جستجو
Close this search box.

گل گدوت | زندگی نامه +حقایق، آثار و عکس های جدید

زندگی نامه (بیوگرافی) گل گدوت
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

گل گدوت بازیگر، مدل و تهیه کننده اسرائیلی است. او در 30 آوریل 1985 در روش هااین اسرائیل به دنیا آمد. گدوت به مدت دو سال به عنوان مربی رزمی در نیروهای دفاعی اسرائیل خدمت کرد. او پس از پایان خدمت سربازی، حرفه مدلینگ را دنبال کرد و در چندین آگهی تبلیغاتی و کمپین ظاهر شد.  او دو سال را به عنوان معلم تناسب اندام نظامی برای نیروهای دفاعی اسرائیل گذراند.

 

 

بیوگرافی و جزئیات شخصی گل گدوت

 

نامگل گدوت
تاریخ تولد30 آوریل 1985
زادگاه/ زادگاهپتاه تیکوا، اسرائیل/ Rosh Ha’eyeing، اسرائیل
سن38 ساله (در سال 2023)
علامت تولدثور
جنسیتمونث
مدرسهدبیرستان را در Rosh Hayin،
دبیرستان های یهودی در اسرائیل  آغاز کنید
کالج/دانشگاهکالج IDC Herzliya در اسرائیل،
دانشگاه رایشمن
بالاترین مدرکفارغ التحصیلی
سرگرمی هابازی بسکتبال و تنیس
دینیهودی
ملیتاسرائیلی
حرفهبازیگر/ مدل

 

شغل گل

گادوت در 18 سالگی در مسابقه ملی زیبایی دوشیزه اسرائیل شرکت کرد، با این تصور که این یک تجربه “سرگرم کننده” خواهد بود. گل گدوت در مصاحبه ای با Glamour ادعا کرد: هرگز فکر نمی کردم برنده شوم. او در ادامه برنده شد و در نتیجه توانست در مسابقات Miss Universe در سال 2004 که در آن زمان در اکوادور برگزار می شد، نماینده اسرائیل باشد.

 

گل گدوت چهره کمپین های تبلیغاتی بین المللی برای برندهایی مانند Miss Sixty، گوشی های هوشمند هوآوی، رام Captain Morgan، عطرهای گوچی، و محصولات مراقبت از پوست Vine Vera و همچنین Jaguar Cars بوده است. او در سال 2015 توسط گوچی به نمایندگی از خط عطر Bamboo انتخاب شد. او روی جلدهای Cosmopolitan، Glamour، Bride Magazine، Entertainment Weekly، UMM، Cleo، Fashion، Lucire، و FHM، و سایر نشریات برگزیده شده است.

بین سال‌های 2008 تا 2016، گادوت فقط برای برند مد کاسترو مدل‌سازی کرد. مجموع درآمد سالانه او از مدلینگ و بازیگری در سال 2013 2.4 میلیون شیکل جدید اسرائیلی گزارش شد. گل گدوت پس از اینکه گدوت سال اول دانشگاه خود را به پایان رساند، یک مدیر بازیگران با آژانس او ​​تماس گرفت و از گدوت درخواست کرد که برای نقش کامیل مونتس تلاش کند. در فیلم Quantum of Solace که توسط فرانچایز فیلم جیمز باند تولید می شد.

 

گل گدوت در سال 2008 در نقش اصلی درام اسرائیلی Bubot ظاهر شد، علیرغم این واقعیت که او برای نقشی که در نهایت به اولگا کوریلنکو رسید، از دست رفت. گدوت سه ماه پس از تست بازیگری او برای نقش ژیزل یاشار در فیلم پرفروش سریع و خشمگین، که چهارمین قسمت از مجموعه فیلم های سریع و خشمگین است، بین شش بازیگر زن دیگر انتخاب شد.

 

دوره های اندرو تیت با تخفیف عالی
خرید پک کامل دوره های اندرو تیت با تخفیف

 

مدیر بازیگران از تست Quantum of Solace تصمیم گرفت. در هر یک از آن فیلم ها، گل گدوت در حال اجرای برخی از بدلکاری های خودش نشان داده شد.

در مارس 2020، گدوت و تعدادی از افراد مشهور دیگر، از جمله همبازی او در فیلم Wonder Woman 1984، کریستن ویگ، نسخه اینترنتی آهنگ “Imagine” اثر جان لنون را اجرا کردند. هدف از این اجرا تقویت روحیه در طول همه گیری COVID-19 بود.

این فیلم با انتقاداتی مواجه شد و برخی از مفسران ادعا کردند که این فیلم پاسخی ناکارآمد به همه‌گیری است. جان کارامانیکا از نیویورک تایمز این ویدئو را “یک ژست توخالی و عمیقا ناهنجار” توصیف کرد.

 

گل گدوت و خانواده او

خانواده گدوت و رابطه

گل گدوت در 30 آوریل 1985 در پتاه تیکوا، شهری که اولین خانه خانواده اش در آن قرار داشت، به دنیا آمد. با این حال، او در شهر Rosh Hayin بزرگ شد. نام کوچک او در زبان عبری به معنای موج است، در حالی که نام خانوادگی او در زبان عبری به معنای ساحل رودخانه است.

قبل از تولد گل گدوت، والدینش نام خانوادگی خود را از “گرینشتاین” به “گادوت” بر اساس سنت یهودی تغییر دادند.

گل گدوت با پدرش
گل گدوت با پدرش

 

مادرش، ایریت (نام دختر ویس) ، معلم تربیت بدنی و پدرش، مایکل گدوت، یک مهندس است. او به نام پدرش نامگذاری شد.

گل گدوت با مادرش
گل گدوت با مادرش

دانا خواهر کوچکتر گدوت است و آنها کاملاً صمیمی هستند.

گل گدوت با خواهر کوچکترش
گل گدوت با خواهر کوچکترش 

گادوت در سال 2008 با توسعه دهنده املاک و مستغلات اسرائیلی Jaron “Yaron” Varsano ازدواج کرد . آنها سه دختر دارند که بزرگترین آنها در سال 2011 و دو نفر دیگر در سال های 2017 و 2021 به دنیا آمد. در سال 2019، این دو کارآفرین شرکت تولید فیلم و تلویزیون خود را به نام Pilot Wave راه اندازی کردند.

گل گدوت با همسرش

گل گدوت با همسرش

گادوت و شریک او، وارسانو، مالک و اداره کننده یک هتل بوتیک در تل آویو، اسرائیل بودند که در نهایت آن را به مبلغ 26 میلیون دلار در سال 2015 به رومن آبراموویچ فروختند. گدوت نیز در مدیریت هتل نقش داشت.

 

منبع: سایت

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید