جستجو
Close this search box.

آلیسون هانیگان | زندگی نامه +حقایق، آثار و عکس ها

زندگی نامه (بیوگرافی) آلیسون هانیگان (Alyson Hannigan) + آثار و عکس های جدیدش
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

آلیسون هانیگان یک هنرپیشه آمریکایی است که بیشتر به خاطر ایفای نقش میشل فلاهرتی در فیلم‌های «American Pie»، ویلو روزنبرگ در مجموعه تلویزیونی «Buffy the Vampire Slayer» و لیلی آلدرین در سریال درام «آشنایی با مادر» شناخته شد. با مجله قهرمان همراه باشید.

آلیسون هانیگان (Alyson Hannigan)

 

بیوگرافی

آلیسون هانیگان از 4 سالگی شروع به حضور در تبلیغات تجاری کرد و در 11 سالگی وارد هالیوود شده بود. امروزه هانیگان یکی از محبوب ترین بازیگران زن تلویزیون در این صنعت است. مهارت های بازیگری و توانایی او در به تصویر کشیدن شخصیت های همه کاره توسط منتقدان بسیار قدردانی می شود. او برنده جوایز متعددی برای کمک‌هایش به سینمای کوچک و بزرگ شده است، از جمله یک جایزه زحل، یک جایزه جوان هالیوود و دو جایزه انتخاب مردم.

این بازیگر دوران کودکی چالش برانگیزی را سپری کرد زیرا والدینش زمانی که او خیلی جوان بود از هم جدا شدند. او که توسط یک مادر مجرد بزرگ شد، از کودکی شروع به بازیگری کرد تا به درآمد خانواده کمک کند. با وجود شروع زودهنگام حرفه ای، او همچنین بر تحصیلات خود تمرکز کرد و در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا تحصیل کرد. هانیگان که در حال حاضر مادر دو دختر است، با خانواده اش در انسینو زندگی می کند.


پیشنهادی:   زندگی نامه امیلیا کلارک     ***    زندگی نامه جنیفر لارنس


حرفه

  • آلیسون هانیگان در سن چهار سالگی در تبلیغات تلویزیونی ظاهر شد. چند سال بعد، او اولین نقش اصلی خود را در فیلم «نامادری من یک بیگانه است» در سال 1988 امضا کرد. سال بعد، او اولین حضور تلویزیونی خود را با حضور در کمدی کمدی “روح آزاد” انجام داد. سپس در سال 1997، بازی ویلو روزنبرگ را در سریال Buffy the Vampire Slayer آغاز کرد. این سریال موفقیت‌آمیز بود و متعاقباً به بازیگر فرصت بازی در فیلم‌های «پای آمریکایی»، «پای آمریکایی ۲»، «پسران و دختران» و «عروسی آمریکایی» داد. در این دوره زمانی، او همچنین نقش مهمان در اسپین آف بافی با عنوان “فرشته” داشت.

آلیسون هانیگان (Alyson Hannigan)

  • در سال 2004، هانیگان اولین بازی خود را روی صحنه انجام داد و در اقتباسی از «وقتی هری با سالی ملاقات کرد» در کنار لوک پری ظاهر شد. یک سال بعد، او به بازیگران «چگونه با مادرت آشنا شدم» در نقش لیلی آلدرین پیوست و همچنین شروع به حضور در «ورونیکا مارس» کرد. او بعداً در کمدی های رمانتیک، «فیلم تاریخ» بازی کرد که در آن نقش جولیا را بازی کرد. در سال 2009، او به عنوان مهمان در کمدی “خانواده گود” ظاهر شد. سه سال بعد، این زیبای آمریکایی نقش خود را در نقش میشل در فیلم “Reunion آمریکایی” تکرار کرد. در سال 2016، او میزبانی برنامه تلویزیونی مسابقه جادویی “Penn & Teller: Fool Us” را آغاز کرد. از سال 2018 تا 2022، او صداپیشگی کلر کلنسی را در مجموعه انیمیشن «نانسی فانتزی» بر عهده داشت.

آلیسون هانیگان (Alyson Hannigan) و همسر و خانواده او

  • او در نقش «فیلیس باکمن» در فیلم کمدی ابرقهرمانی «فلورا و اولیس» محصول 2021 بازی کرد. این فیلم با واکنش مثبت منتقدان مواجه شد و در سایت Rotten Tomatoes امتیاز تایید ۷۳ درصدی را دریافت کرد. او همچنین در برنامه‌های تلویزیونی مانند «مارتا پایین می‌آید و کثیف»، «شگفت‌انگیز»، «Doogie Kameāloha، MD» و «Office Race» ظاهر شد. در سال 2023، او در سی و دومین فصل از برنامه مسابقه رقص آمریکایی “رقصیدن با ستاره ها” ظاهر شد.

پیشنهادی:  زندگی نامه نیل پاتریک هریس  ***  زندگی نامه کوبی اسمالدرز 


 

زندگی شخصی

آلیسون هانیگان در 24 مارس 1974 در واشنگتن دی سی، ایالات متحده آمریکا از خانواده آلن هانیگان و امیلی هاس به دنیا آمد. پدرش که یک ایرلندی بود، به عنوان یک کامیوندار Teamsters خدمت می کرد، در حالی که مادرش، یک بانوی یهودی، به عنوان یک مشاور املاک و مستغلات کار می کرد. او در دبیرستان هالیوود شمالی تحصیل کرد و سپس در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در نورتریج ثبت نام کرد. هانیگان با رسیدن به زندگی عاشقانه خود، در 11 اکتبر 2003 با بازیگر الکسیس دنیسوف ازدواج کرد. در حال حاضر، این زوج دو دختر دارند.

 

فیلم های آلیسون هانیگان

1. پای آمریکایی (1999)
(کمدی)

2. اتحاد آمریکایی (2012)
(کمدی)

3. American Pie 2 (2001)
(کمدی)

4. عروسی آمریکایی (2003)
(کمدی، عاشقانه)

5. فلورا و اولیس (2021)
(ماجراجویی، کمدی، خانوادگی)

6. مرد مرده در محوطه دانشگاه (1998)
(کمدی)

7. شما ممکن است قاتل باشید (2018)
(کمدی، ترسناک، معمایی)

8. پسران و دختران (2000)
(کمدی، عاشقانه، درام)

9. نامادری من یک بیگانه است (1988)
(علمی تخیلی، کمدی)

10. کیم پوسیبل (2019)
(اکشن، ماجراجویی، کمدی)

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید