دوره کامل مدیریت محصول – از صفر تا صد

جامع ترین و کاملترین دوره مدیریت محصول | با ساخت یک محصول از ایده تا راه اندازی، مهارت های مرتبط مدیریت محصول را توسعه می دهید.

مشخصات این دوره:

  • مدرس: Finn Prietzel
  • زبان: اصلی (انگلیسی)
  • ترجمه: دارای زیرنویس فارسی
  • فرمت فایل‌های آموزشی: ویدیویی (MP4)
  • قسمت ها: دارای 103 قسمت
  • حجم کل فایل‌ها: 3.7 گیگابایت
  • کیفیت ویدیو: رزولوشن HD (720p)
  • مدت زمان دوره: 03:04:03
  • قسمت های بارگذاری شده : کامل شده

 

99 هزار تومان

این دوره برای مشترکین ویژه ما رایگان می باشد. شما می توانید بعد از تهیه اشتراک لینک های دانلود را در این صفحه مشاهده و دانلود نمایید.

  • زبان: اصلی (انگلیسی)
  • ترجمه: دارای زیرنویس فارسی
  • فرمت فایل‌ها: ویدیویی (MP4)
  • کیفیت ویدیو: رزولوشن HD (720p)
جامع ترین و کاملترین دوره مدیریت محصول | با ساخت یک محصول از ایده تا راه اندازی، مهارت های مرتبط مدیریت محصول را توسعه می دهید.

قیمت:

99 هزار تومان

این دوره برای مشترکین ویژه ما رایگان می باشد. شما می توانید بعد از تهیه اشتراک لینک های دانلود را در این صفحه مشاهده و دانلود نمایید.

  • زبان: اصلی (انگلیسی)
  • ترجمه: دارای زیرنویس فارسی
  • فرمت فایل‌ها: ویدیویی (MP4)
  • کیفیت ویدیو: رزولوشن HD (720p)

تعداد کاربران

400+

تعداد دانلودها

7000+

دسترسی آنی

100%

پخش در دستگاها

100%

رضایت مشتریان

100%

پشتیبانی حرفه ای

24 ساعته

توضیحات

آنچه یاد خواهید گرفت

  • فرآیند توسعه محصول end-to-end و نقش مدیریت محصول را درک می کنید.
  • با ساخت یک محصول از ایده تا راه اندازی، مهارت های مرتبط مدیریت محصول را توسعه می دهید.
  • چرخه عمر محصول و کاربرد جهانی آن را درک می کنید.
  • فرآیند توسعه محصول مدرن را که هم توسط شرکت‌ های Fortune 500 و هم توسط استارت‌ آپ‌ ها اتخاذ شده است، درک می کنید.
  • ایده های شایسته پیگیری و تخصیص منابع را شناسایی می کنید.
  • نقاط درد مشتری را کشف کرده و مشکلات اصلی محصول را ارزیابی می کنید.
  • رقبا را یافته و مقایسه می کنید و بین انواع آن ها تمایز قائل می شوید.
  • تحقیقات مؤثر در مورد کاربر، از جمله مصاحبه با مشتری و ساخت پرسونا را انجام می دهید.
  • بین وایرفریم ها، موکاپ ها و نمونه های اولیه تفاوت قائل می شوید.
  • وایرفریم ها را به طرز ماهرانه ای اسکچ کرده و آن ها را در سطح متوسط ​​ایجاد می کنید.
  • پرسوناهای کاربر را بر اساس داده کمی و کیفی توسعه می دهید.
  • اپیک ها و یوزر استوری ها را ایجاد کرده و تست های مختلف MVP را اجرا کنید.
  • متریک های محصول را با استفاده از فریمورک هایی مانند AARRR و HEART ارزیابی و پیگیری می کنید.
  • از چارچوب ها و ابزارهای کلیدی مانند تفکر طراحی، چابک و نگاشت سفر مشتری استفاده می کنید.
    نقشه راه محصول و ویژگی را ایجاد می کنید.
  • بک لاگ محصول را می سازید، ویژگی ها را اولویت بندی می کنید و سرعت تیم را برآورد می کنید.
    تفاوت بین توسعه چابک و آبشاری را درک می کنید.
  • با ذینفعان از جمله مهندسان، طراحان و مدیران اجرایی ارتباط موثر برقرار می کنید.
  • درباره مفاهیم توسعه نرم افزار، از APIs تا فریمورک های برنامه نویسی بینش هایی را کسب می کنید.
  • ایده پردازی راه حل را تمرین می کنید و تکنیک های اولویت بندی مسئله و راه حل را یاد می گیرید.
    ریسک های مرتبط با طراحی و توسعه راه حل را مدیریت می کنید.
  • ده تکنیک معمول نمونه سازی اولیه، از تست های fake door تا نمونه سازی بدون کد را بررسی می کنید.

 

توضیحات دوره

به عنوان بروزترین و جامع ترین دوره مدیریت محصول در یودمی، این برنامه با دقت طراحی شده تا شما را به مهارت ها، دانش و بینش های ضروری مورد نیاز برای یک حرفه موفق در مدیریت محصول مجهز کند.

 

آنچه خواهید آموخت:

  • چرخه عمر کامل محصول و کاربرد جهانی آن را درک می کنید.
  • به فرآیند توسعه محصول مدرن که هم شرکت های Fortune 500 و هم استارت آپ ها به آن پایبند هستند، مسلط می شوید.
  • بینش های ارزشمند را شناسایی می کنید و یاد می گیرید که چگونه منابع را به طور موثر تخصیص دهید.
  • نقاط درد مشتری را کشف کرده و به آن ها رسیدگی می کنید و مهارت های حل مشکل محصول خود را بهبود می بخشید.
  • تحقیقات کاربر از جمله مصاحبه های موثر با مشتری و توسعه پرسونا را به طور دقیق انجام می دهید.
  • بین وایرفریم ها، موکاپ ها و نمونه های اولیه تمایز قائل می شوید و آن ها را در سطح متوسط ​​ایجاد می کنید.
  • پرسوناهای کاربر را بر اساس داده کمی و کیفی توسعه می دهید.
  • یوزر استوری های جذاب ایجاد می کنید، چندین تست MVP را اجرا می کنید و متریک های محصول را به صورت استراتژیک ارزیابی می کنید.
  • در مورد توسعه چابک و آبشاری بینش هایی را کسب کرده و با ذینفعان ارتباط موثر برقرار می کنید.

 

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دوره کامل مدیریت محصول – از صفر تا صد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حراج!

دوره دانشگاه پولسازی اندرو تیت

Original price was: 180 هزار تومان.Current price is: 49 هزار تومان.

حراج!

دوره ذهن آهنین اندرو تیت با زیرنویس فارسی

Original price was: 190 هزار تومان.Current price is: 98 هزار تومان.

حراج!

دوره شخصیت شناسی جردن پیترسون

Original price was: 140 هزار تومان.Current price is: 85 هزار تومان.

حراج!

دوره زبان بدن اندرو تیت

Original price was: 90 هزار تومان.Current price is: 45 هزار تومان.

سوالات پر تکرار (FAQ)

دسترسی آنی به لینک های دانلود پس از خرید دوره یا تهیه اشتراک فراهم می باشد.

در صورت هرگونه مشکل می توانید به پشتیبانی از طریق تلگرام یا ثبت تیکت اقدام نمایید و ما سریعا پاسخ گوی شما خواهیم بود.

شما میتوانید با خرید این دوره دسترسی همیشگی داشته باشید یا میتوانید با تهیه اشتراک به مدت محدود چند ماهه دسترسی به همه دوره های سایت داشته باشید.

بهتر است برای دانلود از نرم افزار هایی نظیر دانلود منیجر استفاده کنید تا دانلود با سرعت بالا و کامل انجام شود

بله، چون ما از سرویس هاست ایرانی استفاده می کنیم، دانلود همه دوره های سایت نیمه بها می باشد.

برای دیدن لینک ها باید اشتراک تهیه کرده و وارد حساب کاربری تون شده باشید.