جستجو
Close this search box.

آنا د آرماس (Ana de Armas)| زندگی نامه +حقایق، آثار و عکس ها

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

آنا د آرماس بازیگر اسپانیایی تبار کوبایی است که به خاطر بازی در فیلم‌های «دست‌های سنگی» و «بلید رانر ۲۰۴۹» شهرت دارد. او قبل از انتقال به هالیوود در صنعت فیلم اسپانیا کار می کرد. با مجله قهرمان همراه باشید.

 

بیوگرافی آنا د آرماس

با این حال، این حرکت بدون مجموعه ای از چالش های منحصر به فرد انجام نشد، زیرا آنا نمی توانست به درستی انگلیسی صحبت کند. آنا د آرماس نه تنها زبان را یاد گرفت، بلکه توانایی های بازیگری خود را با بازی های سینمایی چشمگیر خود نیز به اثبات رساند. به لطف حرکت مخاطره آمیز، استعداد ذاتی و سخت کوشی خود، او توانسته همان سطح محبوبیتی را که در صنعت اسپانیا داشت، به دست آورد.

آنا د آرماس در اسپانیا یک بازیگر معمولی سینما بود که در فیلم و تلویزیون کار می کرد. او در هالیوود تنها چند فیلم قدیمی است و در حال حاضر به عنوان یک بازیگر نقش خود را گذاشته است. آنا در کارنامه کوتاه خود، چند شخصیت برجسته الهام گرفته از زندگی واقعی را به تصویر کشیده است و برای بازی خود نامزد دریافت جایزه شده است. او اکنون آماده است تا اولین بازی خود را در مجموعه جیمز باند انجام دهد.

 

نام مستعارآنا
جنسیتمونث
سن35 ساله (در سال 2024)
تاریخ تولد30 آوریل 1988
اسم واقعیپرونده آنا سلیا د آرماس
حرفهبازیگر
ملیتاسپانیایی، کوبایی
محل تولدسانتا کروز دل نورته، کوبا
دینمسیحیت

 

دوران کودکی و اوایل زندگی

آنا د آرماس با نام Ana Celia de Armas Caso در 30 آوریل 1988 در سانتا کروز متولد شد. او در هاوانا، کوبا، با یک برادر بزرگ شد. او از طرف مادرش اسپانیایی تبار است.
او فقط 12 سال داشت که تصمیم گرفت بازیگر شود. به منظور یادگیری حرفه ای این هنر، او در “مدرسه تئاتر ملی کوبا” شرکت کرد.

 

حرفه

  • آنا د آرماس اولین بازیگری خود را در فیلم اسپانیایی “Una rosa de Francia” (رز باکره) انجام داد. او در درام جنایی سال 2006 نقش ماری را بازی کرد.
  • او در سن 18 سالگی به امید فرصت های بیشتر به اسپانیا نقل مکان کرد. او در سال 2007 در فیلم تلویزیونی “El edén perdido” در تلویزیون ظاهر شد. در همان سال، او برای نقش اصلی کارولینا لیل در سریال درام-هیجان‌انگیز Antena 3 «El Internado» («مدرسه شبانه‌روزی») انتخاب شد. او این نقش را به مدت شش فصل بازی کرد.

 

  • فیلم‌های «Mentiras y gordas» (2009)، «فارادی» (2013) و «Por un puñado de besos» (2014) از آثار او در صنعت اسپانیا است. او همچنین بخشی از مجموعه تلویزیونی دوره “Hispania, la leyenda” (2010-2012) و “کوچه کور” (2011) بود.
  • آنا در سال 2014 به لس آنجلس نقل مکان کرد تا به یک بازیگر هالیوود تبدیل شود. بلافاصله پس از نقل مکان، او در فیلم 2015 شهوانی تریلر ترسناک آمریکایی «تق زدن» که در آن نقش اصلی بل را بازی کرد، طناب زد. او سپس با بازیگر مشهور کیانو ریوز در تریلر 2016 “Exposed” فضای صفحه نمایش را به اشتراک گذاشت.

 

  • در سال 2016، پروژه برجسته هالیوودی آنا د آرماس، زندگینامه بوکسور حرفه ای سابق پانامایی روبرتو دوران، “دست های سنگی” بود. آنا نقش فلیسیداد ایگلسیاس، مادر پنج فرزند روبرتو را بازی کرد.
  • او در یک نقش برجسته در فیلم بیوگرافیک کمدی-جنایی تاریک “سگ های جنگ” (2016) دیده شد. او نقش ایز، دوست دختر دلال اسلحه، نوازنده، مخترع و کارآفرین سابق، دیوید پاکوز، با بازی مایلز تلر را بازی کرد.
  • آنا پس از حضور در نقشی تحسین‌شده در اکشن هیجان‌انگیز 2017، «Overdrive»، جایگاه خود را در هالیوود با فیلم علمی تخیلی نئو نوآر «بلید رانر 2049» تثبیت کرد. او در آن نقش یک شخصیت هولوگرافیک (مجازی) به نام جوی را بازی کرد که دوست دختر بلید رانر با بازی رایان گاسلینگ بود. او برای بازی خود نامزدی “جایزه کیوان” را در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن دریافت کرد. این فیلم برنده دو جایزه اسکار شد.

 

  • در حال حاضر، آنا در چندین پروژه سینمایی از جمله کمدی بریتانیایی “دیروز”، اکشن جنایی هیجان انگیز “مخبر”، فیلم جنایی معمایی “چاقوها بیرون” و درام جنایی “کارمند شب” شرکت دارد. تمامی این فیلم ها قرار است در سال 2019 اکران شوند.
  • در سال 2020، او در فیلم بعدی فرنچایز “باند” دیده می شود. او همچنین در درام آینده «شبکه زنبور» و «ورود به قرمز» فیلم کوتاهی به کارگردانی متئو گارونه بازی خواهد کرد.
  • آنا علاوه بر کار در فیلم، در موزیک ویدیوی Sidecars در سال 2009 با نام “Mundo fragil” و روی جلد مجله “FHM Spain” در سال 2009 نیز حضور داشت.

 

خانواده و زندگی شخصی

آنا د آرماس از سال 2011 تا 2013 با بازیگر اسپانیایی مارک کلوتت ازدواج کرد. در حال حاضر، گزارش شده است که او با آلخاندرو پینیرو بلو، هنرمند تجسمی کوبایی، قرار ملاقات دارد. این زوج اغلب تصاویری با هم در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند.
قبل از ازدواج با بلو، آنا د آرماس با فرانکلین لات، عامل استعدادیابی، قرار ملاقات گذاشت. این رابطه از طریق تصویری در اینستاگرام منتشر شد که در آن آنا فرانکلین را “ولنتاین” نامید. این رابطه تنها پس از چند ماه به پایان رسید.

 


لیست پیشنهادی:   زندگی نامه اما رابرتز   ***    زندگی نامه بندیکت کامبربچ 


گزارش شده است که آنا د آرماس با ادگار رامیرز، همبازی اش در «دست های سنگی» رابطه داشته است. این دو در حال اشتراک گذاری لحظه ای صمیمی در “جشنواره فیلم کن” 2016 دیده شدند. همچنین شایعه شده است که آنا برای مدت کوتاهی با همکار خود در «Overdrive» اسکات ایستوود قرار داشته است.

 

گالری عکس های جدید آنا د آرماس

 

آنا د آرماس (Ana de Armas) آنا د آرماس (Ana de Armas) آنا د آرماس (Ana de Armas) آنا د آرماس (Ana de Armas) آنا د آرماس (Ana de Armas)

 

چیزهای بی اهمیت

آنا د آرماس دارای هتروکرومی مرکزی است، به این معنی که او چشمان سبز با مرکز قهوه ای دارد. لکه های قهوه ای ریز روی عنبیه او نیز وجود دارد.

 

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید