جستجو
Close this search box.

بیلی آیلیش | زندگی نامه + حقایق، آثار و عکس های جدید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

بیلی آیلیش خواننده و ترانه سرای آمریکایی است. او بیشتر برای اولین تک آهنگ موفقش به نام Ocean Eyes شناخته می شود . او در لس آنجلس، کالیفرنیا به دنیا آمد و بزرگ شد. با مجله قهرمان همراه باشید.

 

بیوگرافی بیلی آیلیش

بیلی آیلیش که متعلق به یک خانواده موسیقیدان بود، قرار بود در هنرهای نمایشی حرفه ای بسازد. او در 8 سالگی به یک گروه کر پیوست و تا زمانی که 11 ساله شد، شروع به نوشتن و خواندن آهنگ های خود کرده بود. برادر بزرگترش، فینیاس اوکانل، تا زمانی که او بزرگ شد، بیشترین تأثیر را در زندگی او داشت. او گروه خود را داشت و آهنگی به نام چشم اقیانوس نوشته بود . بیلی آیلیش این آهنگ را اجرا کرد و آن را به صورت آنلاین منتشر کرد. به یک موفقیت بزرگ تبدیل شد. معلوم شد که این اولین موفقیت بزرگ او بود.

در سال 2017، برادرش به او کمک کرد تا تک آهنگ Bellyache را ضبط کند . با موفقیت این آهنگ، بیلی اولین EP خود را به نام Don’t Smile at Me را در آگوست 2017 منتشر کرد. EP در چندین نمودار موسیقی آمریکایی و بین المللی ظاهر شد. در سپتامبر 2017، اپل او را جدیدترین هنرمند Up Next معرفی کرد. او سپس اولین آلبوم خود را به نام When We All Fall Sleep، Where Do We Go? در مارس 2019، که به دنبال آن شادتر از همیشه ، در ژوئیه 2021 بود.

 


لینک سایت بیلی آیلیش


 

دوران کودکی و اوایل زندگی

  • بیلی آیلیش در 18 دسامبر 2001 در لس آنجلس، کالیفرنیا، با نام بیلی آیلیش دزد دریایی بیرد اوکانل به دنیا آمد. او در خانواده ای نوازنده و بازیگر به دنیا آمد. او با برادر بزرگترش بزرگ شد. پدر و مادرش، مگی بیرد و پاتریک اوکانل، از چهره های محبوب صنعت سرگرمی آمریکا بودند.
  • وقتی بزرگ شد، برادر بزرگترش فینیاس اوکانل را دید که عاشق موسیقی شد. علاوه بر این، مادرش آهنگ می نوشت و پدرش سازهایی مانند پیانو و یوکلل می نواخت. حال و هوای موسیقی در خانه، بیلی کوچک را الهام بخشید تا در موسیقی فعالیت کند.

 

  • او با گوش دادن به موسیقی The Beatles و ‘Avril Lavigne’ بزرگ شد. پدرش عاشق ساختن میکس از هنرمندان مختلف بود.
  • او بیشتر سال‌های اولیه‌اش را در خانه درس می‌خواند، اما این مانع از شرکت در فعالیت‌های فوق برنامه نشد. او عاشق بازی در فیلم های خانگی بود و هر وقت فرصتی پیدا می کرد آواز می خواند و می رقصید.
  • وقتی بیلی آیلیش هشت ساله شد، به یک گروه کر پیوست و به مدت سه سال با آنها آواز خواند. در زمانی که او 11 ساله بود، او در حال نوشتن و آهنگسازی آهنگ های خودش بود. او همچنین چندین فیلم کوتاه ساخت. او آنها را روی یک دوربین عکاسی کرد و آنها را در “iMovie”، برنامه ویرایش ویدیوی اپل ویرایش کرد.

  • به غیر از بازیگری و موسیقی، رقص یکی دیگر از علایق او بود. او در سال های اولیه نوجوانی در کلاس های رقص شرکت کرد. او با انبوهی از مهارت ها، هدفش ایجاد یک حرفه بزرگ در تجارت نمایش بود.
  • برادر بزرگترش یک گروه موسیقی داشت. او آهنگی به نام چشم اقیانوس نوشته بود و از خواهرش خواسته بود آن را با صدای خود ضبط کند. این آهنگ تصادفی موفقیت بزرگی برای بیلی بود و باعث رونق حرفه او شد.

 


لیست پیشنهادی: زندگی نامه دافنه کین  ***  زندگی نامه ربکا فرگوسن 


 

حرفه

  • آهنگ Ocean Eyes در نوامبر 2015 ضبط شد. این آهنگ در ابتدا برای کلاس های رقص بیلی در نظر گرفته شده بود. او این آهنگ را به معلم رقصش سپرد و قصد داشت در برنامه بعدی رقصش نمایش داده شود. این آهنگ خوب بود و خواهر و برادر تصمیم گرفتند که این آهنگ باید در پلتفرم اشتراک‌گذاری موسیقی “SoundCloud” باشد.
  • این آهنگ در نوامبر 2015 در ‘SoundCloud’ آپلود شد و تا مارس 2016، موزیک ویدیو منتشر شد. این آهنگ بعداً در نوامبر 2016 مجدداً به صورت تجاری منتشر شد. این آهنگ در مدت کوتاهی پخش شد و بیش از 10 میلیون بازدید را ثبت کرد. این موفقیت غیرمنتظره بود و راه را برای بسیاری از نسخه های دیگر باز کرد. در نوامبر 2016، یک موزیک ویدیو با رقص بیلی روی این آهنگ منتشر شد. معلوم شد که موفقیت دیگری بود.

 

  • چندین شرکت بزرگ ضبط برای خرید حقوق این آهنگ وارد عمل شدند. این آهنگ در سراسر جهان توسط ‘Darkroom’ و’ Interscope Records منتشر شد. بلافاصله به یک موفقیت انتقادی و تجاری تبدیل شد. در اواخر سال، بیلی آیلیش تک آهنگ دیگری به نام Six Feet Under منتشر کرد .
  • بیلی ایلسیه با الهام از موفقیت اولین تک آهنگ خود، Ocean Eyes ، چهار ریمیکس از این آهنگ را ضبط کرد و همه آنها را در یک EP با عنوان Ocean Eyes گردآوری کرد . همه ریمیکس ها به موفقیت های بزرگ تبدیل شدند و به بیلی جرات کافی برای ادامه پروژه های آینده اش دادند.

 

  • در فوریه 2017، بیلی آیلیش تک آهنگ Bellyache را منتشر کرد که توسط برادرش تهیه و نوشته شده بود. موزیک ویدیو این آهنگ به کارگردانی مایلز و ای جی در مارس 2017 منتشر شد.
  • بیلی آیلیش سپس آهنگی با عنوان Bored ضبط کرد که در موسیقی متن رسمی سریال معروف «نتفلیکس»، 13 Reasons Why قرار گرفت. دو تک آهنگ دیگر، Watch و Copycat ، متعاقبا منتشر شدند. در جولای 2017، بیلی اولین EP مورد انتظار خود را با نام Don’t Smile at Me اعلام کرد.

  • قبل از انتشار رسمی EP، Billie Eilish دو تک‌آهنگ از همان را منتشر کرد. پسر من و ایدونتوان دیگر دیگر . قبل از انتشار EP، او هر جمعه آهنگ های جدیدی را اضافه کرد. EP در نهایت در 11 آگوست 2017 منتشر شد.
  • در همان سال، او با وینس استیپلز همکاری کرد و ریمیکسی از آهنگ Watch خود را منتشر کرد که به &Burn تغییر نام داد . برای تبلیغ بیشتر خود، او به دو تور تیتراژ رفت: تور به من لبخند نزن در اکتبر 2017 و تور کجاست ذهن من از فوریه تا آوریل 2018.

 

  • او همچنین با خواننده مشهور آمریکایی خالد همکاری کرد و با او در یک تک آهنگ به نام Lovely همکاری کرد که در اواسط سال 2018 منتشر شد. این آهنگ بسیار محبوب شد و باعث شد تهیه کنندگان 13 Reasons Why حقوق آن را بخرند و در فصل دوم سریال به نمایش بگذارند.
  • در سال 2018، بیلی آیلیش تک آهنگ Bitches Broken Hearts و You Should See me in a Crown را منتشر کرد . او سپس یک تک آهنگ با عنوان When the Party’s Over منتشر کرد و بعداً در همان سال در Forbes 30 Under 30 قرار گرفت .

 

  • اولین آلبوم مورد انتظار او When We All Fall Sleep, Where Do We Go? در 29 مارس 2019 منتشر شد. این آلبوم در بیلبورد 200 و نمودار آلبوم های بریتانیا به اوج خود رسید و او اولین هزاره ای بود که به این موفقیت در ایالات متحده دست یافت و جوان ترین زنی بود که تا به حال آلبوم شماره یک در بریتانیا داشت.
  • در سپتامبر 2019، او رهبری سازمان کجا برویم؟ تور جهانی اما به دلیل همه گیری کووید-19 به تعویق افتاد. او در ژانویه 2020 آهنگ عنوان را در بیست و پنجمین فیلم جیمز باند به نام « زمانی برای مردن نیست » که توسط برادرش نوشته و تهیه شده بود، اجرا کرد.
  • دومین آلبوم استودیویی او، شادتر از همیشه، در 30 ژوئیه 2021 توسط Darkroom و Interscope Records منتشر شد. او با آلبوم دوم خود به مقام اول در جدول بیلبورد 200 و آلبوم بریتانیا رسید.

 

جوایز و دستاوردها

بیلی آیلیش جوان‌ترین فردی شد که در فهرست 100 سلبریتی فوربس در سال 2020 قرار گرفت.

او برنده هفت جایزه گرمی، دو جایزه موسیقی آمریکا، یک جایزه BRIT شده است.

بیلی آیلیش جوانترین هنرمند زن است که جایزه معتبر آلبوم سال را دریافت کرده است. او آن را برای آلبومش، وقتی همه به خواب می‌رویم، کجا برویم برنده شد؟ ، در سال 2020.

 

زندگی شخصی

بیلی آیلیش به خاطر اینکه هرگز در عکس ها نمی خندد مورد انتقاد قرار گرفته است. او در پاسخ به چنین انتقاداتی گفته است که لبخند زدن را دوست ندارد زیرا باعث می شود احساس ضعف و ناتوانی کند.

او به خاطر حس عجیب لباس پوشیدنش شناخته شده است. او اغلب به خاطر آن مورد انتقاد قرار می گیرد اما به انتقادات توجهی نمی کند.

بیلی مبتلا به سندرم تورت و سیناستزی تشخیص داده شده است. او اعتراف کرده است که از افسردگی نیز رنج می برد.

بیلی آیلیش قبلا با خواننده رپ براندون آدامز با نام 7:AMP رابطه داشت.

او متهم شده است که برای تبلیغ آهنگ خود طعمه‌گذاری می‌کند و به دلیل استفاده از توهین‌های ضدآسیایی، هدف فرهنگ لغو قرار گرفته است. او در شبکه های اجتماعی به دلیل هر دو اتهام عذرخواهی فراوان کرده است.

 

گالری عکس های بیلی آیلیش

 

بیلی آیلیش (Billie Eilish) خواننده مشهور بیلی آیلیش (Billie Eilish) خواننده مشهور در کنار تیلور سویفت   بیلی آیلیش (Billie Eilish) خواننده مشهور بیلی آیلیش (Billie Eilish) خواننده مشهور بیلی آیلیش (Billie Eilish) خواننده مشهور بیلی آیلیش (Billie Eilish) خواننده مشهور

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید