جستجو
Close this search box.

مجله بازاریابی و فروش

روانشناسی فروش | 6 اصل برای تاثیرگذاری فروش بیشتر

روانشناسی فروش | 6 اصل برای تاثیرگذاری فروش بیشتر

مهارت ها و موفقیت تیم های فروش باعث ایجاد درآمدی می شود که برند و شهرت یک شرکت را شکل می دهد. در حالی که آموزش فروش سنتی اغلب بر تکنیک ها و تاکتیک ها متمرکز است، درک اصول روانشناختی که زیربنای فروش موفق است به همان اندازه ضروری است. در این مقاله از مجله قهرمان، ما 6 اصل کلیدی روانشناسی فروش را که هر تیم فروش باید بداند، بررسی

ادامه مطلب »
9 ویژگی که یک فروشنده به بهبود و اصلاح آنها نیاز دارد | مهارت هایی که هر فروشنده باید توسعه دهد | عادات فروشندگان موفق

موفقیت در فروش: 12 عادت یک فروشنده خوب

حرفه فروش می تواند دستمزد بالا، محیط کاری انعطاف پذیر و فرصتی برای پیشرفت حرفه ای را فراهم کند. با این حال، برای بهره مندی از این مزایا، یک فروشنده باید روابط قابل اعتمادی با مشتریان خود ایجاد کند و اهداف فروش خود را برآورده کند یا از آنها فراتر رود. یک حرفه ای فروش خوب امروزه مجموعه ای منحصر به فرد از مهارت ها، شهود و تجربه دارد. در

ادامه مطلب »
بهترین استراتژی های جذب مشتری | هدف از جذب مشتری یافتن روشی تکرارپذیر برای جذب مشتریان به کسب و کار شماست. |جذب مشتری در مقابل بازاریابی

جذب مشتری چیست؟ 9 استراتژی برای جذب مشتری

جذب مشتری چیست؟ جذب مشتری نحوه تبدیل یک شرکت به مشتری بالقوه به مشتری جدید است. برخی از نمونه‌های جذب مشتری عبارتند از بازاریابی ایمیلی، استفاده از پلتفرم CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) یا ارائه خدمات عالی به مشتری و کسب شهرت برای انجام این کار. هدف از جذب مشتری کمک به کسب و کار بیشتر شرکت با استفاده از قدرت تیم ها، کانال ها و استراتژی های مختلف است.

ادامه مطلب »
مراحل ساخت یک استراتژی فروش | استراتژی فروش در استارت آپ چیست و چرا برای برنده شدن در کسب و کار جدید به آن تکیه می کند.

25 استراتژی فروش ثابت شده از کارآفرینان برتر و استارت آپ ها

استراتژی فروش استارتاپ چیست؟ استراتژی فروش استارت آپ شما چیزی نیست جز طرحی که استارتاپ شما برای برنده شدن در کسب و کار جدید به آن تکیه می کند. این شامل روش‌ها و تاکتیک‌های مختلفی است که به تیم شما کمک می‌کند تا بهتر با سرنخ‌ها، مشتریان احتمالی و مشتریان فعلی ارتباط برقرار کند. هدف آن بهبود نرخ تبدیل شما و افزایش درآمد کلی است. یک استراتژی فروش قوی برای

ادامه مطلب »
نیازهای مشتری که شما باید آنها را برطرف کند | چگونه انتظارات مشتری را شناسایی کنیم؟هر کسب و کار موفقی توسط مشتریان خود هدایت می شود.

8 نیاز مشتری چیست و چگونه آنها را شناسایی کنیم؟

هر شرکت یا کسب و کار موفقی توسط مشتریان خود هدایت می شود. اما مشخص کردن خواسته‌های مشتری گاهی بسیار دشوار است. آیا مشتریان همیشه به آنچه می خواهند نیاز دارند؟ آیا برخی از نیازهای مشتریان مهمتر از دیگران هستند؟ چگونه این نیازها را درک کرده و برآورده کنیم؟ در ادامه با مجله قهرمان همراه باشید.   نیازهای مشتری چیست؟ نیاز مشتری یک دلیل آشکار یا پنهان برای خرید یک

ادامه مطلب »
قیف فروش چیست و مراحل آن | چرا به یک قیف فروش نیاز دارید؟ و چگونه برای کسب و کار خود ایجاد کنید | sales funnel در مقابل فلایویل

قیف فروش چیست؟ و چگونه در سال 2024 یکی بسازیم

قیف فروش چیست؟ قیف های فروش ابزارهای فروش و بازاریابی هستند که برای نشان دادن مراحل سفر مشتری استفاده می شوند. یک قیف فروش را به عنوان یک نقشه راه بصری در نظر بگیرید که نشان می دهد دقیقاً در هر زمان مشتری بالقوه در فرآیند خرید کجاست.   چرا قیف فروش اینقدر مهم است؟ قیف فروش مهم است زیرا به شما امکان می دهد درک کنید که مشتریان بالقوه

ادامه مطلب »
کسب و کار
روانشناسی
موفقیت
مراقبه - یوگا
زندگی نامه