جستجو
Close this search box.

فین ولفهارد | زندگی نامه + حقایق، آثار و عکس ها

زندگی نامه (بیوگرافی) فین ولفهارد (Finn Wolfhard) + آثار و عکس | متولد 23 دسامبر 2002، در کانادا. او اصالتاً فرانسوی، آلمانی و یهودی دارد
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

فین مایکل ولفهارد بازیگر و نوازنده کانادایی متولد 23 دسامبر 2002 است. ولفهارد بیشتر برای بازی در نقش مایک ویلر در سریال نتفلیکس “چیزهای عجیب” شناخته می شود. در ادامه با مجله قهرمان همراه باشید.

 

بیوگرافی

فین ولفهارد یک بازیگر با استعداد است که در اقتباس سینمایی از رمان استیون کینگ، “آن” (2017) و دنباله آن در سال 2019 نیز بازی کرده است. ولفهارد از سال 2013 بازیگری را آغاز کرده است. علاوه بر بازیگری، ولفهارد یک نوازنده ماهر و خواننده اصلی Calpurnia، یک گروه راک مستقر در ونکوور است. او یک سرگرم کننده با استعداد است که ارزش دارد امروز در روز تولدش جشن بگیرد!

فین ولفهارد (Finn Wolfhard)

زمینه

فین مایکل ولفهارد یک هنرپیشه و نوازنده کانادایی با فیلم‌شناسی غبطه‌انگیز است. او یک برج جدی است، متولد 23 دسامبر 2002، در ونکوور، بریتیش کلمبیا، کانادا. او اصالتاً فرانسوی، آلمانی و یهودی دارد و پدرش اریک ولفهارد یک محقق بومی ادعای زمین است. ولفهارد در مدرسه کاتولیک تحصیل کرد و یک برادر به نام نیک دارد.

ولفهارد در سال 2014 اولین بازی و تلویزیون خود را در یک قسمت از “100” در نقش زوران انجام داد. در سال 2015، او نقش جوردی پینسکی را در یکی از قسمت‌های سریال «Supernatural» بازی کرد. در سال 2016، ولفهارد نقش اصلی خود را در نقش مایک ویلر در سریال «چیزهای عجیب» نتفلیکس به دست آورد. فین ولفهارد از آن زمان تا سال 2022 در 34 قسمت از سریال ظاهر شده است. در سال 2017، ولفهارد اولین فیلم بلند خود را با اقتباس از رمان استیون کینگ، “It” انجام داد، جایی که او نقش ریچی توزیر را بازی کرد.

فین ولفهارد (Finn Wolfhard) و میلی بابی براون

در سال 2018 با آژانس استعدادیابی CAA قرارداد امضا کرد. در سال 2018، او قبل از بازی در نقش ریچی توزیر در «It: Chapter Two» (2019) در «روزهای سگی» تایلر را بازی کرد. در همان سال او اولین کار مدلینگ خود را در کمپین پاییز/زمستان 2019 سن لورن انجام داد و سپس در «خانواده آدامز» صداپیشگی پاگزلی آدامز را بر عهده گرفت. فین ولفهارد همچنین صداپیشگی Player را در 32 قسمت از “کارمن ساندیه گو” از سال 2019 تا 2021 بر عهده داشت. این بازیگر اولین کارگردانی خود را در آگوست 2020 در “شیفت شب” انجام داد. در سال 2022، ولفهارد در فیلم‌های زیر «وقتی نجات دنیا را تمام کردی»، «افسانه اوچی» و «پینوکیو گیلرمو دل تورو» ظاهر شد.

ولفهارد به عنوان یک بازیگر با استعداد، روابط خود را خصوصی نگه می دارد. در ماه مه 2022، او رابطه خود را با السی ریشتر، هنرپیشه، تایید کرد. این جفت از سال 2021 با هم قرار دارند. ولفهارد موفقیت خود را با دوستان و خانواده به اشتراک می گذارد.


پیشنهادی: زندگی نامه میلی بابی براون  ***  زندگی نامه فلیسیتی جونز 


 

چرا ما فین ولفهارد را دوست داریم؟

1- او یک مدافع است
فین ولفهارد از اوتیسم و ​​کودکان بومی حمایت می کند. او همچنین مدافع چندین دلیل دیگر است.

2- او یک بازیگر بزرگ است
ولفهارد یک بازیگر خارق العاده است. او هر نقشی را که بازی می کند مجسم می کند.

3- او جوان است
ولفهارد بسیار جوان است و تمام زندگی خود را در پیش دارد. او نسبت به سن خود به موفقیت های زیادی دست یافته است.

 

5 واقعیت شگفت انگیز

1- اولین کارش
این بازیگر اولین شغل خود را از یک تبلیغ کریگزلیست دریافت کرد.

2- او گیتار می نوازد
فین ولفهارد گیتاریست اصلی گروه راک Calpurnia است.

3- او هم مدل می کند
Wolfhard مدل می کند و همچنین عمل می کند.

4- برادرش بازیگر است
برادر ولفهارد، نیک، صداپیشگی چندین انیمیشن را بر عهده داشته است.

5- او عاشق قورباغه است
در حالی که دیگران ممکن است گربه یا سگ را ترجیح دهند، ولفهارد قورباغه ها را دوست دارد.

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید