جستجو
Close this search box.

جسی آیزنبرگ | زندگی نامه + حقایق، آثار و عکس ها

زندگی نامه (بیوگرافی) جسی آیزنبرگ (Jesse Eisenberg) + آثار و عکس ها | جسی آدام آیزنبرگ در 5 اکتبر 1983 در نیویورک به دنیا آمد.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

جسی آیزنبرگ، متولد 5 اکتبر 1983، بازیگر و نویسنده نامزد جایزه اسکار است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش های اصلی در برخی از بزرگترین فیلم های هالیوودی و بلاک باسترها شهرت دارد. کارهای او شامل فیلم «اکنون می‌بینی» و دنباله آن و همچنین «شبکه اجتماعی» است که در آن نقش بنیانگذار متا مارک زاکربرگ را بازی کرد. جسی آیزنبرگ در کنار حرفه بازیگری پربار خود، در طول سال ها فعالیت نویسندگی فعالی نیز داشته است و در برخی از مشهورترین مجلات ایالات متحده منتشر شده است. او یکی از نمادین ترین بازیگران نسل خود است و ما به شما کمک خواهیم کرد. در ادامه با مجله قهرمان همراه باشید.

 جسی آیزنبرگ (Jesse Eisenberg)

زمینه

جسی آیزنبرگ را یکی از مشهورترین بازیگران نسل خود می دانند. او در برخی از تاثیرگذارترین بلاک باسترها و فیلم های سینمایی هالیوود ایفای نقش کرده و برخی از معتبرترین جوایز این صنعت را به دست آورده است. او به دلیل سبک منحصر به فرد خود در ارائه و توانایی باورنکردنی در سکونت در جزئیات شخصیت هایش شناخته شده است.

جسی آدام آیزنبرگ در 5 اکتبر 1983 در نیویورک به دنیا آمد. او در یک خانواده متوسط ​​بزرگ شد و به واسطه مادرش که یک طراح رقص است، از کودکی عشق خود را به بازیگری و اجرا کشف کرد. او 13 ساله بود که شروع به بازی در تئاترهای کوچک در اطراف زادگاهش کرد.

 جسی آیزنبرگ (Jesse Eisenberg)

در اوایل دهه 2000، آیزنبرگ شروع به بازی در نقش های کوچک در چندین آگهی تجاری و فیلم کرد. او سرانجام در سال 2005 در فیلم مستقل «ماهی مرکب و نهنگ» نقش مهمی ایفا کرد که اکران موفقی شد. در سال 2009، او در فیلم “Zombieland” بازی کرد که در نهایت به نقش موفقیت آمیز او تبدیل شد. حتی از اولین اجراهایش، ارائه و سخنرانی بی نظیر آیزنبرگ او را از بقیه متمایز می کرد. او بعداً به این سبک رسید.


پیشنهادی: زندگی نامه هنری کویل*** کیلین مورفی*** جنیفر لارنس


جسی آیزنبرگ در سال 2010 در فیلم «شبکه اجتماعی» بازی کرد که برای آن نامزدی جایزه اسکار شد و یکی از مهم‌ترین نقش‌های او شد. جسی آیزنبرگ در طول زندگی حرفه‌ای خود همواره نسبت به زندگی خصوصی خود بی‌اعتنا بوده است. با این حال او در سال 2017 ازدواج کرد و اولین پسرش در همان سال به دنیا آمد.

 

جوایز و دستاوردها

جسی اولین فیلم خود را در سال 2002 با بازی نیک در فیلم «راجر داجر» انجام داد. او برای این نقش جایزه بهترین بازیگر جدید را در جشنواره سن دیگو دریافت کرد.
“شبکه اجتماعی”، فیلمی در سال 2010 که جسی در آن نقش مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیس بوک را بازی کرد، به عنوان موفقیت بزرگ او در نظر گرفته می شود. او برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از هیئت ملی بررسی فیلم‌های سینمایی شد و نامزد بهترین بازیگر مرد در جوایز بفتا، گلدن گلوب و جوایز اسکار شد.
او در جشن شام افراد مشهور و حراج فانتزی کودکان در قلب، به نفع کودکان چرنوبیل مورد تقدیر قرار گرفت.

 

 

چرا ما جسی آیزنبرگ را دوست داریم؟

1- او بازیگر ماهری است
آیزنبرگ به خاطر سبک بازیگری خاص خود شناخته شده است. الگوهای منحصر به فرد ارائه و گفتار او، او را به یکی از پرطرفدارترین و با استعدادترین بازیگران جهان تبدیل کرده است. او نه تنها توانسته است با برخی از بهترین کارگردانان هالیوود کار کند، بلکه طرفداران وفاداری نیز به دست آورده است.

2- او چند استعداد است
آیزنبرگ علاوه بر اینکه یکی از بهترین بازیگران امروزی است، یک نوازنده و درامر با استعداد و نویسنده ای است. او قبل از پرداختن به سینما نقش های مهمی در تئاتر بازی می کرد.

3- او خوب خوانده است
یکی از ویژگی های متمایز آیزنبرگ این است که او یک خواننده هوس باز است و بسیاری از طرفداران خود را به خواندن تشویق می کند. او به عنوان یک بازیگر، بسیاری از کارهای خود را از طریق ادبیات و درک پویایی شخصیت ها اطلاع رسانی می کند.

 

5 واقعیت شگفت انگیز

1- او شبکه های اجتماعی ندارد
یکی از جالب ترین چیزهای آیزنبرگ این است که او علیرغم اینکه مارک زاکربرگ بنیانگذار فیس بوک را در یک فیلم به تصویر می کشد، از رسانه های اجتماعی استفاده نمی کند.

2- او حس موسیقیایی دارد
جسی آیزنبرگ در موسیقی مهارت دارد و از هشت سالگی درام می نوازد.

3- او با فن آوری آشناست
او یک بار با پسر عموی خود یک وب سایت بازی آنلاین به نام OneUpMe راه اندازی کرد.

4- او یک نویسنده منتشر شده است
آیزنبرگ در کنار بازیگری به نویسندگی پرداخته و چندین داستان کوتاه در مجلات مختلف منتشر کرده است.

5- او یک انسان دوست است
آیزنبرگ به خاطر فعالیت های خیریه و کمک های مالی خود شناخته شده است و به بسیاری از ابتکارات و انجمن های خیریه کمک کرده است.

 

فیلم های جسی آیزنبرگ

1. Zombieland (2009)
(ترسناک، علمی تخیلی، کمدی، ماجراجویی)

2. شبکه اجتماعی (2010)
(بیوگرافی، درام)

3. Now You See Me (2013)
(هیجان انگیز، جنایی، معمایی)

4. لیگ عدالت زک اسنایدر (2021)
(اکشن، ماجراجویی، فانتزی، علمی تخیلی)

5. ماهی مرکب و نهنگ (2005)
(کمدی، درام)

6. سرزمین ماجراجویی (2009)
(کمدی، عاشقانه، درام)

7. پایان تور (2015)
(درام، بیوگرافی)

8. هنر دفاع از خود (2018)
(کمدی)

9. Zombieland: Double Tap (2019)
(اکشن، کمدی، ترسناک)

10. Café Society (2016)
(کمدی، درام، عاشقانه)

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید