می دهد که او با اقدام و گرایش به چیزها غریبه نیست. پس از گذراندن از دانشکده حقوق، وکالت، مربیگری، نوشتن کتاب، ساخت و فروش کسب و کار، انجام رویدادهای سخنرانی، و اخیراً وارد پادکست و مدیریت یک کانال YouTube شده است، واضح است که او بسیار جاه طلب است و همیشه در حال فعالیت است . رفتن

بنابراین، ما باید بیشتر موفقیت او را به انگیزه، جاه‌طلبی و ارزش اخلاقی او مشخص کنیم. همچنین واضح است که شور و شوق عفونی و شخصیت پرانرژی او به احتمال زیاد بر توانایی او برای یافتن مشاغل در دنیای سرگرمی تأثیر گذاشته است.

با گفتن این موضوع، در اینجا چند برداشت از موفقیت به قول خودش آورده شده است:

“جاه طلبی اولین قدم برای موفقیت است. مرحله دوم اقدام است.» – مل رابینز

 

نقل قول توییت
پیکاسو در طول زندگی خود نزدیک به 100 شاهکار خلق کرد. اما چیزی که بیشتر مردم نمی دانند این است که او در مجموع بیش از 50000 اثر هنری خلق کرده است. این دو قطعه هنری در روز است. موفقیت یک بازی اعداد است. اگر مدام به خود بگویید صبر کنید، برنده نخواهید شد. هر چه بیشتر شجاعت را انتخاب کنید، احتمال موفقیت شما بیشتر می شود.» – مل رابینز

 

نقل قول توییت
“اگر می خواهید خود را دوباره اختراع کنید، باید ترس ها، بهانه هایتان و شک و تردیدهای خود را نادیده بگیرید.” – مل رابینز

 

نقل قول توییت
«قبل از اینکه آماده شوید، شروع کنید. آماده نشو، شروع کن!» – مل رابینز

 

نقل قول توییت
مطالب مرتبط: نقل قول های موفقیت مل رابینز

 

سخن آخر

داستان موفقیت مل رابینز را در اختیار دارید که سفر موفقیت منحصر به فرد او و برخی از استراتژی های موفقیتی را که برای تغییر زندگی و رسیدن به اهدافش استفاده کرده است را پوشش می دهد.

واضح است که بسیاری از موفقیت های او مربوط به اشتیاق، شخصیت مغناطیسی و تعهد به کمک به مردم برای حل مشکلاتشان است. اما، او همچنین از اخلاق کاری، انگیزه و جاه طلبی خود برای انجام اقدامات گسترده بهره برده است. و ترکیب این چیزها ظاهراً همه تفاوت را در ایجاد زندگی الهام بخش او ایجاد کرده است.

 

منبع: لیدر ها

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید