مجله بازاریابی و فروش

تفکر واگرا، که گاهی اوقات تفکر جانبی نامیده می شود، فرآیند ایجاد راه حل های متعدد برای یک مشکل قبل از تصمیم گیری در مورد بهترین راه حل است.

چگونه تفکر واگرا می تواند خلاقیت شما را هدایت کند

هنگامی که در هنگام مواجهه با موانع در زندگی شخصی یا محل کار، از توانایی خود برای تفکر متفاوت استفاده می کنید، راه حل های خلاقانه ای تولید می کنید و از نتیجه آن درس می گیرید. اگر به دنبال افزایش نوآوری و انعطاف پذیری مهارت های حل مسئله خود هستید، تقویت این توانایی می تواند کمک کننده باشد. برای آگاهی از تفکر واگرا در ادامه با مجله قهرمان همراه

ادامه مطلب »
کار تیمی کار با دیگران برای رسیدن به یک هدف مشترک. مهارت‌های کار گروهی، کارهایی هستند که ما برای رسیدن به هدفی مؤثرتر انجام می‌دهیم.

7 مهارت های مهم کار گروهی و نحوه توسعه آنها

کار تیمی به طور طبیعی برای همه اتفاق نمی افتد. مردم عقاید مخالفی دارند و ممکن است اختلاف نظر ایجاد شود. یادگیری مدیریت این اختلافات و شکاف های ارتباطی چیزی است که تیم شما را موفق می کند. با پشتکار، هر گروهی می تواند در جهت ارتباط و همکاری بهتر تلاش کند. توسعه مهارت های مهم کار تیمی مستلزم کار همه است. با این حال، وقتی اعضای تیم را می

ادامه مطلب »
یک فروشنده موفق حرفه ای نیاز به تسلط بر مهارت های سخت و نرم دارد. مهارت‌های فروش مانند همدلی ، ارتباط و مدیریت زمان به سختی به دست می‌آیند.

13 مهارت فروش که هر تیم فروش موفقی باید داشته باشد

“آنها یک فروشنده متولد شده هستند.” همه ما این عبارت را شنیده ایم که شخصی را با مهارت های فروش رشک برانگیز توصیف می کند. در حالی که برخی از افراد توانایی طبیعی برای قرار گرفتن در نقش فروش دارند، مهارت های فروش ژنتیکی نیستند. درست مانند هر مهارت دیگری که در نیروی کار امروزی مورد نیاز است، می توان آنها را آموخت و تسلط یافت. تسلط بر مهارت فروش

ادامه مطلب »
مدیریت فروش فرآیند بهینه سازی نیروی فروش شرکت برای استفاده موثر از منابع موجود. این برای هر شرکتی که برای ایجاد درآمد به فروش متکی است

مدیریت فروش: اولویت بندی افراد چگونه می تواند محصول را بفروشد

هرگز فروشنده یا مدیر فروش بودن سخت نبوده است. کل دنیای سازمان فروش و مدیریت فروش – که قبلاً قبل از همه‌گیری در حال تغییر است – در حال تغییر است. در واقع، بسیاری از روندهای موثر بر عملکرد فروش سرعت گرفته اند. چرا الگوی قدیمی برای فروش موفق دیگر قابل اجرا نیست؟ فشارهای جدید منعکس کننده یک محیط در حال تغییر برای نمایندگان فروش و سایر اعضای تیم بازاریابی

ادامه مطلب »
مدیران فروش مسئول موفقیت و پیشرفت نمایندگان فروش در تیم های فروش خود و عملکرد خود تیم هستند. یک مدیر فروش عالی به پیش بینی دقیق وسواس دارد.

آنچه مدیران فروش انجام می دهند و ویژگی هایی که برای موفقیت نیاز دارند

مدیران فروش، مانند سایر مدیران خط مقدم در همه جا، وظیفه دارند که ترکیبی جدید را کارآمد کنند. این چشم انداز جدید فروش بسیار بیشتر از سهمیه بندی و سخنرانی های انگیزشی است. مدیران باید به طیفی از مهارت‌ها متمایل شوند که ممکن است قبلاً روی آنها تمرکز نکرده باشند تا بهترین پشتیبانی از تیم خود داشته باشند. در این مقاله از مجله قهرمان، به این می‌پردازیم که مدیریت فروش

ادامه مطلب »
روش های پاسخ گویی به اعتراض ها و ایراد ها | رایج ترین انواع اعتراضات فروش چیست و چگونه عمل کنیم تا فروش بیشتری داشته باشیم

تکنیک هایی برای پاسخ به اعتراض مشتریان و فروش را مؤثرتر ببندید

مهم نیست که محصولات و خدمات شما چقدر غیرقابل مقاومت هستند، همیشه مشتریان بالقوه ای وجود خواهند داشت که برای نهایی کردن خرید خود رزرو داشته باشند. اینجاست که یک استراتژی رسیدگی به اعتراض به کار می آید. در ادامه مقاله از مجله قهرمان همراه باشید.   حتی بهترین محصولات و خدمات دقیقاً خودشان را نمی فروشند. به هر حال مشتریان شما فقط انسان هستند. آنها به خانه، خانواده و

ادامه مطلب »
مذاکره فروش - تعریف، مهارت ها و نکات | مهارت مذاکره در فروش به فروشندگان کمک می کند تا روابط پایداری با مشتریان خود ایجاد کنند.

مذاکره فروش | 12 مهارت اساسی برای فروشندگان

مذاکره فروش یکی از استرس زاترین و به طور بالقوه القا کننده اضطراب در فروش است. هر یک شامل آمادگی قابل توجه، همدلی، درک و تمایل به سازش استراتژیک است. این واقعیت که مذاکره یک عنصر اصلی در فروش است، به عنوان یک عمل، درک نیاز به حرکت در آن را به همان اندازه که به طور بالقوه خسته کننده است ضروری می کند. بیایید نگاهی دقیق تر به این

ادامه مطلب »
تکنیک های داستان سرایی اثبات شده در فروش کسب و کار ها | چگونه تکنیک های داستان سرایی را با استراتژی فروش خود تطبیق دهید

داستان سرایی در فروش | 5 تکنیک داستان سرایی اثبات شده

داستان سرایی در فروش یک تکنیک قدرتمند است که شامل ساختن و ارائه روایت برای تعامل، متقاعد کردن و ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه است. با گنجاندن داستان ها در زمینه های فروش خود، حرفه ای ها می توانند از جنبه احساسی تصمیم گیری بهره ببرند و توجه و علاقه مشتریان بالقوه را جلب کنند. در این مقاله از مجله قهرمان به بررسی مفهوم داستان گویی در فروش، مزایا و

ادامه مطلب »
روانشناسی فروش | 6 اصل برای تاثیرگذاری فروش بیشتر

روانشناسی فروش | 6 اصل برای تاثیرگذاری فروش بیشتر

مهارت ها و موفقیت تیم های فروش باعث ایجاد درآمدی می شود که برند و شهرت یک شرکت را شکل می دهد. در حالی که آموزش فروش سنتی اغلب بر تکنیک ها و تاکتیک ها متمرکز است، درک اصول روانشناختی که زیربنای فروش موفق است به همان اندازه ضروری است. در این مقاله از مجله قهرمان، ما 6 اصل کلیدی روانشناسی فروش را که هر تیم فروش باید بداند، بررسی

ادامه مطلب »
9 ویژگی که یک فروشنده به بهبود و اصلاح آنها نیاز دارد | مهارت هایی که هر فروشنده باید توسعه دهد | عادات فروشندگان موفق

موفقیت در فروش: 12 عادت یک فروشنده خوب

حرفه فروش می تواند دستمزد بالا، محیط کاری انعطاف پذیر و فرصتی برای پیشرفت حرفه ای را فراهم کند. با این حال، برای بهره مندی از این مزایا، یک فروشنده باید روابط قابل اعتمادی با مشتریان خود ایجاد کند و اهداف فروش خود را برآورده کند یا از آنها فراتر رود. یک حرفه ای فروش خوب امروزه مجموعه ای منحصر به فرد از مهارت ها، شهود و تجربه دارد. در

ادامه مطلب »
کسب و کار
روانشناسی
موفقیت
مراقبه - یوگا
زندگی نامه