جستجو
Close this search box.

کیت مک کینون | زندگی نامه + حقایق، آثار و عکس های جدید

زندگی نامه (بیوگرافی) کیت مک کینون (Kate McKinnon)
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

کیت مک کینون یک کمدین محبوب، امپرسیونیست، هنرمند تقلید، بازیگر و صداپیشه است. او بیشتر برای نمایش‌های کمدی «شنبه‌شب زنده» و «نمایش اسکچ بزرگ همجنس‌گرایان» شناخته می‌شود. کیت همچنین به دلیل تقلید از افراد مشهور مشهور مانند جاستین بیبر و هیلاری کلینتون مشهور است. با مجله قهرمان همراه باشید.

 

درباره کیت مک کینون

کیت مک کینون پس از بازی در شخصیت «دکتر» به یک بازیگر برجسته تبدیل شد. جیلیان هولتزمن در فیلم کمدی فراطبیعی 2016 «شکارچیان ارواح: پاسخ به تماس». او همچنین در فیلم‌های کمدی دیگری مانند «تد ۲» و «خواهران» بازی کرده است. کیت صدای خود را به شخصیت‌های فیلم‌های انیمیشنی مانند «پیدا کردن دوری» و «فیلم پرندگان خشمگین» قرض داده است. او سفیر برند “فورد فوکوس”، بخش خودرویی “شرکت فورد موتور” است. کیت جوایز زیادی را برای مهارت ها و شوخ طبعی خود دریافت کرده است.

همچنین کیت مک کینون در پنج نوبت در بخش‌های «بازیگر نقش مکمل زن برجسته در سریال‌های کمدی» و «موسیقی و متن اصلی برجسته» نامزد دریافت جایزه «پریمتایم امی» شد. کیت همیشه در مورد گرایش جنسی خود جسور و روشن بوده است. او یک لزبین مغرور است و برای رفاه LGBT و جوامع مختلف دیگر تلاش کرده است.

 

زندگی اولیه و آموزش

کیت با نام کاترین مک کینون برتولد در 6 ژانویه 1984 در سی کلیف، نیویورک، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. پدرش مایکل توماس برتولد یک معمار بود و مادرش لورا کمپبل یک مربی والدین بود.
کیت در دبیرستان نورث شور تحصیل کرد و در سال 2002 فارغ التحصیل شد. او همیشه به هنرهای نمایشی و نواختن آلات موسیقی علاقه داشت. او مدرک لیسانس خود را با گرایش هنرهای تئاتر از دانشگاه کلمبیا به دست آورد.
کیت مک کینون نواختن آلات موسیقی مختلف مانند ویولن سل، پیانو و گیتار را آموخت. در دوران دانشگاه، او عضوی از یک گروه تئاتر به نام «پرانگستگروپ» شد. ارتباط او با گروه تئاتر به او کمک کرد تا بفهمد که کمدی نقطه قوت اوست. از آن زمان، او روی این ژانر تمرکز کرده است. او بعداً با گروه تئاتر خود به نام “Tea Party” آمد.

 


پیشنهادی:   زندگی نامه آماندا سایفرد   ***    زندگی نامه لیلی کالینز 


 

حرفه

  • کیت مک کینون کار خود را به عنوان یک کمدین در سال 2007 آغاز کرد. او در نمایشنامه ای بازی کرد که در تئاتر تیپ شهروندان راست قامت در نیویورک به روی صحنه رفت. موفقیت تلویزیونی او چند ماه بعد زمانی که او در نمایش کمدی “The Big Gay Sketch Show” ایفای نقش کرد، به دست آمد.
  • کیت برای سه فصل بخشی از برنامه بود. این نمایش به موضوعات حساس مربوط به همجنس گرایی اما با طعنه و کمدی پرداخت. کیت توانست با نمایش ارتباط برقرار کند و این به او کمک کرد تا شخصیت هایش را به خوبی به تصویر بکشد. در همین حال، او همچنین به اجرای نمایش های صحنه ای کمدی و اسکیس برای تئاتر ادامه داد.

کیت مک کینون

  • در سال 2008، کیت در برنامه تلویزیونی “Mayne Street” ظاهر شد که در آن نقش “اولگا سونسون” را در قسمتی با عنوان “بلیت های پارکینگ” بازی کرد. در سال 2010، او در بسیاری از برنامه های تلویزیونی مانند “ما باید همین حالا متوقف شویم”، “دربان: سریال” و “مجله Vag” ظاهر شد. در همان سال، زمانی که صدای خود را به شخصیتی در فیلم انیمیشن فانتزی «Robotomy» قرض داد، اولین کار خود را به عنوان یک صدابردار انجام داد. سپس کیت با فیلم کوتاه «Mr. راس.
  • از سال 2010 تا 2011، کیت به عنوان صداپیشه، صداپیشگی «نیکی» و «مارگارت فیکتل» را در مجموعه انیمیشن «برادران سرمایه‌گذاری» اجرا کرد. او همچنین در دو فیلم کوتاه دیگر بازی کرد. کیت مهارت های تقلید خود را در نمایش کمدی The Back Room نشان داد که در آن از خواننده مشهور اسکاتلندی سوزان بویل تقلید کرد.

 

  • در سال 2012، کیت میلیون ها قلب را با برنامه کمدی فوق العاده موفق خود “شنبه شب زنده” به دست آورد. این نمایش نه تنها موقعیت کیت را به عنوان یک کمدین ارتقا داد، بلکه او را به عنوان شخصیتی جسور نیز معرفی کرد.
  • او در این برنامه درباره جنسیت خود صحبت کرد و به خاطر جسارتش مورد تحسین قرار گرفت. در فصل 41، او فضای صفحه نمایش را با هیلاری کلینتون نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2016 به اشتراک گذاشت. هیلاری در قسمتی ظاهر شد که کیت از او تقلید کرد. کیت همچنین تحسین خود را نسبت به هیلاری نشان داد و گفت که هیلاری را به عنوان رئیس جمهور بعدی می خواهد.

 

  • کیت اولین هنرمند زن همجنس گرا است که سال ها با این نمایش همراه بوده است.
  • در سال 2013، او صداپیشگی “PEZ Cat” را در ویژه تلویزیونی “داستان اسباب بازی وحشت!” برای چند سال آینده، کیت صداپیشگی شخصیت‌های برجسته بسیاری از فیلم‌های انیمیشنی مانند «فیلم پرندگان خشمگین»، «پیدا کردن دوری» و «جهش!» را بر عهده داشت.

 

  • کیت توانست به عنوان یک هنرمند صداپیشه در برنامه های تلویزیونی نیز تحسین برانگیز را به دست آورد. او صداپیشگی شخصیت اصلی «خانم فیونا فلیسیتی فریزل»، معلمی از یک مدرسه جادویی را در سریال فانتزی کودکان «اتوبوس مدرسه جادویی دوباره سوار می‌شود» بر عهده داشت.
  • سپس کیت یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های فیلم کمدی فانتزی «شکارچیان ارواح: پاسخ به تماس» را بازی کرد.

 

  • کیت همچنین صدای خود را برای مدت کوتاهی در فصل بیست و چهارم سریال طولانی مدت سیمپسون ها قرض داد. از سال 2015 تا 2016، کیت به عنوان صداپیشه برای سریال انیمیشن “گربه طبیعت” خدمت کرد.
  • کیت به همراه کمیل نانجیانی، یک استندآپ کمدین پاکستانی، میزبان سی و یکمین مراسم «Independent Spirit Awards» بود.

کیت مک کینون در فیلم باربی

  • در سال 2018، او در فیلم “جاسوسی که مرا انداخت” دیده شد. در این فیلم، او در نقش اصلی «مورگان» در کنار میلا کونیس دیده شد. در همان سال، او همچنین در فیلم کمدی-درام رمانتیک استفانی لینگ “توی غیر قابل تعویض” که در آن “کیت نیمه کامل لیوان” را بازی کرد، دیده شد. در سال 2018 او در فیلم کمدی لورا استاینل با نام «خانواده» نقش «جیل» را بازی کرد.
  • در سال 2019، او در فیلم کمدی رمانتیک “دیروز” که در آن نقش “دبرا همر” را بازی کرد، دیده شد. در همان سال، او همچنین نقش «جس کار» را در یک فیلم درام زندگی‌نامه‌ای به نام «Bombshell» بازی کرد.

 

جوایز و دستاوردها

جایزه NewNowNext (2009) – این اولین جایزه ای بود که کیت دریافت کرد. او برنده این جایزه در بخش «آخر شهرت: کمیک» شد.
“جایزه کمدی آمریکایی” (2014) – این اولین جایزه ای بود که کیت برای نمایش “شنبه شب زنده” دریافت کرد. او این جایزه را در بخش «بهترین بازیگر نقش مکمل زن تلویزیون در نقش کمیک» دریافت کرد.
“جایزه امی پرایمتایم” (2016 و 2017) – کیت برای نمایش فوق العاده موفق خود “Saturday Night Live” تمجیدها و جوایز زیادی دریافت کرده است. این جوایز شامل «جایزه پرایمتایم امی» است. او برای دو سال متوالی این جایزه را در بخش «بازیگر نقش مکمل زن برجسته در یک سریال کمدی» دریافت کرد.

 

زندگی شخصی

کیت مک کینون همیشه در مورد روابط و تمایلات جنسی خود باز بوده است. او جدای از صحبت در مورد تمایلات جنسی خود، از پذیرش خود نیز حمایت کرده است.

او الگوی بسیاری از ستارگان هالیوود شد که ترجیحات جنسی خود را در تاریکی حفظ کرده بودند. کیت الهام بخش بسیاری از کسانی بود که با هویت مربوطه خود دست و پنجه نرم می کردند.
شایعه شده است که کیت با مارلا میندل هنرپیشه برادوی رابطه دارد زیرا هر دوی آنها بارها با هم دیده شده اند. با این حال آنها هنوز رابطه خود را تایید نکرده اند.

 

گالری عکس های مک کینون

 

کیت مک کینون کیت مک کینون    

 

فیلم های کیت مک کینون

1. دیروز (2019)
(کمدی، فانتزی، موسیقی، موزیکال، عاشقانه)

2. Bombshell (2019)
(بیوگرافی، درام)

3. تد 2 (2015)
(کمدی)

4. تو غیر قابل تعویض (2017)
(درام، عاشقانه، کمدی)

5. جاسوسی که مرا رها کرد (2018)
(کمدی، اکشن)

6. شرکای زندگی (2014)
(کمدی، عاشقانه)

7. Sisters (2015)
(کمدی)

8. Masterminds (2016)
(جنایی، کمدی، اکشن)

9. جشن کریسمس اداری (2016)
(کمدی)

10. شکارچیان ارواح (2016)
(کمدی، علمی تخیلی، اکشن، فانتزی)

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید