جستجو
Close this search box.

آلبا باپتیستا | بیوگرافی، سن، وزن، قد، روابط

بیوگرافی آلبا باپتیستا | او در پرتغال به دنیا آمد. او در سال 2021 با کریس ایوانز شروع به ملاقات کرد و در 2023 ازدواج کردند.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Pinterest

فهرست مطالب

آلبا باتیستا یک بازیگر برجسته پرتغالی، مدل، مخاطب رسانه های اجتماعی، چهره رسانه ای، شخصیت تلویزیونی و مخاطب اینترنتی است. او در سراسر کشور به دلیل مهارت های بازیگری متفاوتش شناخته شده است. بگذارید به شما بگویم که باپتیستا در نتیجه حضورش در سریال «راهبه جنگجو» نتفلیکس که اولین او به زبان انگلیسی بود به شهرت رسید. او همچنین در چندین فیلم و سریال پرتغالی ظاهر شده است.

آثار او عبارتند از Jardins Proibidos، Filha da Lei، A Criacao، Linhas de Sangue و بسیاری دیگر. آلبا در حال حاضر روی تعدادی پروژه کار می کند از جمله Campo de Sangue، Mrs. Harris Goes to Paris، Bodyhackers و Dulcineia. باپتیستا در ژانویه 2022 پس از گزارش هایی مبنی بر قرار ملاقات او با کریس ایوانز به شهرت رسید.

 

ارزش خالص آلبا باپتیستا چقدر است؟ حقوق، درآمد

آلبا باپتیستا و خانواده اش در مجلل زندگی می کنند. او با پدرش در یک اتاق زندگی می کند، اما فضای خودش را دارد. خانه او با آثار هنری، گیاهان و نقاشی های زیبا آراسته شده است. او همچنین یک باغ کوچک در حیاط خانه خود دارد زیرا از طبیعت لذت می برد. او همچنین یک ماشین طراح، یک گوشی و چند مورد دیگر دارد.

باپتیستا به ندرت در مورد درآمد و سبک زندگی خود در سایت های شبکه اجتماعی خود لاف می زند. او زندگی ساده اما شادی دارد. مدلینگ، بازیگری، فیلم، آگهی های بازرگانی و تبلیغات، حرفه های پردرآمدی برای او هستند. در مقیاس بزرگ، دارایی خالص او بین 2 تا 3 میلیون دلار تخمین زده می شود

 

آلبا باپتیستا- تولد، سن، قومیت، خواهر و برادر، تحصیلات

باپتیستا فردی خصوصی است که از افشای بیش از حد خود برای طرفدارانش اجتناب می کند. طبق گمانه زنی ها، تولد او 10 جولای است. والدینش در سال 1997 در لیسبون پرتغال از او به دنیا استقبال کردند. از سال 201، او 24 ساله است. اجازه دهید به شما بگویم که او تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در یک مدرسه خصوصی در همان نزدیکی از او گرفت. او بعداً از یک دبیرستان برجسته فارغ التحصیل شد. او علاوه بر تحصیلات دبیرستانی، طبق گزارشات، در کلاس های بازیگری نیز شرکت کرد. او چیزی در مورد موسسات آموزشی یا رشته تحصیلی خود فاش نکرده است.

وقتی صحبت از زندگی شخصی او به میان می آید، باپتیستا کم کم نشان می دهد. او همچنین هیچ عکسی از خودش به پدر و مادرش نشان نداده است. پس از تحقیقات فراوان در شبکه های اجتماعی مختلف متوجه شدیم که نام پدرش لوئیز باپتیستا و نام مادرش السا باپتیستا است. پدر او، طبق صفحه فیس بوک او، مدیر سایت در زیمنس AG است و در رشته مهندسی فارغ التحصیل شده است. از طرف دیگر، مادرش قبل از خانه دار شدن در برزیل مترجم بود.

او بزرگ‌ترین سه برادر و خواهر است. نام برادرش رناتو باپتیستا و نام خواهرش آنا لوئیزا باپتیستا است. خواهر او نیز به بازیگری و مدلینگ علاقه دارد. پدر آلبا نیز تصاویری از خانواده او در شبکه های اجتماعی منتشر کرد. طبق گزارش ها، مادر باپتیستا اصالتاً پرتغالی است در حالی که پدرش برزیلی الاصل است. بر این اساس او از قومیت مختلط است. با این حال، او مسیحی است و یک شهروند پرتغالی است.

 


نورا فاتحی | زندگی نامه + حقایق، آثار و عکس ها


 

آلبا باپتیستا- رابطه، دوست پسر

آلبا باپتیستا یک خانم جوان زیبا است. طبق ادعاهای ویروسی، او با یک بازیگر آمریکایی به نام کریس ایوانز قرار می گیرد. مردم به دلیل اینکه یکدیگر را در اینستاگرام فالو می کنند و برخی از پست های یکدیگر را لایک می کنند، در مورد روابط خود حدس می زنند. کریس ایوانز حدود 16 سال از آلبا بزرگتر است. همچنین این دو در مورد رابطه خود هیچ اظهار نظری علنی نکرده اند، بنابراین صرفا یک شایعه است.

آلبا پیش از این با لوکاس براوو، بازیگر سرشناس پاریسی مرتبط بود. بر اساس پلتفرم های رسانه های اجتماعی او، وضعیت فعلی رابطه باپتیستا مجرد است. او کاملاً وقف حرفه بازیگری خود است و آرزو دارد بهترین بازیگر زن تمام دوران باشد. او همچنین چندین عکس با بهترین دوستش جاستین آموریم به اشتراک گذاشته است.

 

حرفه حرفه ای آلبا باوتیستا

باپتیستا در دوران نوجوانی تصمیم گرفت بازیگر شود. زمانی که 16 ساله بود، شروع به شرکت در کلاس های بازیگری و کار در صنعت سرگرمی کرد. بگذارید به شما بگویم که او در سال 2012 در فیلم کوتاه “Amanhém um Novo Dia” به عنوان یک بازیگر نقش اول را بازی کرد. خود آلبا در سال 2014 نقش اصلی راکل را در فیلم کوتاه میامی بازی کرد.

از آن زمان به بعد، آلبا باپتیستا درخواست های زیادی برای فیلم ها و سریال های تلویزیونی دریافت کرد. اجازه دهید به شما اطلاع دهم که او از سال 2014 تا 2015 در سریال “Jardins Proibidos” نقش اینس کوریا را بازی کرد. او همچنین در برنامه های تلویزیونی مانند Madre Paula، Filha da Lei، A Impostora، Jogo Duplo و دیگران ظاهر شد.

او در سال 2020 پس از بازی در نقش آوا در سریال «راهبه جنگجو» نتفلیکس به شهرت رسید. باپتیستا همچنین در فیلم هایی مانند Linhas de Sangue، Imagens Proibidas، Patrick، The Child و غیره ظاهر شده است. باپتیستا در اوایل سال 2022 در فیلم “هیچ وقت اتفاق نیفتاده” ماریا را بازی کرد.

 

جدیدترین دوره ها​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه فردی
دوره های توسعه فردی
کسب و کار
دوره های کسب و کار
روانشناسی
دوره های روانشناسی
مراقبه - یوگا
دوره های مدیتیشن
دوره های یوگا
زندگی نامه
لینکدونی
مطالب پر بازدید