جستجو
Close this search box.

5 کلید برای حفظ کسب و کار جدیدتان در مسیر درست

5 کلید برای حفظ کسب و کار جدیدتان در مسیر درست
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

با بازگشت بیشتر اقتصاد جهانی به مسیر، اکنون زمان بسیار خوبی برای مشاغل جوان است. همانطور که روندها در جهت درست حرکت می کنند، کسب و کارهایی که امروز تصمیمات هوشمندانه می گیرند، در سال های آینده نتایج قابل توجهی خواهند دید. در اینجا، ما به پنج راه برای حفظ کسب و کار جدیدتان در مسیر درست نگاه می کنیم.

 

1. محتوا را در وب قرار دهید

مهم نیست در چه صنعتی هستید، اینترنت فضایی است که می توانید از آن بهره ببرید. با نرخ کاملاً مقرون به صرفه می توانید با جمعیت هدف خود ارتباط برقرار کرده و درگیر شوید، و یکی از مؤثرترین راه ها برای انجام این کار، تولید محتوای زنده و جذاب است که می تواند توسط مشتریان بالقوه در سراسر جهان مشاهده و به اشتراک گذاشته شود. به این ترتیب می توانید از قدرت رسانه های اجتماعی برای هدایت کسب و کار خود بهره ببرید. این یک راه عالی نه تنها برای دستیابی به مخاطبان جدید، بلکه برای هدایت آنها به سمت وب سایت شرکت شما است.

 

2. با امور مالی خود مقابله کنید

مقیاس سرمایه شما به عنوان یک تجارت جوان هرچه باشد، آنچه ضروری است دقت درک شما از آنها است. این می تواند به دنبال مشاوره حرفه ای در مورد وام دهی و برنامه ریزی اضطراری باشد تا اطمینان حاصل شود که در هنگام برنامه ریزی مالی همه پایه های خود را تحت پوشش دارید. استفاده از خدمات سازمان های خارجی با سابقه اثبات شده در حمایت از فرآیند چرخش کسب و کار نیز ممکن است به ارائه تخصص و دیدگاه مورد نیاز برای حفظ شرکت شما در مسیر درست کمک کند.


پیشنهادی:  چگونه صاحب کسب و کار باشیم و همچنین زندگی داشته باشیم


 

3. رقبای خود را زیر نظر داشته باشید

در دنیای تجارت، مهم است که رقبای خود را نه به عنوان دشمن، بلکه به عنوان یک منبع ضروری برای برنامه ریزی و سرمایه گذاری کسب و کار خود نگاه کنید. شما می توانید از موفقیت ها و شکست های رقابت خود چیزهای زیادی بیاموزید و همچنین بتوانید خدمات خود را برای پر کردن شکاف هایی که توسط رقبا باز مانده است، تنظیم کنید. فقط به غول های فناوری مانند سامسونگ، گوگل، مایکروسافت و فیس بوک فکر کنید—این رقابت و تحلیل است که منجر به نوآوری مداوم آنها شده است.

 

4. استخدام برای نوآوری و طول عمر

این کارکنان در هر کسب و کاری هستند که در نهایت به موفقیت آن کمک می کنند. بنابراین استخدام، به ویژه در مراحل اولیه توسعه یک شرکت، یکی از مهم ترین عوامل رشد است.

با در نظر گرفتن این موضوع، برای کسب و کارها ضروری است که برای فراتر از کوتاه مدت استخدام کنند. به‌جای پر کردن نقش‌های موجود، باید به آینده نگاه کنید و موقعیت‌ها، نقش‌ها و توانایی‌های کلیدی را که کسب‌وکارتان در آینده از آن‌ها بهره می‌برد، درک کنید. این کاری است که همه شرکت های بزرگ در طول سال ها انجام داده اند. به شعار سر ریچارد برانسون (بنیانگذار ویرجین) در هنگام استخدام استعدادهای مناسب فکر کنید: “یک کسب و کار باید درگیر باشد، باید سرگرم کننده باشد، و باید غرایز خلاقانه شما را به کار گیرد.” هنگام استخدام از این رویکرد استفاده کنید و می توانید یک تیم عالی در اطراف خود بسازید.

 

5. بررسی های منظم را انجام دهید

دنیای تجارت پویا است. تغییرات در بازار، و همچنین تغییر در استراتژی های رقبای شما، می تواند یک طرح تجاری موفق قبلی را بیهوده کند یا برعکس. تنها راه برای اطمینان از اینکه شرکت شما همیشه در مسیر درست حرکت می‌کند، این است که مدل کسب‌وکارتان را به طور منظم بررسی کنید و هر زمان که به وضوح لازم باشد، تغییرات را با اطمینان انجام دهید.

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید