جستجو
Close this search box.

داو کامرون | زندگی نامه +حقایق، آثار و عکس های جدید

زندگی نامه (بیوگرافی) داو کامرون (Dove Cameron) +عکس های جدید و پشت پرده های آن
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

کلویی سلست هاسترمن، معروف به داو کامرون، بازیگر محبوبی است که با سریال تلویزیونی خود در کانال دیزنی به شهرت رسید. پس از سه سال حضور در این شبکه برجسته، داو شروع به بازی در فیلم ها و چندین پروژه تلویزیونی کرد. با مجله قهرمان همراه باشید.

 

بیوگرافی داو کامرون

کلویی از سنین جوانی علاقه زیادی به بازیگری داشت و از سن 8 سالگی به دنبال نمایشنامه بود. کامرون در 14 سالگی مصمم بود که به حرفه خود در بازیگری ادامه دهد و والدینش را متقاعد کرد که به لس آنجلس بروند. او سپس نقش دوقلوها را در مجموعه تلویزیونی «لیو و مدی» به دست آورد و این کار او شهرت زیادی برای بازیگر به ارمغان آورد. مانند بسیاری از افراد مشهور دیگر، کامرون نیز قربانی قلدری شد.

با این حال، این زخم مانع از دستیابی دختر به رویاهایش نشد. داو حتی برای بازی در فیلم “Liv and Maddie” نامزد “جایزه منتخب نوجوان” برای “Female Breakout Star” شد. کامرون، که عضوی از یک گروه نیز هست، آلبوم ها و فیلم های جدید زیادی را برای آینده ای نزدیک آماده کرده است.

 

ظهور شهاب‌سنگ به ستاره شدن

اگرچه داو کامرون در سال 2012 وارد صنعت سرگرمی شد، اما اخیرا مورد تحسین قرار گرفته است. اولین حضور تلویزیونی او از طریق سریال Disney Channel با عنوان Bits and Pieces بود که در آن نقش شخصیت آلانا را بازی کرد. پس از آن، او در بسیاری از سریال‌های دیگر نیز ظاهر شده است، از جمله «The Mentalist»، «Malibu Country» و «Austin and Ally». سریال Liv and Maddie کانال دیزنی به Dove کمک کرد تا دید زیادی پیدا کند. در اینجا داو نقش های لیو و مدی را تشریح کرد.

داو کامرون (Dove Cameron)
در آگوست 2013، کامرون یک کاور از آهنگ “On Top Of The World” از گروه “Imagine Dragons” را به عنوان یک تک آهنگ تبلیغاتی منتشر کرد. جلد او در جدول «آهنگ‌های دیجیتال بچه بیلبورد» در رتبه هفدهم قرار گرفت و این موقعیت را به مدت 3 هفته حفظ کرد. بعداً، در ماه اکتبر، تک آهنگ دیگری با عنوان “Better In Stereo” توسط لیبل “Walt Disney Records” منتشر شد. این کاور در آهنگ های دیجیتال بیلبورد Kid رتبه یک را به دست آورد و در نتیجه آن را به آهنگ موفق Dove تبدیل کرد.

این بازیگر و خواننده نوجوان در چندین فیلم نیز دیده شده است. اولین فیلم تلویزیونی داو کامرون “فرزندان” دیزنی بود که در ژوئیه 2015 اکران شد. این بازیگر جوان همچنین برای ادامه این سریال محبوب حفظ شد. اولین فیلم کلویی “ابر 9” بود، جایی که او در کنار لوک بنوارد، یکی دیگر از ستاره های دیزنی بازی کرد.
داو به همراه همبازی اش رایان مک کارتن از «لیو و مدی» گروهی به نام «دختر و شکارچی رویا» را تشکیل دادند. در اکتبر 2015، این دو نفر اولین تک آهنگ خود را با عنوان “نوشته شده در ستاره ها” منتشر کردند. دومین تک آهنگ آنها “درخشنده در تاریکی” در 29 ژانویه 2016 منتشر شد. این گروه امروز در مجموع 9 آهنگ را در اختیار دارد.


پیشنهادی:  زندگی نامه لیدی گاگا   ***  زندگی نامه گل گدوت + آثار و عکس ها


 

داو کامرون (Dove Cameron)

 

چه چیزی داو کامرون را بسیار خاص می کند

داو کامرون مانند هر دختر دیگری است، بسیاری از آنها می توانند خود را با او مرتبط کنند. داو شیفته قهوه مشترک استارباکس و خرس عروسکی اش است. او آنقدر به عروسک خود علاقه دارد که تقریباً آن را همه جا حمل می کند و حتی نام آن را «استنلی» گذاشته است.
داو بسیار سر به زیر است و تمام تلاشش را می کند تا اطرافیانش را خوشحال کند. این بازیگر در یکی از مصاحبه های خود اشاره کرد که معمولا هنگام رانندگی از پنجره ماشینش برای مردم آواز می خواند. این ژست ظاهرا مردم را خوشحال می کند و حتی برخی از آنها می رقصند.

 

فراتر از شهرت

داو کامرون طرفداران سرسخت بسیاری را به دست آورده است که به طور شگفت انگیزی مرگ او را حتی روی صفحه نمایش نمی پذیرند. درست است! داو یک بار در یکی از قسمت‌های «جعل کردن» که از «MTV» پخش شد ظاهر شد. این قسمت حول محور یک قاتل زنجیره ای بود که سه دختر مو بلوند را کشته بود.
برخی از طرفداران به زودی متوجه شدند که یکی از دخترانی که نشان داده شده است داو است و به همین دلیل به سایت میکروبلاگینگ “تویتر” رفتند تا خشم خود را برای کشتن شخصیت داو ابراز کنند.
«فقط تماشای دیشب #Faking it. آیا من آن را از دست می دهم، یا @Dove Cameron را در یک پلک زدن دیدم و شما آن را از دست خواهید داد؟” توییتی بود که پل، یکی از طرفداران او ارسال کرد.

 


پیشنهادی:  زندگی نامه الکساندرا داداریو    ***    زندگی نامه لیلی جیمز (Lily James) 


پشت پرده ها

  • داو کامرون در خانواده فیلیپ هاسترمن و بانی والاس متولد شد. کامرون به همراه خواهرش کلر به لس آنجلس نقل مکان کردند تا حرفه بازیگری خود را دنبال کنند. فیلیپ در سال 2011 درگذشت و به یاد او، این بازیگر نام خود را به داو تغییر داد، زیرا پدرش او را با علاقه به این نام صدا می‌کرد.
  • زمانی که خبر نامزدی او با بازیگر همکارش رایان مک کارتن به سرعت منتشر شد، داو خبرساز شد. رایان و داو برای اولین بار در صحنه‌های کمدی کمدی «دیزنی کانال» «Liv and Maddie» با هم آشنا شدند. این دو به مدت 3 سال با هم رابطه داشتند و رایان در ماه آوریل نامزدی آنها را به اطلاع عموم رساند. او این خبر را با آپلود تصویری از آن ها در اکانت اینستاگرام خود با عنوان «تقدیم هزارمین پستم به نامزدم» اعلام کرد. من نمی توانم باور کنم که بتوانم شما را اینطور صدا کنم. ممنون که گفتید بله.» با تایید این خبر، داو نیز یک سلفی از خود را در حساب اینستاگرام خود آپلود کرد که زیر آن نوشته بود: «به هر حال اگر شما را «دوست پسرم» خطاب کنم واقعاً احساس خوبی نداشتید، نامزد برای شما بهتر به نظر می‌رسد.

داو کامرون (Dove Cameron)

  • شش ماه پس از انتشار خبر نامزدی آن‌ها، ستون‌های شایعات درباره این زوج که به سمت جدایی می‌رفتند، پر سر و صدا بود. شایعات در مورد این جدایی زمانی که رایان داو را در اینستاگرام و توییتر «آنفالو» کرد، به سرعت پخش شد.
  • نتیجه گیری می شود که این دو به دلیل مشغله کاری خود به رابطه خود پایان دادند. رایان با تأیید آن گفت: «او خیلی شلوغ است. من خیلی سرم شلوغه و آخرین کاری که می‌خواهیم انجام دهیم این است که آن را به چیز دیگری در لیست کارها تبدیل کنیم. شما می دانید منظورم چیست؟”

 

5 واقعیت شگفت انگیز از داو کامرون

1- کامرون دوجنسه است
کامرون علیرغم سابقه عمومی عاشقانه اش با مردان، اظهار داشته که دوجنسه و دگرباش است.

2- او یک فمینیست است
کامرون به عنوان مدافع حقوق زنان معرفی می شود.

3- او اولین خالکوبی خود را در ۱۴ سالگی انجام داد
کامرون برای شروع یک نماد لئو داشت و اکنون 11 خالکوبی دارد.

4- او از ورزش کردن متنفر است
مانند اکثر مردم، کامرون از ورزش کردن بیزار است اما فعالیت های سرگرم کننده مانند صخره نوردی را ترجیح می دهد.

5- جک اسکلینگتون اولین عشق او بود
کامرون در کودکی به جک اسکلینگتون، ستاره فیلم «کابوس قبل از کریسمس» بت می‌پرداخت.

 

چیزهای بی اهمیت

والدین داو مالکیت مشترک و طراحی یک شرکت جواهرسازی در هند را داشتند. به این ترتیب این بازیگر جوان بیشتر تابستان خود را تا 14 سالگی در هند گذراند.

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید