جستجو
Close this search box.

زندگینامه زوئی کراویتز (Zoë Kravitz) + عکس های جدید

زندگینامه (بیوگرافی) زوئی کراویتز (Zoë Kravitz)
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

زوئی ایزابلا کراویتز بازیگر، خواننده و مدل آمریکایی است که برای فیلم‌هایی مانند No Reservations و X:Men: First Class شناخته شده است . در لس‌آنجلس، کالیفرنیا، در خانواده‌ای موزیسین به دنیا آمد، تأثیر خانواده‌اش به او کمک کرد تا در سن 18 سالگی وارد این صنعت شود، زمانی که در اولین فیلم بدون رزرو در نقش مکمل ظاهر شد. با مجله قهرمان همراه باشید.

 

بیوگرافی زوئی کراویتز

زوئی کراویتز در چندین فیلم مهم ظاهر شد، مانند فریاد زدن به آسمان، جایی که او در نقش اصلی ظاهر شد، و سریال واگرا، مجموعه ای از فیلم های علمی تخیلی محبوب. به عنوان یک مدل، زوئه کراویتز در چندین مجله مشهور مانند فرانسوی Jalouse، Venus Zine و Elle ظاهر شده است.

زوئی کراویتز که در کنار مدلینگ و بازیگری، دختر یک نوازنده سرشناس بود، تصمیم گرفت همزمان به موسیقی هم بپردازد. او یک گروه Lolawolf را تشکیل داد و اولین آلبوم آنها Calm Down در اکتبر 2014 منتشر شد. او همچنین چندین حضور مهم در تلویزیون داشته است. در سال 2011، او در فصل چهارم سریال کمدی-درام آمریکایی Californication که یکی از محبوب ترین برنامه های آن زمان بود ظاهر شد. زیبایی و استعداد بازیگری زوئه کراویتز به او کمک کرد تا از زمان ورودش به این صنعت، محبوبیت خود را حفظ کند.

 

دوران کودکی و اوایل زندگی

زوئی کراویتز در 1 دسامبر 1988 در ونیز، لس آنجلس، کالیفرنیا به دنیا آمد. مادر او لیزا بونت هنرپیشه آمریکایی و پدرش لنی کراویتز ، یک موسیقیدان مشهور است. هر دوی آنها سیاه پوست و یهودی تبار هستند.

پدر و مادرش در سال 1993 زمانی که او تنها پنج سال داشت از هم جدا شدند. زوئی کراویتز ابتدا با مادرش در کانیون توپانگا زندگی می‌کرد، اما بعداً با پدرش در میامی زندگی کرد. او در مدرسه روزانه کانتری میامی و بعداً در مدرسه رودلف اشتاینر در منهتن نیویورک تحصیل کرد.


لینک سایت زوئی کراویتز (Zoë Kravitz)


با وجود مبارزه با بی اشتهایی و پرخوری عصبی، او فارغ التحصیلی خود را در سال 2007 به پایان رساند. سپس در دانشگاه ایالتی نیویورک در Purchase تحصیل کرد، اما پس از یک سال آن را ترک کرد تا در فیلم کار کند.

 

حرفه

  • اولین فیلم زوئی کراویتز کمدی رمانتیک آمریکایی بدون رزرو در سال 2007 بود. این فیلم به کارگردانی اسکات هیکس، بازیگرانی چون کاترین زتا جونز، آرون اکهارت و ابیگیل برسلین در نقش‌های اصلی بازی کردند، در حالی که کراویتز در نقش مکمل ظاهر شد و نقش شارلوت دو بوکانن استرانازکی را بازی کرد.
  • در همان سال، زوئی کراویتز همچنین در فیلم هیجان‌انگیز روان‌شناختی آمریکایی The Brave One به کارگردانی نیل جردن ظاهر شد. این فیلم با بازی بازیگرانی مانند جودی فاستر، نوین اندروز و ترنس هاوارد، یک مجری رادیویی را دنبال می‌کند که به همراه دوست پسرش مورد حمله اراذل و اوباش قرار می‌گیرند و منجر به مرگ دوست پسرش می‌شود که باعث می‌شود او اسلحه بخرد و به یک مراقب تبدیل شود. کشتن چندین اراذل Zoë Kravitz در نقش مکمل ظاهر می شود، به عنوان یک فاحشه به نام Chloe.

  • در سال 2010، او در کمدی آمریکایی این یک نوع داستان خنده دار به کارگردانی آنا بودن ظاهر شد. اگرچه این فیلم از نظر تجاری نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد، اما اکثراً نقدهای مثبتی دریافت کرد. از رمانی از ند ویزینی اقتباس شده است. در سال 2011، او برای اولین بار در فیلم درام آمریکایی سال 2011 فریاد بر آسمان نوشته ویکتوریا ماهونی در نقش اصلی ظاهر شد.
  • زوئی کراویتز همچنین در X-Men: First Class ، یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی محصول 2011 ظاهر شد که بر اساس شخصیت های مارول کامیکس معروف به X-Men ساخته شد. او در نقش فرشته سالوادور ، یک ابرقهرمان جهش یافته نوجوان بازی کرد.

 

  • در همان سال، زوئی کراویتز در سریال تلویزیونی محبوب Californication که در Showtime پخش شد، حضور چشمگیری داشت. این نمایش بر روی رمان نویسی مشکل دار به نام هنک مودی تمرکز داشت که در تلاش برای یافتن هدف خود در زندگی است.
  • او در Divergent ، یک فیلم علمی تخیلی آمریکایی محصول 2014 ظاهر شد که اولین قسمت از سری محبوب Divergent بود . این فیلم به کارگردانی نیل برگر یکی از موفق ترین فیلم های سال بود. کراویتز نقش یکی از اعضای گروه به نام کریستینا را بازی کرد . دو دنباله به ترتیب در سال های 2015 و 2016 منتشر شد که در آنها او همچنان در نقش خود ظاهر شد.

 

  • در سال 2014، زوئی کراویتز همچنین در The Road Within، یک فیلم آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی گرن ولز ظاهر شد. این فیلم که برای اولین بار در جشنواره فیلم لس آنجلس در سال 2014 به نمایش درآمد ، اغلب نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد.
  • در چند سال بعد، او در چندین فیلم مهم ظاهر شد، مانند Mad Max: Fury Road، یک فیلم اکشن ۲۰۱۵، و Adam’s Green Aladdin، یک فیلم مستقل در سال ۲۰۱۶ در مورد موضوعات مختلفی مانند تکنولوژی، سرکوب دولتی و غیره.

 

  • در فوریه 2017، زوئی کراویتز شروع به حضور در Big Little Lies ، یک مینی سریال آمریکایی کرد که بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده است. مینی سریالی که کراویتز در آن نقش شخصیتی به نام بانی کارلسون را بازی می کرد ، اکثراً نقدهای مثبتی دریافت کرد.
  • در سال 2020، زوئی کراویتز تهیه کننده اجرایی و همچنین در نقش رابین بروکس در یک مجموعه تلویزیونی کمدی رمانتیک با عنوان High Fidelity ظاهر شد. در همان سال او در وین و فانتومز نیز دیده شد . در سال 2022، او مجری یک قسمت از شنبه شب زنده بود و در فیلم ابرقهرمانی The Batman نقش Catwoman را بازی کرد.

 

آثار عمده

فریاد زدن به آسمان، یک درام آمریکایی محصول 2011، اولین فیلم در کارنامه کراویتز بود که در آن در نقش اصلی ظاهر شد. این فیلم به کارگردانی ویکتوریا ماهونی در شصت و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین به نمایش درآمد . این فیلم بر روی دانش آموز دبیرستانی به نام سوییتنس اوهارا با بازی کراویتز و مبارزات مختلفی که در زندگی اش با آن روبرو می شود، تمرکز دارد. این فیلم نامزد دریافت جایزه خرس طلایی شد.

در سال 2011، زوئی کراویتز در سریال کمدی درام معروف Californication ظاهر شد . این برنامه که از سال 2007 تا 2014 پخش شد، بر روی رمان نویسی مشکل دار به نام هنک مودی تمرکز داشت. اگرچه او در تلاش است تا هدف خود را در زندگی بیابد، اما در عوض آن را از طریق مشروبات الکلی، زن ستیزی و سوء مصرف مواد پیچیده می کند. زوئه کراویتز در فصل چهارم به عنوان خواننده ای به نام پرل ظاهر شد که دختر گروه مودی تصمیم می گیرد عضو آن شود. این نمایش موفقیت بزرگی داشت و برنده دو جایزه امی و همچنین یک جایزه گلدن گلوب شد.

 


لیست های پیشنهادی:    زندگی نامه بندیکت کامبربچ   ***   زندگی نامه میلا کونیس


 

یکی دیگر از کارهای مهم کراویتز، نقش او در سریال The Divergent Series به عنوان یکی از اعضای گروه به نام کریستینا است . کراویتز با حضور در هر سه فیلم این مجموعه به خاطر بازی اش مورد تحسین قرار گرفته است. این سریال به کارگردانی نیل برگر به شدت بر اساس رمانی به همین نام اثر ورونیکا راث ساخته شده است. هر سه فیلم – Divergent، The Divergent Series: Insurgent و The Divergent Series: Allegiant – این مجموعه موفق بوده اند و بیش از 765 میلیون دلار در سراسر جهان فروخته اند.

 

جوایز و دستاوردها

زوئی کراویتز برای بازی در فیلم کمدی این نوعی داستان خنده دار در سال 2010 نامزد دریافت جوایز بلک ریل برای بهترین اجرای موفق شد.

نقش زوئی کراویتز در فیلم مردان ایکس کلاس اول (X-Men: First Class) دو نامزدی برای جوایز انتخاب نوجوان و همچنین یک نامزدی برای جوایز Scream برای اجرای برک آوت برای او به ارمغان آورد. کار او در High Fidelity جایزه بهترین نویسندگی برای سریال کمدی را در جوایز تلویزیونی Black Reel 2020 به ارمغان آورد.

 

زندگی شخصی و میراث

زوئی کراویتز در سال 2016 با بازیگر کارل گلوسمن آشنا شد. این زوج در فوریه 2018 نامزد کردند و در 29 ژوئن 2019 در پاریس ازدواج کردند. کراویتز در دسامبر 2020 درخواست طلاق داد که در آگوست 2021 نهایی شد. او در حال حاضر در ویلیامزبورگ، بروکلین، نیویورک زندگی می کند.

 

گالری عکس های زوئی کراویتز

 

زوئی کراویتز زوئی کراویتز زوئی کراویتز زوئی کراویتز زوئی کراویتز زوئی کراویتز زوئی کراویتز  

 

5 واقعیت شگفت انگیز

1- او دو اختلال در خوردن داشت
کراویتز هم بی اشتهایی و هم پرخوری عصبی داشت.

2- او موسیقی را به عنوان یک سرگرمی می بیند
او فاش کرد که موسیقی یک سرگرمی بیش از یک سرمایه گذاری تجاری است.

3- منشا “لولاولف”
نام گروه کراویتز، «لولاولف» از ترکیب نام‌های خواهر و برادر ناتنی‌ترش، لولا و ناکوآ-وولف شکل گرفت.

4- او در یک فیلم ابرقهرمانی صداپیشگی کرد
او صداپیشگی سلینا کایل، معروف به زن گربه‌ای را در «فیلم لگو بتمن» بر عهده داشت.

5- او به دنبال مادرش رفت
سریال «وفاداری بالا» که کراویتز در آن نقش رابین «راب» بروکس را بازی کرد، اقتباسی از فیلمی بود که مادرش ۱۹ سال قبل در آن بازی کرده بود.

 

فیلم های زوئی کراویتز

1. مکس دیوانه: جاده خشم (2015)
(علمی تخیلی، ماجراجویی، اکشن، هیجان انگیز)

2. X: کلاس اول (2011)
(ماجراجویی، علمی تخیلی، اکشن)

3. جانوران شگفت انگیز و کجا می توان آنها را پیدا کرد (2016)
(ماجراجویی، خانوادگی، فانتزی)

4. دوپ (2015)
(درام، کمدی، جنایی)

5. این یک نوع داستان خنده دار است (2010)
(درام، کمدی، عاشقانه)

6. جاده درون (2014)
(درام، کمدی)

7. Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (2018)
(ماجراجویی، فانتزی، خانوادگی)

8. The Brave One (2007)
(درام، هیجان انگیز، جنایی)

9. واگرا (2014)
(ماجراجویی، معمایی، علمی تخیلی)

10. The Greatest (2009)
(درام، عاشقانه)

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید