جستجو
Close this search box.

زندگی نامه مارگو رابی | بازیگر نقش هارلی کویین و باربی

زندگی نامه مارگو رابی + فیلم ها و عکس های جدید
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

مارگو رابی در 2 ژوئیه 1990 در دالبی، کوئینزلند، استرالیا به دنیا آمد. او در ساحل طلایی بزرگ شد و به ملبورن نقل مکان کرد تا حرفه بازیگری را دنبال کند. در ادامه با مجله قهرمان همراه باشید.

 

بیوگرافی مارگو رابی

مارگو رابی یک هنرپیشه استرالیایی است که با ایفای نقش در چند فیلم و سریال تلویزیونی مستقل استرالیایی شروع کرد و بعداً برای دنبال کردن رویای هالیوود خود به ایالات متحده نقل مکان کرد. او پس از کار در سریال موفق استرالیایی ‘همسایگان’ برای سه سال. او در طی چند سال حضور در هالیوود موفق به همکاری با بازیگران و کارگردانان برجسته هالیوود شده و تحسین مخاطبان و منتقدان را نیز برانگیخته است.

با شروع فیلم «درباره زمان»، مارگو رابی در ادامه درام جنایی زندگینامه مارتین اسکورسیزی بازی کرد ;گرگ وال استریت’، و توجه منتقدان سینمایی را به خود جلب کرد. او به زودی در تعدادی از فیلم‌های موفق مانند ‘Focus’, ‘Suite Française’, ‘Z for Zachariah’ و ‘افسانه تارزان’. او با بازی در نقش هارلی کویین، شخصیت شرور بدنام کمیک دی سی، در آخرین فیلمش «جوخه انتحار»، قلب تماشاگران را به دست آورد. او به زودی میزبان فصل چهل و دوم سریال ‘شنبه شب زنده’، همراه با مهمان موزیکال The Weeknd شد. او به عنوان چهره برند Calvin Klein برای عطر زنانه Deep Euphoria انتخاب شد.

 

دوران کودکی & اوایل زندگی

مارگو رابی در گلد کوست بزرگ شد و در سال های نوجوانی به ملبورن نقل مکان کرد تا به طور حرفه ای بازیگری را دنبال کند.
مادرش، ساری کسلر، فیزیوتراپیست و پدرش داگ رابی، سرمایه دار نیشکر است. پدرش وقتی او نوزادی بود آنها را ترک کرد و از این رو رابطه او با پدرش تیره شده است.

زندگی نامه مارگو رابی + فیلم ها و عکس های جدید
او به همراه سه خواهر و برادرش توسط مادر و پدربزرگ و مادربزرگش در مزرعه خود بزرگ شدند. او یک برادر بزرگتر لاچلان، برادر کوچکتر کامرون و یک خواهر به نام آنیا دارد.
مارگو رابی در مزرعه کار کرده است و حتی در سن 16 سالگی سه کار را برای خرج خانواده انجام داده است. او دوست داشت اوقات فراغت خود را به موج سواری یا شکار خوک های وحشی در مزرعه بگذراند.

 

حرفه مارگو رابی

  • مارگو رابی در سال 2007 با دو فیلم مستقل استرالیایی به کارگردانی آش آرون فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد. در حالی که فیلم اکشن ‘Vigilante’ در سال 2008، فیلم هیجان انگیز ‘I.C.U.’ تا سال 2009 منتشر نشد.
  • در سال 2008، او به عنوان مهمان در دو قسمت از مجموعه تلویزیونی کودکان استرالیایی ‘شاهزاده فیل’ ظاهر شد. در همان سال، او همچنین در یک سریال تلویزیونی دیگر به نام «قتل در شهر» به عنوان مهمان حضور یافت و در تعدادی از آگهی‌های تبلیغاتی کار کرد.

مارگو رابی بازیگر نقش باربی در فیلم باربی

  • اولین شکست بزرگ او نیز در ابتدا به شکل نقش مهمان بود. در ژوئن 2008، او در نقش دونا فریدمن در سریال استرالیایی “همسایه ها” ظاهر شد. با این حال، بازی او به اندازه کافی تهیه کنندگان را تحت تاثیر قرار داد تا نقش او را به یک نقش عادی تبدیل کند. او تا ژانویه 2011 در این سریال ظاهر شد. او در سال 2015 برای یک مستند ویژه به مناسبت سی امین سالگرد نمایش به سریال بازگشت.
  • در سال 2011، او به لس آنجلس نقل مکان کرد تا حرفه هالیوود را دنبال کند و برای سری جدید “فرشتگان چارلی” تست داد. در عوض، نقش لورا کامرون، یک مهماندار تازه آموزش دیده، در سریال درام ABC ‘Pan Am’ به او پیشنهاد شد.

 

  • او اولین نقش بزرگ سینمایی خود را در سال 2012 در فیلم کمدی رمانتیک ‘درباره زمان’ گرفت. در این فیلم که در سال 2013 اکران شد، رابی در کنار ستارگانی مانند دامنال گلیسون، ریچل مک آدامز و بیل نای حضور داشت.
  • در ژوئن 2012، مارگوت رابی مقابل لئوناردو دی کاپریو توسط کارگردان مشهور آمریکایی مارتین اسکورسیزی در فیلم “گرگ” انتخاب شد. وال استریت’. این فیلم که سال بعد اکران شد، در گیشه موفق شد و پنج نامزدی جایزه اسکار را دریافت کرد.

زندگی نامه مارگو رابی + فیلم ها و عکس های جدید

  • فیلم بعدی او، “تمرکز”، یک کمدی جنایی عاشقانه، در سال 2015 ساخته شد. او در مقابل ویل اسمیت بازی کرد. در این فیلم حضور یافت و تحسین منتقدان را دریافت کرد. در همان سال، او برای نقش اصلی آن باردن در فیلم علمی تخیلی ‘Z for Zachariah’ انتخاب شد.
  • در سال 2015، او با میشل ویلیامز، کریستین اسکات توماس و ماتیاس شوئنارتز در فیلم “Suite Française” همکاری کرد. در دسامبر همان سال، او به عنوان خودش در فیلم ‘The Big Short’ ظاهر شد.

 

  • فیلم ‘Whisky Tango Foxtrot’ اولین فیلم رابی در سال 2016 بود. او در این فیلم که اقتباسی از کتاب “The Taliban Shuffle” بود، نقش تانیا وندرپول، روزنامه نگار تلویزیونی بریتانیایی را بازی کرد.
  • پس از آن فیلم اکشن ماجراجویی “افسانه تارزان” که در ماه ژوئیه اکران شد و الکساندر اسکارسگارد، ساموئل ال جکسون و کریستوف والتز در آن بازی کردند، دنبال شد. او نقش اصلی زن، جین پورتر را بازی کرد.

دیگران می خوانند:  زندگینامه اما واتسون | بازیگر نقش هرمیون گرنجر*** زندگی نامه امیلیا کلارک


  • در سال 2016، مارگو رابی نقش مهم دیگری به نام هارلی کویین را در فیلم پرفروش فوق شرور، ‘جوخه انتحار’ بازی کرد. این فیلم که بازیگرانی مانند ویل اسمیت، جرد لتو، ویولا دیویس و جوئل کینامن در آن بازی می‌کردند، به دلیل طرح درهم‌آمیزش مورد انتقاد قرار گرفت، اما بازی رابی بیشتر منتقدان را مجذوب خود کرد.
  • برادران وارنر با دیدن عکس‌العمل مثبتی که او از شخصیت هارلی کویین دریافت کرد، او را رزرو کرد تا دوباره نقشش را در فیلم اسپین‌آف، ‘Gotham City Sirens’ بازی کند.
  • او در فیلم هیجان انگیز ‘Terminal’ او نقش اصلی را در درام ورزشی زندگینامه ای ‘I, Tonya’ بازی کرد. او همچنین در «مری ملکه اسکاتلند» بازی کرد. جایی که او ملکه الیزابت را به تصویر کشید.

 

آثار عمده

مارگو رابی برای بازی در فیلم موفق منتقدانه و تجاری، “گرگ وال استریت”، که در آن نقش همسر لئوناردو دی کاپریو را بازی می کرد، شناخته شد. این فیلم ۳۹۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و پرفروش‌ترین فیلم کارگردان اسکورسیزی شد.

زندگی نامه مارگو رابی + فیلم ها و عکس های جدید
او بیشتر به خاطر بازی در نقش هارلی کویین شرور دی سی در فیلم “جوخه انتحار” شهرت دارد. این فیلم در باکس آفیس موفق بود و مجموعاً ۷۴۵.۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. در حالی که فیلم بسیاری از منتقدان را ناامید کرد، بازی رابی مورد تحسین قرار گرفت و جوایز و نامزدی او را به دست آورد.
جوایز & دستاوردها
بازی او در فیلم ‘گرگ وال استریت’ او را برای تعدادی از جوایز معتبر نامزد کرد. او در سال 2014 برنده جوایز امپایر در “بهترین تازه وارد زن” شد. دسته بندی.
نقش او در فیلم ‘Suicide Squad’ بهترین بازیگری او تاکنون محسوب می شود. ایفای نقش او در نقش هارلی کویین ابرشرور، برنده جایزه منتقدان شده است’ جایزه انتخاب در سال 2016 و جایزه انتخاب مردم در سال 2017.

 

زندگی شخصی & میراث

مارگو رابی و خواهر و برادرش توسط مادر مجردش بزرگ شدند. او در جشن تولد 60 سالگی مادرش، به عنوان هدیه، کل رهن خانه ای را که مادرش در آن زندگی می کند پرداخت کرد.
در سال 2014، او با تام آکرلی رابطه برقرار کرد. آنها در صحنه فیلم “Suite Française” ملاقات کردند که آکرلی به عنوان دستیار سوم کارگردان در آن خدمت کرد. آنها در دسامبر 2016 در یک مراسم خصوصی در خلیج بایرون با هم ازدواج کردند.

زندگی نامه مارگو رابی + فیلم ها و عکس های جدید
چیزهای بی اهمیت

مارگو رابی برای بازی در فیلم “جوخه انتحار” مجبور شد یاد بگیرد که برای مدت طولانی نفس خود را زیر آب نگه دارد. او همچنین مجبور شد شش ماه قبل از فیلمبرداری فیلم، دوره آموزشی را پشت سر بگذارد.

 

فیلم های مارگو رابی

1. گرگ وال استریت (2013)

(کمدی، درام، جنایی، بیوگرافی)

2. روزی روزگاری … در هالیوود (2019)

(کمدی، درام)

3. من، تونیا (2017)

(کمدی، درام، بیوگرافی، ورزشی)

4. Suicide Squad (2016)

(اکشن، علمی تخیلی، فانتزی، ماجراجویی)

5. The Big Short (2015)

(بیوگرافی، تاریخی، درام، کمدی)

6. درباره زمان (2013)

(فانتزی، عاشقانه، کمدی، درام، علمی تخیلی)

7. تمرکز (2015)

(درام، عاشقانه، جنایی، کمدی)

8. افسانه تارزان (2016)

(درام، ماجراجویی، عاشقانه، اکشن)

9. خداحافظ کریستوفر رابین (2017)

(بیوگرافی، درام)

10. سوئیت فرانسوی (2014)

(جنگ، عاشقانه، درام)

 

 

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید