جستجو
Close this search box.

ملیسا مک کارتی | زندگی نامه + حقایق، آثار و عکس ها

زندگی نامه (بیوگرافی) ملیسا مک کارتی (Melissa McCarthy) + آثار و عکس های جدیدش
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

ملیسا مک کارتی یک هنرپیشه تحسین شده آمریکایی است که به عنوان یکی از شخصیت های اصلی در کمدی کمدی بسیار موفق “مایک و مالی” به شهرت رسید. مک کارتی، کمدین و طراح مد، پس از بازی در «ساقدوش عروس»، کمدی رمانتیکی که نامزدی جایزه اسکار و بفتا را به همراه داشت، به شهرت رسید. با مجله قهرمان همراه باشید.

 

بیوگرافی ملیسا مک‌کارتی

ملیسا مک کارتی در دهه 1990 در هالیوود دندان‌هایش را برید، زمانی که شروع به ظاهر شدن در نقش‌های تکراری در مجموعه‌ای از کمدی‌های تلویزیونی محبوب کرد. یکی از برجسته‌ترین نقش‌های او نقش سوکی در سریال تلویزیونی «دختران گیلمور» بود. مک کارتی پس از پرداختن به نقش‌های کوچک در فیلم‌ها، پس از آن فارغ‌التحصیل شخصیت‌های مهم در فیلم‌هایی مانند «نه‌ها» با بازی مشترک رایان رینولدز شد.

ملیسا مک کارتی (Melissa McCarthy)

ملیسا مک کارتی که به خاطر انرژی و ذوقی که در نقش‌های روی پرده از خود به نمایش می‌گذارد، شهرت دارد، در ادامه یک سری از نقش‌های تحسین‌شده منتقدان را در فیلم‌هایی مانند «دزد هویت» و «تامی» بازی کرد. او با یک ستاره در پیاده روی مشاهیر هالیوود جاودانه شد و در فهرست فوربس به عنوان یکی از پردرآمدترین بازیگران زن فیلم آمریکایی قرار گرفت. مک کارتی در حالی که ده ها جایزه برای مهارت بازیگری خود به دست آورده است، همچنین یک طراح مد با خط تولید خود است.

 

دوران کودکی و اوایل زندگی

ملیسا مک کارتی در 26 آگوست 1970 در خانواده مایکل و ساندرا مک کارتی در پلینفیلد ایلینویز به دنیا آمد. پدرش ریشه ایرلندی دارد، در حالی که مادرش اجدادی ترکیبی از انگلیسی و آلمانی دارد.
او در مزرعه ای با تربیت سخت کاتولیک بزرگ شد. او با جنی مک کارتی بازیگر و جوآن مک کارتی بازیکن ورزشی مرتبط است.


او تحصیلات اولیه خود را از آکادمی سنت فرانسیس در Joilet Illinois دنبال کرد. علاقه اولیه او به مد باعث شد تا در دانشگاه ایلینوی جنوبی در رشته نساجی تحصیل کند. او بعداً برای حضور در موسسه فناوری مد به شهر نیویورک نقل مکان کرد.
در روزهای اولیه حضور در نیویورک، او قبل از ورود به مدار استندآپ کمدی به عنوان مشتری برای یک شرکت رقص کار می کرد. او همچنین بخشی از The Groundlings بود، یک گروه کمدی که در لس آنجلس، کالیفرنیا مستقر است.


پیشنهادی:  زندگی نامه لیدی گاگا   ***   زندگی نامه جنیفر لارنس   ***   زندگی نامه گل گدوت  


 

حرفه

  • ملیسا مک‌ کارتی در اواخر دهه 1990 حرفه بازیگری را آغاز کرد. او اولین نقش خود را در تلویزیون برای سریال کمدی “جنی” NBC دریافت کرد که در آن در مقابل پسر عمویش جنی مک کارتی بازی کرد.
  • اولین حضور سینمایی او در فیلم کمدی «برو» (1999) بود که در آن نقشی فرعی داشت. پس از آن، او در نقش‌های کوچکی در فیلم‌هایی مانند «مونا غرق‌شده» (2000)، «فرشتگان چارلی» (2000)، «چرخ سوم» (2002)، و «زندگی دیوید گیل» (2003) دیده شد.

 

  • در سال 2000، او صداپیشگی شخصیت DNAmy را برای سه قسمت از مجموعه انیمیشن “کیم پوسیبل” انجام داد. او همچنین در دو قسمت به عنوان مولی در سریال تلویزیونی «دی سی» ظاهر شد.
  • ملیسا زمانی که برای بازی در نقش سوکی سنت جیمز در سریال تلویزیونی «دختران گیلمور» انتخاب شد، شکست بزرگ خود را دریافت کرد. او بهترین دوست خوش بین قهرمان داستان و شریک تجاری او را شرح داد. این نمایش سال ها اجرا شد و سوکی یک شخصیت تکراری باقی ماند.

 

  • زمانی که در فیلم «دختران گیلمور» به عنوان بخشی از بازیگران معمولی درآمد، شهرت بیشتری در این صنعت به دست آورد. مجموعه تلویزیونی موفق برادران وارنر به او اجازه داد تا نقش های بیشتری پیدا کند.
  • او در سال 2007 در فیلم علمی هیجان‌انگیز «نه‌ها» بازی کرد. او در مقابل رایان رینولدز انتخاب شد و فیلم توسط جان آگوست کارگردانی شد. پس از این، او در چندین فیلم مستقل مانند «کاپیتان» (2007)، «فقط آب اضافه کن» (2008) و «مردم زیبای زشت» (2008) دیده شد.

ملیسا مک کارتی (Melissa McCarthy)

  • دومین شکست بزرگ او زمانی اتفاق افتاد که برای نقش دنا استیونز در کمدی کمدی ABC «سامانتا کی؟» انتخاب شد. ملیسا دوباره نقش دوست صمیمی قهرمان داستان را بازی کرد اما با خط داستانی پیچیده.
  • اگرچه او یک شخصیت فرعی بود، اما در همه قسمت ها حضور داشت. این سریال به مدت دو سال از سال 2007 تا 2009 پخش شد.

 

  • از دیگر نقش‌های تلویزیونی او در سال 2009 می‌توان به «ریتا راکز» اشاره کرد که در آن نقش میندی بون را در یک حضور مهمان بازی کرد. او همچنین در «Private Practice» در نقش لین مک‌دونالد در قسمتی با عنوان «بهترین طرح‌ها» دیده شد.
  • در سال 2010، او در نقش های فرعی در فیلم های “طرح پشتیبان” و “زندگی همانطور که می شناسیم” در نقش های فرعی دیده شد. این مسیر او را برای بزرگترین نقش در حرفه اش هموار می کند.

 

  • او در سپتامبر 2010 برای نقش اصلی در سریال کمدی “مایک و مالی” انتخاب شد. او نقش مولی فلین را بازی کرد که با مایک در گروهی از پرخوران گمنام آشنا می شود و عاشق می شود. این سریال زندگی آنها را به عنوان یک زوج آشکار می کند.
  • مایک و مولی به مدت شش فصل از سال 2010 تا 2016 پخش شد. او پنج بار نامزد جایزه امی شد و اولین جایزه امی خود را برای بازی در این سریال در سال 2017 دریافت کرد.

 

  • در سال 2011، او برای بازی در فیلم “ساقدوش ها” به همراه کریستن ویگ، رز بیرن و الی کمپر انتخاب شد. بازی او نامزدی جایزه اسکار را برای او به ارمغان آورد.
  • او در سال 2011 مجری «زنان در فیلم کریستال و جوایز لوسی» بود. او همچنین برای اولین بار در اکتبر 2011 “Saturday Night Live” را میزبانی کرد. او بعداً برای میزبانی آن در سال های 2013، 2014 و 2017 بازگشت.

 

  • پس از موفقیت، او نقش‌های فرعی در «This is 40» (2012) و «خماری: III» (2013) داشت. او در سال 2013 در فیلم جنایی کمدی “دزد هویت” در مقابل جیسون بیتمن نقش اول را به دست آورد. این فیلم از نظر تجاری در گیشه موفق بود.
  • او همچنین در کنار ساندرا بولاک در فیلم The Heat (2013) کار کرد. این فیلم یک موفقیت جهانی بود و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

  • ملیسا مک کارتی تبدیل به یک فیلمنامه‌نویس شد و فیلمنامه «تامی» (2014) را نوشت. او نقش شخصیت اصلی فیلم را بازی کرد و موفقیت متوسطی در گیشه داشت.
  • در سال 2014، او در کنار بیل موری در فیلم St. وینسنت. این فیلم یک موفقیت تجاری متوسط ​​با نقدهای مطلوب بود.

 

  • او در سال 2015 در کمدی “جاسوس” بازی کرد. این فیلم موفقیت آمیز شد و مک کارتی برای نقش خود نامزد دریافت گلدن گلوب شد. او پس از آن یک ستاره در پیاده روی مشاهیر هالیوود دریافت کرد.
  • در سال 2015، او در رتبه سوم پردرآمدترین بازیگر زن جهان قرار گرفت. لباس‌های او در خرده‌فروشی‌های بزرگ فروخته می‌شود.

 

  • در سال 2016، ملیسا مک کارتی در فیلم احیاگر «Gilmore Girls: A Year in the Life» که در نتفلیکس به نمایش درآمد، ظاهر شد. در اواخر سال، او در «رئیس» بازی کرد که موفقیت تجاری بود. او همچنین برای بازی در فیلم “آیا می توانی من را ببخشی؟” جایی که او جایگزین جولیان مور شد.
  • او اخیرا در فیلم‌های «زندگی مهمانی» (2018) و «قتل‌های خوشبخت» (2018) دیده شد. فیلم آینده او “آشپزخانه” قرار است در سال 2019 اکران شود.

ملیسا مک کارتی (Melissa McCarthy)


پیشنهادی:   زندگی نامه مارگو رابی    ***    زندگی نامه بری لارسون 


 

آثار عمده

موفق ترین حضور ملیسا مک کارتی در تلویزیون، نقش او در «مایک و مالی» بوده است که در آن نقش شخصیت اصلی را بازی کرد. فیلمنامه غیرمعمول همراه با جذابیت مک کارتی موفقیت سریال را در طول 6 فصل تضمین کرد. او همچنین جایزه امی را برای نقش خود دریافت کرد.
مک کارتی برای بازی در نقش مگان پرایس در کمدی «ساقدوش ها» (2011) شناخته شده است. این فیلم به کارگردانی پل فیگ هم از نظر تجاری و هم از نظر انتقادی موفق بود و بیش از 288 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

زندگی شخصی و میراث

ملیسا مک کارتی در سال 2005 با شریک قدیمی خود بن فالکون ازدواج کرد. آنها دو دختر دارند: ویویان و جورجت. فالکون اغلب در فیلم ها و سریال ها با ملیسا ظاهر می شود.

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید