جستجو
Close this search box.

جنیفر لارنس | زندگی نامه + حقایق، آثار و عکس های جدید

زندگی نامه (بیوگرافی) جنیفر لارنس
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

استعداد، جذابیت و اصالت جنیفر لارنس او ​​را به یکی از محبوب ترین بازیگران زن نسل خود تبدیل کرده است. موفقیت او به عنوان الهام بخش بازیگران مشتاق است و ثابت می کند که سخت کوشی، فداکاری و اصالت می تواند منجر به چیزهای بزرگ شود. حرفه بازیگری لارنس در سال های نوجوانی با نقش های کوچک در برنامه های تلویزیونی و تبلیغات آغاز شد. با مجله قهرمان همراه باشید.

 

زندگی نامه جنیفر لارنس

جنیفر لارنس در 15 آگوست 1990 در کنتاکی ایالات متحده به دنیا آمد. او یک هنرپیشه مشهور آمریکایی است که به خاطر بازی در فیلم‌هایی مانند «استخوان زمستان» (2010)، «مردان ایکس: کلاس اول» (2011) و «بازی‌های گرسنگی» (2012) شناخته شده است. او در سنین پایین وارد دنیای بازیگری شد و در تئاتر مدرسه شرکت کرد. او اولین حضور تلویزیونی خود را در «شهرک شرکت» (2006) و بعداً با «پارتی باغ» (2008) ساخته جیسون فریلند روی پرده بزرگ انجام داد. در سال 2010، او برای بازی در “استخوان زمستان” نامزد دریافت جایزه اسکار شد و برای بازی در نقش Mystique در حماسه مردان ایکس (2011-2017) و کتنیس اوردین در “بازی‌های گرسنگی” (2012-2015) به شهرت رسید. امروزه او را یکی از همه کاره ترین و موفق ترین بازیگران زن هالیوود می دانند.

عکس جدید جنیفر لارنس

 

خانواده و آغاز

جنیفر شریدر لارنس دختر گری و کارن لارنس است. پدرش در کار ساختمانی و مادرش مدیر یک کمپ کودکان است. او دو برادر بزرگتر به نام های بن و بلین دارد. او در محیطی بزرگ شد که مادرش مانند برادرانش با او رفتار می کرد و همین امر او را قوی تر و چالش برانگیزتر از همکلاسی هایش می کرد. از دوران جوانی به هنرهای نمایشی علاقه نشان داد و شخصیت های مختلفی را برای پدرش اجرا کرد، مانند دلقک یا رقصنده. در سن 9 سالگی در یک نمایش کلیسایی بر اساس کتاب یونس شرکت کرد. از آن زمان به بعد، او هم در نمایش های کلیسا و هم در موزیکال های مدرسه شرکت کرد. هنگامی که او مدرسه ابتدایی را به پایان رساند، در دبیرستان کامر در لوئیزویل ثبت نام کرد.


پیشنهادی:  زندگی نامه اسکارلت جوهانسون   ***   زندگی نامه گل گدوت 


 

2004 – توسط یک استعدادیاب کشف شد.

لارنس در دوران دانشجویی خود درگیر فعالیت های مختلف مدرسه بود و به ورزش هایی مانند هاکی، بسکتبال، سافت بال و ژیمناستیک پرداخت. او همچنین در اوقات فراغت خود سوار اسب می شد و در فعالیت های کمپی که اداره می کرد به مادرش کمک می کرد. در سال 2004، در حالی که در تعطیلات با خانواده اش در نیویورک بود، او در خیابان توسط یک مامور استعدادیابی کشف شد که او را متقاعد کرد تا در اولین آزمون آزمایشی خود شرکت کند. اگرچه مادرش از علاقه او به بازیگری حمایت نکرد، اما به او اجازه داد در نیویورک بماند تا برای نقش های مختلف تست بازیگری بدهد. در این ممیزی ها، لارنس توجه عوامل مختلف و دیگر چهره های صنعت سینما را به خود جلب کرد. او با آژانس استعدادیابی CESD قراردادی امضا کرد که مادرش را متقاعد کرد که اجازه دهد لارنس روی حرفه‌اش تمرکز کند.

کودکی و نوجوانی جنیفر لارنس و خانواده اش

 

2006 – اولین بازیگری

در چهارده سالگی مدرسه را رها کرد تا کاملاً روی حرفه بازیگری خود متمرکز شود. او در نیویورک ساکن شد و به عنوان یک مدل راه خود را در دنیای سرگرمی باز کرد. پس از دو سال تست و تمرین، لارنس موفق شد به عنوان بازیگر نقش کیتلین در فیلم تلویزیونی شرکت شهر (2006) به کارگردانی توماس کارتر بازی کند. از آن زمان به بعد با بازی در نقش های فرعی در سریال های راهب (2006)، پرونده سرد (2007) و مدیوم (2007-2008) به عنوان بازیگر شناخته شد. در دومی، او نسخه جوان شخصیت آلیسون را به تصویر کشید که نقش او را پاتریشیا آرکت بازی می‌کرد .

