جستجو
Close this search box.

زندگی نامه تی دی جیکس (TD Jakes)

زندگی نامه (بیوگرافی) تی دی جیکس
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

اسقف تی دی جیکس یک رهبر کاریزماتیک، بینا، متفکر تحریک آمیز و کارآفرین است که به عنوان کشیش ارشد خانه پاتر، یک سازمان جهانی بشردوستانه و کلیسای 30000 عضوی واقع در دالاس، تگزاس خدمت می کند. با مجله قهرمان همراه باشید.

«جایی که رویایی نباشد، مردم هلاک می‌شوند. اما کسی که شریعت را نگاه دارد، خوشبخت است.»

 

خلاصه زندگی نامه تی دی جیکس

کشیش خانه پاتر، یک کلیسای بزرگ با 30000 عضو، که خطبه هایش در سراسر جهان در ایستگاه های متعدد، از جمله شبکه پخش ترینیتی و تلویزیون سرگرمی سیاه پخش می شود.

قبل از شهرت
او در برنامه PBS Lives آفریقایی آمریکایی حضور داشت.

چیزهای بی اهمیت
او در سال 2009 خطبه صبح را برای باراک اوباما در کلیسای سنت جان در واشنگتن دی سی ایراد کرد.

زندگی خانوادگی
او دارای پنج فرزند به نام های سارا ، جرمین ، کورا ، جمار و توماس از سریتا جیکز است که در سال 1981 با آنها ازدواج کرد.

مرتبط با
او در فیلم «درخشش» با جوردین اسپارکس ظاهر شد.

 

زندگی نامه کامل تی دی جیکس

  • توماس دکستر «تی دی» جیکس، نویسنده، فیلم‌ساز و مبلغ تلویزیون آمریکایی است. او در 10 ژوئن 1957 در گالوستون، تگزاس به دنیا آمد. جیک در محله ای فقیرنشین بزرگ شد و در دوران کودکی با چالش های متعددی از جمله فقر، خشونت و غیبت پدرش مواجه شد.

 

  • با وجود این موانع، جیکز از نظر تحصیلی عالی بود و بورسیه تحصیلی فوتبال در دانشگاه تگزاس جنوبی دریافت کرد. پس از فارغ التحصیلی در رشته ارتباطات جمعی، به شغل تجاری پرداخت و چندین سال به عنوان مشاور مالی مشغول به کار شد.

 

  • در سال 1985، جیکز خانه پاتر، یک کلیسای بزرگ مسیحی غیر مذهبی را در دالاس، تگزاس تأسیس کرد. کلیسا تحت رهبری او رشد قابل توجهی داشته است و اکنون دارای پردیس های متعدد و تعداد اعضای تخمینی بیش از 30000 نفر است.

 

  • جیک همچنین بنیانگذار و رئیس وزارتخانه‌های TD Jakes است که شامل برنامه‌ها و ابتکارات مختلف با تمرکز بر آموزش، مراقبت‌های بهداشتی و توسعه جامعه است. او کتاب‌های متعددی از جمله «زن تو رها شدی»، «اراده من نیست» و «غریزه» نوشته است.

 

  • جیکز علاوه بر فعالیت در وزارت و امور خیریه، یک فیلمساز موفق است و چندین فیلم سینمایی را از طریق شرکت تولید خود، TD Jakes Enterprises تولید کرده است. فیلم های او توسط استودیوهای بزرگی مانند Lionsgate و Paramount Pictures توزیع شده است.

 

  • جیکز جوایز و افتخارات متعددی را برای کمک های خود به وزارت، امور بشردوستانه و هنر دریافت کرده است. او در چندین برنامه تلویزیونی ملی از جمله «اپرا»، «صبح بخیر آمریکا» و «نمایش امشب با جی لنو» حضور داشته است.

 

  • علیرغم موفقیت های فراوان، جیکز همچنان متعهد به خدمت به دیگران و ایجاد تأثیر مثبت بر جهان است. او همچنان به رهبری خانه پاتر و وزارتخانه های TD Jakes ادامه می دهد و در عین حال اشتیاق خود را به فیلم سازی و نویسندگی دنبال می کند.

 

معرفی کتاب ها جیکس

تی دی جیکس، یکی از ارجمندترین متفکران جهان، از بینش و غریزه پیشگامانه خود برای خدمت به دیگران در مناطقی فراتر از کلیسا استفاده می کند. برای اینکه بتوانید مردم را به سمت سرنوشت خود هدایت کنید، باید با افرادی در جایی که در زندگی هستند ملاقات کنید .

تی دی جیکس نویسنده، سخنران و کشیش مشهوری است که کتاب های متعددی نوشته است که زندگی میلیون ها نفر در سراسر جهان را تحت تاثیر قرار داده است. تی دی جیکس بیش از بیست کتاب و یک نوازنده انجیل برنده جایزه گرمی است. در اینجا تعدادی از محبوب ترین کتاب های او آورده شده است:

 

1. “زن، هنر تو را تحقیر می‌کند!”

این کتاب به بررسی مضامین بخشش، شفا و آزادی برای زنان می پردازد. این کتاب به مسائلی مانند سوء استفاده، خیانت و شک به خود می پردازد و توصیه های عملی و بینش های کتاب مقدسی را برای کمک به زنان برای غلبه بر مبارزات خود ارائه می دهد.

2. “نه من اراده”

در این کتاب، جیکز خوانندگان را تشویق می کند که خواسته های خود را تسلیم اراده خدا کنند و به برنامه او برای زندگی خود اعتماد کنند. او داستان‌های شخصی و نمونه‌های کتاب مقدسی را به اشتراک می‌گذارد تا قدرت تسلیم کردن اراده خود را به اراده خدا نشان دهد.

3. “غریزه”

این کتاب به بررسی مفهوم غریزه و چگونگی ارتباط آن با زندگی معنوی ما می پردازد. جیکز استدلال می کند که همه ما حس ذاتی درست و نادرست را داریم و باید به غرایز خود اعتماد کنیم و از رهبری خدا پیروی کنیم.

4. “قدرت بخشش”

جیکس در این کتاب به اهمیت بخشش در زندگی و روابط ما می پردازد. او داستان های شخصی و بینش های کتاب مقدس را به اشتراک می گذارد تا به خوانندگان کمک کند تا قدرت بخشش و اینکه چگونه می تواند زندگی ما را متحول کند، درک کنند.

5. “تغییر موقعیت خود”

این کتاب خوانندگان را تشویق می کند تا در دیدگاه های خود در مورد زندگی و موفقیت تجدید نظر کنند. جیک توصیه های عملی در مورد چگونگی تغییر موقعیت خود برای موفقیت بیشتر در همه زمینه های زندگی به اشتراک می گذارد.

6. “سرنوشت: قدم در هدف خود بگذارید”

در این کتاب، جیک به خوانندگان کمک می کند تا هدف خود را در زندگی کشف کنند و به سرنوشت خود قدم بگذارند. او اصول کتاب مقدس و توصیه های عملی را در مورد چگونگی شناسایی هدف و تحقق آن به اشتراک می گذارد.

7. “مکان مخفی:

تجربه پرستش صمیمی” – این کتاب به بررسی اهمیت عبادت در زندگی معنوی ما می پردازد و اینکه چگونه می تواند ما را به یک رابطه عمیق تر با خدا هدایت کند. جیکز داستان های شخصی و بینش های کتاب مقدس را به اشتراک می گذارد تا به خوانندگان کمک کند عبادت صمیمی را در زندگی خود تجربه کنند.

 

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید