جستجو
Close this search box.

کاترین لانگفورد | زندگی نامه + حقایق، آثار و عکس ها

زندگی نامه (بیوگرافی) کاترین لانگفورد (Katherine Langford) + آثار و عکس ها
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

کاترین لانگفورد یک هنرپیشه استرالیایی نوظهور است که با بازی در نقش هانا بیکر در سریال درام نتفلیکس 2017 «13 Reasons Why» به شهرت رسید. این نقش برای او نامزدی چندین جایزه از جمله گلدن گلوب را به همراه داشت. با مجله قهرمان همراه باشید.

 

بیوگرافی کاترین لانگفورد

کاترین لانگفورد که به عنوان یک استعداد آینده در نظر گرفته می شود، قبل از شروع حرفه ای بازیگری، خود را در رشته بازیگری از مدارس مختلف آموزش داد. او کار خود را با حضور در نقش های کوچک در فیلم های مستقل آغاز کرد. او پس از اطمینان از مهارت بازیگری خود، برای بازی در سریال نتفلیکس “13 Reasons Why” تست داد و انتخاب شد.

کاترین لانگفورد (Katherine Langford)

 

کاترین لانگفورد در عرض ده روز مجبور شد برای حضور در سریال از استرالیا به آمریکا برود! این بازیگر جوان پس از بازی در این سریال، شهرت جهانی پیدا کرده است. او قرار است در آینده نزدیک در تعدادی از پروژه های سینمایی بزرگ ظاهر شود.

 

نامکاترین لانگفورد
ارزش خالص7 میلیون دلار
تاریخ تولد29 آوریل 1996
سن26 ساله
محل تولدپرث، استرالیای غربی
در حال حاضر زندگی می کنندآلامو، کالیفرنیا، ایالات متحده
حرفهبازیگر و مدل
شروع کردن – آغاز – اولینمجموعه تلویزیونی: 13 Reasons Why (2017 – 2018)
فیلم: ربع ناقص (2016)
سالهای فعال2015 – در حال حاضر
نقش معروفهانا بیکر در سریال تلویزیونی نتفلیکس 13 Reasons Why (2017 – 2018)
ملیتاسترالیایی
دینمسیحی
قومیتاسترالیایی تبار
زادگاهپرت
علامت زودیاکثور
مدرسه / دبیرستانمدرسه مدرن پرث در
مدرسه انگلیکن دخترانه سوبیاکو سنت هیلدا در پرث، استرالیای غربی
کالج/دانشگاهتئاتر موزیکال از آکادمی اصلی هنرهای رقص و تئاتر در لیدرویل
صلاحیت تحصیلیفارغ التحصیل

کاترین لانگفورد (Katherine Langford)

 

حرفه

  • در سن نه سالگی، کاترین لانگفورد شروع به آموزش آواز کلاسیک، جاز و معاصر کرد و تا زمانی که به دبیرستان رسید، علاقه زیادی به تئاتر موزیکال داشت. یک بار او در کنسرت لیدی گاگا شرکت کرد و از یادگیری نواختن پیانو الهام گرفت.
  • در سال 2013، او پس از خودکشی سه نوجوان در پرث، آهنگی ضد خودکشی به نام «جوان و احمق» نوشت. او همچنین آهنگ های “من عاشق زوئی بوش هستم” و “3 کلمه” را نوشت.

 

  • پس از دبیرستان، او مصمم بود که حرفه بازیگری را دنبال کند. متأسفانه بسیاری از مدارس بازیگری او را رد کردند زیرا او خیلی جوان بود و تجربه زیادی در زندگی نداشت. در نتیجه، او خود را در کلاس های بازیگری ثبت نام کرد و علاوه بر انجام کارهای نیمه وقت، به دنبال یک مامور نیز شد. او در آکادمی اصلی هنرهای رقص و تئاتر با رشته تئاتر موسیقی تحصیل کرد. در طول این مدت، او در تولید “Godspell” ظاهر شد.
  • در سال 2015، او برای شرکت در اقامتگاه بازیگران پیشرفته موسسه ملی هنرهای دراماتیک انتخاب شد. در همان سال، او خود را در آکادمی بازیگری سینمای نیکلسون ثبت نام کرد و نقش معشوقه خوان پرون را در موزیکال «Evita» به دست آورد.

 

  • در سال 2016، کاترین لانگفورد نقش‌هایی را در فیلم‌های مستقل مانند «ربع ناقص» و «دختر» ایفا کرد. او نقش اصلی فیلم «دختر» را بازی کرد که در جشنواره کن ۲۰۱۶ به نمایش درآمد. در همان سال، او برای نقشی در «ویل»، یک سریال تلویزیونی درام درباره زندگی ویلیام شکسپیر تست داد، اما نتوانست این نقش را به دست آورد. او بعداً با آژانس ویلیام موریس اندیوور قراردادی امضا کرد.
  • در سال 2017، او نقش یک دانش آموز دبیرستانی آمریکایی هانا بیکر را در سریال تلویزیونی وب نوجوانان “13 Reasons Why” دریافت کرد. پس از تست اسکایپ، او برای این نقش انتخاب شد اما تنها ده روز فرصت داشت تا درخواست دهد و ویزای O-1 برای کار در ایالات متحده دریافت کند.

  کاترین لانگفورد (Katherine Langford)

  • کاترین لانگفورد همچنین با صحبت با روانپزشکی که در موارد نوجوانی متخصص بود، و همچنین با نماینده ای از “It’s On Us” که یک کمپین آگاه سازی درباره تجاوز جنسی است، برای این نقش تحقیق کرد. کار سخت او نتیجه داد و عملکرد او مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.
  • در ژانویه 2018، او اولین فیلم خود را در “گمراه”، یک کمدی-درام مستقل توسط شانون الکساندر انجام داد. او همچنین در فیلم کمدی-درام رمانتیک “Love, Simon” به کارگردانی گرگ برلانتی ایفای نقش کرد. او در نقش لیا برک بهترین دوست سایمون بازی کرد. او نقش مارا کارلی را در فیلم “Spontaneous” که در سال 2019 اکران می شود، بازی کرده است.

پیشنهادی:   زندگی نامه جنیفر لارنس     ***    زندگی نامه لیدی گاگا 


 

زندگی شخصی

کاترین لانگفورد در 29 آوریل 1996 در پرث استرالیا به دنیا آمد و در حومه ای به نام اپل کراس بزرگ شد. پدرش استفان لنگفورد مدیر خدمات پزشکی در خدمات پزشک پرواز سلطنتی است. نام مادرش الیزابت لنگفورد است و یک خواهر به نام جوزفین لنگفورد دارد.

کاترین لانگفورد (Katherine Langford)

کاترین لانگفورد برای تحصیلات ابتدایی به کالج پنروس و برای تحصیلات متوسطه به مدرسه سنت هیلدا رفت. او در دوران دبیرستان در مدرسه مدرن پرث در رشته موسیقی و نمایشنامه تحصیل کرد. در سال 2013، او در درام مدرسه “Hotel Sorrento” ظاهر شد که علاقه عمیق او را به حرفه بازیگری برانگیخت. او همچنین در دوران مدرسه کاپیتان ورزش بود. او در شنا هم خوب بود.

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید