جستجو
Close this search box.

هانده ارچل | زندگی نامه + حقایق، آثار و عکس های جدید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

هانده ارچل بازیگر، مدل و مجری تلویزیون ترکیه ای متولد ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در استانبول ترکیه است. او کار خود را در صنعت سرگرمی به عنوان یک مدل با حضور در تبلیغات و شوهای مد مختلف آغاز کرد. نقش موفقیت‌آمیز او در سال 2014 زمانی که برای بازی در سریال محبوب ترکی “Kara Para Ask” (عشق پول تاریک) انتخاب شد، مورد تحسین منتقدان و طرفداران زیادی قرار گرفت.

بیوگرافی

  • هانده ارچل یک بازیگر و مدل ترکیه ای است که تقریباً یک شبه به محبوبیت رسید. ارچل به خاطر نقش اصلی اش در Aşk Laftan Anlamaz (2016–2017) در نقش حیات اوزون – سرسیلماز، در مقابل بوراک دنیز در نقش مورات سرسیلماز شناخته می شود. با مجله قهرمان همراه باشید.
  • هانده ارچل، بازیگر جوان دوست داشتنی کار خود را به عنوان مدل در رسانه ها آغاز کرد. با شروع سفر جذاب، از سال 2013، این بازیگر کاملاً خوب عمل می کند و در حال حاضر یک بازیگر برجسته تلویزیون است. بانوی جوان جذاب، از طریق درام های تلویزیونی مانند کالیکوسو، گونسین کیزلاری، لفتان آنلاماز بپرس، مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داده است .

 

  • هانده ارچل، ستاره، آموزش خود را از دانشگاه هنرهای زیبای معمار سینان به پایان رسانده است. او در سال 2012 عنوان والای «دوشیزه ترکیه» و بعداً «خانم تمدن جهان» را به خود اختصاص داد و مدت‌ها قبل وارد مدلینگ شد و پس از آن در نمایش «چالیکوشو» با نقش زاهده ظاهر شد.
  • هانده ارچل طرفداران فوق العاده ای دارد که از حضور آنلاین او می توان فهمید. علاوه بر این، او از طریق شبکه های اجتماعی آنلاین مانند اینستاگرام، فیس بوک و توییتر بسیار فعال است. عکس‌های منتقل شده توسط ستاره، جنبه دیدنی و غیرقابل توجه هویت او را نشان می‌دهد. علاوه بر این، عکس‌های به اشتراک‌گذاشته‌شده در بیشتر موارد سرزنده هستند و فالوورهای او را متقاعد می‌کنند که به زندگی مثبت خود ادامه دهند. در صفحه فیس بوک او می توان ضبط برنامه های او و برخی نزدیک به خانه و عکس های ستاره را مشاهده کرد.

 

  • 2015 “Güneşin Kızları” بود که به معنای دختران آفتابی است، در مقابل Tolga Saritas . نمایش تلویزیونی موفق پس از 39 پخش پخش نشد، اما هانده این کار را نکرد. او بلافاصله نقش اصلی دیگری در کمدی رمانتیک “Aşk Laftan Anlamaz” در سال 2016 به دست آورد که حتی در خارج از کشور نیز به شدت برجسته شد. برنامه های تلویزیونی این چنینی به هانده جایگاه فوق العاده ای در قلب طرفدارانش داده است. در حال حاضر، حرفه هانده در نمایش دامن بهشتی است زیرا او سفیر برندهایی مانند L’Oreal Paris Turkey و DeFacto است.
  • با چنین شهرت بالا و طرفداران غول‌پیکر، هانده ارسل، ستاره جوان در مد، مطمئناً به قد و قامتی دست می‌یابد و نقاط عطف جدیدی را برای جوانان کنونی رقم خواهد زد.

 


لیست پیشنهاد: زندگی نامه ایمی آدامز*** زندگی نامه کیلی کوئوکو *** زندگی نامه اسکارلت جوهانسون


آموزش و پرورش هانده ارچل

مدرک تحصیلی: فارغ التحصیل رشته هنر

دانشکده: دانشگاه هنرهای زیبای معمار سینان

 

شغل هانده ارچل

حرفه: بازیگر، مدل

 

گالری عکس های هانده ارچل

 

خانواده و بستگان

پدر: کایا ارچل

کایا ارچل
پدرش کایا ارچل

 

مادر: آیلین ارچل

آیلین ارچل
مادرش آیلین ارچل

 

خواهر: گامزه ارسل (بزرگتر)

گامزه ارسل
خواهرش گامزه ارچل

 

وضعیت تاهل: آشنایی

دوستیابی در حال حاضر:

کرم بورسین

کرم بورسین
هانده ارسل با دوست پسرش

 

روابط گذشته:

اکین مرت دایماز (2015 – 2017)

اکین مرت دیماز
دوست پسر سابق او اکین مرت دایماز

بوراک سردار شانال (2015)

بوراک سردار شانال
دوست پسر سابق او بوراک سردار شانال
دوست پسر سابقش مورات دالکیلیچ

 

حقایقی که هرگز درباره هانده ارچل نمی دانستید

  • هانده ارچل از زمان جوانی به طور خاص شیفته بازیگری و مدلینگ بوده است. او مدلینگ را پس از برنده شدن تاج در مسابقه دوشیزه ترکیه در سال 2012 آغاز کرد.
  • او دوست دارد از اوقات فراغت خود با خانواده اش لذت ببرد، زیرا هانده ارسل با پدربزرگ و مادربزرگش آنت رزی بزرگ شد، احمد بی اما بدون مادر و پدرش زندگی کرد.
  • هانده ارچل نقش هازال را در فیلم سیاه اینچی در تلویزیون ستاره بازی کرد.
  • هانده ارچل در تبلیغات تلویزیونی متعددی در ترکیه ظاهر شد.
  • هانده ارچل پس از مدت ها آشنایی با خواننده مورات دالکیلیچ جدا شد.
  • کل دارایی هانده ارچل توسط احترام شاهزاده ای قابل توجهی که او در تجارت مدلینگ و تلویزیون ترکیه به دست آورده است پشتیبانی می شود.
  • این مدل تکان دهنده به دلیل شغلش به عنوان سلین یلماز در نمایش رایج Güneşin Kızları شناخته می شود.
  • هانده ارچل با تنها 23 سال سن، 5.5 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و 224 هزار دنبال کننده در توییتر دارد. این طرفداران خیره کننده از کار پرانرژی او سرچشمه می گیرد.
  • مدل ماهر دوست دارد در طول زندگی خود سفر کند و دقایق ارزشمندی را ثبت کند.

 

منبع : سایت

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید