جستجو
Close this search box.

ملیسا راوش | زندگی نامه + حقایق، آثار و عکس ها

زندگی نامه (بیوگرافی) ملیسا راوش (Melissa Rauch) + آثار و عکس های جدید
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

ملیسا آیوی راخ بازیگر سینما و تلویزیون و کمدین آمریکایی است که بیشتر به خاطر ایفای نقش دکتر برنادت روستنکوفسکی-وولوویتز در کمدی موفقیت‌آمیز سی‌بی‌اس، «تئوری بیگ بنگ» شناخته می‌شود. با مجله قهرمان همراه باشید.

 

بیوگرافی ملیسا راوش

ملیسا راوش نقش شخصیت تکرارشونده تابستان را در فیلم فانتزی تاریک HBO به نام True Blood بازی کرده است و صدای خود را به هارلی کوئین در فیلم انیمیشن مستقیم به ویدیو، «بتمن و هارلی کوین» قرض داده است. راوخ که اهل نیوجرسی است، اولین بار زمانی که دانش آموز دبیرستان مارلبرو بود به بازیگری علاقه مند شد. در ابتدای کار خود در صنعت سرگرمی، او به عنوان یک مشارکت کننده منظم در برنامه تلویزیونی “بهترین هفته همیشه” VH1 کار می کرد.

او اولین بازیگری خود را در سال 2006 در فیلم درام عاشقانه “Deliious” انجام داد. راوخ دو سال بعد با بازی در نقش یک شخصیت تکراری در سریال کمدی NBC ‘Kath & Kim’ روی صفحه نمایش کوچک ظاهر شد. در سال 2009، او برای اولین بار در “تئوری انفجار بزرگ” ظاهر شد. او در ابتدا یک نقش تکراری داشت اما بعداً به بازیگران اصلی سریال ارتقا یافت.

 

زندگی شخصی

ملیسا راوش در 23 ژوئن 1980 در شهر مارلبرو، نیوجرسی، در خانواده سوزان و دیوید راخ به دنیا آمد. هر دو والدین او یهودی هستند و ملیسا و برادرش بن را در یک خانواده مرفه بزرگ کردند. او در دبیرستان مارلبرو تحصیل کرد، جایی که علاقه او به بازیگری برای اولین بار شکل گرفت. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، راوخ در کالج Marymount Manhattan در شهر نیویورک ثبت نام کرد و در سال 2002 از آنجا فارغ التحصیل شد.

ملیسا زمانی که هر دو در کالج بودند با وینستون بیگل فیلمنامه نویس آشنا شد. آنها در سال 2005 یک تیم نویسندگی تشکیل دادند و روی چندین پروژه از جمله یک نمایش کمدی به نام “خانم آموزش جنا بوش” کار کردند. این نمایش موفقیت آمیز بود و حتی برای یک نمایش انفرادی برجسته در جشنواره بین المللی فرنج نیویورک برنده جایزه شد. این زوج در سال 2007 ازدواج کردند.

وینستون متعاقباً نام خانوادگی همسرش را انتخاب کرد. در 11 جولای 2017، راوخ خبر بارداری خود را علنی کرد و فاش کرد که قبلاً سقط جنین داشته است. دختر ملیسا و وینستون که نامش را سدی گذاشتند، در اواخر سال 2017 به دنیا آمد. راوخ تولد را در 4 دسامبر در حساب اینستاگرام خود اعلام کرد.


پیشنهادی: زندگی نامه کیلی کوئوکو | بازیگر نقش پنی  ***  زندگی نامه جیم پارسونز | بازیگر نقش شلدون


 

حرفه

  • ملیسا راوش در روزهای ابتدایی کار خود به عنوان یکی از همکاران دائمی در برنامه تلویزیونی “بهترین هفته تا کنون” VH1 خدمت کرد. او همچنین به عنوان کمدین در نیویورک کار می کرد. در سال 2006، راوخ کار بازیگری خود را با ایفای نقش شخصیتی به نام مگان در کمدی کارگردان تام دی سیلو به نام “Delirious” آغاز کرد که در آن استیو بوشمی، مایکل پیت و آلیسون لومان نیز ایفای نقش کردند. یک سال بعد، قرار بود او اولین بازی خود را در صفحه نمایش کوچک در «12 مایل جاده بد» انجام دهد، سریالی تلویزیونی که در ابتدا قرار بود از HBO پخش شود، اما پس از اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا در سال‌های 2007-2008، تنها شش قسمت از آن پخش شد. فیلمبرداری شدند. HBO بعداً اعلام کرد که این برنامه را از تلویزیون پخش نخواهد کرد.

  • او اولین بازی خود را در صفحه کوچک با نقش تکرارشونده تینا در شش قسمت از فصل اول و تنها فصل کمدی کمدی “Kath & Kim” در 2008-2009 انجام داد. او در سال 2009 فیلم کوتاه «قاتل کاندوم» را نویسندگی، تهیه کنندگی، کارگردانی و بازی کرد. در سال بعد، او یک فیلم کوتاه دیگر به نام «عشق جزئی ساقه‌دار» نوشت.
  • شخصیت راوش در «نظریه انفجار بزرگ»، دکتر برنادت روستنکوفسکی-وولوویتز، برای اولین بار در فصل سوم به عنوان همکار پنی (کالی کوئوکو) و علاقه احتمالی هاوارد ولوویتز (سایمون هلبرگ) ظاهر شد. در فصل چهارم، او به یکی از اعضای ثابت برنامه تبدیل شده بود. راوخ و مایم بیالیک، بازیگر نقش امی فارا فاولر، در همان فصل به بازیگران سریال پیوستند و مسیرهای موازی دوران تصدی خود را در سریال حفظ کردند. تا به امروز 11 فصل پخش شده است و قرار است دوازدهمین فصل آن در 24 سپتامبر 2018 پخش شود. راوخ برای بازی خود نامزد جوایز تلویزیونی انتخاب منتقدان برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال کمدی در سال 2013 شد.

 

  • در سال 2010، او در یک قسمت از “دفتر” (ایالات متحده آمریکا) به عنوان مهمان بازی کرد، در فصل سوم “خون واقعی” در نقش شخصیت تکرارشونده “سامر” بازی کرد و در فیلم تلویزیونی “رایت علیه اشتباه” ظاهر شد. او با کمدین‌های همکار اوون ویلسون، زک گالیفیاناکیس و امی پولر در درام کمدی «آیا اینجایی» در سال ۲۰۱۳ کار کرد. او و همسرش بلافاصله پس از انتشار اولین فیلم ساخته شده از فیلمنامه خود را دیدند. این فیلم با عنوان “برنز” (2015) با بازی راوخ در نقش هوپ آن گرگوری، دارنده مدال برنز سابق ژیمناستیک، که با شکوه گذشته خود در زادگاهش زندگی می کند.
  • ملیسا راوش همچنین یک صداپیشه پرکار است. او صدای خود را به فرانسین در فیلم کمدی کامپیوتری آمریکایی «عصر یخبندان: مسیر برخورد» در سال ۲۰۱۶ و هارلی کوین در «بتمن و هارلی کوین» قرض داد. او همچنین صداپیشگی چندین شخصیت برنامه تلویزیونی از جمله Fairy Tizzy در “Sofia the First” (2015)، Kiki در “Scooby-Doo!” and the Beach Beastie (2015)، The Wasp در “Marvel’s Ant-Man” (2017). او در حال حاضر قرار است در کمدی لایو اکشن آینده “Ode to Joy” ظاهر شود.

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید