جستجو
Close this search box.

اسکات ایستوود | زندگی نامه + حقایق، آثار و عکس ها

زندگی نامه (بیوگرافی) اسکات ایستوود (Scott Eastwood) + آثار و عکس های جدید
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

اسکات کلینتون ریوز معروف به اسکات ایستوود بازیگر و مدل آمریکایی است. او پسر بازیگر و کارگردان معروف کلینت ایستوود است که شباهت زیادی به او دارد. او در اولین سال‌های فعالیت سینمایی‌اش، نام خانوادگی مادرش را می‌گرفت تا از خویشاوندی دوری کند. در واقع نام پدرش در شناسنامه اش ذکر نشده بود. در ادامه با مجله قهرمان همراه باشید.

بیوگرافی

او مدرک خود را در رشته ارتباطات به پایان رساند و قبل از اینکه وارد حرفه بازیگری شود، چند کار نیمه وقت انجام داد. او اولین فیلم خود را با بازی در «پرچم های پدران ما» به کارگردانی کلینت ایستوود انجام داد. در سال 2010، زمانی که او نقش اصلی را در فیلم «هیچ جا وارد نکنید» استراحت کرد.

اسکات ایستوود (Scott Eastwood)

به پاس قدردانی از کارش، او جایزه «هیئت ملی بازبینی» را برای «بهترین بازیگران» برای «خشم» و «جایزه انتخاب نوجوانان» برای «انتخاب بازیگر فیلم: درام» برای «طولانی ترین سواری» دریافت کرد. او با یک تصادف رانندگی روبرو شد که منجر به مرگ دوست دختر سابقش جول برانگمن شد. این حادثه یک شکست در زندگی شخصی او بود. اگرچه او ترجیح می دهد امور شخصی خود را مخفی نگه دارد، اما شایعه شده بود که او با هالستون سیج قرار می گیرد.

 

دوران کودکی و اوایل زندگی

اسکات در 21 مارس 1986 در کارمل، مونتری کانتی، کالیفرنیا، ایالات متحده، در خانواده بازیگر و کارگردان کلینت ایستوود و مهماندار هواپیما جاسلین آن ریوز متولد شد. او پنجمین فرزند از هشت فرزند پدرش است. او ابتدا نام مادرش را می‌گرفت، زیرا نام پدرش در شناسنامه‌اش حذف شده بود.

او یک خواهر به نام کاترین دارد که دو سال بعد از او به دنیا آمد. او همچنین پنج خواهر و برادر ناتنی دارد: کیمبر تونس، کایل ایستوود، آلیسون ایستوود، فرانچسکا فیشر ایستوود و مورگان ایستوود.
او در هاوایی بزرگ شد و در سال 2003 از دبیرستان فارغ التحصیل شد. او به دانشگاه Loyola Marymount در لس آنجلس پیوست و مدرک خود را در رشته ارتباطات در سال 2008 به پایان رساند. او با دیدن پدرش در صحنه فیلم بزرگ شد و همه چیز را در مورد تجارت نمایشی از پدرش شباهت نزدیک او با پدرش اغلب توسط رسانه ها منتشر شده است.

این موضوع زمانی برجسته شد که او به عنوان شخصیتی که کلینت ایستوود در فیلم معروف وسترن «خوب، بد و زشت» برای یک رویداد خیریه هالووین در سال 2016 به تصویر کشیده بود، پوشید.
اسکات ایستوود قبل از اینکه حرفه بازیگری او شتاب بگیرد، مشاغل عجیب و غریبی را به عنوان بارمن، کارگر ساختمانی و پیشخدمت پارکینگ در اختیار گرفت. او حتی قبل از اینکه خودش را به عنوان یک بازیگر مطرح کند، به طور جدی به آتش نشان شدن فکر می کرد.

مادرش تأثیر زیادی روی او گذاشته و به او فروتنی و صداقت را یاد داده است. او الهام بخش و نزدیک ترین معتمد او بوده است.


پیشنهادی: زندگی نامه کیلین مورفی ***  جنیفر لارنس *** جان سینا


 

حرفه

اسکات ایستوود کار خود را در فیلم هایی با نام خانوادگی مادرش آغاز کرد تا از خویشاوندی دوری کند. او برای بازی در فیلم «تک تیرانداز آمریکایی» که توسط پدرش کارگردانی شده بود رد شد.

او اولین فیلم خود را در «پرچم های پدران ما» (2006) به کارگردانی کلینت ایستوود انجام داد. در سال 2008، او یک نقش کوچک در “گرن تورینو” داشت و در کنار پدرش ظاهر شد. در همان سال، او همچنین نقش “جوئل استرانسکی” بازیکن راگبی اتحادیه را در فیلم درام ورزشی “Invictus” بازی کرد.

اسکات ایستوود (Scott Eastwood)
او در سال 2010 نقش اصلی را در فیلم “Enter Nowhere” دریافت کرد. سپس در نقش مکمل “معاون هارتمن” در فیلم ترسناک “اره برقی سه بعدی تگزاس” بازی کرد. او همچنین در سال 2014 در فیلم «خشم» دیوید آیر بازی کرد و در آن در نقش «گروهبان مایلز» در کنار برد پیت ظاهر شد .

در سال 2015، او در موزیک ویدیوی تیلور سوئیفت “وحشی ترین رویاها” ظاهر شد و در کنار بریت رابرتسون در اقتباس فیلم رمانتیک درام از رمان “طولانی ترین سواری” اثر نیکلاس اسپارکس بازی کرد. او در «طولانی ترین سواری» نقش اصلی «لوک کالینز» را بازی کرد.

ایستوود نقش ستوان جی کیو ادواردز را در فیلم «جوخه انتحار» بازی کرد که اقتباسی از یک سری کمیک دی سی بود. این فیلم در سال 2016 اکران شد. او سپس در همان سال در فیلم درام بیوگرافی اسنودن به کارگردانی الیور استون ظاهر شد.
او سپس در نقش‌های برجسته‌ای در فیلم‌هایی مانند «Overdrive»، «The Fate of the Furious» و «Pacific Rim: Uprising» دیده شد.
در سال 2018، او برای ایفای نقش “گروهبان کلینت رومشا” در فیلم درام جنگی راد لوری “The Outpost” انتخاب شد. در سال 2019، او برای ایفای نقش مهمی در فیلم اکشن مهیج گای ریچی «کامیون نقدی» انتخاب شد.

آثار عمده

در فیلم‌های اولیه‌اش، «پرچم‌های پدران ما» (2006)، «غرور» (2007)، و «گران تورینو» (2008)، او به عنوان اسکات ریوز شناخته شد.

به عنوان اسکات ایستوود، فیلم های اصلی او عبارتند از: Invictus (2009)، “Enter Nowhere” (2011)، “Texas Chainsaw 3D” (2013)، “Fury” (2014)، “طولانی ترین سواری” (2015)، و ” اسنودن (2016).
او همچنین در برنامه‌های تلویزیونی مانند «Chicago Fire» و «Chicago PD» در سال‌های 2013 و 2014 ظاهر شد.
در سال 2015، اسکات ایستوود در موزیک ویدیوی تیلور سوئیفت به نام “Wildest Dreams” دیده شد که در آن نقش عشق او را بازی کرد. او همچنین به عنوان مدل عطر “Cool Water” توسط “Davidoff” معرفی شده است.

 

جوایز و دستاوردها

اسکات در سال 2014 برنده «جایزه هیئت ملی بازبینی» برای «بهترین بازیگران» برای «خشم» شد. او برنده «جایزه انتخاب نوجوانان» برای «انتخاب بازیگر فیلم: درام» برای «طولانی ترین سواری» در سال 2015.

او دو نامزدی دیگر “جایزه انتخاب نوجوان” را برای بازی در “طولانی ترین سواری” و “جوخه خودکشی” دریافت کرد.
زندگی شخصی و میراث
اسکات ایستوود همیشه برای پدرش که او را یک حرفه ای بزرگ می داند احترام و احترام زیادی قائل بوده است. مادرش صمیمی ترین دوست و معتمد او بود.

در سال 2014، او با یک تصادف رانندگی روبرو شد که باعث مرگ دوست دختر سابقش جول برانگمن شد. او به دلیل نقص کیسه هوا در خودروی اجاره ای هوندا سیویک کشته شد. وقتی ماشین تصادف کرد، ترکش به ستون فقرات او فرستاده شد. این حادثه تأثیر عمیقی بر زندگی او گذاشت. دو سال بعد برای ابراز همدردی به سراغ پدر دختر رفت.
او در حال حاضر در خانه خود در سن دیگو زندگی می کند. شایعه شده است که او با هالستون سیج که او را در «آبرکرومبی» ملاقات کرد، قرار می‌گیرد. طبق رسانه های اجتماعی، او هیچ مانعی برای حضور در شرکت زنانه ندارد.
اسکات ایستوود به خاطر عشقش به سفر و جادوگری در شطرنج معروف است. هنگام فیلمبرداری «حاشیه اقیانوس آرام: قیام» در استرالیا، او به فعالیت‌های مختلفی مانند موج‌سواری، معاشرت با کانگوروها و بازدید از رستوران‌ها مشغول شد. عکس های بدون پیراهن او از سفرش به استرالیا توسط طرفدارانش به شهرت رسید.

او دوست صمیمی کودی واکر است و از برنامه خیریه برادر فقیدش “Reach Out Wide World” حمایت می کند.

اسکات ایستوود (Scott Eastwood)

 

چیزهای بی اهمیت

اسکات ایستوود دارای تبار انگلیسی، آلمانی، ایرلندی، اسکاتلندی و هلندی است.

او قبلاً گفته است که دیوید آیر را بهترین کارگردان صنعت سینما و یک مرد واقعی می داند.


پیشنهادی: جیسون موموآ  ***  جیمی فلن  ***  تام الیس (بازیگر لوسیفر) 


فیلم های اسکات ایستوود

1. گرن تورینو (2008)
(نمایش)

2. The Longest Ride (2015)
(عاشقانه، درام)

3. Fury (2014)
(اکشن، جنگی، درام)

4. Invictus (2009)
(تاریخ، ورزش، درام، بیوگرافی)

5. اسنودن (2016)
(بیوگرافی، هیجان انگیز، درام)

6. جنایت آمریکایی (2007)
(بیوگرافی، درام، جنایی)

7. تعقیب ماوریکس (2012)
(ورزشی، بیوگرافی، درام)

8. پرچم های پدران ما (2006)
(جنگ، تاریخ، درام)

9. مشکل با منحنی (2012)
(درام، ورزشی)

10. The Fate of the Furious (2017)
(ماجراجویی، جنایی، هیجان انگیز، اکشن)

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید