جستجو
Close this search box.

ربکا رومین | زندگی نامه + حقایق، آثار و عکس های جدید

زندگی نامه (بیوگرافی) ربکا رومین (Rebecca Romijn) + آثار و عکس های جدید او
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

ربکا رومین بازیگر آمریکایی و مدل سابق است که به خاطر به تصویر کشیدن شخصیت Mystique در بخش سه قسمتی اولیه مجموعه فیلم های ابرقهرمانی آمریکایی «X-Men» شهرت دارد. رومین همچنین بخشی از دیگر فیلم ابرقهرمانی مارول “The Punisher” بود که در آن نقش “جوان” را بازی کرد. با مجله قهرمان همراه باشید.

 

بیوگرافی

ربکا رومین از زمان شروع زندگی حرفه ای خود به عنوان یک مدل، برای شرکت های برتر مانند کریستین دیور، اسپورت ایلاستریتد و ویکتوریا سیکرت عکس گرفته است. او یک دهه را برای مدلینگ برای خانه های مد بزرگ گذراند و بعداً این حرفه را ترک کرد تا بر حرفه بازیگری خود تمرکز کند. رومین در تلویزیون نسبت به هالیوود حرفه ای بهتری داشته است.

او نقش «الکسیس مید» را در کمدی-درام «بتی زشت» ایفا کرد و بعداً نقش «جسی نیکولز» را در «NTSF:SD: SUV» بازی کرد. او همچنین بخشی از نمایش های “King & Maxwell” و “The Librarians” بود. او مجری نمایش واقعیت نقاشی بدن “جنگ پوست” بود و در پروژه های متعددی از جمله بازی های ویدئویی به عنوان صداپیشه حضور داشته است.


پیشنهادی :   زندگی نامه سوفی ترنر    ***    زندگی نامه هنری کویل


ربکا رومین (Rebecca Romijn)

حرفه

  • ربکا رومین کار خود را به عنوان یک مدل در سال 1991 آغاز کرد و با گذشت زمان در نسخه های مختلف “Elle”، “Marie Claire”، “Cosmopolitan”، “Allure”، “Glamour”، “GQ”، “Esquire” و “Esquire” ظاهر شد.
  • در طی یک دهه از حرفه مدلینگ خود، رومین در تبلیغات مختلف برای برندهای برتر مانند اسکادا، کریستین دیور، لا پرلا، دیلارد، پنتن و میلر لایت ظاهر شد. او همچنین نماینده ویکتوریا سیکرت، بیبی، میبلین و تامی هیلفیگر بوده است. او برای آنا مولیناری، سونیا رایکیل و جورجیو آرمانی روی سطح شیبدار راه رفته است و به جمع کیت ماس، نائومی کمپبل، سیندی کرافورد و استفانی سیمور به عنوان برترین مدل های جهان پیوسته است.
  • رومین توسط ‘Stuff Magazine’ در لیست ‘102 سکسی ترین زن جهان’ در سال 2002 نامگذاری شد. او همچنین در لیست های سالانه زنان زیبا توسط Maxim، AskMen.com، FHM و People Magazine قرار گرفت.

ربکا رومین (Rebecca Romijn)

  • رومین پس از شروع کار خود در تجارت نمایشی، مجبور شد مدتی صبر کند تا پیشنهاد بازی در فیلم Mystique را در فیلم ابرقهرمانی آمریکایی “X-Men” در سال 2000 بر اساس شخصیت مارول کامیکس دریافت کند. او در کنار پاتریک استوارت، هیو جکمن، ایان مک‌کلن، هالی بری و فامکه جانسن در این فیلم ظاهر شد که بیش از 296 میلیون دلار در باکس آفیس فروش کرد. در طول فیلمبرداری فیلم، او مجبور بود کاملا برهنه شود و هر روز بیش از هشت ساعت را صرف گریم خود می کرد. رنگ آمیزی تمام بدن او با رنگ آبی و سپس شبیه سازی شخصیت او برای او و دو آرایشگرش کار سختی بود. او اغلب احساس افسردگی و ناراحتی می کرد و برای اینکه او را شاد کند، کارگردان می آمد و به او می گفت که یک لیوان شراب بخور و استراحت کند. فداکاری ربکا رومین نسبت به این نقش و تلاش‌هایی که انجام داد، سازندگان را متقاعد کرد که با او برای قسمت‌های بعدی سری X-Men قرارداد ببندند. او در «X2: X-Men United» در سال 2003 و «X-Men: The Last Stand» در سال 2006 ظاهر شد و نقش خود را از قسمت اول تکرار کرد. او در این سه فیلم تنها یک بار در ظاهر واقعی اش دیده شد (صحنه ای از یک بار در «مردان ایکس: آخرین جایگاه»). پس از او، جنیفر لارنس برای ایفای نقش نسخه جوان تر «Mystique» در قسمت های بعدی سری X-Men انتخاب شد.

ربکا رومین (Rebecca Romijn)

  • ربکا رومین در سال 2007 نقش یک زن تراجنسیتی به نام “الکسیس مید” را در سریال کمدی-درام “بتی زشت” ABC برای 33 قسمت در سال 2007 بازی کرد. او سپس نقش “روکسی تورکولتی” را در کمدی فانتزی “Eastwick” بین سال‌های 2009 تا 2010 بازی کرد.
  • یک سریال معمولی در «NTSF:SD: SUV» بود، یک سریال تقلید آمیز رویه‌ای پلیسی، که در آن نقش «جسی نیکولز» را بازی می‌کرد. او همچنین نقش «میشل ماکسول» را در سریال تلویزیونی درام «کینگ و مکسول» TNT بر اساس رمان دیوید بالداچی به تصویر کشید. او مجری «جنگ های پوست»، یک مسابقه واقعیت نقاشی بدن آمریکایی در سال 2014 بود. در همان سال، او «ایو بیرد» را در مجموعه ماجراجویی فانتزی «کتابداران» به تصویر کشید.

زندگی شخصی

ربکا آلی رومین در 6 نوامبر 1972 در برکلی کالیفرنیا در خانواده یاپ رومین، سازنده مبلمان سفارشی، و الیزابت رومین، مربی زبان انگلیسی کالج محلی، به دنیا آمد.
او در فشن شوی ویکتوریا سیکرت، بازیگر جان استاموس را ملاقات کرد و شروع به ملاقات کردند. این زوج در 19 سپتامبر 1998 ازدواج کردند اما در سال 2005 با طلاق به ازدواج خود پایان دادند. در سال 2007، او با بازیگر جری اوکانل ازدواج کرد. آنها دختران دوقلویی به نام های دالی ربکا رز اوکانل و چارلی تامارا تولیپ اوکانل دارند که نامشان از دالی پارتون خواننده و برادر جری اوکانل چارلی اوکانل گرفته شده است.

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید