جستجو
Close this search box.

سوفیا بوتلا | زندگی نامه + حقایق، آثار و عکس ها

زندگی نامه (بیوگرافی) سوفیا بوتلا (Sofia Boutella) + آثار و عکس های جدید او
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

سوفیا بوتلا رقصنده، مدل، و همچنین بازیگر محبوب الجزایری-فرانسوی است. او برای اولین بار به دلیل نمایندگی “دختر نایک” در کمپین های تبلیغاتی زنان نایک و به تصویر کشیدن نقشی حیاتی در فیلم “Kingsman: The Secret Service” به شهرت رسید. با مجله قهرمان همراه باشید.

 

بیوگرافی

سوفیا بوتلا به دلیل سبک خیابانی و حرکات رقص هیپ هاپ به عنوان یکی از برک رقصنده های برتر شناخته می شود. سوفیا یک رقصنده ستاره برای مدونا مجری مشهور است که او را با این جمله تمجید کرده است: “من فکر می کنم او فوق العاده است و من مسحور هستم. باورنکردنی است، این ستاره برای من یک معلم است و من سخت کوشی و اراده او را تحسین می کنم. من او را تماشا می‌کنم و یاد می‌گیرم.» سوفیا بوتلا در چندین موزیک ویدیو و سریال تلویزیونی در MTV ظاهر شده است و مدلی برای برندهای معروف لباس ورزشی زنانه مانند ‘پوما’، ‘ریباک’، ‘آدیداس’، ‘نایک’ و یک سازنده خودرو است.

سوفیا بوتلا (Sofia Boutella)

سوفیا بوتلا برای محصولات زیبایی نیز مدل می کند. او به عنوان بازیگر نقش های برجسته ای را در فیلم های سینمایی «هیولاها: قاره تاریک»، «مومیایی»، «پرمیس دیمر»، «رقص خیابانی 2» و فیلم های تبلیغاتی «نارتا» ایفا کرده است. نایک یک نمایش بیوگرافی آنلاین به نام «شما محدودیت های خودتان هستید» راه اندازی کرده است که در آن سوفیا در مورد تجربیات زندگی خود صحبت می کند. این بازیگر زیبای رقصنده از فرد آستر، باب فوسه، ژان میشل باسکیا و دانیل دی لوئیس الهام گرفته است.


پیشنهادی:   زندگی نامه لیلی کالینز    ***   زندگی نامه لیدی گاگا 


 

حرفه

  • سوفیا بوتلا از زمانی که خیلی جوان بود شروع به نشان دادن عشق خود به رقص کرد و در پنج سالگی شروع به یادگیری رقص کلاسیک کرد. در فرانسه، او در مسابقات بریک رقص در سنت دنیس و در لس آنجلس، قهرمان مسابقات فری استایل شد. سوفیا بوتلا کار رقص خود را با هیپ هاپ و رقص خیابانی آغاز کرد و عضو گروهی به نام Vagabond Crew بود که در سال 2006 برنده “نبرد سال” شد.
  • او در «Chienne de Vie and Aphrodites» شرکت کرد، گروهی که توسط مومو از «خدمه Vagabond» ایجاد شد. استعداد او توسط طراح رقص بلانکا لی مورد توجه قرار گرفت و تحت نظر او آموزش های بیشتری دریافت کرد. در همین زمان او به بازیگری نیز روی آورد و نقش “سامیا” را در “Le Défi” که یک فیلم رقص محور بود بازی کرد. سپس سوفیا شروع به شرکت در مسابقات مختلف، تورهای کنسرت، برنامه های تلویزیونی و تبلیغات کرد.

 

  • در سال 2007، او به موفقیت خود رسید زیرا توسط طراح رقص مشهور جیمی کینگ برای بازی در تبلیغات نایک به عنوان یک رقصنده و همچنین یک الگوی نقش هیپ هاپ و زنانگی انتخاب شد. تبلیغ نایک به حرفه او رونق زیادی داد و او شروع به کار با ستاره های محبوبی مانند مدونا و ریحانا کرد. سوفیا در تعدادی از موزیک ویدیوهای مدونا حضور داشت و با دیوا در تورهای اعتراف خود سفر کرد. او در طول کمپین “مدونا برای H&M” به یک ستاره بین المللی تبدیل شد.

  • بعداً، سوفیا بوتلا برای کنسرت های «مایکل جکسون این است» انتخاب شد، اما به دلیل تمدید تورهای مدونا نتوانست به آن ملحق شود. شانس دوباره به او لبخند زد و او فرصت دیگری برای همکاری با جکسون پیدا کرد. در فوریه 2011، او نقش شخصیت اصلی موزیک ویدیوی هالیوود امشب توسط مایکل جکسون را به تصویر کشید.
  • سوفیا در فیلم درام “StreetDance 2” که دنباله “StreetDance 3D” بود، نقش شخصیت اصلی اوا را ایفا کرد و در “Kingsman: The Secret Service” همبازی بود. او در «پیشتازان فضا فراتر از» که در 22 ژوئیه 2016 به نمایش درآمد، نقش یک جنگجوی بیگانه را به جای آورد. جردن و “مومیایی”.

 

زندگی شخصی

سوفیا بوتلا در 3 آوریل 1982 در باب العود، الجزایر، الجزایر، در خانواده سافی بوتلا، طراح رقص و آهنگساز موسیقی جاز، و مادری معمار به دنیا آمد. او ملیت الجزایری-فرانسوی دارد.
سوفیا زمانی که تنها پنج سال داشت آموزش رقص کلاسیک را آغاز کرد. خانواده او در ده سالگی به فرانسه نقل مکان کردند و او در آنجا به ژیمناستیک ریتمیک پیوست. او از کالج موسیقی برکلی در بوستون، ماساچوست فارغ التحصیل شد و در سن 18 سالگی برای تیم ملی فرانسه برای المپیک انتخاب شد.

سوفیا بوتلا (Sofia Boutella)

 

فیلم های سوفیا بوتلا

1. Kingsman: The Secret Service (2014)
(اکشن، ماجراجویی، هیجان انگیز، کمدی)

2. Star Trek Beyond (2016)
(اکشن، علمی تخیلی، هیجان انگیز، ماجراجویی)

3. Climax (2018)
(درام، ترسناک، موسیقی، هیجان انگیز)

4. بلوند اتمی (2017)
(اکشن، هیجان انگیز، معمایی)

5. هتل آرتمیس (2018)
(هیجانی، علمی تخیلی، اکشن، جنایی)

6. StreetDance 2 (2012)
(موسیقی، درام، عاشقانه)

7. مومیایی (2017)
(ماجراجویی، اکشن، فانتزی، هیجان انگیز)

8. فارنهایت 451 (2018)
(درام، علمی تخیلی)

9. Monsters: Dark Continent (2014)
(هیجانی، جنگی، درام، علمی تخیلی)

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید