جستجو
Close this search box.

استیون امل | زندگی نامه + حقایق، آثار و عکس ها

زندگی نامه (بیوگرافی) استیون امل (Stephen Amell) + آثار و عکس های جدید او
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

استیون امل بازیگر کانادایی سینما و تلویزیون است که بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌هایی مانند «بستن حلقه»، «با من بمان» و «لاک‌پشت‌های نینجا جهش یافته نوجوان: بیرون از سایه‌ها» شناخته می‌شود. بازی او در نقش اولیور کوئین/گرین ارو در سریال تلویزیونی Arrow باعث محبوبیت او شد و چهار جایزه برای او به ارمغان آورد. در ادامه با مجله قهرمان همراه باشید.

 

بیوگرافی

استیون امل اکنون در پنج فصل، نقش اصلی یک ابرقهرمان را به تصویر می کشد. این نمایش به قدری موفقیت پیدا کرد که تعدادی سریال دیگر را که «Arrowverse» شبکه را تشکیل می‌دهند، تولید کرد. آمل در مصاحبه‌ای گفت که اگر «پیکان» وارد فصل ششم شود، پس ابرقهرمان، نقشی که او بازی می‌کند، باید طنز باشد، و اگر نمایش فراتر از این باشد، پس باید هوشیار اجتماعی بیشتری داشته باشد.

استیون امل (Stephen Amell)

آمل در دوران مدرسه و کالج خود علاقه شدیدی به ورزش داشت و از تیم‌های ورزشی محلی حمایت و کمپین می‌کرد. او همچنین یک کشتی گیر است و یک برنامه تلویزیونی در مورد کشتی اجرا کرد و در آنجا با استارداست روبرو شد. آمل جنبه دیگری از شخصیت خود دارد – او عاشق شرکت در فعالیت های اجتماعی است و با جمع آوری کمک های مالی برای آنها به خیریه ها کمک می کند.


پیشنهادی: زندگی نامه جان سینا    ***   زندگی نامه ملیسا بنویست


 

حرفه بازیگری

در سال 2004، استفان آمل در فصل چهارم یک مجموعه تلویزیونی “دگرباش به عنوان مردم” به عنوان یک مربی اسپینینگ ظاهر شد. این سریال از دسامبر 2000 تا آگوست 2005 پخش شد. او در فصل اول یک سریال تلویزیونی “یارو دانته” در سال 2005 نقش آدام را بازی کرد. این یک سریال ماوراء الطبیعه آمریکایی با محوریت دگرباشان جنسی است که تا سال 2007 ادامه یافت. با این حال، در فصل دوم جان فلمینگ جایگزین او شد.

استیون امل در سال 2007 در فیلم The Tracey Fragments بازی کرد و در آنجا نقش یک کارآگاه را بازی کرد. و «بستن حلقه»، جایی که او تدی گوردون را به تصویر کشید. در همان سال او به عنوان مهمان در سریال تلویزیونی ReGenesis حضور پیدا کرد. این سریال به مدت چهار فصل پخش شد. او جایزه جمینی را برای نقش مهمان خود در «ReGenesis» دریافت کرد. همچنین در همان سال، او برای «اجاره دروازه‌بان»، یک مجموعه تلویزیونی کمدی، نامزد جایزه جمینی در بهترین گروه بازیگران گروه شد.

در سال 2010، او نقش‌های تکراری را در مجموعه تلویزیونی کمدی «دا کینک در موهای من» و «هارتلند»، یک درام خانوادگی به تصویر کشید. در دسامبر همان سال، او به «خاطرات خون آشام»، یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی فراطبیعی پیوست و در آن نقش برادی را بازی کرد. او همچنین نقش تراویس را در سریال کمدی «ایالت کوه آبی» ایفا کرد.

استیون امل (Stephen Amell) بازیگر سریال اررو (arrow)
در سال 2011، استیون امل در نقش جوران ون در اسلوت در فیلم تلویزیونی «عدالت برای ناتالی هالووی» ظاهر شد. در اکتبر همان سال، او در سریال HBO به نام «هنگ» بازی کرد، جایی که نقش جیسون را بازی کرد، پسری که تبدیل به روسپی شده بود. او همچنین در فصل چهارم «90210» در سال 2011 نقش جیم را بازی کرد. او همچنین قسمت کریسمس سریال تلویزیونی «دختر جدید» را فیلمبرداری کرد. در همان سال او فیلم کوتاه «با من بمان» را نیز ساخت و در آن تراویس را به تصویر کشید.

در سال 2012، استیون امل نقش تکراری اسکات بکر را در “Private Practice” بازی کرد. سپس در نقش اولیور کوئین/گرین ارو در یک سریال تلویزیونی جنایی اکشن آمریکایی «پیکان» انتخاب شد، که برای آن جایزه بهترین تلویزیون همیشه در سال 2015 را برای بهترین زوج و بخارترین لحظه (به اشتراک گذاشته شده با امیلی بت ریکاردز) و جایزه فندم MTV در سال 2015 دریافت کرد. دسته بندی کشتی سال. او در سال ۲۰۱۵ سریال مستند تلویزیونی کانادایی «Reelside» را ساخت.

او در سال 2016 دو فیلم «کد 6» و یک فیلم اکشن ماجراجویی «لاک‌پشت‌های نینجا جهش یافته نوجوان: خارج از سایه‌ها» را بازی کرد و برای بازی در نقش کیسی جونز در فیلم دوم جایزه سینماکان را برای ستاره مرد فردا دریافت کرد.

 

ظاهر دبلیو دبلیو ای

استیون امل از طرفداران کشتی است و در دو قسمت از برنامه تلویزیونی WWE Raw ظاهر شد. در می 2015، او اولین حضور خود در WWE را در WWE Raw انجام داد. او در 10 آگوست به راو بازگشت و با Stardust روبرو شد. بعداً اعلام شد که نویل برای مقابله با استارداست و کینگ بارت در سامراسلم با او متحد خواهد شد. امل در 23 آگوست 2015 به همراه نویل استارداست و بارت را شکست داد. او جایزه اسلمی «لحظه سلبریتی سال» را برای شیرجه روی استارداست دریافت کرد.

استیون امل (Stephen Amell)

 

فعالیت های اجتماعی

آمل به خاطر فعالیت های اجتماعی اش شناخته شده است. او میزبان چندین کمپین جمع آوری کمک مالی از طریق Represent.com بوده است. در سال 2014، او با موسسه خیریه “Fuck Cancer” همکاری کرد و 60000 تی شرت با چهره خود فروخت و یک میلیون دلار جمع آوری کرد. استیون امل کمپین دیگری را در سال 2015 برای دو موسسه خیریه سلامت روان، Stand For The Silent و Paws and Stripes انجام داد. در آگوست 2015، او 300000 دلار از حضور مهمان خود در WWE Raw با Stardust برای آسایشگاه کودکان Emily’s House جمع آوری کرد.

 

زندگی شخصی

استفان آدام آمل در 8 می 1981 در تورنتو، انتاریو، از خانواده ساندرا آن و توماس جی آمل به دنیا آمد. رابی آمل بازیگر پسر عموی اول او است. او در کالج سنت اندرو تحصیل کرد و علاقه شدیدی به ورزش داشت. او از طرفداران تیم های ورزشی محلی مانند تورنتو رپتورز، تورنتو میپل لیفز و تورنتو بلو جیز بود. در سال 2015، او برای جاش دانلدسون، بازیکن پایه سوم جیز، مبارزات انتخاباتی کرد تا در تیم ستارگان انتخاب شود. پس از نقل مکان به لس آنجلس، از LA Kings و LA Rams حمایت کرد.

استیون امل در 8 دسامبر 2007 با کارولین لارنس ازدواج کرد. در سال 2010، این زوج از هم جدا شدند. او در 25 دسامبر 2012 با بازیگر کاساندرا ژان ازدواج کرد. آنها یک دختر به نام ماوی دارند که در سال 2013 به دنیا آمد. در ژوئن 2022، این زوج صاحب فرزند دوم خود شدند.

او و شریک تجاری اش نیز صاحب یک شرکت شراب به نام Nocking Point هستند.

 

فیلم های استیون آمل

1. بستن حلقه (2007)
(عاشقانه، درام)

2. قطعات تریسی (2007)
(نمایش)

3. Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows (2016)
(علمی تخیلی، اکشن، ماجراجویی، کمدی)

4. کد 8 (2019)
(جنایی، درام، علمی تخیلی، هیجان انگیز)

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید