جستجو
Close this search box.

لیلی جیمز (Lily James)| زندگی نامه + حقایق، آثار و عکس ها

زندگی نامه (بیوگرافی) لیلی جیمز
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

لیلی جیمز بازیگر محبوب انگلیسی است که به خاطر بازی در فیلم‌هایی مانند سیندرلا که در آن نقش اصلی را بازی می‌کند، شهرت دارد. او همچنین برای نقش مکمل در فیلم های درام جنگی «تاریک ترین ساعت» و «بچه راننده» شناخته شده است. با مجله قهرمان همراه باشید.

 

بیوگرافی لیلی جیمز

لیلی جیمز که در اشر، ساری، به عنوان دختر یک هنرپیشه و یک موسیقی‌دان به دنیا آمد، در سنین جوانی در معرض تجارت نمایشی قرار گرفت. او تصمیم گرفت در دوران کودکی راه مادرش را ادامه دهد و در مدرسه موسیقی و نمایش گیلدهال بازیگری خواند. او کار خود را با حضور در تلویزیون آغاز کرد. اولین نقش او در سریال “فقط ویلیام” بود که در آن برای چهار قسمت ظاهر شد. او اولین بازی خود را با بازی در فیلم فانتزی حماسی “خشم تایتان ها” انجام داد. این فیلم یک موفقیت مالی بود و دو برابر بودجه خود را به دست آورد.

لیلی جیمز با بازی در نقش سیندرلا در فیلم فانتزی رمانتیک «سیندرلا» به محبوبیت جهانی دست یافت. این بر اساس داستان عامیانه معروف به همین نام بود. این فیلم یک موفقیت تجاری بود و نامزدی اسکار را نیز دریافت کرد. اخیراً او نقش الیزابت نل را که منشی شخصی وینستون چرچیل بود، در فیلم درام جنگی “تاریک ترین ساعت” بازی کرد.

 

دوران کودکی و اوایل زندگی

لیلی جیمز در 5 آوریل 1989 در استر، ساری، انگلستان در خانواده نینتت تامسون، بازیگر و جیمز تامسون، موسیقیدان به دنیا آمد. او در مدرسه هنرهای نمایشی ترینگ پارک و سپس در مدرسه موسیقی و نمایش گیلدهال واقع در لندن تحصیل کرد.

 


لیست سایت شخصی لیلی جیمز


 

حرفه

  • فعالیت حرفه ای لیلی جیمز با بازی در نقش مکمل در سریال تلویزیونی “فقط ویلیام” در سال 2010 آغاز شد. سال بعد، او در برخی از قسمت های سریالی به نام “خاطرات مخفی یک دختر تماسی” ظاهر شد. او در فیلم کوتاه “شیمی” در سال 2012 ظاهر شد.
  • لیلی جیمز در سال 2012 نقش مکمل را در فیلم فانتزی حماسی “خشم تایتان ها” بازی کرد. این فیلم به کارگردانی جاناتان لیبسمن موفقیت تجاری داشت و با بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری حدود ۳۰۵ میلیون دلار به دست آورد. با این حال، با نقدهای منفی منتقدان مواجه شد.

لیلی جیمز

  • او سپس در فیلم درام بریتانیایی «Broken» (2012) که بر اساس رمانی به همین نام نوشته دنیل کلی ساخته شده بود ظاهر شد. این فیلم به کارگردانی روفوس نوریس، نقدهای مثبتی دریافت کرد و جوایز بین المللی متعددی را از آن خود کرد. در همان سال او همچنین در فیلم درام «دختران سریع» به کارگردانی ریگان هال نقش اصلی را ایفا کرد. او از سال 2012 تا 2015 در سریال تلویزیونی “Downtown Abbey” در نقش مهمی ظاهر شد.
  • لیلی جیمز پس از بازی در نقش اصلی فیلم فانتزی رمانتیک آمریکایی “سیندرلا” در سال 2015 به اوج حرفه خود رسید. این فیلم توسط کنت برانا کارگردانی شد. این فیلم بر اساس افسانه محبوبی به همین نام ساخته شد و از فیلمی به همین نام در سال 1950 توسط والت دیزنی الهام گرفت. این فیلم از نظر تجاری خوب عمل کرد و با بودجه 95 میلیون دلاری نزدیک به 543 میلیون دلار به دست آورد. در همان سال، او همچنین در فیلم درام «سوخته» به کارگردانی جان ولز دیده شد.

 

  • او در سال 2016 در فیلم کمدی ترسناک “غرور و تعصب و زامبی ها” ظاهر شد. این تقلیدی از رمان جین آستن در سال 1813 بود. این فیلم از نظر تجاری بسیار ضعیف عمل کرد و با نقدهای متفاوتی روبرو شد. او سپس در فیلم درام جنگی عاشقانه «استثنا» که بر اساس رمانی به نام «آخرین بوسه قیصر» ساخته شده بود ظاهر شد. این فیلم به کارگردانی دیوید لوو با نقدهای متوسط ​​تا مثبت مواجه شد.
  • در سال 2017، لیلی جیمز در «راننده بچه»، یک فیلم جنایی اکشن ظاهر شد و در آن نقش مکمل را بازی کرد. این فیلم یک موفقیت تجاری بود و همچنین سه نامزدی اسکار را دریافت کرد. نقش دیگری که او در همان سال بازی کرد، نقش الیزابت نل در فیلم درام جنگی «تاریک ترین ساعت» بود. این فیلم یک موفقیت تجاری بود و شش نامزدی اسکار را به دست آورد که دو بار برنده شد.

آثار عمده

لیلی جیمز پس از انتخاب در فیلم فانتزی رمانتیک آمریکایی “سیندرلا” در سال 2015 در نقش اصلی به اوج حرفه خود رسید. این فیلم بر اساس داستان عامیانه معروفی به همین نام، کیت بلانشت، ریچارد مدن، استلان اسکارسگارد، هالیدی گرینگر و درک ژاکوبی نیز در آن بازی کردند. این فیلم از نظر تجاری موفقیت بزرگی داشت و با بودجه 95 میلیون دلاری نزدیک به 545 میلیون دلار به دست آورد. همچنین با نقدهای مثبت روبرو شد و نامزد دریافت جوایز متعددی از جمله اسکار بهترین طراحی صحنه و لباس شد.

 


لیست پیشنهادی:    زندگی نامه اما رابرتز    ***    زندگی نامه الکساندرا داداریو 


 

یکی دیگر از کارهای مهم لیلی جیمز، فیلم کمدی ترسناک “غرور و تعصب و زامبی ها” بود که در آن نقش شخصیت اصلی را بازی کرد. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام ساخته شد که خود تقلیدی از “غرور و تعصب” جین آستن بود. این فیلم که توسط Burr Steers کارگردانی شده است، بازیگرانی همچون Sam Riley، Jack Huston، Bella Heathcote و Douglas Booth نیز به ایفای نقش پرداخته اند.

لیلی جیمز یکی از نقش‌های اصلی فیلم درام جنگی «تاریک‌ترین ساعت» در سال ۲۰۱۷ را بازی کرد. این فیلم به کارگردانی جو رایت به موفقیت تجاری و انتقادی دست یافت. این فیلم روایتی از روزهای اولیه وینستون چرچیل به عنوان نخست وزیر بریتانیا در زمانی بود که آلمان نازی در تلاش برای تصرف اروپا بود. این فیلم نامزد شش جایزه اسکار شد که از این میان برنده دو جایزه اسکار شد. این فیلم که با بودجه 30 میلیون دلاری ساخته شده است، تقریباً پنج برابر بودجه خود را ساخته است.

 

گالری عکسهای لیلی جیمز

 

لیلی جیمز لیلی جیمز لیلی جیمز    لیلی جیمز

 

 

زندگی شخصی

از سال 2014 تا 2019، لیلی جیمز رابطه عاشقانه ای با بازیگر مت اسمیت داشت . او همچنین با موسیقیدان مایکل شومان قرار گرفت.

 

فیلم های لیلی جیمز

1. Baby Driver (2017)
(موسیقی، هیجان انگیز، جنایی، اکشن)

2. سیندرلا (2015)
(فانتزی، عاشقانه، خانوادگی، درام)

3. تاریک ترین ساعت (2017)
(تاریخ، زندگینامه، درام، جنگ)

4. استثنا (2016)
(درام، جنگی، عاشقانه)

5. The Dig (2021)
(بیوگرافی، درام، تاریخ)

6. شکسته (2012)
(عاشقانه، درام)

7. دیروز (2019)
(کمدی، فانتزی، موسیقی، موزیکال، عاشقانه)

8. سوخته (2015)
(کمدی، درام)

9. دختران سریع (2012)
(ورزشی، نمایشی)

10. خشم تایتان ها (2012)
(فانتزی، ماجراجویی، اکشن)

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید