جستجو
Close this search box.

کریس پاین | زندگی نامه + حقایق، آثار و عکس های جدید

زندگی نامه (بیوگرافی) کریس پاین (Chris Pine) + آثار و عکس های جدیدش | کریس پاین در 26 آگوست 1980 در لس آنجلس به دنیا آمد.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

کریس پاین بازیگر آمریکایی است که به خاطر بازی در فیلم‌هایی مانند «پیشتازان فضا» و «زن شگفت‌انگیز» شناخته می‌شود. کریس به خانواده ای بازیگر تعلق دارد. به غیر از پدر و مادرش، مادربزرگش نیز در زمان خود بازیگر محبوبی بود. با مجله قهرمان همراه باشید.

 

بیوگرافی

کریس پاین حرفه بازیگری خود را با بازی در یک قسمت از سریال تلویزیونی محبوب “ER” در سال 2003 آغاز کرد. در اواخر همان سال، او در برنامه های تلویزیونی محبوبی مانند “نگهبان” و “CSI: Miami” دیده شد. او نقش موفقیت آمیز خود را در سال 2009 با بازی “جیمز تی کرک” در “پیشتازان فضا” (2009) دریافت کرد. او در ادامه نقش خود را به عنوان کرک در دنباله های بعدی فیلم تکرار کرد. همچنین شایعه شده بود که او نقش اصلی را در فیلم ابرقهرمانی «فانوس سبز» در سال 2011 بازی خواهد کرد، اما این نقش در نهایت به رایان رینولدز رسید.

اگرچه او نقش را به رینولدز باخت، اما همچنان منتقدان را با توانایی های بازیگری خود تحت تاثیر قرار داد. کریس پاین سپس در بسیاری از فیلم ها ظاهر شد و چندین نقش جالب را ایفا کرد. محبوبیت او زمانی افزایش یافت که در نهایت نقش “استیو ترور” را در “زن شگفت انگیز” دریافت کرد، که در سال 2017 منتشر شد. سال بعد، او برای بازی در نقش “استیو ترور” در “زن شگفت انگیز 1984” که دنباله ای بود انتخاب شد. به “زن شگفت انگیز.”

 

دوران کودکی و اوایل زندگی

کریس پاین در 26 آگوست 1980 در لس آنجلس ، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا، کریستوفر وایتلاو پاین به دنیا آمد. او یک خواهر بزرگتر به نام کیتی دارد. کریس در محیطی بزرگ شد که فیلمنامه خوانی و صحبت در مورد فیلم ها مکرر بود. از آنجایی که پدر و مادرش بازیگر بودند، او در اوایل زندگی اش در معرض نمایش بیز قرار گرفت.

کریس از دوران نوجوانی می خواست بازیگر شود و اغلب همراه با مادر یا پدرش از صحنه های فیلم در هالیوود دیدن می کرد. او ابتدا به ورزش علاقه داشت، اما علاقه اش در دبیرستان به سمت بازیگری رفت. پس از پایان دبیرستان در زادگاهش، لیسانس زبان انگلیسی را از «دانشگاه کالیفرنیا» ادامه داد و بازیگری را در «تئاتر کنسرواتوار آمریکایی» آموخت. پیوستن به «جشنواره تئاتر ویلیامسون» بیشترین تأثیر را بر او داشت. در طول حضورش در «جشنواره تئاتر ویلیامسون»، نکات ظریف بازیگری را آموخت.


پیشنهادی:  زندگی نامه کیلین مورفی     ***    زندگی نامه کیانو ریوز


 

حرفه

  • هنگامی که کریس پاین از صحنه تئاتر خارج شد، شروع به تست بازیگری برای نقش های تلویزیونی کرد و در نهایت نقش های فرعی در سریال های تلویزیونی مانند “ER”، “The Guardian” و “CSI: Miami” دریافت کرد. تقریباً در همان زمان شروع به ساخت فیلم کوتاه کرد. تا سال 2005، پاین در چندین فیلم کوتاه و یک فیلم مستقل با عنوان “اعترافات” ظاهر شد، فیلمی که مستقیماً به صورت ویدئویی منتشر شد.
  • او سپس در «تسلیم، دوروتی»، فیلم دیگری که برای فیلم تلویزیونی ساخته شد، ظاهر شد. پس از آن، او در فیلم “فقط شانس من” نقشی پررنگ دریافت کرد که در آن در کنار لیندسی لوهان، سلبریتی محبوب آمریکایی بازی کرد. این فیلم کمدی در سال 2006 اکران شد و در همان سال کریس در چند فیلم دیگر مانند ‘Blind Dating’ و ‘Smokin’ Aces ظاهر شد. او همچنین برای ایفای نقش اصلی در یک نمایش تک نفره با عنوان “بی خدا” در نیویورک در سال 2006 انتخاب شد.

کریس پاین (Chris Pine)

  • اجرای تئاتر کریس پاین با استقبال خوب منتقدان و تماشاگران روبرو شد. او سپس تصمیم گرفت در برخی از نمایش‌ها ظاهر شود زیرا نقش‌های مورد نظر را در هالیوود دریافت نمی‌کرد. در سال 2007، او در یک نمایش با عنوان “خوک چاق” دیده شد که در آن نقش بهترین دوست شخصیت اصلی را بازی کرد و از بسیاری برای بازی خود تحسین شد. در فیلم «شوک بطری» در سال 2008، او نقش اصلی را بازی کرد و با بازی قدرتمند خود در نقش یک باغبان دره ناپا، تماشاگران را شگفت زده کرد.
  • سال 2009 برای پاین بسیار مثمر ثمر بود زیرا پیشنهادهایی برای ایفای نقش های اصلی در دو فیلم – “جاز سفید” و “پیشتازان فضا” دریافت کرد. پاین تصمیم گرفت با «پیشتازان فضا» همراه شود. این فیلم که در سال 2009 منتشر شد، با تحسین منتقدان و تجاری مواجه شد و بازی پاین از شخصیت جیمز تی کرک با تحسین منتقدان مواجه شد. پس از آن، پاین با چندین نقش بازیگری بمباران شد.

 

  • به منظور تبلیغ فیلم، پاین شروع به حضور در چندین برنامه گفتگو کرد – برجسته ترین آنها حضور او در برنامه زنده شنبه شب بود. بعداً در همان سال، پاین بر نمایشنامه‌اش «فاراگوت شمالی» تمرکز کرد که با استقبال منتقدان مواجه شد. او سپس در نمایشنامه «ستوان اینیشمور» بازی کرد که برای آن جایزه «حلقه منتقدان درام لس آنجلس» به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد.

کریس پاین (Chris Pine) در کنار گل گدوت

  • در سال 2010، او در یکی دیگر از فیلم‌های اکشن پرهزینه هالیوود با عنوان «غیرقابل توقف» دیده شد و رسانه‌ها از کریس پاین جوان ستایش کردند و از او به‌عنوان ستاره جدید «فهرست در حال ساخت» یاد کردند. در سال 2011، پاین با ویلیام شاتنر برای یک فیلم مستند بر اساس شخصیت “کاپیتان کرک” دست به دست شد. در ماه مه 2013، او نقش خود را به عنوان “کرک” در “پیشتازان فضا در تاریکی” که دنباله ای بر “پیشتازان فضا” بود، تکرار کرد. این فیلم موفقیت پیش درآمد خود را تکرار کرد.

 

  • در فیلم نامزد اسکار 2016 «جهنم یا آب بالا»، پاین نقش اصلی «توبی هاوارد» را بازی کرد. در همان سال، او برای ایفای نقش در قسمت سوم از راه‌اندازی مجدد مجموعه «پیشتازان فضا»، «پیشتازان فضا، فراتر» انتخاب شد. در همین حال، در سال 2015، او صداپیشگی شخصیتی را در مجموعه انیمیشن “SuperMansion” آغاز کرد، که برای آن نامزد دریافت جایزه امی در سال 2016 شد. در سال 2017، پاین در نهایت به گویندگی در کانال نشنال جئوگرافیک “Breakthrough” پایان داد.
  • در اواسط سال 2017، زمانی که برای بازی در نقش «استیو ترور»، جاسوس بریتانیایی «جنگ جهانی» و مورد علاقه گال گدوت، در موفق‌ترین فیلمش تا به امروز، «زن شگفت‌انگیز» انتخاب شد، برجسته‌ترین نقش دوران حرفه‌ای خود را دریافت کرد. ‘ این فیلم موفقیت تجاری و انتقادی زیادی داشت و کریس پاین به خاطر بازی در نقش یک جاسوس بریتانیایی تحسین برانگیز به دست آورد.

کریس پاین (Chris Pine)

  • کریس پاین نقش “دکتر. الکساندر موری در فیلم فانتزی 2018 “یک چین و چروک در زمان”. در همان سال، او همچنین بخشی از فیلم تاریخی درام اکشن “پادشاه قانون شکن” بود که در آن نقش پادشاه اسکاتلند، “رابرت بروس” را بازی کرد. او همچنین صداپیشگی «Ultimate Spider-Man» را در فیلم انیمیشن «Spider-Man: Into the Spider-Verse» بر عهده داشت.
  • در سال 2019، او در کنار کارگردان پتی جنکینز در یک سریال تلویزیونی شش قسمتی با عنوان “I Am the Night” دیده شد که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. در همان سال، او همچنین بخشی از مستند “عشق، آنتوشا” بود که برای اولین بار در “جشنواره فیلم ساندنس” به نمایش درآمد.
  • در سال 2018، او برای بازی در نقش استیو ترور در فیلم Wonder Woman 1984 انتخاب شد. در سال 2019، او برای ایفای نقش مهم در یک فیلم اکشن با عنوان “خشونت عمل” انتخاب شد.

زندگی شخصی

کریس پاین در بسیاری از مصاحبه های خود اظهار داشته است که با وجود اینکه از خانواده ای بسیار مذهبی است، از هیچ مذهبی پیروی نمی کند و خود را یک آگنوستیک معرفی می کند.
کریس پاین به دلیل رانندگی تحت تأثیر الکل در نیوزیلند متهم شد و مجبور شد برای رهایی از این آشفتگی در سال 2014 جریمه سنگینی بپردازد.
کریس پاین به دلیل حضور مکرر در انظار عمومی با سوفیا بوتلا رابطه عاشقانه داشت. همچنین شایعه شده بود که او با بازیگر انگلیسی آنابل والیس قرار می گیرد، اما اکنون گزارش ها حاکی از آن است که راه آنها از هم جدا شده است.

 

فیلم های کریس پاین

1. پیشتازان فضا (2009)
(علمی تخیلی، اکشن، ماجراجویی)

2. Star Trek Into Darkness (2013)
(اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی)

3. جهنم یا آب بالا (2016)
(درام، جنایی، هیجان انگیز، وسترن)

4. Wonder Woman (2017)
(علمی تخیلی، ماجراجویی، فانتزی، جنگی، اکشن)

5. Star Trek Beyond (2016)
(اکشن، علمی تخیلی، هیجان انگیز، ماجراجویی)

6. بهترین ساعات (2016)
(هیجانی، اکشن، درام، تاریخی)

7. پادشاه یاغی (2018)
(درام، بیوگرافی، اکشن، تاریخی)

8. افرادی مثل ما (2012)
(کمدی، درام)

9. توقف ناپذیر (2010)
(هیجان انگیز، اکشن)

10. شوک بطری (2008)
(درام، کمدی)

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید