جستجو
Close this search box.

کت دنینگز | زندگی نامه + حقایق، آثار و عکس ها

زندگی نامه (بیوگرافی) کت دنینگز (Kat Dennings)
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

کت دنینگز یک هنرپیشه آمریکایی است که بیشتر به خاطر ایفای نقش یک دختر سرسخت و صریح بروکلین، مکس جورج بلک، در سریال کمدی CBS ‘2 Broke Girls’ شناخته می شود. با مجله قهرمان همراه باشید.

 

بیوگرافی کت دنینگز

کت دنینگز بازیگری را در نوجوانی با حضور در «سکس اند شهر» شبکه HBO آغاز کرد و اولین فیلم خود را در درام موزیکال نوجوانان «صدایت را بلند کن» انجام داد. او در فیلم‌هایی مانند «چارلی بارتلت»، «لیست پخش بی‌نهایت نیک و نورا»، «ملت روزگار»، «برای نوشتن عشق روی آغوشش» و «گوتیک حومه‌ای» به غیر از نقش‌های فرعی در فیلم‌هایی مانند «۴۰» ایفای نقش کرد. -باکره یک ساله، «خانه مادر بزرگ 2»، «مرد پاسخگو»، «ثور» و دنباله آن «ثور: دنیای تاریک». او در تلویزیون نقش اصلی را در «پرورش پدر» داشت و نقش مهمان در چندین سریال از جمله «بدون ردپای»، «کلابخانه»، «ER»، «CSI: NY» و «اتاق خبر» داشت. او همچنین یک صداپیشه با استعداد است.

کت دنینگز (Kat Dennings)

دوران کودکی و اوایل زندگی

کت دنینگز با نام کاترین ویکتوریا لیتواک در 13 ژوئن 1986 در برین ماور، پنسیلوانیا، ایالات متحده از الن جودیت لیتواک، شاعر و گفتار درمانگر و فارماکولوژیست مولکولی، پروفسور و رئیس جرالد جی لیتواک متولد شد. او کوچکترین فرزند از پنج فرزند است و یک برادر به نام جفری اس. لیتواک دارد.
به جز گذراندن نیم روز در مدرسه مرکزی دوستان، او توسط والدینش در خانه آموزش دید و در سن 14 سالگی از دبیرستان فارغ التحصیل شد. او از 10 سالگی در تبلیغات بازرگانی ظاهر شد و بعد از نقل مکان به لس آنجلس به طور تمام وقت شروع به بازیگری کرد. با خانواده‌اش و نام خانوادگی «دنینگز» را برگزید.

 

حرفه

  • کت دنینگز در سال 2000 در اپیزود “کودک داغ در شهر” از “سکس و شهر” شبکه HBO به عنوان یک نوجوان 13 ساله منفور در تلویزیون ظاهر شد. سال بعد، او نقش اصلی سارا استوارت را در فیلم کوتاه دریافت کرد. کمدی کمدی WB را با عنوان “بالا بردن پدر” زندگی کرد.
  • او در سال 2002 در فیلم “تیم جیغ” از کانال دیزنی ظاهر شد و پس از آن در سریال هایی مانند “بدون ردی”، “کمتر از کامل”، “CSI: Crime Scene Investigation”، “Clubhouse” و “CSI: NY” حضور یافت. ‘.

  • کت دنینگز در سال 2004 در فیلم «صدای خود را بلند کن» هیلاری داف اولین فیلم خود را به عنوان شاگرد پیانوی غمگین اسلون انجام داد و در سال 2005 در سریال درام پزشکی «ER» بازی کرد.
  • در سال‌های بعد، او روی فیلم‌هایی با نقش‌های مکمل در «پایین دره»، «باکره ۴۰ ساله» و «خانه مادر بزرگ ۲» تمرکز کرد. او همچنین در فیلم های کمدی-درام «چارلی بارتلت» (2007) و «لیست پخش بی نهایت نیک و نورا» (2008) به ترتیب در نقش سوزان گاردنر و نورا سیلوربرگ بازی کرد.

 

  • در سال 2009، کت دنینگز به عنوان یک نویسنده مشهور در کمدی رمانتیک “مرد پاسخگو” ظاهر شد، در فیلم کودکان تیره “شورت” همبازی شد و در فیلم ابرقهرمانی “مدافع” نقش یک فاحشه معتاد به کراک را بازی کرد. در آن سال، او همچنین صدای خود را برای کمدی کمدی انیمیشن «پدر آمریکایی!» ارائه کرد.
  • در سال 2010، او در نقش کارولین وکسلر در فیلم درام مستقل کانادایی “ملت روزگار” بازی کرد و در یک موزیک ویدئو برای تک آهنگ “40 سگ (مثل رومئو و ژولیت)” موسیقیدان اهل تگزاس باب اشنایدر ظاهر شد. در همان سال، او برای ایفای نقش دارسی لوئیس، همراه با فن اما خجالتی و دستیار شخصیت ناتالی پورتمن، جین فاستر، در فیلم ابرقهرمانی مارول «ثور» که در سال 2011 اکران شد، فیلمبرداری کرد.

کت دنینگز (Kat Dennings)

  • کت دنینگز بعد از انتخاب به عنوان مکس جورج بلک در سریال کمدی CBS ‘2 Broke Girls’ در کنار بث بهرس ظاهر شد، نقشی که به گفته تهیه کننده مایکل پاتریک کینگ برای او “بسیار شکل گرفته” بود. این سریال از 19 سپتامبر 2011 تا 17 آوریل 2017 پخش شد و پس از شش فصل لغو شد.
  • او در سال 2012 در فیلم درام «نوشتن عشق روی بازوهایش» و کمدی ترسناک «گوتیک حومه شهر» در سال 2012 بازی کرد و همچنین در سال 2013 در فیلم «ثور: دنیای تاریک» بازی کرد. کارهای تلویزیونی بعدی او شامل نقش‌های صوتی مختلف در سریال‌هایی مانند «روبات مرغ»، «دهان بزرگ»، «سیمپسون‌ها» و «دالاس و روبو» (برای YouTube Premium) و یک نقش مهمان در «اتاق خبر» بود.

 


پیشنهادی:  زندگی نامه گل گدوت   ***    زندگی نامه جنیفر آنیستون 


 

خانواده و زندگی شخصی

کت دنینگز که در یک خانواده یهودی به دنیا آمده است، بیشتر از لحاظ قومیتی و فرهنگی به یهودیت وابسته است تا مذهبی، و همچنین مراقبه متعالی را انجام می دهد. او سیگار یا مشروب نمی‌کشد و از افرادی که سیگار می‌کشند خوشش نمی‌آید.
او در گذشته به صورت عاشقانه با افراد متعددی در ارتباط بوده است که مهمترین آنها رابطه دو ساله و نیمی او با بازیگر ایرا دیوید وود چهارم و رابطه دو ساله او با بازیگر نیک زانو است. او پس از معرفی شدن توسط بت بهرس در سال 2014 با جاش گروبن خواننده شروع کرد و این زوج در اواسط سال 2016 از هم جدا شدند.

کت دنینگز (Kat Dennings)

چیزهای بی اهمیت

سرگرمی مورد علاقه کت دنینگز بافندگی است و او یک باشگاه بافندگی با عنوان “نخ و بی قرار” با قهرمان UFC، روندا روسی راه اندازی کرده است. او همچنین یاد گرفت که برای بازی در «2 Broke Girls» کیک‌های کوچک تزئین کند.
کت دنینگز از ژانویه 2001 تا فوریه 2010 به طور گسترده در وب سایت خود katdennings.com وبلاگ نویسی کرد و پس از آن به رسانه های اجتماعی و وبلاگ نویسی در یوتیوب رفت. او همچنین با همکاری برادرش جفری لیتواک، فیلمنامه‌ای با عنوان «رویاهایت بد است» نوشت.

 

5 حقیقت جالب در مورد کت دنینگز

1. او را در تلویزیون شروع کرد
کت دنینگز کار خود را در سن 15 سالگی شروع کرد، زمانی که او برای یک نقش تکراری در سریال پرطرفدار Sex and the City انتخاب شد.

2. یک شاعر منتشر شده است
کت همچنین یک شاعر منتشر شده است که کتاب شعر خود را به نام “مشکل تولد” در سال 2005 منتشر کرده است.

3. دارای مدرک روانشناسی
کت در کالج دانشگاه کالیفرنیای جنوبی تحصیل کرد و در آنجا مدرک روانشناسی گرفت.

4. در موزیک ویدیوها ظاهر شد
کت در موزیک ویدیوهای هنرمندانی مانند Maroon 5، The Black Eyed Peas و Nickelback ظاهر شده است.

5. در فیلم ثور بازی کرد
کت در دو فیلم ثور، ثور (2011) و ثور: دنیای تاریک (2013) بازی کرده است.

 

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید