جستجو
Close this search box.

کوبی اسمالدرز | زندگی نامه + حقایق، آثار و عکس های جدید

زندگی نامه (بیوگرافی) کوبی اسمالدرز (رابین شرباتسکی)
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

کوبی اسمالدرز (Cobie Smulders ) یک مدل و هنرپیشه کانادایی است که بیشتر برای حضور در نقش رابین شرباتسکی در درام کمدی تلویزیونی “How I Met Your Mother” شناخته می شود. او همچنین به دلیل کار در دنیای سینمایی مارول مشهور است. با مجله قهرمان همراه باشید.

 

بیوگرافی کوبی اسمالدرز

کوبی اسمالدرز به عنوان یک دختر آرزو داشت که یک زیست شناس یا پزشک دریایی شود. در واقع، تا دوران دبیرستان بود که او پس از اجرای برنامه های متعدد مدرسه شروع به کشف بازیگری کرد. او در نوجوانی چشم یک آژانس مدلینگ را به خود جلب کرد و برای پروژه های مدلینگ خود به سراسر جهان سفر کرد. در طول این مدت، اسمالدرز نوعی نفرت نسبت به حرفه مدلینگ ایجاد کرد و این در ابتدا باعث شد تا او در مورد دنبال کردن حرفه بازیگری مردد باشد. او سپس تصمیم گرفت که با این احساس منفی مبارزه کند و به هر حال بهترین تلاش خود را بکند.

زندگی نامه رابین شرباتسکی بازیگر سریال آشنایی با مادر

در نهایت، کوبی اسمالدرز به کار در زمینه سرگرمی علاقه مند شد. این زیباروی کانادایی تا به امروز در چندین فیلم، نمایش تلویزیونی و نمایشنامه بازی کرده است. او در مورد جوایز و افتخاراتش به‌ترتیب جایزه EWwy و جایزه جهانی تئاتر را برای بازی‌هایش در «چگونه با مادرت ملاقات کردم» و «خنده حاضر» دریافت کرد. در سال 2014، اسمالدرز یک PSA را با یک سازمان بین المللی حفاظت از اقیانوس به نام Oceana فیلمبرداری کرد.

 


زندگی نامه تد موزبی | جاش ردنر           زندگی نامه (بارنی استنسن) نیل پاتریک هریس 


حرفه

  • کوبی اسمالدرز اولین بار در سال 2002 در مجموعه تلویزیونی “جرمیا” ظاهر شد. سال بعد، او برای نقش اصلی جولیت درویل در درام “Veritas: The Quest” انتخاب شد. او در سال 2004 فیلم Walking Tall را بازی کرد. پس از این، او نقش‌های مهمان را در درام‌های «آندرومدا» و «کلم» بازی کرد. اسمالدرز در سال 2005 به گروه بازیگران «چگونه با مادرت آشنا شدم» پیوست. در آن سال، او همچنین در فیلم «آخر هفته طولانی» ظاهر شد. بلافاصله پس از این، او فیلم های کوتاه «فرار» و «دکتر. معجزه، هر دو در سال 2006.

زندگی نامه کوبی اسمالدرز (رابین شرباتسکی)

  • از سال 2009 تا 2012، کوبی اسمالدرز این بازیگر چند پروژه بزرگ از جمله «سالمون اسلمین» و «انتقام‌جویان» انجام داد. او سپس بین سال‌های 2013 تا 2015 در نقش ماریا هیل در «ماموران شیلد» بازی کرد. در این مدت، اسمالدرز همچنین در فیلم‌های «پناهگاه امن»، «مرد تحویل‌دهنده»، «آنها با هم آمدند»، «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی» بازی کرد. ، “غیر منتظره” و “نتایج”. پس از این، او در قسمتی از «حیوانات» صداپیشگی آنی را بر عهده گرفت.

 

  • کوبی اسمالدرز در سال 2016 در فیلم کمدی-درام «مداخله» نقش روبی را بازی کرد. یک سال بعد، این زیبای کانادایی در هشت قسمت از «سری رویدادهای ناگوار» و همچنین در فیلم‌های «به معنای واقعی کلمه، درست قبل از آرون» و کشتن گانتر. در آن سال او همچنین در نمایش «خنده حاضر» روی صحنه رفت. اسمالدرز در سال 2017 بازی در نقش لیزا ترنر را در فیلم «دوستان از کالج» آغاز کرد.

 

زندگی شخصی

  • جاکوبا فرانسیسکا ماریا کوبی اسمالدرز در 3 آوریل 1982 در ونکوور، بریتیش کلمبیا، کانادا به دنیا آمد. او چهار خواهر به نام‌های امی، جولی، ملیسا و فیونا و سه برادر به نام‌های مارک، آدام و اسکات دارد. او در مدرسه راهنمایی لرد بینگ تحصیل کرد و بعداً از دانشگاه ویکتوریا فارغ التحصیل شد.

کوبی اسمالدرز و همسرش تاران کیلام

  • با رسیدن به زندگی عاشقانه این بازیگر، او در سال 2012 با دوست پسر دیرینه خود تاران کیلام ازدواج کرد. در حال حاضر، این زوج دارای دو دختر از جمله شالین کادو کیلام هستند. در حال حاضر، خانواده در نیویورک، ایالات متحده آمریکا زندگی می کنند.

 

  • در سال 2007، کوبی اسمالدرز به سرطان تخمدان مبتلا شد. او در ابتدا تحت عمل جراحی قرار گرفت تا دو تومور از تخمدان هایش برداشته شود. متأسفانه سرطان به غدد لنفاوی او سرایت کرده بود که به خاطر آن مجبور شد طی دو سال تحت عمل های جراحی زیادی قرار گیرد. او اکنون سالم و بدون سرطان است.

 

فیلم های کوبی اسمالدرز

1. انتقام جویان (2012)

  (علمی تخیلی، اکشن)

2. کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (2014)

  (ماجراجویی، هیجان انگیز، اکشن، علمی تخیلی)

3. مرد عنکبوتی: دور از خانه (2019)

  (اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی)

4. Avengers: Age of Ultron (2015)

  (ماجراجویی، علمی تخیلی، اکشن)

5. پناهگاه امن (2013)

  (درام، هیجان انگیز، عاشقانه)

6. The Slammin’ Salmon (2009)

  (کمدی)

7. مرد تحویل دهنده (2013)

  (درام، کمدی)

8. جک ریچر: هرگز برنگرد (2016)

  (جنایی، هیجان انگیز، اکشن، معمایی، ماجراجویی)

9. قدم زدن بلند (2004)

  (اکشن، جنایی)

10. مداخله (2016)

  (درام، کمدی)

 

منبع: سایت

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید