دوره تسلط به بینش مشتری

این دوره استراتژی های پیشرفته در روانشناسی، تحلیل و ارتباط با مشتری را ارائه می دهد تا مشتریان خود را درک کنید و تسلط به بینش مشتری پیدا کنید.

مشخصات این دوره:

  • مدرس: Corey Gray
  • زبان: اصلی (انگلیسی)
  • ترجمه: دارای زیرنویس فارسی
  • فرمت فایل‌ها: ویدیویی (MP4)
  • قسمت ها: دارای 30 قسمت
  • حجم کل فایل‌ها: 2.1 گیگابایت
  • کیفیت ویدیو: رزولوشن HD (720p)
  • مدت زمان دوره: 02:06:30
  • قسمت های بارگذاری شده : کامل

 

99 هزار تومان

این دوره برای مشترکین ویژه ما رایگان می باشد. شما می توانید بعد از تهیه اشتراک لینک های دانلود را در این صفحه مشاهده و دانلود نمایید.

  • زبان: اصلی (انگلیسی)
  • ترجمه: دارای زیرنویس فارسی
  • فرمت فایل‌ها: ویدیویی (MP4)
  • کیفیت ویدیو: رزولوشن HD (720p)
این دوره استراتژی های پیشرفته در روانشناسی، تحلیل و ارتباط با مشتری را ارائه می دهد تا مشتریان خود را درک کنید و تسلط به بینش مشتری پیدا کنید.

قیمت:

99 هزار تومان

این دوره برای مشترکین ویژه ما رایگان می باشد. شما می توانید بعد از تهیه اشتراک لینک های دانلود را در این صفحه مشاهده و دانلود نمایید.

  • زبان: اصلی (انگلیسی)
  • ترجمه: دارای زیرنویس فارسی
  • فرمت فایل‌ها: ویدیویی (MP4)
  • کیفیت ویدیو: رزولوشن HD (720p)

تعداد کاربران

400+

تعداد دانلودها

7000+

دسترسی آنی

100%

پخش در دستگاها

100%

رضایت مشتریان

100%

پشتیبانی حرفه ای

24 ساعته

توضیحات

این دوره استراتژی های پیشرفته در روانشناسی، تحلیل و ارتباط با مشتری را ارائه می دهد تا مشتریان خود را درک کنید و تسلط به بینش مشتری پیدا کنید.

 

آنچه یاد خواهید گرفت

  1. یاد بگیرید چگونه پرسونای مشتری که عمیقا با تمایلات و دغدغه های مخاطب شما هماهنگ است را ایجاد کنید.
  2. از قدرت محرک های عاطفی در بازاریابی استفاده کنید تا ارتباط قانع کننده ای با مشتری ایجاد کنید.
  3. تست A B را برای بهینه سازی کمپین های بازاریابی و ارتقای نرخ تبدیل انجام دهید.
  4. از ابزارهای پیشرفته تحلیل داده برای استخراج بینش های قابل اجرا از داده مشتری استفاده کنید.
  5. پیشنهادات شخصی محصول را توسعه دهید که موجب شوق مشتریان و ایجاد فروش می شوند.
  6. شیوه های اخلاقی جمع آوری داده را پیاده سازی کنید تا اعتماد و وفاداری برای مخاطب خود ایجاد کنید.
  7. نقشه های سفر مشتری پویا ایجاد کنید که مشتریان را به آرامی به تعاملاتشان با برند شما هدایت می کنند.
  8. ارزش طول عمر مشتری را اندازه گیری کنید تا بخش های با ارزش بالا را برای بازاریابی متناسب در اولویت قرار دهید.
  9. از هوش مصنوعی در تحلیل مشتری استفاده کنید تا در روندهای در حال تکامل بروز باشید.
  10. یک فرهنگ همدلی در سازمان خود پرورش دهید تا رضایت مشتری را در اولویت قرار دهید.
  11. چالش های ارتباط بین فرهنگی را برای توسعه پایگاه مشتری جهانی خود هدایت کنید.
  12. حلقه های بازخورد بلادرنگ را پیاده سازی کنید تا تعامل با مشتری را دائما سازگار کرده و بهبود بخشید.
  13. نقاط تماس کلیدی مشتری را برای بهینه سازی تلاش های بازاریابی و پشتیبانی شناسایی کنید.
  14. از تکنیک های داستان سرایی برای ایجاد روایات قانع کننده که برای مخاطب شما طنین انداز است، استفاده کنید.
  15. اصول اقتصاد رفتاری را برای تاثیرگذاری مثبت روی تصمیم گیری مشتری اعمال کنید.
  16. از تحلیل احساسات برای سنجیدن احساسات مشتری و ارائه پاسخ متناسب به صورت موثر استفاده کنید.
  17. یک ساختار سازمانی مشتری مدار پیاده سازی کنید تا نوآوری متمرکز بر مشتری ایجاد کنید.
  18. دوراهی های اخلاقی حریم خصوصی داده را هدایت کنید تا استفاده مسئولانه از داده مشتری را تضمین کنید.
  19. در فناوری های نوظهور مانند AI و بلاک چین برای بینش های آینده نگر مشتری بروز بمانید.
  20. ROI ابتکارات بینش های مشتری را اندازه گیری کرده و نمایش دهید تا buy-in رهبری و منابع را ایمن سازی کنید.

 

پیش نیازهای دوره

  • بدون نیاز به تجربه قبلی – به یک اندازه برای افراد مبتدی و متخصصان با تجربه مناسب است.
  • سواد اولیه کامپیوتر – آشنایی با استفاده از کامپیوتر و مرورگرهای اینترنت
  • کنجکاوی شدید – تمایل به درک رفتار مشتری و بهبود تعامل
  • دسترسی به اینترنت – اتصال اینترنت قابل اطمینان برای مباحث آنلاین دوره
  • تمایل به یادگیری – ذهنیتی باز برای بررسی مفاهیم و استراتژی های جدید
  • درک اولیه از کسب و کار – کمی دانش در مورد اصول کسب و کار مفید است.
  • دسترسی به کامپیوتر یا گوشی هوشمند – دستگاهی برای دسترسی به محتوای دوره
  • تعهد زمانی – تعهد به تکمیل دوره با سرعت خودتان
  • علاقه به بازاریابی و تعامل با مشتری – اشتیاق برای بهبود روابط مشتری
  • مهارت زبان انگلیسی – محتوای دوره به زبان انگلیسی ارائه می شود.

 

توضیحات دوره

این دوره سرمایه گذاری در آینده کسب و کار و رشد حرفه ای شما است. هر درس به شما این قدرت را می دهد که در ارتباط با مشتریان خود موثرتر، همدل تر و تاثیرگذارتر شوید و شما را در این دنیای همیشه در حال تکامل تعامل با مشتری متمایز می کند.

 

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

  • کارآفرینان – بینش هایی برای رشد کسب و کار خود با درک عمیق مشتریان خود بدست آورید.
  • متخصصان بازاریابی – مهارت های خود را برای ایجاد استراتژی های موثر تعامل با مشتری بهبود بخشید.
  • رهبران کسب و کار – با هماهنگ کردن محصولات و خدمات با انتظارات مشتری، موفقیت ایجاد کنید.
  • نمایندگان فروش – تعاملات خود با مشتری را بهبود بخشید و عملکرد فروش را ارتقا دهید.
  • دانشجویان و افرادی که می خواهند شغل خود را تغییر دهند. – مهارت های ارزشمندی برای یک شغل در بازاریابی و روابط با مشتری یاد بگیرید.

 

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دوره تسلط به بینش مشتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالات پر تکرار (FAQ)

دسترسی آنی به لینک های دانلود پس از خرید دوره یا تهیه اشتراک فراهم می باشد.

در صورت هرگونه مشکل می توانید به پشتیبانی از طریق تلگرام یا ثبت تیکت اقدام نمایید و ما سریعا پاسخ گوی شما خواهیم بود.

شما میتوانید با خرید این دوره دسترسی همیشگی داشته باشید یا میتوانید با تهیه اشتراک به مدت محدود چند ماهه دسترسی به همه دوره های سایت داشته باشید.

بهتر است برای دانلود از نرم افزار هایی نظیر دانلود منیجر استفاده کنید تا دانلود با سرعت بالا و کامل انجام شود

بله، چون ما از سرویس هاست ایرانی استفاده می کنیم، دانلود همه دوره های سایت نیمه بها می باشد.

برای دیدن لینک ها باید اشتراک تهیه کرده و وارد حساب کاربری تون شده باشید.