مجله کسب و کار

۱۲ مهارت ارتباط کلامی برای زندگی روزمره

۱۲ مهارت ارتباط کلامی برای زندگی روزمره

ارتباط کلامی مؤثر، مهارتی اساسی است که رشد شخصی و حرفه‌ای را افزایش می‌دهد. این مهارت شما را قادر می‌سازد تا ایده‌ها و احساسات خود را به طور واضح و مؤثر بیان کنید. همچنین می‌تواند به تقویت روابط و همکاری‌های قوی کمک کند که در داخل و خارج از محیط کار ضروری هستند. بررسی تفاوت بین ارتباط کلامی و غیرکلامی می‌تواند به شما کمک کند تا ارتباط مؤثرتری برقرار کنید.

ادامه مطلب »
13 ویژگی یک کارآفرین موفق

13 ویژگی یک کارآفرین موفق

هرکسی می‌تواند یک کسب‌وکار راه‌اندازی کند، اما داشتن ویژگی‌های یک کارآفرین موفق می‌تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید. برخی از افراد با وجود چالش‌هایی که کارآفرینی می‌تواند به همراه داشته باشد، مانند رقابت شدید، توسعه یک استراتژی بازاریابی مؤثر، و به دست آوردن سرمایه‌های راه‌اندازی، به خوداشتغالی پیشرفت می‌کنند. برای دیگران، جزئیات و تدارکات راه‌اندازی سرمایه‌گذاری خود می‌تواند بسیار دشوار باشد. خبر خوب این

ادامه مطلب »
9 مهارت مربیگری که هر رهبر به آن نیاز دارد

9 مهارت مربیگری که هر رهبر به آن نیاز دارد

با مجله قهرمان همراه باشید و بیایید مهارت های مربیگری ضروری برای رهبران را تجزیه کنیم: رهبری فراگیر یکی از مهم‌ترین مهارت‌های مربیگری که یک رهبر می‌تواند ایجاد کند، مهارت‌های رهبری فراگیر است. یک رهبر خوب باعث می شود همه کارکنان احساس تعلق عمیقی داشته باشند. یک رهبر فراگیر سطحی از خودآگاهی ایجاد می کند تا به تعصبات خود چه ناخودآگاه و چه ضمنی رسیدگی کند. در پایان، مهارت‌های رهبری

ادامه مطلب »
نحوه حضور اجرایی در 8 مرحله

نحوه حضور اجرایی در 8 مرحله

همانطور که برای بهبود حضور مدیران کار می کنید، ویژگی های کلیدی برای رهبری موثرتر یک شرکت یا تیم، مدیریت موانع و دستیابی به اهداف خود را یاد می گیرید. ایجاد یک حضور اجرایی کار می‌خواهد، اما می‌توانید ویژگی‌های لازم برای رهبر شدن را توسعه دهید. در ادامه با مجله قهرمان همراه باشید.   7 ویژگی حضور اجرایی حضور اجرایی توانایی شما برای تبدیل شدن به یک رهبر موثر با

ادامه مطلب »
نحوه مذاکره: 10 نکته برای مذاکره موثر

نحوه مذاکره: 10 نکته برای مذاکره موثر

مذاکره یک مهارت اساسی است که نقش مهمی در زندگی شخصی و حرفه ای دارد. چه در حال مذاکره با یک پیشنهاد شغلی، چه قراردادی یا حل و فصل اختلافات باشید، مهارت های قوی در مذاکره می تواند به شما کمک کند تا به توافقی سودمند برسید. در حالی که برخی افراد به طور طبیعی در چانه زنی ماهر به نظر می رسند، حقیقت این است که هر کسی می

ادامه مطلب »
کار عمیق: چیست و چگونه آن را در زندگی خود بگنجانید

کار عمیق: چیست و چگونه آن را در زندگی خود بگنجانید

اگر تا به حال احساس کرده اید که به شدت روی یک فعالیت متمرکز شده اید، احتمالاً حالت کار عمیق را تجربه کرده اید. شاید در حین انجام یک کار متوجه نشده باشید که چقدر زمان گذشته است. یا شاید سطح درگیری شما در کار بود که شما را شگفت زده کرد. در هر صورت، این توانایی در جلوگیری از حواس پرتی نشانه کار عمیق است. تسلط بر کار عمیق

ادامه مطلب »

راه های اثبات شده برای اینکه یک رهبر الهام بخش در هر کجا باشید

همه ما افرادی داریم که به ما الهام می‌دهند. از اعضای خانواده گرفته تا مورخان مشهور، کسانی هستند که ما را پر از اشتیاق می کنند و ما را به انجام کارهای بیشتر در زندگی خود وادار می کنند. اما برای اینکه خودتان فردی الهام بخش باشید چه چیزی لازم است؟ چگونه می توانید یک رهبر الهام بخش برای اطرافیان خود باشید؟ به ویژه در محل کار، الهام بخشی عنصر

ادامه مطلب »
سوگیری خودخواهانه ما را با سرزنش عوامل خارجی و نسبت دادن نتایج موفقیت آمیز به مهارت ها و ویژگی های مثبت خود از نتایج منفی سوق می دهد.

تعصب خودخواهانه چیست و 6 نکته برای غلبه بر آن

سوگیری خودخواهانه یعنی چه؟ تعصب خودخواهانه این اصطلاح به افرادی اطلاق می شود که موفقیت های خود را با نسبت دادن آنها به عوامل درونی مانند مهارت ها و استعدادها توجیه می کنند. برعکس، آنها شکست های خود را با سرزنش عوامل بیرونی مانند شانس توجیه می کنند. به عبارت دیگر، ما تمایل داریم که اعتبار موفقیت‌هایمان را بپذیریم و دیگران را به‌خاطر شکست‌هایمان (یا شرایطمان در زمانی که اوضاع

ادامه مطلب »
5 مدل تصمیم گیری و زمان استفاده از آنها را کشف کنید

5 مدل تصمیم گیری و زمان استفاده از آنها را کشف کنید

شما احتمالاً هنگام تصمیم گیری یک روش پیشرو دارید.ممکن است فهرست دقیقی از مزایا و معایب ایجاد کنید، آن را با یک دوست صحبت کنید، یا تیم خود را برای یک جلسه طوفان فکری گرد هم بیاورید. هر کدام را که انتخاب می کنید نشان دهنده مدل تصمیم گیری ترجیحی شما است. اما انتخاب های مختلف به استراتژی های حل مسئله منحصر به فرد نیاز دارند . دانستن نحوه استفاده

ادامه مطلب »
15 راه برای مدیریت خشم در محل کار

15 راه برای مدیریت خشم در محل کار

در چشم انداز حرفه ای امروز، مواجهه با لحظات ناامیدی یا عصبانیت در محل کار غیر معمول نیست. مدیریت خشم در محل کار چه یک اتفاق یکباره باشد و چه یک الگوی تکرار شونده، برای ابراز موثر احساسات و حفظ یک تجربه کاری مثبت بسیار مهم است. با این حال، یافتن راه‌های موثر برای کنترل خشم در محل کار می‌تواند چالش برانگیز باشد. ناامیدی می تواند ناشی از موقعیت های

ادامه مطلب »
کسب و کار
روانشناسی
موفقیت
مراقبه - یوگا
زندگی نامه