جستجو
Close this search box.

چگونه ایده کسب و کار خود را تایید کنیم

چگونه ایده کسب و کار خود را تایید کنیم
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

شما یک ایده کسب و کار دارید . شما از پتانسیل آن هیجان زده هستید و مشتاق هستید که آن را به یک تجارت تبدیل کنید. اما هنوز پول خود را در آن نریزید. شما باید به این سوال مهم پاسخ دهید – آیا مردم محصول/خدمت شما را می خرند ؟ مطمئن نیستم؟ سپس باید بررسی کنید که آیا بازاری برای ایده شما وجود دارد یا خیر. با مجله قهرمان همراه باشید.

 

اعتبار بخشیدن به ایده کسب و کار شما به چه معناست؟

اعتبار سنجی ایده، آزمایش نیاز به محصول/خدمت شما در بازار است.

این باید به شما بگوید که آیا مردم احتمال خرید دارند یا خیر و آیا ایده شما می تواند سودآور باشد یا خیر.

اعتبارسنجی ایده شما خطرات اولیه را کاهش می دهد. قبل از سرمایه گذاری در زمان یا منابع قابل توجه، بینش هایی در مورد چالش های بالقوه و پذیرش بازار به دست می آورید. شما از ساخت محصولی که مناسب بازار نیست اجتناب کنید.

و اگر مناسب است، از این فرآیند برای اصلاح ایده خود برای برآورده کردن بهتر نیازهای مشتری استفاده کنید.

 

5 مرحله برای اعتبار بخشیدن به ایده کسب و کار شما

با دنبال کردن این مراحل ساده، مشخص کنید که آیا ایده استارتاپ شما کارایی دارد یا خیر.

 

1. ایده خود را گسترش دهید

شما باید ایده خود را رسمی کنید. آن را از یک فکر گذرا یا خط خطی روی یک دستمال به یک طرح کلی از نحوه عملکرد آن به عنوان یک تجارت بگیرید. و تنها چیزی که نیاز دارید یک برنامه یک صفحه ای برای انجام آن است.


پیشنهادی:  14 سوال برتر راه اندازی قبل از شروع یک کسب و کار


 

2. تعیین کنید که آیا ایده خوبی دارید یا خیر

هر ایده تجاری برنده نیست. ممکن است روی کاغذ خوب به نظر برسد اما فاقد ویژگی هایی است که به کسب و کار جدید شما اجازه رشد دهد. یاد بگیرید که چگونه آن ویژگی ها را شناسایی کنید و تعیین کنید که آیا ایده شما واقعا خوب است یا خیر.

 

3. تحقیقات مشتری انجام دهید

شما نمی توانید تصور کنید که مردم ایده شما را دوست دارند. مطمئناً، شما باید داده هایی برای حمایت از آن نظریه داشته باشید. برای اطمینان، باید بیرون بروید و با مردم صحبت کنید. در اینجا شش راه برای انجام این کار وجود دارد.

 

4. محصول یا خدمات خود را آزمایش کنید

مکالمه با مخاطب هدف شما باید دو کار را انجام دهد: تأیید عملکرد ایده شما و ارائه بازخورد ارزشمند در مورد محصول یا خدمات. اکنون، فقط باید آن را با کاربران واقعی آزمایش کنید.

 

5. بازخورد مشتری را بررسی و اعمال کنید

جمع آوری بازخورد کافی نیست، باید از آن استفاده کنید. در حالی که نمی‌توانیم دقیقاً به شما بگوییم چگونه، سعی کنید چارچوبی را دنبال کنید که بازخوردها را دسته‌بندی می‌کند، آن را با تیم خود به اشتراک می‌گذارید و درخواست پیگیری می‌کنید.


پیشنهادی:  چگونه نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنیم


 

پاداش: پنج کاری که اگر ایده تجارت الکترونیک دارید انجام دهید

پیروی از فرآیند فوق به شما کمک می کند تا یک محصول یا خدمات تجارت الکترونیک را تأیید کنید. اما مراحل خاص تری وجود دارد که می توانید برای بررسی کامل ایده خود به صورت آنلاین انجام دهید.

 

چگونه یک محصول یا خدمات را برای آزمایش آماده کنیم

برای آزمایش یک ایده محصول یا خدمات با مشتریان پولی چه چیزی لازم است؟

 

پس از تایید یک ایده تجاری چه باید کرد؟

ایده شما یک مشکل دنیای واقعی را حل می کند، به عنوان یک تجارت کار می کند و مشتریان بالقوه را مورد علاقه قرار می دهد. به نظر می رسد که شما اعتبار بازار را دارید – خب حالا چه؟

 

با تحقیقات بازار عمیق‌تر شوید

اعتبار بخشیدن به ایده کسب و کار شما را برای موفقیت آماده می‌کند یا به شما کمک می‌کند از چیزی که قرار است شکست بخورد اجتناب کنید.

در پایان، شما به مراتب بیشتر در مورد کسب و کار خود، بازاری که وارد آن می شوید و مهمتر از همه مشتریان خود خواهید دانست.

اما تحقیقات شما نباید در اعتبارسنجی متوقف شود. شما باید عمیق‌تر کاوش کنید و به طور کامل تعریف کنید که مشتریان شما چه کسانی هستند، چه می‌خواهند، چگونه کار می‌کنند و رابطه شما با آنها.

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید