جستجو
Close this search box.

آنیا تیلور جوی | زندگی نامه + حقایق، آثار و عکس های جدید

زندگی نامه (بیوگرافی) آنیا تیلور جوی (Anya Taylor Joy)
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

آنیا تیلور جوی بازیگر بریتانیایی-آرژانتینی است که بیشتر به خاطر بازی در فیلم های ترسناک “جادوگر”، “شکاف” و “شیشه” شناخته شده است. نقش های محبوب او در فیلم های ترسناک لقب “ملکه جیغ” را به او داده است. با مجله قهرمان همراه باشید.

 

بیوگرافی آنیا تیلور جوی

آنیا تیلور جوی که در ایالات متحده از یک عکاس و طراح داخلی انگلیسی-اسپانیایی و یک بانکدار اسکاتلندی-آرژانتینی متولد شد، در کودکی به آرژانتین نقل مکان کرد. در سن شش سالگی، او به لندن نقل مکان کرد و در آنجا تحصیلات خود را قبل از اینکه در سن 16 سالگی به عنوان مدل پیشاهنگی شود، گذراند. تیلور جوی، که جایزه تروفه شوپارد جشنواره فیلم کن را دریافت کرده است، زنی با استعداد است.

آنیا تیلور جوی (Anya Taylor Joy)

آنیا تیلور در نواختن گیتار الکتریک و یوکلله خوب است و همچنین یک رقصنده باله آموزش دیده است. این بانوی باشکوه که یک خواهر دوست داشتنی پنج فرزند پشت پرده است، بدون شک یک سوپراستار به سرعت در حال رشد است. در یک یادداشت شخصی، او یک دختر خانواده محور است. او از طرفداران سرسخت بازیگر بریتانیایی ادی ردمین است و از او به عنوان علاقه اصلی سینمای خود یاد می کند.

 

نامآنیا تیلور جوی
تاریخ تولد16 آوریل 1996
محل تولد / زادگاهمیامی، فلوریدا، ایالات متحده / میامی
سن27 ساله (در سال 2023)
علامت تولدبرج حمل
جنسیتمونث
مدرسهمدرسه بین المللی هیل هاوس،
مدرسه کوئینز گیت
کالج/دانشگاهشناخته نشده است
صلاحیت تحصیلیدبیرستان
سرگرمی هاسفر و کتابخوانی
دینکاتولیک
ملیتآمریکایی
حرفهبازیگر/ مدل

 


لیست پیشنهادی:  زندگی نامه آنا د آرماس     ***    زندگی نامه کریستین بیل 


 

حرفه

  • آنیا تیلور جوی کار خود را به عنوان یک مدل در سن 16 سالگی آغاز کرد، زمانی که در خارج از فروشگاه بزرگ هارودز توسط یکی از عوامل مدیریت مدل طوفان مورد شناسایی قرار گرفت. در سال 2014، او اولین بازی خود را با یک قسمت از “Endeavour” انجام داد.
  • سال بعد، او با بازی در نقش توماسین در فیلم ترسناک «جادوگر» توجهات را به خود جلب کرد. در آن سال جوی همچنین در برنامه تلویزیونی ماجراجویی فانتزی بریتانیایی “آتلانتیس” نقش کاساندرا را بازی کرد.

  • در سال 2016، او در فیلم علمی تخیلی و ترسناک لوک اسکات “Morgan” و در فیلم هیجانی “Split” در نقش کیسی کوک ظاهر شد. او همچنین در همان سال در فیلم «بری» ویکرام گاندی بازی کرد. این فیلم بر باراک اوباما جوان و زندگی او در دانشگاه کلمبیا متمرکز بود. جوی نقش یکی از دوستان اوباما را بازی کرد و در کنار هنرمندان دیگری از جمله دوون ترل، جیسون میچل، جنا الفمن، اشلی جاد، الار کولترین و آوی نش حضور داشت.
  • در سال 2017، آنیا تیلور جوی در مینی سریال تلویزیونی “مینیاتوریست” در نقش پترونلا برانت ظاهر شد. در آن سال، او همچنین در فیلم ترسناک روان‌شناختی اسپانیایی «Marrowbone» و همچنین در اولین کارگردانی کوری فینلی «Thoroughbreds» نقش‌هایی را ایفا کرد. در سال 2019، این هنرمند با استعداد دوباره نقش کیسی را در فیلم “شیشه” ایفا کرد.

  • او به زودی در تعدادی فیلم از جمله «رادیواکتیو»، «جهش یافته‌های جدید»، «پلی‌موبیل: فیلم» و «مردان جوان اینجا هستند» دیده می‌شود. تیلور جوی همچنین صدای خود را به شخصیت Brea در مجموعه تلویزیونی آینده نتفلیکس “The Dark Crystal: Age of Resistance” که پیش درآمدی برای فیلم “The Dark Crystal” محصول 1982 است، قرض داد. علاوه بر اینها، این زیبایی در بازسازی با عنوان «Nosferatu» بازی خواهد کرد که توسط Eggers کارگردانی خواهد شد. جوی همچنین در پروژه دیگری به نام «تغییر دریا» حضور خواهد داشت.

 

خانواده و زندگی شخصی

آنیا تیلور جوی در 16 آوریل 1996 در میامی، فلوریدا، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. پدرش که اسکاتلندی-آرژانتینی است، یک بانکدار سابق بین المللی است و مادرش که انگلیسی-اسپانیایی است، در زمینه طراحی داخلی و عکاسی کار کرده است.
تیلور جوی ابتدا در یک مدرسه مقدماتی در کنزینگتون تحصیل کرد. او بعداً به مدرسه Northlands در آرژانتین و سپس مدرسه Queen’s Gate در لندن رفت.

 

گالری عکس های آنیا تیلور جوی

 

آنیا تیلور جوی (Anya Taylor Joy)      آنیا تیلور جوی (Anya Taylor Joy) آنیا تیلور جوی (Anya Taylor Joy) آنیا تیلور جوی (Anya Taylor Joy)

 

5 واقعیت شگفت انگیز

1- او به طور اتفاقی مدل شد
تیلور جوی در حال پیاده روی سگش بود و سارا دوکاس، پیشاهنگی از مدیریت مدل طوفان به او نزدیک شد.

2- او با صحبت کردن به زبان اسپانیایی بزرگ شد
تیلور جوی در میامی به دنیا آمد اما خانواده‌اش به آرژانتین نقل مکان کردند و او یاد گرفت که چگونه اسپانیایی صحبت کند.

3- او آلات موسیقی می نوازد
تیلور جوی به موسیقی متمایل است و می گوید که عاشق نواختن یوکلل و گیتار الکتریک در اوقات فراغتش است.

4- او یک رقصنده باله است
تیلور جوی قبل از شروع بازیگری تا 15 سالگی باله خواند.

5- آنیا تیلور جوی از یادگیری زبان انگلیسی امتناع کرد
وقتی والدین تیلور جوی تصمیم گرفتند از بوئنوس آیرس به لندن نقل مکان کنند، او ناراحت شد و از یادگیری زبان انگلیسی امتناع کرد و فکر کرد شاید بتواند والدینش را مجبور کند به آرژانتین نقل مکان کنند.

 

آنیا تیلور-جوی حساب های رسانه های اجتماعی

آیدی اینستاگرامanyataylorjoy9.9 میلیون دنبال کننده
شناسه فیسبوکآنیا تیلور جوی451 هزار دنبال کننده
کانال یوتیوبآنیا تیلور جوی1.36 هزار مشترک
شناسه توییترآنیا تیلور جوی300.8 هزار دنبال کننده
شناسه لینکدین

 

 

جدیدترین دوره ها​

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید