جستجو
Close this search box.

لیلی رز دپ | زندگی نامه +حقایق، آثار و عکس های جدید

زندگی نامه (بیوگرافی) لیلی رز دپ (Lily Rose Depp) + عکس های جدید او
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

لیلی رز ملودی دپ بازیگر و مدل فرانسوی-آمریکایی است. در سن 16 سالگی، او اولین کمپین Chanel خود را به راه انداخت و به چهره این برند برای مجموعه عینک های مروارید تبدیل شد. یک سال بعد، او برای عطر این برند Chanel No.5 L’Eau کمپین تبلیغاتی کرد که فروش آن 30 درصد افزایش یافت و او را به یک مدل نوجوان محبوب در صنعت تبدیل کرد. با مجله قهرمان همراه باشید.

 لیلی رز دپ (Lily Rose Depp) دختر جانی دپ

بیوگرافی لیلی رز دپ

لیلی رز دپ همچنین در کمپین Rouge Coco Gloss Chanel و کمپین پاییز/زمستان 2017 انتخاب شد و او را به جوانترین سفیر برند Chanel تا به امروز تبدیل کرد. دختر جانی دپ بازیگر آمریکایی و ونسا پارادی خواننده و هنرپیشه فرانسوی همیشه در کانون توجه رسانه ها بوده است. در واقع، او با حضور در نمایشگاه Chanel’s Métiers d’Art Collection در نیویورک همراه با مادرش توجه رسانه ها را به خود جلب کرد و یک شبه محبوب شد.

به عنوان یک مدل، لیلی رز دپ در هر دو نسخه بریتانیایی و فرانسوی “ووگ” حضور داشته است. او علاوه بر مدلینگ، حرفه بازیگری را نیز آغاز کرده و در فیلم کمدی-ترسناک کانادایی “Tusk” که برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در سال 2014 به نمایش درآمد. لیلی رز دپ در فیلم های “Yoga Hosers”، “La Danseuse” ظاهر شده است. ، و “Planetarium” نیز. او همچنین یکی از شخصیت‌های رسانه‌های اجتماعی است که ۳.۳ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.


پیشنهادی:  زندگی نامه لیدی گاگا    ***    زندگی نامه کت دنینگز 


 

حرفه

  • لیلی رز ملودی دپ حرفه بازیگری خود را در سال 2014 با بازی کوتاهی در فیلم “Tusk” که در آن نقش کالین کولت را بازی کرد، آغاز کرد. پدر او نیز در این فیلم حضور داشت. او سپس در شماره آوریل 2015 مجله استرالیایی “Oyster” به نمایش درآمد. عکس های او توسط دانا بولوس و مگی سیلورمن گرفته شده است. در همان سال، او سفیر برند خط عینک Chanel شد.
  • لیلی رز دپ همچنین در ویدیوی رژی اسنو خواننده رپ ایرلندی به نام «در سراسر جهان» که در اکتبر 2015 منتشر شد، دیده شد.

 لیلی رز دپ (Lily Rose Depp) دختر جانی دپ

  • در سال 2016، او شخصیت «توسک» خود از کالین کولت را در «یوگا هوسرز»، یک فیلم کمدی ترسناک، به نویسندگی و کارگردانی کوین اسمیت، تکرار کرد. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد. در همان سال، او کمپین عطر جدید Chanel شماره 5 L’Eau را راه اندازی کرد.
  • سپس برای نقش ایزدورا دانکن در «رقصنده»، یک فیلم زندگی‌نامه‌ای فرانسوی به کارگردانی و نویسندگی استفانی دی جوستو انتخاب شد. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد.
  • در سال 2017، لیلی رز دپ در یک کمپین تبلیغاتی برای خط زیبایی Chanel انتخاب شد. او همراه با لوران لافیت در فیلم فرانسوی “Les Fauves” به کارگردانی وینسنت ماریت ظاهر شد. او یک بار دیگر نقش “عاج” خود را در فیلم آینده “آواره های گوزن” تکرار خواهد کرد.

زندگی شخصی

لیلی رز ملودی دپ در 27 می 1999 در پاریس، فرانسه از جانی کریستوفر دپ دوم و ونسا پارادی به دنیا آمد. جان دپ بازیگر، تهیه کننده و موزیسین آمریکایی است که جایزه گلدن گلوب و جایزه انجمن بازیگران سینما را برای بهترین بازیگر مرد دریافت کرده است. مادر لیلی رز نیز یک سلبریتی است. او خواننده، ترانه سرا، نوازنده، بازیگر و مدل فرانسوی است. پس از 14 سال زندگی مشترک، والدین او در سال 2012 از هم جدا شدند. آنها سرپرستی مشترک لیلی را بر عهده دارند، بنابراین او وقت خود را در لس آنجلس و پاریس می گذراند. او یک برادر کوچکتر به نام جان «جک» کریستوفر دپ سوم دارد.

 لیلی رز دپ (Lily Rose Depp) دختر جانی دپ
در سال 2016، دبیرستان را رها کرد تا حرفه بازیگری را دنبال کند. او به زبان انگلیسی و همچنین به زبان فرانسه مسلط است. او در نوجوانی از بی اشتهایی رنج می برد و هنوز هم تحت درمان است. او که دختر والدین مشهوری است، از بدو تولد همیشه در کانون توجه رسانه ها بوده است. لباس های شیک او نیز توجه او را جلب می کند.
در سال 2015، او با Ash Stymest، یک مدل انگلیسی که روی جلد مجلاتی مانند “Vogue Hommes” و “Italian Vogue” قرار داشت، قرار ملاقات کرد. آنها در آوریل 2018 راه خود را از هم جدا کردند.

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید