جستجو
Close this search box.

کیت هرینگتون (جان اسنو) | زندگی نامه + حقایق، عکس ها

زندگی نامه (بیوگرافی) کیت هرینگتون (Kit Harington) + آثار و عکسهای جدید او
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

کیت هرینگتون بازیگر انگلیسی است که بیشتر به خاطر ایفای نقش «جان اسنو» در سریال «بازی تاج و تخت» «HBO» شهرت دارد. او در سن 14 سالگی نمایشنامه معروف «در انتظار گودو» را تماشا کرد و همین موضوع باعث علاقه او به بازیگری شد. به زودی تصمیم گرفت بازیگری را به عنوان یک گزینه شغلی دنبال کند. در ادامه با مجله قهرمان همراه باشید.

بیوگرافی

کیت هرینگتون پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان، آموزش حرفه‌ای را از «مدرسه مرکزی سلطنتی سخنرانی و نمایش» گذراند. پس از فارغ التحصیلی از مدرسه نمایش، شرکت در تئاتر را آغاز کرد. او برای بازی در نمایشنامه «اسب جنگی» برنده دو جایزه اولیویه شد. این موضوع باعث شد که او به عنوان یک حرفه بازیگری را دنبال کند. در سال 2011، او اولین نمایش خود را با سریال فانتزی-درام «HBO» «بازی تاج و تخت» انجام داد.

بازی او در نقش «جان اسنو» در این سریال او را به یک ستاره بین المللی تبدیل کرد. کیت پس از بازی بسیار موفق خود در بازی تاج و تخت، در بسیاری از فیلم های تحسین شده ظاهر شد و نقش های اصلی را ایفا کرد. از مهم ترین فیلم های او می توان به «عهد جوانی»، «پسر هفتم» و «بریمستون» اشاره کرد. او صدای خود را برای یک نقش کلیدی در انیمیشن “چگونه اژدهای خود را تربیت کنید 2” وام داده است.

 

دوران کودکی و اوایل زندگی

کیت هرینگتون با نام کریستوفر کتسبی هرینگتون در 26 دسامبر 1986 در لندن، انگلستان به دنیا آمد. مادرش دبورا جین نمایشنامه نویس بود. پدرش، سر دیوید هرینگتون، پانزدهمین بارونت، یک تاجر ثروتمند بود.
کیت از نوادگان خانواده سلطنتی بریتانیا است. شاه چارلز دوم یکی از پدربزرگ های او بود. برخی از اجداد کیت نیز در ماجرای معروف «توطئه باروت» نقش داشتند. به گفته او، برخی از اجدادش از طرف مادرش ترور جیمز اول، پادشاه ایرلند، انگلیس و اسکاتلند را طراحی کرده بودند. جالب اینجاست که کیت از طرف پدرش با جیمز اول مرتبط است.
کیت در مدرسه ابتدایی ساوتفیلد شرکت کرد. او پس از گذراندن 11 سال اول زندگی خود در لندن، به همراه خانواده خود به ووستر نقل مکان کرد. جالب اینجاست که کیت تا سن ۱۱ سالگی از اینکه نام اصلی خود کریستوفر است بی خبر بود.


او که بزرگ شد، علاقه شدیدی به روزنامه نگاری داشت. او علیرغم عشقی که به تئاتر داشت، هرگز آن را به عنوان یک گزینه حرفه ای جدی در نظر نگرفت. با این حال، او اغلب به همراه مادرش نمایشنامه ها را تماشا می کرد.
زمانی که در دبیرستان چانتری تحصیل می کرد، نمایشنامه «در انتظار گودو» را تماشا کرد که باعث علاقه او به بازیگری شد. کیت هرینگتون در آن زمان 14 ساله بود و پس از بزرگ شدن تصمیم گرفت بازیگری را دنبال کند.
او در دوران دبیرستان در نمایشنامه های زیادی بازی کرد. پس از فارغ التحصیلی، او تصمیم گرفت با ثبت نام در کلاس های بازیگری، مهارت های خود را تقویت کند. او متعاقباً به «مدرسه مرکزی سلطنتی سخنرانی و نمایش» پیوست و در سال 2008 فارغ التحصیل شد.


پیشنهادی:  زندگی نامه امیلیا کلارک    ***    زندگی نامه پیتر دینکلیج


 

حرفه

  • کیت هرینگتون یکی از آن بازیگران جوان خوش شانسی بود که دوران مبارزه اش زیاد طول نکشید. او به محض فارغ التحصیلی از دانشکده بازیگری، بازی در تئاترهای حرفه ای را آغاز کرد. یکی از اولین نمایشنامه های او “شوش” بود که توسط “رویال کورت تئاتر” سازماندهی شد. پیش از آن، در دوران تحصیل در مدرسه بازیگری، نقش اصلی را در نمایش «اسب جنگی» بازی کرده بود. بازی او در نمایشنامه دو جایزه اولیویه را برای او به ارمغان آورد.
  • او که هنوز در مورد بازیگری روی صفحه نمایش تازه‌تر بود، برای بازی در سریال «بازی تاج و تخت» «HBO» تست بازیگری داد. صدها بازیگر دیگر از سراسر کشور برای این نقش تست دادند، اما کیت در نهایت آن را به دست آورد. اولین نقش او خود یک سفر تعیین کننده حرفه ای بود.

کیت هرینگتون (Kit Harington)

  • این سریال در سال 2011 از شبکه HBO پخش شد و کیت در نقش «جان اسنو» پسر نامشروع شخصیت اصلی سریال «ند استارک» ظاهر شد. شخصیت کیت در طول سریال دستخوش تغییرات متعددی شد. در حالی که “جون” در ابتدا به عنوان یک پسر جوان ساده لوح اما شجاع به تصویر کشیده شد، او در نهایت به یک فرمانده نبرد قوی تبدیل شد.
  • در زمان پخش فصل سوم، «جان» به محبوبیت طرفداران تبدیل شده بود. عملکرد خوب کیت در سریال او را به یک ستاره بین المللی تبدیل کرد. کیت همچنین در طول سال‌ها برای بازی در نقش «جان اسنو» جوایز متعددی کسب کرده است.

 

  • کیت در حالی که از موفقیت بین المللی گسترده خود لذت می برد، با پیشنهادات بازیگری زیادی روبرو شد. در سال 2012، کیت هرینگتون اولین بازی خود را با یک فیلم ترسناک فراطبیعی با عنوان “Silent Hill: Revelation 3D” انجام داد. او نقش «وینسنت» را در این فیلم بازی کرد. این فیلم اما یک فاجعه تجاری و انتقادی بود.
  • پس از شکست اولین فیلمش، کیت یک سال استراحت کرد و تمرکزش را روی ایفای نقش «جان اسنو» در «بازی تاج و تخت» گذاشت. سال 2014 سال مهمی برای کیت بود، زیرا او در آن سال در چهار فیلم ظاهر شد.
  • اولین فیلم او در سال 2014 یک فاجعه تاریخی با عنوان “Pompeii” بود. او در این فیلم نقش اصلی را بازی کرد. در حالی که فیلم چند نقد خوب دریافت کرد، بسیاری از منتقدان فیلم را به دلیل عدم دقت تاریخی و جلوه‌های بصری نامرغوب آن مورد بررسی قرار دادند.

کیت هرینگتون (Kit Harington)

  • کیت هرینگتون سپس صداپیشگی شخصیت «ارت» را در فیلم انیمیشن «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 2» انجام داد. این فیلم یک موفقیت تجاری و انتقادی بود.
  • کیت سپس نقش اصلی «رولاند لیتون» را در درام جنگی «عهد جوانی» به تصویر کشید. این فیلم به شدت مورد استقبال منتقدان قرار گرفت اما به یک فاجعه در گیشه تبدیل شد. آخرین فیلم کیت در سال 2014 «پسر هفتم» بود، یک حماسه فانتزی که با وجود موفقیت تجاری، مورد استقبال ضعیف منتقدان قرار گرفت.
  • در سال 2015، کیت هرینگتون به عنوان یکی از دو بازیگر نقش اول در درام ورزشی ‘HBO’ ‘7 Days in Hell’ ظاهر شد.
  • در همان سال، کیت در درام جاسوسی بریتانیا “Spooks: The Greater Good” ظاهر شد. این فیلم با استقبال خوبی از سوی منتقدان مواجه شد. عملکرد کیت نیز مورد قدردانی بی‌نظیری قرار گرفت و این فیلم نیز در گیشه موفق شد.

 

  • تریلر وسترن 2016 “Brimstone” کیت را در نقش مکمل “ساموئل” به نمایش گذاشت. این فیلم یک موفقیت بزرگ تجاری و منتقدانه بود.
  • در سال 2017، کیت به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی برای مینی‌سریال «باروت» بر اساس داستان معروف «توطئه باروت» که در سال 1605 در لندن اتفاق افتاد، کار کرد. در این فیلم او با نقش «رابرت کیتسبی» حضور داشت.
  • در سال 2018، کیت در فیلم مرگ و زندگی جان اف.
  • در طول سال‌ها، کیت به طور فعال با تئاتر نیز درگیر بوده و در نمایش‌هایی مانند «رای»، «پوش» و «غرب واقعی» ظاهر شده است.
  • کیت چهره برند مد «جیمی چو» و عطر «دولچه و گابانا» «The One» است.

 

کیت هرینگتون (Kit Harington) و همسرش

زندگی شخصی

کیت هرینگتون در سال 2012 با رز لزلی، همبازی خود در سریال «بازی تاج و تخت» قرار گرفت. این زوج در ژوئن 2018 ازدواج کردند.
کیت همچنین با چندین هدف خیریه همراه بوده است.
او از طرفداران پر و پا قرص دیوید لینچ فیلمساز سورئال است و تمایل خود را برای همکاری با این کارگردان ابراز کرده است.


پیشنهادی:   زندگی نامه سوفی ترنر    ***    زندگی نامه جنیفر لارنس


 

چرا ما کیت هرینگتون را دوست داریم

1- او بسیار خصوصی است
از سال 2015، زمانی که رسانه ها و طرفداران او را در مورد زنده بودن یا نبودن جان اسنو تحت تعقیب قرار دادند، هرینگتون از رسانه های اجتماعی مانند طاعون اجتناب کرده است. او هیچ حساب کاربری در رسانه های اجتماعی ندارد و از هیچ یک از پلتفرم های مختلف استفاده نمی کند – ما دوست داریم که او زندگی خود را خصوصی نگه دارد.

2- او به اندازه شخصیت خود نادان است
هرینگتون تا 11 سالگی نمی دانست که کیت نام واقعی او نیست و معلمش نام او را در یک امتحان تصحیح کرد. او مانند شخصیت خود، هیچ چیز در مورد نام تولد خود نمی دانست، و قابل ستایش است.

3- او با استعداد است
نمی توان انکار کرد که هرینگتون بسیار با استعداد است. او شخصیت خود را در «بازی تاج و تخت» به گونه ای زنده کرد که هیچ کس دیگری نمی توانست.

 

5 واقعیت شگفت انگیز

1- کیت هرینگتون کتاب های «بازی تاج و تخت» را فروخت
قبل از بازی در سریال، هرینگتون در کتابفروشی کار می کرد که در آن کتاب «آواز یخ و آتش» جورج آر.آر.آر.آر.آر. – منبع اصلی سریال تلویزیونی «بازی تاج و تخت» – مانند کیک داغ فروخته می شد.

2- او کلاستروفوبیک است
دلیل واقعی این صحنه در قسمت “بازی تاج و تخت” “نبرد حرامزاده ها” که در آن شخصیت او در حال تقلا برای نفس کشیدن در میان گروهی از جنگجویان است، این است که هرینگتون به شدت کلاستروفوبیک است و وحشت او واقعی بود.

3- جد او توالت قابل شستشو را اختراع کرد
می‌توانید از جد دور هرینگتون، جان هرینگتون، به خاطر توالت قابل شستشوی کارتان، که برای ملکه الیزابت اول طراحی کرد، تشکر کنید.

4- عدم توجه در روز تولدش
متولد شدن در Boxing Day، تعطیلات پس از کریسمس، به این معنی است که مردم در روز تولد هرینگتون توجه کمتری نسبت به آنچه که معمولاً انجام می دهند، می کنند و او از این بابت بدخلق می شود.

5- خانواده او از اقوام قدیمی هستند
هرینگتون از یک سلسله خانوادگی طولانی از ارل ها، دوک ها و ویسکونت ها می آید – پدرش پانزدهمین بارونت هرینگتون است.

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید