جستجو
Close this search box.

مجله بازاریابی و فروش

مدیران فروش مسئول موفقیت و پیشرفت نمایندگان فروش در تیم های فروش خود و عملکرد خود تیم هستند. یک مدیر فروش عالی به پیش بینی دقیق وسواس دارد.

آنچه مدیران فروش انجام می دهند و ویژگی هایی که برای موفقیت نیاز دارند

مدیران فروش، مانند سایر مدیران خط مقدم در همه جا، وظیفه دارند که ترکیبی جدید را کارآمد کنند. این چشم انداز جدید فروش بسیار بیشتر از سهمیه بندی و سخنرانی های انگیزشی است. مدیران باید به طیفی از مهارت‌ها متمایل شوند که ممکن است قبلاً روی آنها تمرکز نکرده باشند تا بهترین پشتیبانی از تیم خود داشته باشند. در این مقاله از مجله قهرمان، به این می‌پردازیم که مدیریت فروش

ادامه مطلب »
روش های پاسخ گویی به اعتراض ها و ایراد ها | رایج ترین انواع اعتراضات فروش چیست و چگونه عمل کنیم تا فروش بیشتری داشته باشیم

تکنیک هایی برای پاسخ به اعتراض مشتریان و فروش را مؤثرتر ببندید

مهم نیست که محصولات و خدمات شما چقدر غیرقابل مقاومت هستند، همیشه مشتریان بالقوه ای وجود خواهند داشت که برای نهایی کردن خرید خود رزرو داشته باشند. اینجاست که یک استراتژی رسیدگی به اعتراض به کار می آید. در ادامه مقاله از مجله قهرمان همراه باشید.   حتی بهترین محصولات و خدمات دقیقاً خودشان را نمی فروشند. به هر حال مشتریان شما فقط انسان هستند. آنها به خانه، خانواده و

ادامه مطلب »
مذاکره فروش - تعریف، مهارت ها و نکات | مهارت مذاکره در فروش به فروشندگان کمک می کند تا روابط پایداری با مشتریان خود ایجاد کنند.

مذاکره فروش | 12 مهارت اساسی برای فروشندگان

مذاکره فروش یکی از استرس زاترین و به طور بالقوه القا کننده اضطراب در فروش است. هر یک شامل آمادگی قابل توجه، همدلی، درک و تمایل به سازش استراتژیک است. این واقعیت که مذاکره یک عنصر اصلی در فروش است، به عنوان یک عمل، درک نیاز به حرکت در آن را به همان اندازه که به طور بالقوه خسته کننده است ضروری می کند. بیایید نگاهی دقیق تر به این

ادامه مطلب »
تکنیک های داستان سرایی اثبات شده در فروش کسب و کار ها | چگونه تکنیک های داستان سرایی را با استراتژی فروش خود تطبیق دهید

داستان سرایی در فروش | 5 تکنیک داستان سرایی اثبات شده

داستان سرایی در فروش یک تکنیک قدرتمند است که شامل ساختن و ارائه روایت برای تعامل، متقاعد کردن و ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه است. با گنجاندن داستان ها در زمینه های فروش خود، حرفه ای ها می توانند از جنبه احساسی تصمیم گیری بهره ببرند و توجه و علاقه مشتریان بالقوه را جلب کنند. در این مقاله از مجله قهرمان به بررسی مفهوم داستان گویی در فروش، مزایا و

ادامه مطلب »
روانشناسی فروش | 6 اصل برای تاثیرگذاری فروش بیشتر

روانشناسی فروش | 6 اصل برای تاثیرگذاری فروش بیشتر

مهارت ها و موفقیت تیم های فروش باعث ایجاد درآمدی می شود که برند و شهرت یک شرکت را شکل می دهد. در حالی که آموزش فروش سنتی اغلب بر تکنیک ها و تاکتیک ها متمرکز است، درک اصول روانشناختی که زیربنای فروش موفق است به همان اندازه ضروری است. در این مقاله از مجله قهرمان، ما 6 اصل کلیدی روانشناسی فروش را که هر تیم فروش باید بداند، بررسی

ادامه مطلب »
9 ویژگی که یک فروشنده به بهبود و اصلاح آنها نیاز دارد | مهارت هایی که هر فروشنده باید توسعه دهد | عادات فروشندگان موفق

موفقیت در فروش: 12 عادت یک فروشنده خوب

حرفه فروش می تواند دستمزد بالا، محیط کاری انعطاف پذیر و فرصتی برای پیشرفت حرفه ای را فراهم کند. با این حال، برای بهره مندی از این مزایا، یک فروشنده باید روابط قابل اعتمادی با مشتریان خود ایجاد کند و اهداف فروش خود را برآورده کند یا از آنها فراتر رود. یک حرفه ای فروش خوب امروزه مجموعه ای منحصر به فرد از مهارت ها، شهود و تجربه دارد. در

ادامه مطلب »
بهترین استراتژی های جذب مشتری | هدف از جذب مشتری یافتن روشی تکرارپذیر برای جذب مشتریان به کسب و کار شماست. |جذب مشتری در مقابل بازاریابی

جذب مشتری چیست؟ 9 استراتژی برای جذب مشتری

جذب مشتری چیست؟ جذب مشتری نحوه تبدیل یک شرکت به مشتری بالقوه به مشتری جدید است. برخی از نمونه‌های جذب مشتری عبارتند از بازاریابی ایمیلی، استفاده از پلتفرم CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) یا ارائه خدمات عالی به مشتری و کسب شهرت برای انجام این کار. هدف از جذب مشتری کمک به کسب و کار بیشتر شرکت با استفاده از قدرت تیم ها، کانال ها و استراتژی های مختلف است.

ادامه مطلب »
مراحل ساخت یک استراتژی فروش | استراتژی فروش در استارت آپ چیست و چرا برای برنده شدن در کسب و کار جدید به آن تکیه می کند.

25 استراتژی فروش ثابت شده از کارآفرینان برتر و استارت آپ ها

استراتژی فروش استارتاپ چیست؟ استراتژی فروش استارت آپ شما چیزی نیست جز طرحی که استارتاپ شما برای برنده شدن در کسب و کار جدید به آن تکیه می کند. این شامل روش‌ها و تاکتیک‌های مختلفی است که به تیم شما کمک می‌کند تا بهتر با سرنخ‌ها، مشتریان احتمالی و مشتریان فعلی ارتباط برقرار کند. هدف آن بهبود نرخ تبدیل شما و افزایش درآمد کلی است. یک استراتژی فروش قوی برای

ادامه مطلب »
نیازهای مشتری که شما باید آنها را برطرف کند | چگونه انتظارات مشتری را شناسایی کنیم؟هر کسب و کار موفقی توسط مشتریان خود هدایت می شود.

8 نیاز مشتری چیست و چگونه آنها را شناسایی کنیم؟

هر شرکت یا کسب و کار موفقی توسط مشتریان خود هدایت می شود. اما مشخص کردن خواسته‌های مشتری گاهی بسیار دشوار است. آیا مشتریان همیشه به آنچه می خواهند نیاز دارند؟ آیا برخی از نیازهای مشتریان مهمتر از دیگران هستند؟ چگونه این نیازها را درک کرده و برآورده کنیم؟ در ادامه با مجله قهرمان همراه باشید.   نیازهای مشتری چیست؟ نیاز مشتری یک دلیل آشکار یا پنهان برای خرید یک

ادامه مطلب »
قیف فروش چیست و مراحل آن | چرا به یک قیف فروش نیاز دارید؟ و چگونه برای کسب و کار خود ایجاد کنید | sales funnel در مقابل فلایویل

قیف فروش چیست؟ و چگونه در سال 2024 یکی بسازیم

قیف فروش چیست؟ قیف های فروش ابزارهای فروش و بازاریابی هستند که برای نشان دادن مراحل سفر مشتری استفاده می شوند. یک قیف فروش را به عنوان یک نقشه راه بصری در نظر بگیرید که نشان می دهد دقیقاً در هر زمان مشتری بالقوه در فرآیند خرید کجاست.   چرا قیف فروش اینقدر مهم است؟ قیف فروش مهم است زیرا به شما امکان می دهد درک کنید که مشتریان بالقوه

ادامه مطلب »
کسب و کار
روانشناسی
موفقیت
مراقبه - یوگا
زندگی نامه