جستجو
Close this search box.

تام الیس (بازیگر لوسیفر) | زندگی نامه + حقایق، آثار و عکس ها

زندگی نامه (بیوگرافی) تام الیس (Tom Ellis) - بازیگر نقش لوسیفر + عکس های جدید او
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

تام الیس بازیگر ولزی است که بیشتر به خاطر ایفای نقش گری پرستون در سریال کمدی بریتانیایی «میراندا» و لوسیفر مورنینگ استار در سریال آمریکایی «لوسیفر» شهرت دارد. امروزه او بازیگری پر رونق در صنعت سرگرمی بریتانیا و آمریکا است. در ادامه با مجله قهرمان همراه باشید.

 

بیوگرافی

تام الیس که در کاردیف، ولز از یک معلم موسیقی و یک وزیر باپتیست به دنیا آمد، در کنار سه خواهر بزرگ شد. برای تحصیل در مدرسه، در مدرسه های استورز شفیلد شرکت کرد و در این مدت در ارکستر جوانان شهر شفیلد اجرا کرد. او بعداً مدرک کارشناسی خود را در رشته مطالعات نمایشی در کنسرواتوار سلطنتی اسکاتلند گذراند.

او اولین نقش حرفه ای خود را در 22 سالگی ثبت کرد و از آن زمان تاکنون در چندین برنامه تلویزیونی بریتانیایی و آمریکایی بازی کرده است. در پشت پرده، الیس مردی ساده و پدر سه دختر زیباست. او در حال حاضر با تهیه کننده Meaghan Oppenheimer نامزد کرده است. او پیش از این با بازیگر و راوی انگلیسی تامزین اوتویت ازدواج کرده بود. این بازیگر در اوقات فراغت خود از موسیقی، رقص و گلف لذت می برد.

 

حرفه

  • تام الیس اولین بازی خود را در سریال تلویزیونی «مرا ببوس، کیت» انجام داد. در سال 2001، او به عنوان فرانک بنت در درام “Nice Guy Eddie” انتخاب شد و همچنین در فیلم تلویزیونی “زندگی و ماجراهای نیکلاس نیکلبی” ظاهر شد. پس از آن در فیلم های درام «من آنجا باشم» و «ورا دریک» بازی کرد.
  • از سال 2005 تا 2006، این بازیگر نقش جاستین را در سریال «بدون فرشته» بازی کرد، یک سریال کمدی-درام که بر زندگی یک دستیار مراقبت‌های بهداشتی و سه پرستار در شهر لیدز تمرکز دارد. در این مدت او همچنین در برنامه های «EastEnders» و «Catherine Tate Show» حضور داشت.

 تام الیس (Tom Ellis) - بازیگر نقش لوسیفر

  • در سال 2007، تام الیس در قسمتی از «دکتر هو» در نقش تام میلیگان ظاهر شد. سال بعد او در نقش زک در فیلم Miss Conception بازی کرد. این سریال با بازی هدر گراهام، داستان زنی را روایت می‌کند که متوجه می‌شود تنها یک ماه دیگر تا باردار شدن باقی مانده است. وقتی دوست پسر طولانی مدت او برای کار خود به جزیره ای دورافتاده می رود، او مجبور می شود راه های دیگری برای بچه دار شدن پیدا کند.

 

  • در سال 2009، او به بازیگران سریال کمدی بریتانیایی «میراندا» پیوست. در آن سال، این بازیگر در درام کمدی «دوشنبه دوشنبه» نیز حضور داشت. پس از آن بازی او در سریال پزشکی «راش» در نقش دکتر ویلیام راش انجام شد.

 تام الیس (Tom Ellis) - بازیگر نقش لوسیفر

  • از سال 2016، تام الیس نقش اصلی لوسیفر مورنینگ استار را در سریال رویه پلیس فانتزی شهری فاکس “لوسیفر” بازی می کند. او در سال 2018 در یکی از قسمت‌های سریال «مرد خانواده» صداپیشگی کرد. در سال 2019، او در نقش دکتر تاد در فیلم کمدی رمانتیک طنز “آیا رمانتیک نیست” بازی کرد. این فیلم بیش از 48 میلیون دلار در مقابل بودجه 31 میلیون دلاری فروخت.

 

خانواده و زندگی شخصی

تام الیس در 17 نوامبر 1978 در کاردیف، ولز، انگلستان، در خانواده کریستوفر جان الیس و مرلین جین متولد شد. او یک خواهر دوقلو به نام لوسی در کنار دو خواهر دیگر آنون و نائومی دارد. پدر و یکی از خواهرانش خادمان باپتیست هستند. عموی او، رابرت الیس، به عنوان مدیر کالج ریجنت پارک، آکسفورد خدمت می کند.


الیس در مدرسه های استورز تحصیل کرد و بعداً به کنسرواتوار سلطنتی اسکاتلند رفت. تام الیس که به زندگی عاشقانه خود می رسد، زمانی با هنرپیشه Tamzin Outhwaite ازدواج کرده بود. این زوج قبل از جدایی در سال 2014 دو دختر داشتند. او همچنین دارای یک دختر از شریک سابق خود، استل مورگان است. در سال 2019، این بازیگر با تهیه کننده تلویزیونی Meaghan Oppenheimer نامزد کرد.


پیشنهادی: زندگی نامه کیانو ریوز   ***   زندگی نامه ملیسا بنویست


 

5 واقعیت شگفت انگیز

1- او یک گلف باز مشتاق است
یکی از سرگرمی های این بازیگر، بازی گلف است.

2- او همچنین یک طرفدار ورزش است
الیس یکی از حامیان باشگاه شفیلد ونزدی است

3- بازیگر خون مخلوط است
الیس اجداد ترکیبی از انگلیسی، ولزی و کورنیش دارد.

4- او تولدش را با مک آدامز به اشتراک می گذارد
الیس و بازیگر کانادایی ریچل مک آدامز در یک تاریخ به دنیا آمدند.

5- او دوستان مشهوری دارد
الیس رابطه نزدیکی با بازیگر اسکاتلندی جیمز مک آووی دارد.

 

 تام الیس (Tom Ellis) - بازیگر نقش لوسیفر

چرا تام الیس را دوست داریم

1- این بازیگر معتقد است سخت کوشی نتیجه می دهد
علیرغم محبوبیت بسیار زیاد الیس در حال حاضر، زمانی که الیس به تازگی شروع به کار کرد، فوراً مشهور نشد. حداقل 20 سریال تلویزیونی برای او طول کشید تا سرانجام به شهرت رسید. او در «بدون فرشته» و «EastEnders» بود و سپس در «میراندا» نقش مهمی را به دست آورد.

2- او طرفدار صلح، عشق و تفاهم است
الیس که در جنبه انسانی مسیحیت بزرگ شده است، از زمان جوانی به اشاعه صلح، عشق و درک دیگران آموزش داده شده است. او که اکنون به یک چهره عمومی موفق تبدیل شده است، اغلب با برندها برای جمع آوری پول برای حمایت از اهداف خوب همکاری می کند. الیس همچنین سفیر خیریه کودکان بیمارستان گریت اورموند استریت (GOSH) است.

3- او یک آدم گربه ای است
الیس به عنوان یک گربه دوست شناخته می شود. در سال 2021، او با Stray Cat Alliance، یک سازمان غیرانتفاعی نجات گربه کار کرد و در مراسم جشن گربه ولگرد بیست و یکمین سالگرد آنها شرکت کرد.

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید