جستجو
Close this search box.

مجله مدیریت و رهبری

فضای شخصی یک نشانه مهم ارتباط غیرکلامی است. فاصله ای که یک فرد بین شما ایجاد می کند و حفظ می کند اغلب نشان دهنده سطح راحتی او است.

فضای شخصی چیست؟ معنی آن را یاد بگیرید

برای فضای شخصی این را تصور کنید: در گوشه ای ساکت از دفتر صندلی می گیرید. روی میز، یک فنجان اسپرسو و لپ‌تاپ خود دارید، در حالی که وظایف را برای یک مهلت آتی انجام می‌دهید. یک همکار می آید و در کنار شما – درست در کنار شما – می زند. ممکن است شما از آن آگاه نباشید، اما زبان بدن شما ناراحتی یا ناامیدی شما را نشان می

ادامه مطلب »
چگونه بر اضطراب صحبت کردن در جمع غلبه کنیم | ترس اضطراب سخنرانی در جمع حتی بر افراد با اعتماد به نفس نیز تأثیر می گذارد - و قابل کنترل است.

با این 10 نکته بر اضطراب سخنرانی خود غلبه کنید

نظر و تخصص شما مهم است، بنابراین زمانی که اعصاب سخنرانی در جمع شما را ناامید می کند، می تواند ناامید کننده باشد. شاید قلبتان به تپش بیفتد و از کلماتتان غافل شوید، یا بیشتر زمان ارائه خود را به این امید سپری کنید که هیچ کس سؤالی نپرسد. ترس اضطراب سخنرانی در جمع یک تجربه رایج است که حتی بر افراد با اعتماد به نفس نیز تأثیر می گذارد

ادامه مطلب »
چگونه دو شغل را متعادل کنیم | یادگیری نحوه مدیریت همزمان دو شغل آسان نیست، اما اگر انتخاب مناسبی برای شما باشد، ارزش زمان و تلاش را دارد.

یاد بگیرید چگونه دو شغل را همزمان مدیریت کنید

آیا از شغل فعلی خود راضی هستید، اما ای کاش پول بیشتری به دست می آورید؟ یا وقت خالی خود را در اختیار دارید تا به بهبود مهارت های حرفه ای خود اختصاص دهید؟ پیشرفت شغلی شما همیشه به معنای ارتقاء نیست – می تواند به معنای انتخاب شغل دوم باشد. انتخاب شغل دوم تعهد کمی نیست. در مواقع عدم اطمینان اقتصادی و افزایش استعفاها ، حتما قبل از امضای

ادامه مطلب »
قدرت پاداش، قدرت رسمی است که به یک رهبر کاری داده می شود تا به سایر کارمندان پاداش بدهد. | چگونه از قدرت پاداش به طور موثر استفاده می کنید؟

قدرت پاداش در محل کار و نحوه ایجاد انگیزه در کارکنان

چرا هر روز صبح بیدار می شوید تا سر کار بروید؟ نیروهای محرک پشت اقدامات شما در محل کار چیست؟  بر اساس تئوری انگیزه، افراد با انگیزه انگیزشی برانگیخته می شوند. رفتارهای ما ناشی از تمایل به پاداش های بیرونی است. قدرت پاداش نوع مهمی از قدرت است که رهبران می توانند از آن برای درگیر نگه داشتن تیم خود و شاد نگه داشتن آنها در محل کار استفاده کنند

ادامه مطلب »
فرسودگی شغلی چیست و چه عواملی باعث آن می شوند | انواع فرسودگی و مراحل آن کدامند| اثرات فرسودگی می تواند زندگی شخصی و خانگی شما را خراب کند.

علائم فرسودگی شغلی – و چه باید کرد در مورد آن

هزینه بالای موفقیت، فرسودگی شغلی را به عنوان «از بین رفتن انگیزه یا انگیزه توصیف می‌کند، به‌ویژه زمانی که وفاداری فرد به یک علت یا رابطه نمی‌تواند نتایج مطلوب را ایجاد کند». این تعریف قطعاً نتیجه فرسودگی شغلی را در بر می گیرد، اما چیز زیادی در مورد احساس فرسودگی نمی گوید. با مجله قهرمان همراه باشید. فرسودگی شغلی با سه علامت اصلی مشخص می شود: کمبود انگیزه عدم لذت

ادامه مطلب »
11 مهارت ارتباطی رهبری موثر | برجسته کردن مهارت های رهبری خود در مصاحبه | اگر به تیم خود اهمیت می دهید و متعهد هستید که یک رهبر عالی باشید

۱۱ مهارت ارتباطی که هر رهبر باید داشته باشد

چند چیز بدتر از مدیری وجود دارد که خوب ارتباط برقرار نمی کند. در بهترین حالت، منجر به سردرگمی در بین تیم می شود – و در بدترین حالت، منجر به جابجایی بالای کارکنان و یک محیط کاری سمی می شود. اگر به تیم خود اهمیت می دهید و متعهد هستید که یک رهبر عالی باشید، اولویت دادن به نحوه برقراری ارتباط با همکارانتان اهمیت دارد. این به اعضای تیم

ادامه مطلب »
کسب و کار
روانشناسی
موفقیت
مراقبه - یوگا
زندگی نامه