 

حرفه بازیگری جنیفر لارنس

جنیفر لارنس پس از اقامت در لس آنجلس، اولین حضور خود را در فیلم دراماتیک “گاردن پارتی” (2008) ساخته جیسون فریلند با بازی در نقش تیفانی انجام داد. در همان سال، او بر روی «دشت سوزان» (2008) اثر گیرمو آریاگا کار کرد و در «خانه پوکر» (2008) در کنار کلویه گریس مورتز ، جاون جانسون و سوفی بایرلی بازی کرد. در این مدت، او همچنین در سریال خانوادگی «نمایش بیل انگوال» (2007-2009) با بازی لورن پیرسون، دختر یک مشاور خانواده که سعی می کند آرامش و اتحاد را در خانواده حفظ کند در حالی که با استرس کار و استرس مواجه است، بازی کرد. مشکلات معمول خانواده مربوط به رشد کودکان.

 

2010 – نامزد دریافت جایزه اسکار.

در سال 2010، او پس از نامزدی جایزه اسکار برای بازی در “استخوان زمستان” (2010)، درامی از دبرا گرانیک که بر زندگی ری دالی جوان و تلاش او برای حفظ خانواده اش پس از ناپدید شدن متمرکز است، به شهرت رسید. از پدرش بازی فوق العاده لارنس در این فیلم جوایز متعددی را برای او به ارمغان آورد، از جمله جایزه بازیگر نقش اول زن از انجمن منتقدان فیلم شیکاگو و جوایز بهترین بازیگر زن از انجمن منتقدان فیلم تورنتو، انجمن منتقدان فیلم سن دیگو و حلقه منتقدان فیلم ونکوور.

 

برخی از بازی های سینمایی او

پس از موفقیت Winter’s Bone (2010)، لارنس در فیلم جودی فاستر، The Beaver (2011) با مل گیبسون کار کرد و سپس در نقش شخصیت نمادین مارول، Mystique، در X-Men: First Class (2011) دیده شد. فیلمی که در آن با مایکل فاسبندر، جیمز مک آووی، کوین بیکن و نیکلاس هولت و دیگران کار کرد. لارنس دوباره نقش خود را به عنوان جهش یافته در مردان ایکس: آخرالزمان (2016) و مردان ایکس: ققنوس تاریک (2019) بازی کرد و با نسخه های نوجوان Cyclops (تای شریدان)، ژان گری (سوفی ترنر) و استورم (الکساندرا) کار کرد. کشتی).

عکس جدید جنیفر لارنس

در سال 2012، جنیفر لارنس برای اولین بار نقش جنگجوی کتنیس اوردین را در قسمت اول «بازی های گرسنگی» (2012)، فیلمی بر اساس آثار سوزان کالینز، ایفا کرد. در این بازی او نقش اصلی را با جاش هاچرسون و لیام همسورث به اشتراک گذاشت. او برای ایفای نقش کتنیس در «بازی‌های گرسنگی: آتش گرفتن» (2013)، «بازی‌های گرسنگی: Mockingjay – قسمت 1» و «بخش 2» (2014-2015) بازگشت. تقریباً در این زمان، او در «کتاب بازی خطوط نقره‌ای» (2012) بازی کرد، فیلمی که اولین جایزه اسکار و گلدن گلوب بهترین بازیگر زن را برای او به ارمغان آورد. او سپس در فیلم‌های آمریکایی Hustle (2013) و Serena (2014) ظاهر شد، فیلمی که در آن نقش اصلی را با بردلی کوپر به اشتراک گذاشت. لارنس پس از بازی در “Joy” (2015)، در کنار کریس پرت در فیلم علمی تخیلی موفق “مسافران” (2016) بازی کرد. بلافاصله پس از آن، او در فیلم ترسناک دارن آرونوفسکی “مادر!” بازی کرد. (2017) و «گنجشک سرخ» (2018) به کارگردانی فرانسیس لارنس.

 

فیلم های جنیفر لارنس

1. Silver Linings Playbook (2012)
(درام، عاشقانه، کمدی)

2. بازی های گرسنگی (2012)
(علمی تخیلی، ماجراجویی، هیجان انگیز)

3. The Hunger Games: Catching Fire (2013)
(علمی تخیلی، معمایی، ماجراجویی، هیجان انگیز، اکشن)

4. مسافران (2016)
(عاشقانه، ماجراجویی، علمی تخیلی، درام)

5. X-Men: Days of Future Past (2014)
(هیجان انگیز، ماجراجویی، علمی تخیلی، اکشن)

6. استخوان زمستان (2010)
(نمایش)

7. The Hunger Games: Mockingjay – Part 1 (2014)
(علمی تخیلی، ماجراجویی، اکشن، هیجان انگیز)

8. X: کلاس اول (2011)
(ماجراجویی، علمی تخیلی، اکشن)

9. American Hustle (2013)
(درام، جنایی)

10. The Hunger Games: Mockingjay – Part 2 (2015)
(ماجراجویی، علمی تخیلی، اکشن، هیجان انگیز)

 

منبع: سایت

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید