جستجو
Close this search box.

27 ویژگی چشمگیر یک شخصیت زن سیگما

ویژگی های استاندارد شخصیت زن سیگما چیست؟ | زن سیگما از "تنهایی" خود لذت می برد. او فوق‌العاده خونگرم است. از بیان افکار باز خود نمی ترسد.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

زن سیگما شخصیتی الکتریکی دارد اما از “تنهایی” خود لذت می برد. او فوق‌العاده خونگرم است، اما از بیان افکار باز خود نمی ترسد. و وقتی اوضاع سخت می شود، او درست در کنار شماست. اما یادگیری در مورد تیپ های شخصیتی سرگرم کننده است و گاهی اوقات بینش خود و دیگران را فراهم می کند. با مجله قهرمان همراه باشید.

 

زن سیگما چیست؟

سلسله مراتب اجتماعی و شخصیتی از اخلاق شناسی – مطالعه رفتار حیوانات – ناشی می شود.

در حقیقت، بیشتر اخلاق شناسان به مردم در مورد اعمال چارچوب های تسلط بر شرایط انسانی هشدار می دهند که از نظر عینی پیچیده تر از سایر جوامع پستانداران است.

اما در تعقیب حکمت وجود دارد – زیرا انسان ها به نوک زدن دستورات احترام می گذارند. (این که آیا آنها از نظر فرهنگی کاشته شده اند یا غریزی، بحث دیگری برای روز دیگری است.)

بحث در مورد تسلط اجتماعی معمولاً شامل آلفاها، بتاها، گاماها، امگاها، دلتاها و سیگماها می شود.

امروز، ما در حال مقابله با دومی هستیم – به طور خاص، زنان در این گروه.

پس زنان سیگما چگونه هستند ؟ به طور معمول، آنها:

اشکالی نداشته باشید که بر خلاف گروه باشید
از زمان زیادی در تنهایی لذت ببرید
برای تأیید اعتبار از سوی افراد دیگر ماهیگیری نکنید
نمی توان به هنجارهای “آداب معاشرت” اهمیت داد (آنها کاملاً بی تفاوت نیستند، اما همچنین ذهن خود را به خاطر چیزهای بی اهمیت از دست نمی دهند)
در نهایت، زنان سیگما خارج از تجزیه و تحلیل جریان اصلی عمل می کنند و به طور منظم در یک کهن الگوی تثبیت شده قرار نمی گیرند.

آنها نه رهبر هستند و نه پیرو، اما هیچ کس نمی تواند آنها را به عدم شناخت خود متهم کند.

 

ویژگی های زن سیگما

ویژگی های استاندارد شخصیت زن سیگما چیست؟ به طور خلاصه، سیگماها بدون نیاز و رقابت بسیار شبیه آلفا هستند.

 

1. او مستقل است

استقلال برای زنان سیگما مانند هوا حیاتی است. آنها خیلی ترجیح می دهند کارهای خود را به روش خود انجام دهند.

اغلب، زنان سیگما در محیط‌های اداری سنتی دوام زیادی ندارند – زیرا اختیارات و چارچوب‌های سلسله مراتبی به اندازه شیر ترش برای آنها جذاب است.

و استقلال او فراتر از اتاق های هیئت مدیره ظالمانه است. زنان سیگما معمولاً هیچ مشکلی برای بیرون رفتن برای صرف غذا، خوردن نوشیدنی به تنهایی یا تماشای یک فیلم ندارند.

(Sigma Logic: “شما نمی توانید در طول فیلم صحبت کنید، پس چرا با شخص دیگری بروید؟”)

 

2. او با دوستان و خانواده سوار یا بمیرد

زنان سیگما وقتی صحبت از دوستی به میان می‌آید، بیشتر بر کیفیت تمرکز دارند تا کمیت. آنها نیازی به گروه بزرگی از دوستان ندارند تا احساس کنند دوست داشتنی، امن و مطمئن باشند. در عوض، آنها برای ارتباطات عمیق ارزش قائل هستند.

آنها مراقب هستند که چه کسی را به “دایره اعتماد” خود راه می دهند، اما هنگامی که شما برش را انجام دهید، هرگز دوستی وفادارتر از یک سیگما نخواهید داشت.

اما مراقب باشید: در ثانیه ای که متوجه می شود شما پشت سر او در مورد او صحبت می کنید، بدون فکر کردن شما را از زندگی خود جدا می کند.

 

3. او شیک نیست (اما ممکن است شیک باشد)

چه چیزی در این فصل روی باند فرودگاه می آید؟ اگر پاسخ دقیقی می‌خواهید، از یک زن سیگما نپرسید (مگر اینکه مد مورد علاقه او باشد).

اکثر زنان با این تیپ شخصیتی به آخرین مدها علاقه ندارند. آن‌ها آنچه را که دوست دارند دوست دارند و می‌پوشند – چه از جدیدترین مجموعه‌های شانل یا از خط لباس‌های والمارت… حدوداً در سال 1987.

به خود زحمت ندهید که او را بابت ظاهرش شرمنده کنید. خارهای در نظر گرفته شده مستقیماً منعکس می شوند و حتی ثبت نمی شوند.

این بدان معنا نیست که زنان سیگما شیک نیستند. بسیاری هستند. اما احتمالاً آنها هم نمی دانند.

 

4. او کمی مرموز است

آیا خواندن او سخت است؟ غیر قابل پیش بینی؟

اگر چنین است، او به خوبی ممکن است یک سیگما باشد، زیرا آنها اغلب در ردایی از رمز و راز پوشیده شده اند. نه به شکلی ترسناک سیگماها به ندرت ناخوشایند هستند، اما ممکن است خود را در آنجا نشان ندهند و آنها را معمایی تر کند.

زن سیگما

 

5. او باهوش است اما مشتاق رهبری نیست

یکی از مهم ترین تفاوت های زنان سیگما و آلفا تمایل آنها به رهبری است. دومی آن را میل می کند، اما اولی معمولا اینطور نیست.

سیگماها اغلب به دلیل استعداد و فداکاری خود در موقعیت های رهبری قرار می گیرند، اما زمانی که فرماندهی می کنند، تمایل دارند کشتی های شل را اداره کنند.

یک دپارتمان تحت سیگما جایی است که همه می توانند در آن بدرخشند و پروتکل های سلسله مراتبی یک پیشنهاد صرف هستند. در عوض، آنها تمایل دارند تا کاپیتان تیم های مشترک باشند.

 

6. او می تواند ترسناک باشد

با روحیه سرکش و صراحت او، سیگماها می توانند ترسناک به نظر برسند. اما هنگامی که آنها را بشناسید، متوجه خواهید شد که آنها دورترین چیز از سلطه گری هستند.

در عوض، زنان سیگما مشتاق ایده‌ها هستند و مردم را تشویق می‌کنند تا وضعیت موجود را زیر سوال ببرند.

بسیاری از مردم این رویکرد را ناراحت کننده می دانند و حتی ممکن است از آن ناراحت شوند. از این گذشته، برخی از مردم دوست ندارند که دیدگاه ها و ارزش های آنها مورد بازرسی قرار گیرد.

 

7. او صریح است

در بین تمام تیپ های شخصیتی زن، سیگما ممکن است صریح ترین باشد. او آنچه را که می خواهد می گوید و آنچه را که می گوید معنا می کند – و در مورد آن عذرخواهی نمی کند.

او به دیدگاه‌های خود افتخار می‌کند، اما معمولاً در صورت ارائه اطلاعات معتبر جدید، مایل به تجدید نظر است.

زنان سیگما در مواجهه با قدرت از هم نمی پاشند و به تنهایی بایستند.

 

8. او مهربانی را بر موقعیت ترجیح می دهد

خانم های سیگما سطحی نیستند. آنها به چیزهایی که دیگران دارند طمع ندارند و ترجیح می دهند با یک فرد مهربان با دارایی های مادی کمی ارتباط برقرار کنند تا یک زاغی “موفق” وحشیانه.

همه فکر می‌کنند که مهربانی را بر مقام ترجیح می‌دهند، اما در حقیقت، تعداد کمی این کار را انجام می‌دهند. با این حال، این یک ویژگی رایج در بین زنان سیگما است.

آنها واقعاً دوست دارند دیگران نسبت به خودشان احساس شگفتی کنند و همیشه دلگرم کننده هستند.

 

9. زن سیگما ریسک می کند

برای وام گرفتن عبارتی از رابرت فراست، زنان سیگما راهی را انتخاب می‌کنند که کمتر سفر کرده‌اند و می‌توانند در حد افراطی بی‌ملاحظه باشند. آنها از ترک موقعیت های “ایمن” – چه رابطه یا شغل – نمی ترسند.

و این زنان قوی‌اندیش وقتی خطراتشان به پاداش تبدیل نمی‌شود، ناله نمی‌کنند. آنها خود را برمی دارند، گرد و غبار خود را پاک می کنند و به سمت تخته طراحی برمی گردند.

 

10. او قضاوت کننده نیست

اگر می خواهید تجربه کنید که عدم قضاوت در عمل چگونه است، با یک زن سیگما دوست شوید. آن‌ها توانایی استثنایی دارند که به مردم اجازه می‌دهند همان‌طور که هستند بدون نگاه انتقادی باشند.

علاوه بر این، آنها در قضاوت درباره افرادی که نمی شناسند، محتاط هستند و به طور غریزی احساس می کنند که انجام این کار فقط به کارما بد منجر می شود. به علاوه، آنها درک می کنند که ما هرگز داستان شخص دیگری را به طور کامل نمی دانیم.

زنان سیگما بر اساس این قانون زندگی می کنند که زندگی پیچیده است، اتفاقات تلخی رخ می دهد و همه ما اشتباه می کنیم.

این بدان معنا نیست که آنها نظرات قوی ندارند. سیگما قطعا این کار را می کند. اما آنها از آن دسته ای نیستند که در مورد دیگران فرضیاتی بسازند یا آنها را ناعادلانه قضاوت کنند.


پیشنهادی: تفاوت‌های بین مرد سیگما و نر آلفا که باید بدانید


 

11. او یک قلدر نیست

سعی کنید یک سیگما را قلدری کنید. او یا “تو را با کلمات می کشد” یا به تمسخر می پردازد و از آنجا دور می شود که انگار تو یک واعظ آزاردهنده پیاده رو هستی.

یک زن سیگما همیشه از خود دفاع می کند، حتی زمانی که ممکن است خطرناک باشد. علاوه بر این، توهین ها روی او تأثیر خوبی ندارند. آنها مانند آب از پشت اردک هستند.

 

12. او پر از کاریزما است اما درونگرا

یک جنبه منحصر به فرد شخصیت سیگما این است که هم کاریزماتیک و هم درونگرا است.

برخی از مردم نمی توانند سر خود را به دور تضاد ظاهری بپیچند.

اگر در این دسته قرار می گیرید، آن را به عنوان فردی در نظر بگیرید که وقتی وارد اتاق می شود همه چشم ها را به خود جلب می کند – نه لزوماً به این دلیل که نفس گیر هستند، بلکه به این دلیل که انرژی مغناطیسی و آسانی دارند.

در حالی که آلفاها از توجه لذت می برند، سیگماها نسبت به آن بی تفاوت هستند. حتی بسیاری از آن متنفرند. در نتیجه، برخی از سیگماها ترجیح می دهند زمانی را در خانه بگذرانند تا از چشم دیگران دوری کنند.

 

13. او استانداردهای شخصی قوی دارد

در موقعیت های حرفه ای، سیگماها در همکاری و سازش فوق العاده هستند. اما وقتی نوبت به زندگی شخصی آنها می‌رسد، سیگماها امتیازات زیادی را که در برابر دیدگاه‌ها و ارزش‌های آن‌ها قرار می‌گیرد، نمی‌کنند .

یک زن سیگما سخت تلاش می کند تا خود را بشناسد، و زمانی که کد را شکسته است، دیگر راه برگشتی وجود ندارد.

 

14. او یک فرد رسانه اجتماعی نیست

انتظار نداشته باشید که سیگماهایی را پیدا کنید که رسانه های اجتماعی را منفجر می کنند. ایده این است که برای شرکت در جلسه 30 ساله دبیرستان او فریبنده شود.

در حقیقت، آنها رسانه های اجتماعی را خسته کننده، کم عمق و اتلاف وقت می دانند. مطمئناً، او ممکن است حساب‌هایی داشته باشد، اما یک سیگما به ندرت پست می‌گذارد، و زمانی که پست می‌کند، معمولاً در مورد یک موضوع اجتماعی یا اعلامیه رویداد است.

خانم‌های سیگما برای ردیابی افراد دهه‌های قبل وقت صرف نمی‌کنند و مطمئناً سعی نمی‌کند افرادی را که قبل از ترک دبیرستان می‌شناخت تحت تأثیر قرار دهد.

 

15. او از نمایشنامه اجتناب می کند

اگر می خواهید یک زن سیگما را دفع کنید، درام بسازید. آنها در جهت مخالف پیچ می شوند.

وقتی درگیری سر زشت خود را نشان می‌دهد، زنان سیگما ترجیح می‌دهند که به جای اینکه بگذارند معطل بمانند و درام تولید کنند، با آن برخورد مستقیم داشته باشند.

او همچنین بحث های او را خسته کننده تر از رمان ویکتور هوگو می داند.

با طراوت، زنان سیگما همیشه اولین کسانی هستند که اشتباه می کنند. از نظر آنها، مسئولیت پذیری بهتر از این است که اجازه دهید چیزی از کنترل خارج شود.

 

16. او قاطعانه است

سیگماها خوب عمل نمی کنند. همانطور که گفته شد، آنها بسیار ساده هستند، که می تواند به عنوان قاطعانه ترجمه شود . از آنجایی که آنها از بازی‌های فکری مانند طاعون اجتناب می‌کنند و برای والس کم‌تصور صبر ندارند، سیگما مستقیماً به سر اصل مطلب می‌رود.

 

17. او در حال توسعه خود است

سیگماها در رقابت جدی هستند – با خودشان، نه با دیگران. این خانم های خارق العاده عاشق کار خودسازی و بهبود خود هستند.

این فداکاری می تواند آنقدر منحصر به فرد و شخصی باشد که برای جلوگیری از گرفتار شدن در چنگال رقابتی دیگران، رویاها و اهداف خود را با افراد دیگر به اشتراک نگذارند.

 

18. او دارای حس شوخ طبعی است

بیشتر زنان سیگما نه تنها حس شوخ طبعی توسعه یافته ای دارند، بلکه به راحتی می توانند به خود بخندند.

علاوه بر این، آنها جوک های بداخلاقی نمی گویند و از حساسیت های هوشمندانه و طنزآمیز لذت می برند.

 

19. او دلسوز است

دلسوزی کارت تلفن زن سیگما است. او کار را انجام داده است و می‌داند که چگونه به خودش و دیگران همدردی کند.

علاوه بر این، زنان سیگما بینش را در نظر گرفته اند، و آنها را قادر می سازد زمانی که افراد نیاز به درک بیشتری دارند، احساس کنند.

 

20. او قدرت را به چالش می کشد

از نظر حرفه ای، زنان با شخصیت سیگما تمایل دارند خارج از چارچوب های سلسله مراتبی عمل کنند. آنها اقتدار را تحمل می‌کنند، اما به سختی، و ترجیح می‌دهند برای خودشان کار کنند تا برای شخص دیگری اگر به آنها حق انتخاب داده شود.

آنها همچنین از موقعیت های معتبر در زندگی شخصی خود محافظت می کنند. تلاش برای استفاده از وضعیت برای تغییر سیگما به سرعت شما را به جایی نمی رساند.

 

21. او همه چیز را به عنوان یک درس بالقوه می بیند

یک زن سیگما تقریباً همه چیز را به عنوان یک درس بالقوه می بیند . وقتی همه چیز به سمت جنوب می رود، از لیموناد لیمو درست می کنند.

و این عادت آنها را به خوبی انجام می دهد، زیرا تعهد سیگما به یادگیری و رشد آنها را به افرادی باهوش، عملی و با روح تبدیل می کند.

 

22. او حسود نیست

همه آرزوهایی دارند. بخشی از شرایط انسان است.

اما تفاوت بین سیگماها و سایر تیپ های شخصیتی این است که سیگماها به ندرت اجازه می دهند “خواسته های” آنها به حسادت و تلخی تبدیل شود.

هنگامی که آشنایان و دوستان به دارایی ها می رسند و قبل از آنها به اهداف می رسند، سیگماها ناامید یا خشمگین نمی شوند. در عوض، آنها از موفقیت دیگران الهام می گیرند.

خانم‌های سیگما نیز چیزهای زیبا را تحسین می‌کنند، اما اگر نتوانند آن‌ها را داشته باشند، ناراحت نمی‌شوند.

در یک یادداشت رابطه، آخرین فردی که شما را در مورد معاشرت با دوستانتان آزار می دهد، یک سیگما است. اما اگر شروع به غفلت از او کردید، وقتی او شما را رها کرد تعجب نکنید.

 

23. او انعطاف پذیر است

تغییر می تواند برای انسان چالش برانگیز باشد، اما برای سیگما کمتر. مطمئناً، ممکن است ضربه هایی را تجربه کنند، اما توانایی قابل توجهی در تعویض دنده در صورت لزوم دارند.

آنها همچنین در مورد برنامه ها راحت هستند. سیگماس می‌داند که زندگی عادت دارد مانع شود و عرق نمی‌کنند.

 

24. او بسیار عمیق است

آیا زنی را می شناسید که بینی اش همیشه در کتاب یا پرده فرو رفته باشد؟ آیا او عاشق صحبت در مورد فلسفه و دیگر ایده های مفهومی بزرگ است؟

اگر چنین است، احتمالاً یک سیگما روی دستان خود دارید.

او زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد چیزها می کند و به همین دلیل، بسیار عمیق است . اگر می خواهید گفتگوی جالبی در مورد معنای زندگی داشته باشید، با دوست سیگما خود قرار ملاقات بگذارید.

 

25. او از هوش هیجانی بالایی برخوردار است

سیگماها نه تنها در بخش هوش تحصیلی دارای برکت هستند، بلکه معمولاً از هوش هیجانی بالایی نیز برخوردارند. آنها در خواندن افراد فوق العاده هستند و بسیار همدل هستند.

از آنجایی که آن‌ها کار را انجام داده‌اند و از نزدیک با تمام گوشه‌ها و گوشه‌ها – خوب و بد – آشنا هستند، سیگماها تمایل دارند تا دیگران را از شک و تردید بهره ببرند و کاری کنند که آنها تا حد امکان احساس راحتی کنند.

سیگما شنوندگان فعال و فعالی هستند که همیشه برای کسی که نیاز به شانه ای برای گریه کردن یا روح خویشاوندی برای تخلیه دارد، وقت می گذارند.

 

26. او صادق است (گاهی وحشیانه)

آیا سیگماها مانند بقیه دروغ های سفید کوچک می گویند؟ آره. اما این تا جایی است که تعارض آنها خم می شود. در واقع، بیشتر آنها فوق‌العاده صادق هستند – به طرز وحشیانه‌ای. اگر می خواهید حقیقت را بشنوید، از یک سیگما بپرسید.

اما افراد در این گروه بندی شخصیتی باید مراقب صداقت خود باشند. گاهی اوقات، آنها می توانند بایستند تا آن را کاهش دهند.

همه چیز نیازی به مطرح کردن و تجزیه و تحلیل نیست . چیزی به نام اجازه دادن به سگ های خواب وجود دارد که دروغ بگویند.

 

27. او از شایعات (و گرده افشان های آن) بیزار است.

شایعات بدخواهانه سمی است و زنان سیگما از آن و کسانی که آن را منتشر می کنند دور می مانند.

زنان در این خوشه شخصیتی از «آیا مهربان است؟ آیا حقیقت دارد؟ لازمه؟” کد رفتار

حتی اگر شایعات درست باشد، باز هم خودداری می‌کنند، زیرا می‌دانند که زندگی یک جانور است، همه چیز همیشه آنطور که به نظر می‌رسد نیست، و قضاوت بلیط یک طرفه برای کارمای بد است.

اگر بین شما و یک سیگما درگیری ایجاد شود، آنها به جای اینکه پشت سرتان حرف های بیهوده بزنند یا شایعه پراکنی کنند، مستقیماً برای حل آن به شما مراجعه می کنند.

 

شباهت بین شخصیت زن سیگما و مرد سیگما

در قلمروهای بی سر و صدا قدرتمند شخصیت، زنان سیگما برخی از ویژگی های کلیدی را با همتای مرد سیگما خود به اشتراک می گذارند.

هر دو برای استقلال خود ارزش زیادی قائل هستند و نیاز شدیدی به عضویت در یک گروه احساس نمی کنند. سیگماها رگه ای سرکش دارند و از پیروی از هنجارهای اجتماعی صرفاً به خاطر انطباق بیزارند. آنها به ضرب طبل خود رژه می روند.

به‌علاوه، زنان و مردان سیگما تمایل دارند درون‌نگر، تخیلی باشند و تمایل دارند خارج از چارچوب فکر کنند. آنها اغلب علایق و سرگرمی هایی دارند که آنها را از جمعیت متمایز می کند.

در حالی که آن‌ها از زمان تنهایی لذت می‌برند، سیگماها می‌توانند زمانی که بخواهند در محیط‌های اجتماعی رشد کنند. آنها ارتباطات معتبرتر و معنادارتر را به آشنایی های معمولی ترجیح می دهند.

مواردی که باید به عنوان یک زن سیگما به آنها توجه کرد
زنان سیگما استثنایی هستند. اما مانند هر تیپ شخصیتی، آنها نیز خطوط خطای خود را دارند. قابل ذکر است که زنان سیگما باید مراقب موارد زیر باشند:

  • طرد کردن : از آنجایی که سیگماها به سمت درامر خود حرکت می کنند، ممکن است از هنجارهای قابل قبول خارج شوند و در حاشیه جوامع خود باشند. (اما راستش را بگوییم، بیشتر آنها اهمیتی نمی‌دهند.)
  • بی احتیاطی : یک سیگما کنترل نشده و بدون پایه ممکن است به یک رگه بی پروا شیرجه بزند – اول سر.
  • انزوا : سیگماها لاک پشت های قهرمان هستند. آنها می توانند برای مدت طولانی اردک بکشند، که ممکن است برای دوستان و خانواده آزاردهنده باشد. می تواند به دلیل زمان زیادی که تنها باشد، بی تاب به نظر برسد
  • افسردگی : سیگماها بسیار شهودی و دلسوز هستند. به این ترتیب، وضعیت جهان اغلب آنها را از بین می برد و می تواند آنها را به افسردگی عمیق بکشاند.
  • سرسخت : زیاده روی یک چیز خوب عالی نیست. در دنیای سیگما، این ممکن است به لجاجت تبدیل شود. گاهی اوقات، آنها می توانند حفاری کنند و از تکان خوردن خودداری کنند.

 

افکار نهایی

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، دسته بندی های اجتماعی-سلسله مراتبی چارچوبی سرگرم کننده برای تعیین انگیزه ها و تیپ شخصیتی افراد فراهم می کند.

اما سعی کنید آن را خیلی جدی نگیرید – زیرا در واقعیت، همه ما هر روز شخصیت ها و رفتارهای متفاوتی را اتخاذ می کنیم. در واقع، ممکن است در محل کار خود یک امگا باشید و در غیر این صورت یک سیگما باشید.

 

منبع: سایت

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید