جستجو
Close this search box.

ملزومات دفتر خانه برای کارآفرینان

ملزومات دفتر خانه برای کارآفرینان
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

یکی از مزیت های مورد علاقه من در کارآفرینی، توانایی تنظیم برنامه و کار خودم از هر جایی است. من می توانم نیاز به “زمان تنهایی” سریع متمرکز بر پروژه هایم را با نیاز به حضور در کنار سایر کارآفرینان برای حمایت انرژی بالا متعادل کنم. مهم نیست که در هر روز در کجا کار می کنم، دفتر خانه من پایگاه عملیات من است. با مجله قهرمان همراه باشید.

 

وسایل ضروری برای دفتر خانه

چه از خانه در یک اتاق اختصاصی یا دفتر کار خانگی کار کنید، یا فقط یک صندلی و یک سبد مورد علاقه خود، برخی از تجهیزات اولیه به شما کمک می کنند راحت و کارآمد باشید:

  • اینترنت کلاس تجاری
  • لپ تاپ، تبلت و موبایل
  • چاپگر با اسکنر چند صفحه ای
  • تجهیزات ویدئویی (حلقه نور، سه پایه یا چوب سلفی و میکروفون)

 

چرا اینترنت کلاس تجاری مهم است

اینترنت کلاس تجاری ممکن است به نظر یک ولخرجی باشد، اما هزینه سرعت پایین اینترنت، قطعی یا جلسات ویدیویی غیرحرفه ای را در نظر بگیرید. قیمت‌های ارائه‌دهندگان خدمات محلی را با هم مقایسه کنید و ممکن است متوجه شوید که اینترنت کلاس تجاری مانند گذشته گران نیست، متعجب شوید.

اگر اینترنت کلاس تجاری برای دفتر کار خانگی شما در دسترس نیست یا مقرون به صرفه نیست، به فضاهای کاری نزدیک که این خدمات را به عنوان بخشی از عضویت ارائه می دهند، مراجعه کنید. همچنین ممکن است بتوانید اتاق‌های کنفرانس زیبا با صفحه‌نمایش‌های بزرگ و تجهیزات جلسه ویدیویی با کیفیت بالا رزرو کنید و از قهوه و تنقلات رایگان لذت ببرید.


پیشنهادی:  موفقیت در کار | 28 عامل موفقیت در شغل


 

روی سطح فناوری که برای راه اندازی کسب و کار خود به آن نیاز دارید سرمایه گذاری کنید

سرمایه گذاری روی لپ تاپ، تبلت و/یا تلفن همراه ممکن است بزرگترین سرمایه گذاری باشد که برای راه اندازی کسب و کار خود انجام می دهید. این یک موضوع ترجیح شخصی است که به کدام دستگاه نیاز دارید.

تعداد فزاینده ای از مردم کسب و کار خود را کاملاً از طریق تلفن همراه خود اداره می کنند، در حالی که برخی دیگر اندازه صفحه نمایش بزرگتر یا صفحه کلید با اندازه کامل و گزینه های نرم افزاری بزرگتر را که همراه با لپ تاپ ارائه می شود ترجیح می دهند.

در مورد کارهایی که باید بتوانید با تجهیزات خود انجام دهید فکر کنید و انتخاب های خود را بر اساس این نیازها انجام دهید. هزینه خدمات دستگاه های خود و مدت تعهدات قراردادی در مورد خدمات دستگاه های تلفن همراه خود را در نظر بگیرید .

پرینترها و اسکنرهای چندکاره نیز در فضاهای کاری در دسترس هستند، اغلب بدون پرداخت هزینه اضافی. اگر در دفتر خانه خود نیز چاپگر دارید، هنگام تصمیم گیری برای خرید، هزینه جوهر و کارکرد مداوم را در نظر بگیرید. پرینترهای لیزری هزینه بیشتری دارند، اما بعداً در کارتریج های تونر صرفه جویی زیادی خواهید کرد.

 

روی یک تنظیم عکس و فیلم کاربردی سرمایه گذاری کنید

ما به عنوان کارآفرینان مدرن، اغلب عکاس و فیلمبردار خودمان هستیم. تلفن همراه یا تبلت شما باید عملکرد بسیار خوبی برای ویدیو داشته باشد.

کیفیت ویدیوهای خود را با سرمایه گذاری اندک در یک کیت ویدیویی از جمله حلقه نور، میکروفن لاالیتر و یک چوب سلفی یا سه پایه با کنترل از راه دور ارتقا دهید. کیت های عالی با قیمت کمتر از 50 دلار به صورت آنلاین در دسترس هستند و ارزش هر ذره سرمایه گذاری را دارند. مکانی آرام با نور خوب و پس‌زمینه‌ای دلپذیر پیدا کنید و در کسب‌وکار ویدیو خواهید بود!

 

برقراری ارتباط با مشتریان و تیم خود را آسان کنید

یک شماره تلفن کسب و کار جداگانه، سرویس پاسخگویی و یک آدرس پستی تجاری برای یک تصویر حرفه ای در نظر بگیرید. برای سازماندهی و برقراری ارتباط آسان، یک سیستم پرونده و یک سیستم مدیریت تماس ایجاد کنید.

برای ایجاد ساختار در ساعات کاری خود، تماس‌ها یا جلسات تیمی منظمی را تنظیم کنید. تماس منظم با تیم و مشتریان به شما کمک می کند در تماس باشید و احساس انزوا را که ممکن است با کار از خانه به وجود بیاید، کاهش دهید.

 

دفتر خود را در یک کیف آماده کنید

مهم نیست که چقدر به طرز شگفت انگیزی دفتر خانه خود را تجهیز کرده اید، گاهی اوقات متوجه خواهید شد که در حال حرکت هستید. با یک “دفتر در کیف”، فقط لپ تاپ یا تلفن خود را بردارید و به محض اینکه به مقصد کاری خود رسیدید، سازنده باشید.

آیا دفتری در کیف دارید که با این اصول اولیه تهیه شده باشد؟

  • کابل برق اضافی برای لپ تاپ، تبلت و تلفن
  • هدفون یا هدفون
  • مواد بازاریابی چاپی
  • نمونه های محصول
  • کارت بازرگانی
  • کاغذ و خودکار
  • بطری آب
  • نوار انرژی یا تنقلات

پیشنهادی:  5 اشتباه رایج بازاریابی کسب و کارهای کوچک که باید از آنها اجتناب کنید


 

نکاتی برای تمرکز و انگیزه ماندن در حین کار از خانه

1. ساعات کاری منظم را تنظیم کنید

کار کردن از یک دفتر کار خانگی نیازمند مرزهایی برای حفظ تمایز بین زمان کار و زمان شخصی است. با یک دفتر کار خانگی، محو کردن این مرزها بسیار آسان است.

با تعیین ساعات کاری مشخص از فرسودگی و آسیب رساندن به روابط خانوادگی خودداری کنید. اگر می توانید یک فضای جداگانه برای کار ایجاد کنید . از یک تقویم برای مدیریت زمان خود، از جمله زمان استراحت و صرف غذا استفاده کنید.

 

2. برنامه منظم صبح، زمان استراحت و عصر را تنظیم کنید

وقتی صبح از خواب بیدار می شوید، دوش بگیرید، لباس بپوشید و «به سر کار بروید» تا تبدیل ذهنی به کسب و کار را انجام دهید. در پایان روز، دفتر خانه خود را ترک کنید، لباس‌های معمولی بپوشید و به حالت استراحت یا زمان خانوادگی بروید.

استراحتی را برای ورزش در نظر بگیرید تا از فشار خود خارج شوید و از روز کاری خود خارج شوید که در غیر این صورت ممکن است در طول رفت و آمد انجام شود.

 

3. برای جلوگیری از وقفه، فعال باشید

برای جلوگیری از وقفه‌های غیرحرفه‌ای در حین پخش زنده ویدیویی و تماس‌های کنفرانسی، تابلوی «مزاحم نشوید» را برای دفتر یا درب ورودی در نظر بگیرید.

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که سگ خانواده را به عنوان همکار خود داشته باشید، اگر پارس کردن نگران کننده است، ترتیبات دیگری را در جلسات مهم انجام دهید. مطمئن شوید که فرزندانتان مرزهای اطراف علامت «مزاحم نشوید» شما را درک می کنند.


پیشنهادی:  چگونه بازار هدف کسب و کار خود را تعریف کنید


 

دفتر خانه خود را به مرور زمان اصلاح کنید

همانطور که زمان بیشتری را صرف کار در دفتر خانه خود می کنید، ارزیابی کنید که چگونه فضا برای شما کار می کند.

سوالات زیر را به صورت دوره ای از خود بپرسید:

  • آیا فضای ذخیره سازی مورد نیاز خود را دارید؟ دسترسی به آن آسان است؟
  • آیا می توانید آنچه را که باید ببینید را نمایش دهید؟ آیا به وایت برد یا تابلوی اعلانات نیاز دارید؟
  • آیا جدایی لازم برای کار در حریم خصوصی را دارید؟
  • آیا شما راحت هستید؟ آیا میز و صندلی شما با هم کار می کنند؟
  • آیا رنگ های دفتر کار خانگی خود را دوست دارید؟
  • آیا فنگ شویی را در چیدمان دفتر خود در نظر گرفته اید؟
  • آیا رایحه درمانی را به دفتر کار خود وارد می کنید؟
  • آیا در فضای کاری خود احساس تمرکز، انگیزه و الهام می کنید؟
  • آیا نور طبیعی دارید؟

سازماندهی و داشتن همه چیزهایی که نیاز دارید به شما کمک می کند در هر کجا که کار می کنید از زمان خود بهترین استفاده را ببرید.

همانطور که تجارت شما رشد می کند، می توانید دفتر و محیط خانه خود را ارتقا دهید. دفتر خانه شما زمانی به یکی از بزرگترین دارایی های تجاری شما تبدیل می شود که از توانایی شما برای تمرکز، کار موثر و دنبال کردن رویاهایتان پشتیبانی کند.

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید