جستجو
Close this search box.

اشتون کوچر | زندگی نامه + حقایق، آثار و عکس ها

زندگی نامه (بیوگرافی) اشتون کوچر (Ashton Kutcher) +آثار و عکس های جدید او
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

اشتون کوچر بازیگر، مدل و تهیه کننده سرشناس است. او الهامات خلاق خود را به سفرهای خود به سرچشمه آفرینش (بازدید از مراکز کابالا) نسبت داده است. او خود را محافظه‌کار مالی و لیبرال اجتماعی می‌نامد. از او به عنوان یک بازیگر جوان و تنبل توصیف شده است که به یکباره به همه سمت ها می رود. در ادامه با مجله قهرمان همراه باشید.

بیوگرافی

در طول دوران دانشگاه، اشتون کوچر به عنوان یک استخدام تابستانی کالج در بخش غلات کارخانه جنرال میلز کار می کرد تا برای شهریه خود درآمد کسب کند. او مهارت های کارآفرینی خود را با سرمایه گذاری در رستوران ایتالیایی «دولچه» و یک رستوران ژاپنی «گیشا هاوس» واقع در آتلانتا، لس آنجلس و شهر نیویورک نشان داده است.

او به ورزش پرداخته است و به مدت یک سال به عنوان دستیار مربی تیم فوتبال سال اول در مدرسه هاروارد-وستلیک در لس آنجلس انتخاب شد. او قدرت خود را در فیلم های اکشن امتحان کرد و با کوین کاستنر برای فیلم گاردین جفت شد. او برای ایفای نقش به عنوان یک شناگر امداد و نجات تحت تمرینات بدنی فشرده قرار گرفت.

 

دوران کودکی و اوایل زندگی

اشتون کوچر در آیووا در خانواده دایان و لری ام کوچر در 7 فوریه 1978 به دنیا آمد. او در یک خانواده محافظه کار کاتولیک رومی بزرگ شد.

او دو خواهر و برادر دارد – خواهر بزرگترش تاوشا و یک دوقلوی برادر به نام مایکل. بیماری قلبی و فلج مغزی برادرش دوران کودکی او را تحت تأثیر قرار داد. او تا زمان پیوند قلب برادرش دچار آشفتگی عاطفی شد.

او در دبیرستان واشنگتن تا سال اول تحصیل کرد. هنگامی که خانواده اش به هومستد نقل مکان کردند، او در دبیرستان کلیر کریک آمانا ادامه داد. علاقه او به بازیگری با نمایش های مدرسه شروع شد.

اشتون کوچر (Ashton Kutcher)

زندگی خانگی اشتون کوچر پایدار نبود زیرا والدینش در شانزده سالگی طلاق گرفتند. او در شرایط بدی افتاد و به جرم سرقت درجه سه، زمانی که هنوز در دبیرستان بود، محکوم شد.

خدمات مشروط و خدمات اجتماعی او را برگرداند، اما او متوجه شد که شانس خود را برای دریافت بورسیه تحصیلی از بین برده است. او تحت تأثیر طرد شدن در مدرسه و جامعه و از دست دادن دوست دخترش قرار گرفت.


پیشنهادی: زندگی نامه نورا فاتحی   ***   زندگی نامه جیسون موموآ


 

حرفه

  • بیماری برادرش تأثیر عاطفی بر او داشت، به طوری که در سال 1996 به دانشگاه آیووا پیوست و در رشته مهندسی بیوشیمی برای یافتن درمانی برای بیماری برادرش به تحصیل پرداخت.
  • اشتون کوچر برای شرکت در مسابقه مدلینگ “چهره های تازه آیووا” توسط یک پیشاهنگ مدل در دوران دانشگاه استخدام شد. او در این مسابقات مقام اول را کسب کرد و با آن از دانشگاه انصراف داد.
  • قرار گرفتن او در IMTA و شرکت در مسابقات مدلینگ فرصت های مدلینگ را برای او در پاریس و میلان باز کرد. در سال 1998، او با Next ثبت نام کرد و برای Calvin Klein مدل شد.

 

  • اشتون کوچر به لس آنجلس نقل مکان کرد و تا سال 2006 با موفقیت در اولین مجموعه تلویزیونی خود به نام مایکل کلسو در اولین مجموعه تلویزیونی خود «آن نمایش دهه 70» انتخاب شد.
  • او با بازی های کمدی خود محبوب شد. او در چندین فیلم کمدی مانند «رفیق، ماشین من کجاست؟»، «فقط ازدواج کرده» و «حدس بزن کی» بازی کرد. این فیلم ها یکی پس از دیگری پس از سال 2000 اکران شدند.
  • در سال 2003 با اکران فیلم خانوادگی «ارزان تر از دوجین» به عنوان یک بازیگر تمام عیار شناخته شد. او در این فیلم نقش یک بازیگر خود شیفته را بازی کرد.
  • “اثر پروانه” که در سال 2004 منتشر شد، اولین موفقیت او در باکس آفیس بود. او نقش یک جوان درگیری را بازی می کند که در زمان سفر می کند.

 

  • در سال 2013، اشتون کوچر در “جابز” ظاهر شد، که طرحی بیوگرافی استیو جابز، یکی از بنیانگذاران شرکت اپل بود. او هم مورد استقبال قرار گرفت و هم به دلیل تاثیرگذاری اش در این نقش مورد انتقاد قرار گرفت. سال بعد، او در فیلم کمدی-درام موزیکال «آنی» ظاهر شد. در همان سال، او همچنین در فیلم مستند دانمارکی «مردی که جهان را نجات داد» به نویسندگی و کارگردانی پیتر آنتونی ظاهر شد.
  • در سال 2022، او در نقش «کوئینتن اسلرز» در فیلم معمایی کمدی سیاه آمریکایی «انتقام» بازی کرد. این فیلم در جشنواره ترایبکا به نمایش درآمد و نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد. او در ادامه نقش «پیتر» را در فیلم کمدی رمانتیک آمریکایی «محل تو یا من» محصول 2023 به نویسندگی و کارگردانی آلین بروش مک کنا بازی کرد. این فیلم با واکنش ملایمی از سوی منتقدان مواجه شد و در سایت Rotten Tomatoes امتیاز تایید 31 درصدی را کسب کرد.

 

آثار عمده

او به عنوان تهیه کننده اجرایی برنامه های تلویزیونی واقعیت Beauty and the Geek، Adventures in Hollywood، The Real Wedding Crashers و نمایش بازی، Opportunity Knocks کار کرد.

ورود او به تلویزیون باعث شد که او در کمدی های کمدی کار کند. کوچر در حال حاضر از زمان خروج چارلی شین از سریال در سال 2011، در سریال کمدی سی بی اس، دو و نیم مرد، در نقش والدن اشمیت بازی می کند.

در سال 2013، لنوو اعلام کرد که کوچر را به عنوان مهندس محصول استخدام کرده است. در این نقش جدید، او خط تولید تبلت‌های یوگا را با ارائه ورودی‌ها در طراحی، مشخصات نرم‌افزار و سناریوهای استفاده به بازار عرضه کرد.

 

جوایز و دستاوردها

اشتون کوچر در سال 2003 برنده جایزه انتخاب نوجوانان برای فیلم پانک در رده واقعیت هانک و سال بعد در رده شخصیت تلویزیونی شد.

در سال 2010، جایزه “مشهور وب مورد علاقه” توسط People’s Choice Awards، ایالات متحده آمریکا به او اهدا شد. این تمجید برای بیشترین تعداد دنبال کننده در توییتر نصیب او شد.

 

زندگی شخصی و میراث

اشتون کوچر در سال 2005، پس از دو سال رابطه با دمی مور، با هنرپیشه معروف ازدواج کرد. پانزده سال از او بزرگتر بود. آنها پس از پنج سال زندگی زناشویی از هم جدا شدند. او در سال 2015 با همبازی خود در «آن شوی دهه 70»، میلا کونیس، ازدواج کرد. این زوج دارای 2 فرزند، یک دختر به نام ویات و یک پسر به نام دیمیتری هستند.

اشتون کوچر (Ashton Kutcher) و همسرش میلا کونیس

در سال 2009، او به همراه همسرش بنیاد DNA را تأسیس کرد که بعدها به عنوان Thorn شناخته شد، که مسائل مربوط به استثمار جنسی از کودکان و افزایش ناگهانی پورنوگرافی کودکان را مطرح می کند.

این بازیگر به دلیل مهارت های کارآفرینی اش شناخته شده است و با موفقیت در استارت آپ های فناوری سرمایه گذاری کرده است. برخی از سرمایه گذاری های او در Skype، Foursquare، Airbnb، Oath و Fab.com است.

 

چیزهای بی اهمیت

این بازیگر آمریکایی اولین کاربر توییتر بود که بیش از 1000000 دنبال کننده داشت و CNN را در مسابقه “میلیون فالوور” شکست داد.

این بازیگر آمریکایی به‌عنوان پانصدمین مشتری پرداخت‌کننده برای سوار شدن به سفینه فضایی دو کهکشانی ثبت‌نام کرد. این سواری مشتریان پولی را تا لبه فضا و عقب خواهد برد.

 

چرا ما اشتون کوچر را دوست داریم

1- او یک بازیگر بزرگ است
کوچر همیشه هر زمان که روی صفحه نمایش ما باشد، سرگرمی با کیفیت به ارمغان می آورد. او یک بازیگر با استعداد و الهام بخش کسانی است که می خواهند همین حرفه را دنبال کنند.

2- او یک پدر و شوهر عالی است
کوچر همه چیز در مورد خانواده اش است. او همسر و فرزندانش را دوست دارد و دوست دارد. او یک الگو، پدر و همسر برجسته است.

3- او یک انسان دوست است
کوچر از طریق صندوق های امدادی، خیریه و سایر فعالیت های بشردوستانه به جوامع مختلف کمک مالی کرده است. پروفایل اینستاگرام او همیشه دارای نوعی پیوند خیریه است زیرا هدف او تشویق دیگران برای پیوستن به رویدادها یا فعالیت های خیریه است.

 

5 واقعیت شگفت انگیز

1- او یک دوقلو است
کوچر یک برادر دوقلوی برادر به نام مایکل دارد که اکثر مردم او را نمی شناسند.

2- انگشتان پای او کمی تار و پود است
کوچر اطلاعات غیرعادی در مورد انگشتان پای خود به اشتراک گذاشته است. او فاش کرد که انگشتان پایش به هم متصل هستند.

3- او پیشاهنگ پسر بود
وابستگی کوچر به پیشاهنگی پسران آمریکا ممکن است دلیلی باشد که او هرگز قوانین را زیر پا نمی گذارد.

4- او در دبیرستان متهم شد
کوچر برای سرقت پول وارد دبیرستانش شد، اما دستگیر و دستگیر شد. او متهم و به سه سال حبس تعلیقی و 180 ساعت خدمات اجتماعی محکوم شد.

5- او صاحب یک اسلحه است
اگر قصد تجاوز به اموال کوچر را دارید، ممکن است بخواهید دوباره به این فکر کنید که او صاحب اسلحه است – اما طرفدار اصلاح قانون اسلحه است.

 

فیلم های اشتون کوچر

1. اثر پروانه (2004)
(علمی تخیلی، هیجان انگیز)

2. نگهبان (2006)
(اکشن، درام، ماجراجویی)

3. خیلی شبیه عشق (2005)
(کمدی، عاشقانه، درام)

4. بدون رشته‌های متصل (2011)
(عاشقانه، کمدی)

5. بابی (2006)
(تاریخ، درام، بیوگرافی)

6. حدس بزنید چه کسی (2005)
(کمدی، عاشقانه)

7. آنچه در وگاس اتفاق می افتد (2008)
(کمدی، عاشقانه)

8. جلوه های شخصی (2009)
(نمایش)

9. ارزانتر توسط دوجین (2003)
(کمدی، خانوادگی)

10. گسترش (2009)
(کمدی، درام، عاشقانه)

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید