جستجو
Close this search box.

سوفی ترنر | زندگی نامه + حقایق، آثار و عکس های جدید

زندگی نامه (بیوگرافی) سوفی ترنر
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

سوفی ترنر – سوفی بلیندا جوناس یک هنرپیشه انگلیسی است. تاریخ تولد او 21 فوریه 1996 است و با نام خانوادگی ترنر به دنیا آمد. او اولین بازیگری خود را در مجموعه تلویزیونی فانتزی حماسی HBO بازی تاج و تخت با بازی در نقش سانسا استارک انجام داد که برای آن در سال 2019 نامزد دریافت جایزه امی برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال درام شد. با مجله قهرمان همراه باشید.

 

بیوگرافی سوفی ترنر

ترنر اولین حضور خود را در صنعت فیلم بلند با فیلم هیجانی روانشناختی من دیگری انجام داد. قبل از آن، او یکی از بازیگران فیلم تلویزیونی بریتانیایی The Thirteenth Tale بود. او نقش یک نسخه جوان از ژان گری / فینیکس را در سری فیلم های مردان ایکس ایفا کرد که در کمدی اکشن به سختی مرگبار (2015) به نمایش درآمد.

 

بیو سوفی ترنر & جزئیات شخصی

نامسوفی ترنر
تاریخ تولد21 فوریه 1996
محل تولدنورث همپتون، بریتانیا
سن27 ساله (از سال 2023)
علامت تولدماهی ها
جنسیتمونث
مدرسهدبیرستان دخترانه پادشاه
کالج/دانشگاهشناخته نشده است
بالاترین مدرکدبیرستان
سرگرمی هامسافرت، تماشای فیلم و گذراندن وقت با خانواده اش
دینمسیحی
ملیتبریتانیایی
حرفهبازیگر

 

شغل سوفی ترنر

  • در آگوست سال 2009، ترنر برای ایفای نقش سانسا استارک، نجیب زاده جوان، در سریال درام فانتزی Game of Thrones که از شبکه HBO پخش می شود، انتخاب شد. تولید این فیلم در جولای 2010 زمانی که ترنر تنها 14 سال داشت آغاز شد. اولین حضور ترنر در صفحه نمایش کوچک به شکل سانسا بود. معلم تئاتر ترنر از او خواست تا برای این نقش تست بزند و او موهای بلوندش را برای این نقش قرمز رنگ کرد.

سوفی ترنر، سن، رابطه، قد، وزن همه چیز درباره او

  • با این حال، با شروع فصل 7 او شروع به پوشیدن کلاه گیس به جای موهای طبیعی خود کرد. بازی او در نقش سانسا که در کنار خواهر روی پرده اش، میسی ویلیامز انجام داد، نامزدی جایزه هنرمند جوان برای بهترین نقش آفرینی در یک سریال تلویزیونی – بازیگر نقش مکمل زن جوان در سال 2012 را برای او به ارمغان آورد. او در نهایت این جایزه را دریافت نکرد. . ترنر بخشی از هر یک از هشت فصل پخش شده بود.

 

  • در سال ۲۰۱۳ در فیلم هیجان‌انگیز مستقل «من دیگری» که بر اساس رمانی به همین نام کاترین مک‌فیل ساخته شده بود، اولین حضور خود را در صنعت سینما انجام داد. شخصیت او قهرمان اصلی بود. او در فیلم تلویزیونی The Thirteenth Tale که در سال 2013 پخش شد، نقش آدلین مارچ را بازی کرد. در سال 2013 نقشی در فیلم کمدی به سختی کشنده به او داده شد که در آن با هایلی استاینفلد همبازی شد. این فیلم سرانجام در 29 مه 2015 اکران شد، البته فقط در سینماهای منتخب و از طریق ویدیوی درخواستی.

 


پیشنهادی:  زندگی نامه امیلیا کلارک  ***  جنیفر لارنس


  • علاوه بر این، ترنر اقتباس کتاب صوتی از داستان کوتاه «دختری در آینه» نوشته لو گراسمن را روایت کرد. این داستان در مجموعه داستان کوتاه با عنوان زنان خطرناک منتشر شده است که توسط جورج آر آر مارتین ویرایش شده است. او روایت نسخه کتاب صوتی شهر آتش بهشتی، نوشته کاساندرا کلر را در سال 2014 ارائه کرد. در همان سال، او به عنوان نماینده کارن میلن در کمپین تبلیغاتی «سفر» انتخاب شد. در فیلم مردان ایکس: آخرالزمان در سال 2016، که در آن ترنر ژان گری جهش یافته را به تصویر می‌کشید، وقتی در ماه می اکران شد، این فیلم با استقبال متفاوت منتقدان مواجه شد.

 

  • در تابستان 2016، او مجری ویدئوی وب با عنوان “Powershift” بود که با همکاری هافینگتون پست تهیه شد. او در مارس 2017 اعلام کرد که حامی زنان برای زنان شده است، سازمانی که به زنان بازماندگان جنگ کمک می کند.

 

  • در آگوست 2017، ترنر اظهار داشت که معتقد است دنبال کردن او در شبکه های اجتماعی بیش از توانایی های او به عنوان یک بازیگر نقش موثری در موفقیت او در یک پروژه بی نام دارد و اظهار داشت: «این بین من و دختر دیگری بود که بازیگری به مراتب بهتر از من است. من خیلی بهتر هستم، اما من فالوورهایی داشتم، بنابراین این کار را پیدا کردم. ترنر از خود به عنوان “بازیگر بسیار بهتری از من” یاد می کرد. او کار خود را با Wella Hair در ژوئن 2017 آغاز کرد و در این روند، اولین سفیر برند بین المللی این شرکت شد.

 

رابطه سوفی ترنر بازیگر نقش سانسا استارک در بازی تاج و تخت

سوفی ترنر خانواده، رابطه

سوفی بلیندا ترنر در 21 فوریه 1996 در نورث همپتون انگلستان در بریتانیا به دنیا آمد. مادرش، سالی، یک مربی پیش دبستانی است، در حالی که پدرش، اندرو، توسط یک شرکت متخصص در توزیع پالت استخدام می شود. هنگامی که او دو ساله بود، خانواده اش به چسترتون، که در وارویک شایر قرار دارد، نقل مکان کردند

او تحصیلات خود را در مدرسه آمادگی وارویک آغاز کرد و آن را تا سن 11 سالگی ادامه داد، زمانی که به دبیرستان دخترانه مستقل The King رفت. ترنر زمانی که تنها 3 سال داشت به Playbox Theatre Company پیوست و از آن زمان تاکنون عضو آن بوده است. او دو برادر دارد که از بزرگان او هستند. در رحم فرزند دوقلوی او درگذشت.

در سال 2016، ترنر با جو جوناس، خواننده و ترانه سرای آمریکایی آشنا شد. در اکتبر 2017 آنها تصمیم گرفتند نامزد کنند. آنها در 1 مه 2019 در شهر لاس وگاس، نوادا، ازدواج کردند.

ترنر پس از ازدواج نام خانوادگی خود را به طور قانونی به جوناس تغییر داد و اکنون او و همسرش خانه خود را در شهر نیویورک می‌سازند. در 29 ژوئن 2019، آنها دومین مراسم عروسی خود را در Carpentras، که در فرانسه قرار دارد، برگزار کردند. این زوج در ژوئیه 2020 صاحب یک دختر و یک دختر دیگر در ژوئیه 2022 شدند.

 

خانواده & وضعیت تأهل

وضعیت تأهلطلاق 
والدینمادر-سالی ترنر
پدر- اندرو ترنر
خواهر و برادربرادر-جیمز ترنر، ویل ترنر
خواهر-ناشناخته
همسر/شوهرجو جوناس (M. 2019-Div. 2023)

اندازه گیری فیزیکی

ارتفاعبر حسب سانتی متر –175 سانتی متر
بر حسب متر-1.75 متر
به فوت و اینچ –5′ 9 اینچ
وزنبه کیلوگرم –60 کیلوگرم
به پوند –132 پوند
رنگ موطلایی
رنگ چشمسبز

 

حساب های رسانه های اجتماعی سوفی ترنر

آیدی اینستاگرامسوفیت14.3 میلیون دنبال کننده
شناسه فیسبوکسوفی ترنر4.9 میلیون دنبال کننده
کانال یوتیوب
شناسه توییترسوفی ترنر آنلاین12.5 هزار دنبال کننده
شناسه لینکدین

 

ارزش خالص سوفی ترنر

دارایی خالص سوفی ترنر (تقریباً) 12 میلیون دلار دلار است. و حقوق ماهیانه 83000 دلار و amp; حقوق سالانه 1 میلیون دلار.

مجموعه ماشین های سوفی ترنر:

BMW i8
پورشه کاین
کادیلاک اسکالید
رنج روور
مرسدس کلاس S
تسلا مدل Y

 

فیلم های سوفی ترنر

1. X-Men: Apocalypse (2016)

(ماجراجویی، اکشن، علمی تخیلی)

2. دارک فینیکس (2019)

(اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی)

3. به سختی کشنده (2015)

(ماجراجویی، اکشن، کمدی)

4. من دیگری (2013)

(هیجان انگیز، رازآلود)

 

چیزهای بی اهمیت

  • یکی از طرفداران بزرگ جک نیکلسون، فیلم مورد علاقه سوفی ترنر One Flew Over the Cuckoo’s Nest (1975) است.
  • او دوقلو داشت که مرده به دنیا آمده بود، بنابراین مجذوب داستان‌های دوقلو/نقش‌های دوتایی می‌شود و حتی در من دیگری، بازی کرد. فیلمی بر اساس فی دلوسی و خواهر دوقلویش لیلا.
  • او که یک بلوند طبیعی است، موهایش را برای بازی در بازی تاج و تخت، به رنگ قهوه ای رنگ کرد، اگرچه کلاه گیس نیز به سر داشت.
  • پس از پایان تولید فصل 1 بازی تاج و تخت، او سگ اینویت شمالی، زونی که نقش گرگ وحشتناک را بازی می کرد، پذیرفت.
  • او بسیار نزدیک به بازی تاج و تخت، جک گلیسون، میزی ویلیامز و آیزاک همپستد رایت است. او همچنین با Hailee Steinfeld دوست است که با او در Barely Lethal همبازی شد.
  • او در میان بازیگران نسل خود، هایلی استاینفلد، جنیفر لارنس، سائورس رونان و مایلز تلر را به عنوان بازیگران مورد علاقه خود ارزیابی می کند.

 

 

منبع: سایت

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید