جستجو
Close this search box.

ربکا فرگوسن | زندگی نامه +حقایق، آثار و عکس های جدیدش

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

ربکا فرگوسن بازیگر سوئدی است که برای اولین بار با نقش آنا گریپنهیلم در سریال تلویزیونی “Nya tider” در سال 1999 به شهرت رسید. با مجله قهرمان همراه باشید.

 

بیوگرافی ربکا فرگوسن

ربکا فرگوسن بیشتر با ایفای نقش الیزابت وودویل در سریال درام «ملکه سفید» به شهرت رسید که نامزدی گلدن گلوب را برای بهترین نقش آفرینی یک بازیگر زن در مینی سریال/فیلم سینمایی ساخته شده برای تلویزیون به ارمغان آورد. در پرده بزرگ، فرگوسن به خاطر بازی در فیلم‌های «ماموریت: غیرممکن – ملت سرکش»، «زندگی» و «بزرگترین شومن» شناخته می‌شود.

ربکا فرگوسن که در منطقه واساستادن استکهلم به دنیا آمد و بزرگ شد، در مدرسه موسیقی آدولف فردریک تحصیل کرد. فرگوسن تانگوی آرژانتینی را در یک شرکت رقص محلی تدریس کرده است. او همچنین به عنوان مدل برای برندها و شرکت های متعددی کار کرده است. او علاوه بر فعال بودن در صنعت سرگرمی، یک زن خانواده کامل است که کاملاً به دو فرزند خردسال خود اختصاص دارد.

 

نامربکا فرگوسن
نام و نام خانوادگیربکا لوئیزا فرگوسن ساندستروم
ارزش خالص6 میلیون دلار
تاریخ تولد19 اکتبر 1983
سن39 ساله
محل تولداستکهلم سوئد
در حال حاضر زندگی می کننداستکهلم سوئد
حرفهبازیگر و مشهور در سراسر جهان
شروع کردن – آغاز – اولینمجموعه تلویزیونی: Nya tider (1999-2000)
فیلم: Drowning Ghost (2004)
سال فعال1999 – اکنون
نقش معروفالیزابت وودویل در سریال تلویزیونی ملکه سفید (2013)
ملیتسوئدی
دینمسیحی
زادگاهاستکهلم سوئد
علامت زودیاکترازو
مدرسه / دبیرستانآدولف فردریکس موزیکلاسر، استکهلم، سوئد
کالج/دانشگاهدانشگاه محلی در سوئد
صلاحیت تحصیلیفارغ التحصیل

 

حرفه

ربکا فرگوسن اولین حضور تلویزیونی خود را در سال 1999 انجام داد، زمانی که او در نقش آنا گریپنهیلم در اپرای “Nya tider” انتخاب شد. پس از این، او به عنوان مهمان در برنامه های تلویزیونی “Walander” و “Ocean Ave” ظاهر شد. او در سال ۲۰۱۳ نقش اصلی الیزابت وودویل را در سریال درام «ملکه سفید» بازی کرد. سال بعد، این بازیگر در دو قسمت از مینی سریال «چادر قرمز» و همچنین در فیلم «هرکول» ظاهر شد. در سال 2015، او در نقش ایلسا فاوست در فیلم اکشن جاسوسی آمریکایی “ماموریت: غیرممکن – ملت سرکش” انتخاب شد. این امر او را به یک چهره محبوب در سطح بین المللی تبدیل کرد.

در سال 2016، فرگوسن نقش های مهمی در فیلم جنگ سرد بریتانیایی “با وجود برف در حال سقوط” و در فیلم درام زندگینامه ای “فلورانس فاستر جنکینز” ایفا کرد. او همچنین در همان سال تریلر معمایی «دختری در قطار» را بازی کرد. او سپس در سال 2017 در فیلم ترسناک «زندگی» نقش میراندا نورث را بازی کرد. در آن سال، این بازیگر سوئدی در فیلم هیجان‌انگیز «آدم برفی» توماس آلفردسون در کنار شارلوت گینزبورگ و مایکل فاسبندر همبازی شد. او همچنین در همان سال در موزیکال «بزرگترین شومن» در نقش جنی لیند ظاهر شد.

 


لیست پیشنهادی:  زندگی نامه لیلی کالینز   ***    زندگی نامه فلورنس پیو


 

زندگی شخصی

ربکا لوئیزا فرگوسن سوندستروم در 19 اکتبر 1983 در استکهلم، سوئد به دنیا آمد. مادرش رزماری بریتانیایی است. او در سن 25 سالگی به سوئد نقل مکان کرد. پدرش سوئدی است. فرگوسن با سه خواهر و برادر بزرگ شد. پدر و مادرش بعداً طلاق گرفتند. این بازیگر در یک مدرسه انگلیسی زبان تحصیل کرد و بعداً در مدرسه موسیقی آدولف فردریک تحصیل کرد و در سال 1999 فارغ التحصیل شد.
ربکا فرگوسن در سال 2007 با دوست پسرش، لودویگ هالبرگ، پسری به دنیا آورد. این زوج به سیمریشمن نقل مکان کردند و چند سالی در آنجا با هم زندگی کردند تا اینکه در سال 2015 از هم جدا شدند. در ژانویه 2018، فرگوسن در “The” گراهام نورتون نشان می دهد که فرزند دوم خود را باردار بود. با این حال، او نام پدر کودک را فاش نکرد. دخترش در جولای 2018 به دنیا آمد. فرگوسن کلاستروفوبیک است و همچنین از سرگیجه رنج می برد.

 

گالری عکس های ربکا فرگوسن

 

ربکا فرگوسن ربکا فرگوسن  ربکا فرگوسن ربکا فرگوسن  ربکا فرگوسن

 

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید