جستجو
Close this search box.

مت له بلانک | زندگی نامه + آثار و عکس های جدید

زندگی نامه (بیوگرافی) مت له بلانک (Matt LeBlanc) + آثار و عکس های جدید
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

مت له بلانک بازیگر و مجری آمریکایی است که به خاطر بازی در نقش جوی تریبیانی در سریال کمدی «دوستان» که از سال 1994 تا 2004 پخش شد، شهرت بین‌المللی به دست آورد. در ادامه با مجله قهرمان همراه باشید.

مت له بلانک (Matt LeBlanc) | جویی در سریال فرندز

بیوگرافی

در حال حاضر مت له بلانک نقش آدام برنز را در کمدی “مردی با نقشه” بازی می کند. او که از پدری مکانیک و مادری مدیر به دنیا آمد، از دبیرستان نیوتن نورث در کنار کمدین آینده لوئیس سی کی فارغ التحصیل شد. او تا به امروز در تعدادی از برنامه های تلویزیونی، نمایش ها، تبلیغات، فیلم های کوتاه و فیلم های سینمایی حضور داشته است.

مت له بلانک (Matt LeBlanc) | جویی در سریال فرندز

لبلانک یکی از با استعدادترین بازیگران حال حاضر هالیوود، میلیون ها طرفدار در سراسر جهان دارد. علاوه بر این، او در شبکه های اجتماعی بسیار محبوب است. در یادداشت شخصی، این هنرمند آمریکایی یک دختر دارد. او در حال حاضر با تهیه کننده آرورا مولیگان قرار می گیرد.


پیشنهادی: زندگی نامه جنیفر آنیستون(ریچل گرین) *** زندگی نامه امیلیا کلارک


 

حرفه

  • مت له بلانک برای اولین بار در سال 1987 برای یک تبلیغ کچاپ گوجه فرنگی هاینز مدل سازی کرد. در سال 1988 در درام تلویزیونی “TV 101” بازی کرد. در سال 1991، او نقش‌های مکرری در سریال‌های کمدی «ازدواج… با بچه‌ها» و اسپین‌آف آن «Top of the Heap» داشت. سال بعد، او در اسپین آف دیگری از «متاهل… با بچه ها» با عنوان «وینی و بابی» حضور یافت.

  • از سال 1994 تا 2004، او نقش جوی تریبیانی را در کمدی «دوستان» بازی کرد و سپس در اسپین آف «جوی» نیز نقش این شخصیت را بازی کرد. در این مدت، این بازیگر همچنین در فیلم‌های «همه مردان ملکه»، «اد»، «به ایتالیایی نگاه می‌کنند»، «گمشده در فضا»، «فرشتگان چارلی» و «فرشتگان چارلی: تمام دریچه گاز» ظاهر شد. او همچنین موزیک ویدیوی Jon Bon Jovi “Say It Isn’t So” را اجرا کرد.

مت له بلانک (Matt LeBlanc) | جویی در سریال فرندز

  • در سال 2010، مت له بلانک به عنوان تهیه کننده اجرایی فیلم “Jonah Hex” فعالیت کرد. سال بعد به جمع بازیگران سریال «قسمت ها» پیوست. او سپس در سال 2012 به عنوان مجری برنامه Top Gear انتخاب شد. او سپس در دو قسمت از مجموعه وب “Web Therapy” ظاهر شد. این هنرمند آمریکایی سپس در فیلم کمدی «Lovesick» نقش چارلی داربی را بازی کرد. او در سال 2015 در فیلم تلویزیونی «شاهزاده» به عنوان تهیه کننده همکاری کرد. سال بعد، او شروع به بازی در نقش آدام برنز در کمدی «مردی با نقشه» کرد.

مت له بلانک (Matt LeBlanc) | جویی در سریال فرندز

 

زندگی شخصی

مت له بلانک با نام متیو استیون لبلانک در 25 ژوئیه 1967 در نیوتن، ماساچوست، ایالات متحده آمریکا از خانواده پاتریشیا و پل لبلانک به دنیا آمد. مادرش مدیر دفتر بود و پدرش مکانیک بود. لبلان یک برادر ناتنی به نام جاستین دارد. او در دبیرستان نیوتن نورث تحصیل کرد و در سال 1985 از آنجا فارغ التحصیل شد.

این بازیگر با ورود به زندگی عاشقانه خود، در سال 2003 با مدل ملیسا مک نایت که قبلاً مادر دو فرزند بود، ازدواج کرد. این زوج قبل از جدایی در سال 2006 یک دختر مارینا پرل داشتند. با این حال، این دو در سال 2015 از هم جدا شدند. در مارس 2018، این بازیگر تایید کرد که با تهیه کننده Aurora Mulligan رابطه دارد.

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید