جستجو
Close this search box.

لیلی کالینز (Lily Collins)| زندگی نامه + حقایق، آثار و عکس ها

زندگی نامه (بیوگرافی) لی‌لی کالینز
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

لیلی کالینز بازیگر و مدل محبوب بریتانیایی-آمریکایی است. این ستاره که از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی فارغ التحصیل شده است، به لطف پدر موسیقیدان مشهورش، فیل کالینز، از دو سالگی وارد دنیای بازیگری و مدلینگ شده است. با مجله قهرمان همراه باشید.

 

بیوگرافی لیلی کالینز

تعداد کمی از مردم می دانند که لیلی کالینز در دوران جوانی به روزنامه نگاری علاقه داشت، اما سرنوشت برنامه های دیگری برای او داشت. پس از تحصیل، او ابتدا به عنوان نویسنده برای مجلات محبوب نوجوانان مانند “Teen Vogue” و “Seveneen” توجه خود را به خود جلب کرد. بعداً، او شروع به میزبانی کمپین های سیاسی تحت حمایت نیکلودئون کرد. او اولین بازیگری خود را در یک فیلم سینمایی با عنوان “سمت کور” انجام داد، قبل از اینکه نقش اصلی را در یک فیلم اکشن هیجان انگیز دریافت کند.

اما این نقش لیلی کالینز در نقش سفید برفی در «آینه آینه» بود که راه را برای آینده ای درخشان در هالیوود هموار کرد. به عنوان یک مدل، لیلی کالینز برای چندین برند الگوبرداری کرد و افتخارات زیادی دریافت کرد. مجله اسپانیایی «Glamour» پس از انتخاب برند «شانل» برای پوشیدن یکی از لباس‌هایشان، عنوان «مدل بین‌المللی سال» را به او داد. در سال 2008، او در جوایز هالیوود جوان “یکی برای تماشا” نام گرفت.

 

دوران کودکی و اوایل زندگی

لیلی جین کالینز در 18 مارس 1989 در گیلدفورد، ساری، انگلستان به دنیا آمد. پدرش، فیل کالینز، یک موسیقیدان انگلیسی و مادرش، جیل تاولمن، رئیس سابق باشگاه زنان بورلی هیلز است. فیل کالینز قبل از ازدواج با جیل تاولمن که یک آمریکایی است، از سال 1975 تا 1980 با آندریا برتورلی ازدواج کرد.
لیلی کالینز از نژاد یهودی، انگلیسی و آلمانی روسی است.
او اولین بار در دو سالگی در سریال بی‌بی‌سی «درد رشد» دیده شد.
در سال 1996، در سن هفت سالگی، زمانی که والدینش راه خود را رفتند، به لس آنجلس نقل مکان کرد.

 


لیست پیشنهادی:    زندگی نامه اما رابرتز   ***    زندگی نامه هنری کویل 


کالینز در مدرسه هاروارد-وستلیک تحصیل کرد. پس از فارغ التحصیلی، او در “دانشگاه کالیفرنیای جنوبی” تحصیل کرد و رشته خود را در روزنامه نگاری پخش انجام داد. در نوجوانی، ستون‌هایی برای مجلات معروف، از جمله “NY Confidential”، “Los Angeles Times”، “Teen Vogue” و “Sevene” نوشت.
او سه برادر ناتنی دارد. در حالی که سیمون کالینز و نیکلاس از ازدواج اول پدرش به دنیا آمدند، متیو کالینز از ازدواج سوم او متولد شد.
کالینز در نوجوانی از یک اختلال خوردن رنج می‌برد که بعداً در کتاب خود با عنوان «فیلتر نشده: بدون شرم، بدون پشیمانی، فقط من» آشکار کرد.

 

حرفه

  • در سال 2007، لیلی کالینز توسط برند «Chanel» انتخاب شد تا لباس خود را در «Bal des débutantes» در «Hôtel de Crillon» در پاریس بپوشد.
  • کالینز جوانی انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده را در سال 2008 پوشش داد و به عنوان مجری در سریال «بچه ها رئیس جمهور را انتخاب می کنند»، سریال «Nickelodeon» ظاهر شد.
  • او در سال 2009 در دو قسمت از یک سریال درام نوجوان به نام ‘90210’ ظاهر شد. در همان سال، او همچنین شخصیت ‘کالینز توهی’ را در فیلم ‘سمت کور’ به تصویر کشید.

  • در سال 2011، کالینز نقش لوسی را در فیلم هیجان انگیز «کشیش» در مقابل پل بتانی بازی کرد.
  • حرفه این بازیگر در سال 2012 با بازی در نقش سفید برفی در “آینه آینه” که اقتباسی از فیلم “سفید برفی و هفت کوتوله” بود، به اوج جدیدی رسید. در همان سال او در فیلم “Stuck in Love” در کنار لوگان لرمن، جنیفر کانلی و گرگ کینیر ظاهر شد.
  • در اکتبر 2013، یک موزیک ویدئو با عنوان “شهر فرشتگان” با بازی لیلی کالینز منتشر شد. در همان سال، او در فیلم‌های «ابزار فانی: شهر استخوان‌ها» و «معلم انگلیسی» ظاهر شد.

 

  • لیلی کالینز در سال 2014 در فیلم سینمایی «عشق، رزی» اثر سیسلیا اهرن ظاهر شد. در مارس 2016، او به بازیگران فیلم درام «تا استخوان» پیوست و نقش اصلی را بازی کرد.
  • کالینز همچنین در فیلم درام «Okja» «نتفلیکس» در کنار جیک جیلنهال و تیلدا سوینتون نقش آفرینی کرد. این فیلم توسط بونگ جون هو کارگردانی شده است.

 

  • در سال 2016، کالینز بخشی از یک پایلوت تولید شده برای «آخرین سرمایه‌دار» شد که بر اساس آخرین کتاب F. Scott Fitzgerald به همین نام ساخته شده بود.
  • در «بیچارگان»، کالینز در نقش فانتین، زن جوانی در پاریس بازی کرد که معشوق ثروتمندش او را رها می‌کند و او را مجبور می‌کند که به تنهایی از فرزندشان کوزت مراقبت کند.
  • در سال 2019، کالینز با زک افرون در فیلم درام تاریک “بسیار شرور، شوکه کننده شیطانی و پست” همبازی شد.

 

آثار عمده

لیلی کالینز به خاطر بازی در فیلم اکشن و هیجان انگیز روانشناختی “ربودگی” در سال 2011 شناخته شده است.
او در سال 2013 نقش مهمی در “آلات فانی: شهر استخوان ها” ایفا کرد. این فیلم از اولین کتاب مجموعه برنده جایزه “سازهای فانی” اثر کاساندرا کلر اقتباس شده است.
در سال 2016، او نقش اصلی مارلا مابری را در کمدی-درام رمانتیک “قوانین اعمال نمی شود” بازی کرد. بازی او در این فیلم نامزدی “جایزه گلدن گلوب” را برای او به ارمغان آورد.

 

جوایز و دستاوردها

در سال 2008، لیلی کالینز برنده “جایزه هالیوود جوان” در بخش “یکی برای تماشا” شد. در همان سال، او همچنین با عنوان “مدل بین المللی سال” توسط مجله “Glamour” اسپانیا مفتخر شد.
در سال 2009، او به عنوان یکی از “دخترترین دختران ستاره های راک” انتخاب شد.
در سال 2012، کالینز “جایزه هنرمند موفقیت پاندورا” را در “جوایز زنان سال گلمور” دریافت کرد.

او در سال 2016 برای بازی در فیلم “قوانین اعمال نمی شود” برنده “جایزه جدید هالیوود” در “جوایز فیلم هالیوود” شد.

 

زندگی شخصی و میراث

لیلی جین کالینز همیشه در مورد روابط عاشقانه خود رازدار بوده است. با این حال، گفته شد که ستاره «Mirror Mirror» در سال 2012 با جیمی کمپبل باور رابطه داشته است.
این زوج در سال 2013 از هم جدا شدند. در همان سال، این بازیگر به رسانه ها گفت که او شاهد بوده است که چگونه تبلیغات روابط والدینش را پیچیده کرده است و بنابراین او راحت نیست که زندگی شخصی خود را به طور عمومی افشا کند.
در سال 2015، این بازیگر تمایل خود را برای ازدواج با بوئر پس از اینکه یک بار دیگر وصله کردند، ابراز کرد.

 

کارهای بشردوستانه

لیلی کالینز یک مدافع ضد قلدری است و به عنوان سفیر مشهور “Bystander Revolution” یک سازمان ضد قلدری خدمت می کند.
او برای حمایت از یک موسسه خیریه لوازمی مانند آپارتمان باله را به نام مادربزرگش طراحی کرد.

چیزهای بی اهمیت

لیلی کالینز در دوران کودکی خود در کلاس های نمایشنامه شرکت می کرد، اما به روزنامه نگاری علاقه داشت.
در سال 2007، او به عنوان اولین بازیگر در پاریس در “Bal des debutantes” معرفی شد.

پدربزرگ مادری او که صاحب یک فروشگاه لباس مردانه بود، یهودی بود.
این بازیگر ابتدا برای نقش اصلی در بازسازی «مردگان شیطانی» انتخاب شد. با این حال، او به دلیل برنامه فشرده خود از پروژه انصراف داد.
اولین تست او برای نقش بلا در «گرگ و میش» (2008) بود، اما کریستن استوارت این نقش را دریافت کرد. همچنین، او برای نقش سفید برفی برای «سفید برفی و شکارچی» تست داد، اما یک بار دیگر این نقش را به استوارت باخت.
او در فهرست “زیباترین زنان جهان” توسط مجله “People” در سال 2012 در رتبه چهارم قرار گرفت.
آهنگ «تو در قلب من خواهی بود» از پدرش فیل کالینز به او تقدیم شد.

 

گالری عکس های لیلی کالینز

 

لیلی کالینز (Lily Collins) لیلی کالینز لیلی کالینز (Lily Collins) لیلی کالینز (Lily Collins) لیلی کالینز (Lily Collins)  

 

فیلم های لیلی کالینز

1. عشق، رزی (2014)
(عاشقانه، کمدی)

2. سمت کور (2009)
(درام، ورزشی، بیوگرافی)

3. گیر کرده در عشق (2012)
(کمدی، درام، عاشقانه)

4. به استخوان (2017)
(نمایش)

5. Okja (2017)
(اکشن، درام، ماجراجویی، علمی تخیلی)

6. تالکین (2019)
(بیوگرافی، درام، جنگ)

7. بسیار شرور، شوکه کننده شیطانی و پست (2019)
(بیوگرافی، جنایی، درام، هیجان انگیز)

8. The Mortal Instruments: City of Bones (2013)
(فانتزی، عاشقانه، ترسناک، معمایی، اکشن)

9. کمبود (2020)
(بیوگرافی، کمدی، درام)

10. آینه آینه (2012)
(ماجراجویی، درام، خانوادگی، فانتزی، کمدی)

 

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید